Doe het maar rustig aan. Je hebt nog wel even tijd voordat COS 5053 aan de beurt is.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:51 schreef kahaarin het volgende:
OP volgt.
Hij woont in Hoogkapsel, tussen Enkhuizen en Hoornquote:Op donderdag 20 december 2007 10:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
beetje hoog haar vind je niet?
Ken je hem ?? Zeg es tegen hem dat er een streamertquote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij woont in Hoogkapsel, tussen Enkhuizen en Hoorn![]()
Nee was een flauw grapjequote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ken je hem ?? Zeg es tegen hem dat er een streamert
behoorlijk verliefd zit te wezen op hem !!
quote:10:32 Huubs onvrede II
Toch is Huub nog niet uitgemopperd. Als Mike even de halsband van Dilana is halen spreekt hij zijn doorn over het beestje uit. "Blijf met je vieze neus van mijn aanrecht af!", roept hij boos. "Nou nou", probeert Palma hem in te dimmen. "Honden zijn vies. Hij moet het lef niet hebben tegen mij te grommen, dan schop ik hem", vervolgt de Oldenzaler onverstoorbaar. "Luister maar niet naar Huub hoor, hij is gewoon een beetje raar", horen we Palma met een lief stemmetje tegen het beestje zeggen. En zo is het!
is het geen bevroren mist?quote:
*gordijn opentrek*quote:Op donderdag 20 december 2007 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
is het geen bevroren mist?
Dat viel hier zonet ook naar beneden.
Blijft toch een ratquote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef blomst het volgende:
Brian vond zonet iets te lezen bij Huub zijn bed, en liet het ook Amanda lezen, een brief of zo, maar natuurlijk konden we dat niet verstaan, doordat ze geen zenders droegen en de kestgezang op de achtergrond.
Speciaal voor jou ook in de OP.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef PeterNB het volgende:
Palma laat Thijs voortaan vaker komen ?????Wordt mijn Kerst toch nog vrolijk
Brian tegen Mikey: neem een strepsil, kun je lekker sabbelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef PeterNB het volgende:
Brian tegen Mikey:"Heb je last van je keel?"
Amanda:"Ik heb ook last van mijn keel"![]()
![]()
![]()
José geeft Mike instructies , hij moet 3 x per dag de hond uitlaten in de paardenbak.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
is het geen bevroren mist?
Dat viel hier zonet ook naar beneden.
Mooie OPquote:Op donderdag 20 december 2007 11:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook in de OP.
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Doe het maar rustig aan. Je hebt nog wel even tijd voordat COS 5053 aan de beurt is.
Dit is mijn 2e, ik begin het wel leuk te vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Varen het volgende:
ik had er ook een gemaakt, eerste keer, maar hij is gelukkig foetsie?
Kahaarin bedankt.![]()
Jaap en Huub willen Michel de zwerver en hond Dilana ook betrekken bij het spel.
Michel moet veel contact maken met Amanda.
Amanda wil elke dag wakker worden met muziek.
Brian niet
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat is weer een top-OP
Misschien naar huis. Ze wil Huub immers niet meer zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke is in rook opgegaan? Ik heb haar alleen naar de douche zien lopen, daarna niet meer gezien.
Hij is ECHT leukquote:Op donderdag 20 december 2007 11:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook in de OP.
Is de wens nu de vader van de gedachte?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien naar huis. Ze wil Huub immers niet meer zien.
Ze zal wel bij de buren zitten omdat ze zich keigoed voelt.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:23 schreef ericahysterica het volgende:
mike wordt nu Rufus door jaap genoemd.
BQ palma is ook al op zoek naar Lieke
ze is met een reiki-elastiek aan haar kracht verbonden: dus in dr kracht uit dr krachtquote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zal wel bij de buren zitten omdat ze zich keigoed voelt.
Als ik moet kiezen wie van de 2 dan weg moet weet ik het wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef Varen het volgende:
Luc is allergisch voor honden, hij krijgt er dikke ogen van
Nee daar staat Thomas Berge al !!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien kun je hem instellen als wallpaper op je PC?
Ze was in de fitness-ruimtequote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zal wel bij de buren zitten omdat ze zich keigoed voelt.
*Proest*quote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee daar staat Thomas Berge al !!!!!
(Geintje!)
Ja, als ze zoveel moeite heeft met Huub moet ze gewoon naar huis gaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is de wens nu de vader van de gedachte?![]()
Misschien voor het spel niet zo'n slecht idee, dan kunnen Huub en Jaap samen kamp Kubats een beetje zieken, als Bwian al bijna flipt om de pruik van Amanda dan kan hij er blijkbaar niet zoveel meer bij hebben.
Ik hoop dat zijn handen aan het ijs vastplakkenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef blomst het volgende:
Brian wil op de foto terwijl hij zich aan het opdrukken is op het ijs
Het is duidelijk dat ze achter aan het influisteren zijn, Lieke's weigering om zich aan te sluiten bij BLAS was volgens mij de druppel, ik vind dat hele gedoe over die leugens een beetje saai worden, laat elkaar met rust of er moet iemand weg, er zijn nog steeds een paar mensen in dat hok waar helemaal niets aan wordt gedaan, B&A krijgen het zo ook nooit moeilijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, als ze zoveel moeite heeft met Huub moet ze gewoon naar huis gaan.
Ik denk dat ze vaak op de emotionele tour gaat om Jaap zo ver te krijgen dat die daarvoor zwicht en haar tegemoet komt door Huub naar huis te sturen.
Of zou toch de toneelhaak voor Lieke op de loer liggen? Ik las op VOL dat Huub die leugen op zich heeft genomen i.p.v. Sven. Ik vind het ook opvallend dat Palma eerst de puf niet had om ruzie te maken met Lieke over die leugens i.v.m. kerst (het was uitgesproken met een knuffel enzo) en een dag of 2 later wel. Ook Amanda die eerst normaal tegen Lieke kon doen en nu weer in de treitermodus zit.
Het zal weer niet zo zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef RTM1988 het volgende:
ze komen alleen voor amanda en brain?
Ik hoop dat het ijs die krachtinspanningen niet trekt!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn handen aan het ijs vastplakken
Ik hoop dat ie uitglijdt en met zijn muil keihard door het ijs zakt en dat er piranha's op de loer liggen om zijn aangezicht weg te vreten.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat zijn handen aan het ijs vastplakken
Jij ook al?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie uitglijdt en met zijn muil keihard door het ijs zakt en dat er piranha's op de loer liggen om zijn aangezicht weg te vreten.
Ik ben in zo'n geweldige X-mas spirit!
Niets tegen VOL, maar als dat waar zouzijn, dan had Sven dat echt niet tegen VOL gezegd. Ze kunnen daar nogal makkelijk dit soort verhalen tot grote hoogte te brengen. Als een paar mensen gaan meeroepen is het meteen een waarheid geworden.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Of zou toch de toneelhaak voor Lieke op de loer liggen? Ik las op VOL dat Huub die leugen op zich heeft genomen i.p.v. Sven.
The Grinch?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik voel me ook net het antikerstduiveltje. Ik wil dit jaar nog geen kerstbal in mijn huis hebben
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie uitglijdt en met zijn muil keihard door het ijs zakt en dat er piranha's op de loer liggen om zijn aangezicht weg te vreten.
Ik ben in zo'n geweldige X-mas spirit!
Heel goed punt van jequote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niets tegen VOL, maar als dat waar zouzijn, dan had Sven dat echt niet tegen VOL gezegd. Ze kunnen daar nogal makkelijk dit soort verhalen tot grote hoogte te brengen. Als een paar mensen gaan meeroepen is het meteen een waarheid geworden.
Ze zijn van een of ander boksblad en komen foto's maken van Brian. Leuk voor hem toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
Wie zijn die mannen?
Jaap zei het al, Huub en Lieke zijn de nieuwe Nadia en Dennis.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat achter Lieke ook wel pusht om steeds harder te roepen dat ze met rust gelaten wil worden en Huub moet haar die rust niet gunnen. Het scoort als een tiet. Iedereen is het geruzie zat maar er worden boeken over geschreven wat aangeeft dat het scoort. Dit gaat nog wel even door, gok ik zo.
" topic topic..."
De mannen zien er wel leuk uit volgens mij. Jammer dat het voor Brian is.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn van een of ander boksblad en komen foto's maken van Brian. Leuk voor hem toch?
Daar maken ze het jammer genoeg ook zelf naar, het verschil is alleen dat ik ze niet meer samen in bed zie belanden.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap zei het al, Huub en Lieke zijn de nieuwe Nadia en Dennis.
Het is ook een groot gemis die ze op moeten vullen natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap zei het al, Huub en Lieke zijn de nieuwe Nadia en Dennis.
Laat die silicone snol met die RAT ruzie maken,maar dat past niet in het straatje van da FEBO.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat achter Lieke ook wel pusht om steeds harder te roepen dat ze met rust gelaten wil worden en Huub moet haar die rust niet gunnen. Het scoort als een tiet. Iedereen is het geruzie zat maar er worden boeken over geschreven wat aangeeft dat het scoort. Dit gaat nog wel even door, gok ik zo.
" topic topic..."
Daar maakt achter het ook naar. Die wrijven in hun handjes hoor. Dit is top tv. Forumusers vliegen elkaar in de haren. Het leeft!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar maken ze het jammer genoeg ook zelf naar, het verschil is alleen dat ik ze niet meer samen in bed zie belanden.
filmpje douche opsturen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
brian moet het imago van de vechtsport wat gaan verbeteren
Gelukkig komen Brian en Amanda er deze Kerst bekaaid af.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar maakt achter het ook naar. Die wrijven in hun handjes hoor. Dit is top tv. Forumusers vliegen elkaar in de haren. Het leeft!Huub en Lieke krijgen een leuke kerstbonus, dat staat al vast.
Niemand neemt die ruzie's serieus. Daar wordt collectief even om gelachen en dat was het. Huub en Lieke scoren heel goed momenteel op fora. Dat gaat maar door en door. Die hebben voor en tegenstanders. Amanda en Brian zijn niet spraakmakend, alleen even lachwekkend.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Laat die silicone snol met die RAT ruzie maken,maar dat past niet in het straatje van da FEBO.
Zo komt de vechtsport natuurlijk nooit van zijn domme, agressieve imago af.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
brian moet het imago van de vechtsport wat gaan verbeteren
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
The Grinch?![]()
*Naar icoontje gluurt*![]()
[..]
Ik hoop met je mee, heeft niet zoveel met X-mas te maken, het is gewoon een Ratje!
hij moest ook nog zo om haar lachen toen hij pruik zei en toen ohnee haarstuk ohnee pruik ohnee haarstukquote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Brrrr verteld hoe goed de relatie met Amandel is.
Ze heeft heel veel humor, ik moet altijd erg om haar lachen.
Ja ja Brrr, de douchedeur spreekt boekdelen over je lachbuien
zou mooi zijn als de interviewers daar eens naar vroegen, ik hoor Brian net zeggen dat Amanda zich in de kooi ontwikkeld van meisje tot vrouw, en dan de vraag help jij haar daarbij met af en toe een stompje.quote:
die kijken enkel tv en geen streamsquote:Op donderdag 20 december 2007 12:03 schreef blomst het volgende:
[..]
zou mooi zijn als de interviewers daar eens naar vroegen, ik hoor Brian net zeggen dat Amanda zich in de kooi ontwikkeld van meisje tot vrouw, en dan de vraag help jij haar daarbij met af en toe een stompje.
Die para idioot moest gisteren zo lachen dat hij hardop tot 10 moest tellen om haar niet voor de zoveelste keer op haar bek te timmeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij moest ook nog zo om haar lachen toen hij pruik zei en toen ohnee haarstuk ohnee pruik ohnee haarstuk
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=60859&sess=2832quote:Op donderdag 20 december 2007 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die para idioot moest gisteren zo lachen dat hij hardop tot 10 moest tellen om haar niet voor de zoveelste keer op haar bek te timmeren.
En niemand die hem er zeker op wijst dat Huub ten tijde van dat incident helemaal niet in de buurt was?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
En tadaaaaa, daar is hij weer, het doucheincident was de schuld van bloedzuiger Huub, dat was ik toch bijna vergeten.
De hongersnood in Afrika is ook Huub zijn schuld volgens Brrrr en sommige posters hierquote:Op donderdag 20 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
En tadaaaaa, daar is hij weer, het doucheincident was de schuld van bloedzuiger Huub, dat was ik toch bijna vergeten.
Hij zegt toch dat die zelf fout zat. Ik hoor hem nergens huub de schuld geven.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En niemand die hem er zeker op wijst dat Huub ten tijde van dat incident helemaal niet in de buurt was?
Dat afschuiven van Brian blijft misselijkmakend.
knap dat jij er nog naar kunt luisterenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Kijk hem toch zitten, his Holyness in eigen persoon.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
De hongersnood in Afrika is ook Huub zijn schuld volgens Brrrr en sommige posters hier
Ik denk Brian, die heeft Lieke toch een bloemetje gestuurd toen ze het zo moeilijk had?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar maakt achter het ook naar. Die wrijven in hun handjes hoor. Dit is top tv. Forumusers vliegen elkaar in de haren. Het leeft!Huub en Lieke krijgen een leuke kerstbonus, dat staat al vast.
vooraf wel, de situatie heeft Huub veroorzaakt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat die zelf fout zat. Ik hoor hem nergens huub de schuld geven.
Volgens brrrr zette hij Del onder de douche om haar te beschermen tegen de agressie van Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat die zelf fout zat. Ik hoor hem nergens huub de schuld geven.
nee want het was paybacktime, lieke had volgens palma nog het een en ander tegoedquote:Op donderdag 20 december 2007 12:17 schreef diedirk het volgende:
Heeft palma al exuses naar Lieke uitgesproken?
Is Lieke nu bang voor Huub?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef mazaru het volgende:
Gatver! Lieke is er weer. Ik kreeg al een klein hoopje dat ze de poort uit was gelopen voor die vreselijke Huub waar ze zo verschrikkelijk bang voor is dat ze gaat bibberen en kotsen als die in de buurt is.
Ben inmiddels gestopt hoor, dat zalvende stemmetje van hem ben je snel zat om nog maar te zwijgen over zijn slappe gezemel.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
knap dat jij er nog naar kunt luisteren
Ja die!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Brrrr verteld hoe goed de relatie met Amandel is.
Ze heeft heel veel humor, ik moet altijd erg om haar lachen.
Ja ja Brrr, de douchedeur spreekt boekdelen over je lachbuien
Dat zei ze gisteren toen ze aan het huilen was op Dimitri zijn brede schoudersquote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Is Lieke nu bang voor Huub?
Waaruit blijkt dat?
Nee hoor, Huub gaat de poort uit volgende week. ( of eerder na drankmisbruik. )quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef mazaru het volgende:
Gatver! Lieke is er weer. Ik kreeg al een klein hoopje dat ze de poort uit was gelopen voor die vreselijke Huub waar ze zo verschrikkelijk bang voor is dat ze gaat bibberen en kotsen als die in de buurt is.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee hoor, Huub gaat de poort uit volgende week. ( of eerder na drankmisbruik. )
aanstelster.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren toen ze aan het huilen was op Dimitri zijn brede schouders
Wel een beetje opletten hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:21 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snap zowieso niet dat ie er nog inzat aangezien hij 2 uur telaat zijn 24 uur verleden week introk. Maarja tis en blijft het engeltje van de buren he?!![]()
ja leuk als huub er het eerste uitgaat, dan kunnen we naar die zure reikizeikilieke kijken of naar een zalvende brian of een amanda die bezoekers domme vragen stelt. Ja.......lijkt mij een heerlijk vooruitzichtquote:Op donderdag 20 december 2007 12:21 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snap zowieso niet dat ie er nog inzat aangezien hij 2 uur telaat zijn 24 uur verleden week introk. Maarja tis en blijft het engeltje van de buren he?!![]()
Het wordt met de dag erger.quote:
Zijn vader was dakdekker?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:23 schreef Varen het volgende:
Brian zijn echte vader was topman bij IBM
Brian heeft geen contact met zijn vader. Hij was tussen de 3 en 5 toen zijn vader weggegaan.
Brian is in Breukelen geboren en heeft daar gewoond. Later verhuisd naar Alemere. Oma woonde daar. Vader heeft zo min mogelijk allimentatie betaald. Netty is in Curacau gebroren.
Broer is gericht op huisje,boompje, beestje.
Wat is de bron van deze NIEUWE REGEL??quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hoor.
De 24 uur hoeven niet meer ingetrokken te worden.
Als je laat blijken dat je toch blijft, dan vervalt de 24 uur automatisch.
In ieder geval binnen de traliesquote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn vader was dakdekker?
Want zo min mogelijk alimentatie betalen krijgt iemand met een goed salaris echt niet voor elkaar, laat dat maar aan de sociale dienst over.![]()
Die broer houdt alle geweld ook binnenshuis?
Daar is een gesprek over geweest tussen Jaap en Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wat is de bron van deze NIEUWE REGEL??
Beter opletten,quote:Op donderdag 20 december 2007 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is een gesprek over geweest tussen Jaap en Huub.
Jaap had die dag ook zijn 24 uur aangevraagd, en die heeft hem geloof ik helemaal niet ingetrokken.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
Luc gaat een weekje weg.
--------------quote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja leuk als huub er het eerste uitgaat, dan kunnen we naar die zure reikizeikilieke kijken of naar een zalvende brian of een amanda die bezoekers domme vragen stelt. Ja.......lijkt mij een heerlijk vooruitzicht
er zit dikke kans in dat hij geen tijd meer heeft voor DGK, wegens het overweldigende succes van dat pimpliedjequote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul gaat vandaag weg, over een week komt hij terug, zegt hij.
Ik mag toch hopen dat hij never nooit meer terugkomt.
Hij zit vast? Waarom verbaast dat me niets?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval binnen de tralies
quote:
Nee, als pimp van Mannie, dat was toch al duidelijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef PeterNB het volgende:
Bwian gaat niet als loonslaaf verder na de kooi...............
Hoe doe je dat?quote:
beter opletten, Jaap trok hde 24 uur en en vroeg hem daarna direkt weer aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Jaap had die 24 uur in dezelfde middag weer ingetrokken en dat had Amanda nagetrokken en daardoor was zijn plannetje mislukt met dat geld, remember???
Als je het niet binnen de 24 uur weer intrekt is het EXIT! Maarja niet voor Huubie.
jullie gaan beiden voor magische blauwquote:
Dat is geen nieuwe regel. Alleen heeft Huub vorige week als eerste uitgezocht hoe de regel precies werkt. Hij heeft er 'achter' over gesproken en de uitleg van het hokje is :quote:Op donderdag 20 december 2007 12:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wat is de bron van deze NIEUWE REGEL??
Ik vond het bij BB2 wel meevallen (hoewel ik ook niet alles heb meegekregen). Maar DGK slaat werkelijk alles! Er wordt meer gescript dan bij de gemiddelde soap.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:13 schreef itsme het volgende:
Middag.Wat is fok weer klote zeg.
![]()
Begrijp ik het goed dat Lieke nu een nieuwe troef heeft gespeeld? Ze is opeens zo bang van Huub? Gatverdamme![]()
Ditis echt de druppel.
O en over Dirk Boterbloem.
Jaap en hij lijken niet eens op elkaar.![]()
Dirk heeft een meer pokdalig gezicht en is een stuk slanker.
Werkt keihard in zijn winkel hier in Haarlem.
Hij is degene die me verteld heeft hoe enorm er toen al gescript werd. (BB2)
Hij wil als rijkaard fysiek werk doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
Brian wil rijk worden om fysiek te kunnen helpen bij rampen
verzorgen misschien niet maar dokken ervoor wel en ook nog massaalquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Zozo verzorgt Nowlive tegenwoordig de streams?? LOLL!! Wat een arrogantie!
Waarom vraagt dat grietje nu niet even naar de rol van Amanda in zijn nobele plannen!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
Brian wil rijk worden om fysiek te kunnen helpen bij rampen
De regels veranderen dus zoals Huub het goed uitkomt. Met die geldkwestie met Jaap, hadden ze in hun plan meegenomen dat hij klokslag 12 uur die 24 weer in moest trekken anders was hij telaat. Waarom zou je het dan uberhaupt per telefoon moeten intrekken als je vanaf je bed kan zeggen "hahaha was weer eeen grap van me ik ga nie wegggg" Zit echt geen logica in.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe regel. Alleen heeft Huub vorige week als eerste uitgezocht hoe de regel precies werkt. Hij heeft er 'achter' over gesproken en de uitleg van het hokje is :
De 24-uur is een bedenktijd. De bedenktijd op zich hoef je niet in te trekken, je moet binnen die 24-uur kenbaar maken welk besluit je neemt. Zelfs gewoon in bed gaan liggen (aan het einde van de 24-uur-periode) is al voldoende om kenbaar te maken dat je blijft
het pijnlijke aan de hele zaak is dat brian gelooft in zijn eigen leugensquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef riri het volgende:
Dennix had in één ding echt gelijk...en dat was toen hij bij Jensen vertelde dat Brian de echte grote vuile leugenaar is in die villa.
Kijk naar zijn lichaamstaal....je ziet hem overal over liegen en al zijn antwoorden zijn niet echt,hij geeft ze om het mooie beeld wat hij over zichzelf wil verspreiden,het beeld alsof ie een doodgoeie jongen is...hij doet echt ALLES voor geld...
Scheet in de open lucht dus.quote:
In dat geval zal de sms pop poll dus ook niet meer bestaan als Huub uit de kooi is, want de Nowlivers storten daar hun jaarsalaris in.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
verzorgen misschien niet maar dokken ervoor wel en ook nog massaal
De regels veranderen wanneer achter dat beslist.Denk jij echt dat Huub de regels veranderdquote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De regels veranderen dus zoals Huub het goed uitkomt. Met die geldkwestie met Jaap, hadden ze in hun plan meegenomen dat hij klokslag 12 uur die 24 weer in moest trekken anders was hij telaat. Waarom zou je het dan uberhaupt per telefoon moeten intrekken als je vanaf je bed kan zeggen "hahaha was weer eeen grap van me ik ga nie wegggg" Zit echt geen logica in.
Het was een zachte scheet.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Scheet in de open lucht dus.
Linkin Park
Goed lezen: "zoals Huub het goed uitkomt"...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De regels veranderen wanneer achter dat beslist.Denk jij echt dat Huub de regels veranderd
Ze zijn allebei weer nuchterquote:Op donderdag 20 december 2007 12:39 schreef rooie3 het volgende:
Is de ruzie zomaar weer opgelost tussen Amanda en Brian.
Is toch hetzelfde.Achter beschermd Huub echt niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:42 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Goed lezen: "zoals Huub het goed uitkomt"...
Als ik iets niet zeker weet, dan zet ik er bij 'geloof ik".quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Jaap had die 24 uur in dezelfde middag weer ingetrokken en dat had Amanda nagetrokken en daardoor was zijn plannetje mislukt met dat geld, remember???
Als je het niet binnen de 24 uur weer intrekt is het EXIT! Maarja niet voor Huubie.
Had ik dit nu eerder gelezen, dan had ik niet zo'n stuk hoeven te typenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe regel. Alleen heeft Huub vorige week als eerste uitgezocht hoe de regel precies werkt. Hij heeft er 'achter' over gesproken en de uitleg van het hokje is :
De 24-uur is een bedenktijd. De bedenktijd op zich hoef je niet in te trekken, je moet binnen die 24-uur kenbaar maken welk besluit je neemt. Zelfs gewoon in bed gaan liggen (aan het einde van de 24-uur-periode) is al voldoende om kenbaar te maken dat je blijft
Je bent mis hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Je snapt zo te zien de situatie van Japio toen niet. Klokslag 12 uur liep de stemming voor de 10.000 euro af. Z'n 24-uurs aanvraag verliep voor dat tijdstip. Daarom heeft hij telefonisch de 24-uur gestopt en opnieuw gestart (daardoor startte de teller voor 24-uur opnieuw). De truc van Japio was dat hij daardoor de 10.000 kon pakken en daarna kon zeggen "Ik blijf".quote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De regels veranderen dus zoals Huub het goed uitkomt. Met die geldkwestie met Jaap, hadden ze in hun plan meegenomen dat hij klokslag 12 uur die 24 weer in moest trekken anders was hij telaat. Waarom zou je het dan uberhaupt per telefoon moeten intrekken als je vanaf je bed kan zeggen "hahaha was weer eeen grap van me ik ga nie wegggg" Zit echt geen logica in.
Nog beter opletten..quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Is niet hetzelfde, daar staat toch niet "Huub veranderd de regels" lijdend voorwerp??quote:Op donderdag 20 december 2007 12:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde.Achter beschermd Huub echt niet.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, daar staat toch niet "Huub veranderd de regels" lijdend voorwerp??
Feitelijk beschermd "Achter" Huub dus wel, je mocht ook niet meer pissen in de tuin, wie deed dat Zaterdag tegen een boom in de tuin? Ach ja.....
Pffffquote:Op donderdag 20 december 2007 12:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Nog beter opletten..![]()
Het ging niet om die keer dat Jaap 24 uur aanvroeg maar Huubs jaardag..op die dag had Jaap ook weer 24 uur aangevraagd.
Kennelijk heeft hij die niet meer ingetrokken en was naar aanleiding daarvan het gesprek tussen Huub en Jaap.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga een beetje de schoolmeester uithangen,scheel mij het of het nou lijdend voorwerp is.
Ze heeft nu iets nieuws ook. Als Huub in haar gezichtsveld komt, dan gaat ze bibberen.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef itsme het volgende:
Waar is zielige lieke. Zit ze bang in een hoekje?
Ik zit me echt op te winden. Had nog respect voor haar maar na dit, dat madam bang voor Huub is, kan ze in de stront zakken grof gezegd.
Als ze een ding niet is is het bang voor Huub. Vuile leugenaar dat is ze wel. Medelijden proberen te wekken.
It takes one to know one.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef Varen het volgende:
Brian noemt Lieke een sluwe slang
Dus Huub had er uit gestuurd moeten worden voor pissen in de tuin. En Brrr mag blijven terwijl die Amanda bedreigd en de douche doorramt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, daar staat toch niet "Huub veranderd de regels" lijdend voorwerp??
Feitelijk beschermd "Achter" Huub dus wel, je mocht ook niet meer pissen in de tuin, wie deed dat Zaterdag tegen een boom in de tuin? Ach ja.....
Net zoals de waarheid schrijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tsja het blijft moeilijk "begrijpend lezen".
----------- Huub was gisteren helemaal niet agressief bij Lieke en Dimitri achter de draaitafel. Hij is altijd zo beheersd.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft nu iets nieuws ook. Als Huub in haar gezichtsveld komt, dan gaat ze bibberen.
Je had haar gisteren moeten horen piepen tegen Dimitri.
En Dimitri maar meelullen. Die begreep zo goed dat ze bang voor Huub was.
En ze mocht blij zijn dat ze nu in de villa zit, want wie weet wat Huub wel niet zou doen als ze buiten waren
Ik heb hem niet zien slaan, en ik heb hem ook niet horen bedreigenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
----------------- Huub was gisteren helemaal niet agressief bij Lieke en Dimitri achter de draaitafel. Hij is altijd zo beheersd.
Alsof het lijdend voorwerp niet een essentieel verschil maakt tussen Huub en "achter".quote:
----------quote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zien slaan, en ik heb hem ook niet horen bedreigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-------------quote:Op donderdag 20 december 2007 12:59 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Dan moet je eens je Huub oog en oorkleppen afdoen dan zie en Hoor je misschien de volledige context beter.![]()
![]()
![]()
Nou zijn reactie gisteren bij de dj-set was toch echt wel aggressief !!!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh ben je gek?! Huub en agressief?? Nee joh ech niet!!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou zijn reactie gisteren bij de dj-set was toch echt wel aggressief !!!
(En dan onder het mom:"respect voor je gasten hebben")
Je begint nou moeilijk te lullen.Wat ik gewoon zeg is dat achter bepaald wat er gebeurd met 24 uur aanvraag.En alles is haast gescript dus maak je niet zo druk.Doe ik ook niet.Iedereen daar in het huis kan me gestolen worden en is het niet waard om ruzie over te krijgen.quote:
Dat wordt ook niet gezegd, aggressief noemen we hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap Lieke best, ik kreeg toch ook even een ongemakkelijk gevoel.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nee joh ben je gek?! Huub en agressief?? Nee joh ech niet!!
--------quote:
-----------quote:Op donderdag 20 december 2007 13:02 schreef diedirk het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gezegd, aggressief noemen we hem.
En voeg daar maar gefrustreerd aan toe
Dat was toch dat stuk waar die zanger aan het optreden was, en Lieke en Dimitri samen naar beneden gingen om te gaan draaien?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou zijn reactie gisteren bij de dj-set was toch echt wel aggressief !!!
(En dan onder het mom:"respect voor je gasten hebben")
Niet meegekregen wat er gisteren in de chill gebeurde?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft nu iets nieuws ook. Als Huub in haar gezichtsveld komt, dan gaat ze bibberen.
Je had haar gisteren moeten horen piepen tegen Dimitri.
En Dimitri maar meelullen. Die begreep zo goed dat ze bang voor Huub was.
En ze mocht blij zijn dat ze nu in de villa zit, want wie weet wat Huub wel niet zou doen als ze buiten waren
Ik heb een beetje het gevoel dat ik op een schoolplein ben, wellus-nietus-wellus-nietus-wellus-nietus-jij bent stom-wellus nietus......quote:Op donderdag 20 december 2007 13:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je begint nou moeilijk te lullen.Wat ik gewoon zeg is dat achter bepaald wat er gebeurd met 24 uur aanvraag.En alles is haast gescript dus maak je niet zo druk.Doe ik ook niet.Iedereen daar in het huis kan me gestolen worden en is het niet waard om ruzie over te krijgen.
Je hebt gelijk dat het niet echt beschaafd was om weg te lopen voor de nwe James Brown zijn zangtalenten.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was toch dat stuk waar die zanger aan het optreden was, en Lieke en Dimitri samen naar beneden gingen om te gaan draaien?
Huub ging naar beneden om te zeggen dat die dat onbeschoft vond. En toen hij begon te praten zette Lieke de muziek keihard aan.
Hij zette toen de muziek uit, waarop Lieke het weer aan deed.
Dat ging toen een paar keer zo door, en toen trok hij de stekker er uit.
Dat ging van beide kanten niet echt in een vriendelijke sfeer.
Ik vond het ook wel zielig voor die oude man die zo zijn best deed met zijn playbackshow dat de helft van zijn publiek wegloopt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat ik op een schoolplein ben, wellus-nietus-wellus-nietus-wellus-nietus-jij bent stom-wellus nietus......![]()
Huub is af en toe een raar, ietwat agressief mannetje en Brian is de grootste draaikont en wifebeater bovendien, zo goed?
Zijn we misschien vergeten hoe Huub zich gedraagde tegenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:04 schreef mazaru het volgende:
Huub ging naar beneden om te zeggen dat die dat onbeschoft vond.
Jaap loopt zo vaak weg bij activiteiten of gaat achter de computer zitten als een gast zijn of haar best staat te doen. Dan loopt Huub er toch ook niet achteraan om te vertellen dat hij het niet beschaafd vindt.....quote:Op donderdag 20 december 2007 13:06 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het niet echt beschaafd was om weg te lopen voor de nwe James Brown zijn zangtalenten.
Alleen was het weer jammer dat Huub weeer niet kon accepteren dat Lieke totaal geen waarde hecht hoe Huub daarover denkt.
------------------quote:Op donderdag 20 december 2007 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat ik op een schoolplein ben, wellus-nietus-wellus-nietus-wellus-nietus-jij bent stom-wellus nietus......![]()
Huub is af en toe een raar, ietwat agressief mannetje en Brian is de grootste draaikont en wifebeater bovendien, zo goed?
Die krijgt een handbehandeling van Tilly...quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef avonne het volgende:
is het nou een keer afgelopen, stelletje kleuters????
Vertel eens wat Michel aan het doen is
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef avonne het volgende:
Waar hij zo te zien enorm van opvrolijktquote:Op donderdag 20 december 2007 13:09 schreef PeterNB het volgende:
Die krijgt een handbehandeling van Tilly...
[ afbeelding ]
exactemundo!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Jaap loopt zo vaak weg bij activiteiten of gaat achter de computer zitten als een gast zijn of haar best staat te doen. Dan loopt Huub er toch ook niet achteraan om te vertellen dat hij het niet beschaafd vindt.....
Mike zit in een vingerbadje, gezellig samen met Til.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef avonne het volgende:
De pot verwijt de ketel bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zijn we misschien vergeten hoe Huub zich gedraagde tegen
gast Michael en die andere date-gast ????
Ik heb hem nog nooit onbeschoft zien doen tegen de artiesten die in de kooi komen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen.De zwerver zit met zijn handen in een bakkie met water ofzo.Tilly praat met die tijdschriftmensen.Huub gaapt en luistert naar muziek.Japie is heel druk aan het lezenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef avonne het volgende:
Michael was ook een soort artiest !!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit onbeschoft zien doen tegen de artiesten die in de kooi komen.
Volgens mij geneert hij zich een beetje, een vingerbadje en een styliste die aan hem zit te vorken, ik ben echt benieuwd wat hij er zelf van vindt.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar hij zo te zien enorm van opvrolijkt.
Tuurlijk... ----------------------quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Michael was ook een soort artiest !!!!!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die krijgt een handbehandeling van Tilly...
[ afbeelding ]
Echt wel, Huub is in het verleden weleens naar kantoor gegaan om Jaap daar op te wijzen en uiteindelijk zonder resultaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Jaap loopt zo vaak weg bij activiteiten of gaat achter de computer zitten als een gast zijn of haar best staat te doen. Dan loopt Huub er toch ook niet achteraan om te vertellen dat hij het niet beschaafd vindt.....
Mike kan wel wat acrylnageltjes gebruiken zo te zien.quote:
Amanda heeft tegenwoordig een Dremel dus die kan er vanavondquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mike kan wel wat acrylnageltjes gebruiken zo te zien.
Kan ze beter een stevige Black en Decker gebruiken, aan een Dremel heb je niks in dit geval.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Amanda heeft tegenwoordig een Dremel dus die kan er vanavond
ook nog effe flink op los![]()
Ik zit ook met plaatsvervangende schaamte te kijken.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het hokje is weer goed bezig. Gewoon genant om te zien hoe ze over de rug van Mikey TV maken ......
[ afbeelding ]
Och Mikey krijgt er genoeg voor terug... win-winquote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het hokje is weer goed bezig. Gewoon genant om te zien hoe ze over de rug van Mikey TV maken ......
[ afbeelding ]
ik neem aan dat hij niet zonder enige overredingskracht hiertoe is overgehaald.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gatverdegatverdegatverquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef mazaru het volgende:
Daar heeft ze voorlopig nog wel wat werk aan
[ afbeelding ]
Wat krijgt hij dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef 64-Bitch het volgende:
Och Mikey krijgt er genoeg voor terug... win-win
Zo'n vijl voor paardenhoeven ook een optie?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ze beter een stevige Black en Decker gebruiken, aan een Dremel heb je niks in dit geval.
Ja, nu. Maar ik doelde op de tijd na zijn bezoek aan de kooi. En daarbij vraag ik me ten zeerste af of hij wel zo zit te wachten op zaken als een nagelbehandeling en een sauna.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:25 schreef 64-Bitch het volgende:
Nagelbehandeling, eten, sauna , douche, eten voor zijn hond, een slaapplaats en kleding.
Gisteren vertelde die dat er door "achter' wat voor hem geregeld gaat worden als die klaar is in de kooi.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, nu. Maar ik doelde op de tijd na zijn bezoek aan de kooi. En daarbij vraag ik me ten zeerste af of hij wel zo zit te wachten op zaken als een nagelbehandeling en een sauna.
Denk wel dat hij op zeker zit te wachten op een warm huis met drank en eten deze koude dagen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, nu. Maar ik doelde op de tijd na zijn bezoek aan de kooi. En daarbij vraag ik me ten zeerste af of hij wel zo zit te wachten op zaken als een nagelbehandeling en een sauna.
Wie is wij?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef 64-Bitch het volgende:
Daarnaast zijn we voor hem bezig om een huis en een baan te zoeken.
En daarbij, alsof zwervers heilig zijn. Mag daar niet over gegrapt worden of iets dergelijks?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Denk wel dat hij op zeker zit te wachten op een warm huis met drank en eten deze koude dagen.
Daarnaast zijn we voor hem bezig om een huis en een baan te zoeken.
dus win-win is meer gewin voor hem lijkt mij zo.
Die overredingskracht zal wel meevallen. Hij vertelde dat hij bij een castingburo staat ingeschreven als 'sterotype persoon'. En je mag aannemen dat zo'n castingburo echt wel 'n zak muntjes eruit sleept.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij niet zonder enige overredingskracht hiertoe is overgehaald.
Misschien heeft hij een goede deal.
Alleen voor een kerstdiner vind ik genant, maar als hij inderdaad als gastspeler langer blijft, zal het wel meer aan vast zitten.
Bij die lui achter geldt voor alles: 'Eerst zien, dan geloven'. Ik vind het een goedkope manier van uitbuiting van het kerstsentiment. Maar als hij er echt op vooruit gaat: more power to him. Ik betwijfel het echter.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef mazaru het volgende:
Gisteren vertelde die dat er door "achter' wat voor hem geregeld gaat worden als die klaar is in de kooi.
------------ Tilly weet heus wel wat ze doetquote:Op donderdag 20 december 2007 13:19 schreef 64-Bitch het volgende:
Dat Tillty geen handschoenen aan doet terwijl ze die etterende pusvingertjes behandeld van Rufus de zwerver.![]()
mooie cap om naar hem toe te sturenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef PeterNB het volgende:
Kluk Kluk Kubatz...................
[ afbeelding ]
Dat zijn vechtsportmannen. Die horen bij die gasten die KlukKluk nu aanquote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef avonne het volgende:
wie zijn die 2 aan de eettafel?
Die 2 lopen mee met de journaliste en de fotograaf.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef avonne het volgende:
wie zijn die 2 aan de eettafel?
En waarom zijn HJL niet te zien?![]()
Yep, tijd om boodschappen te doenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef pullup het volgende:
Op stream 2 zijn dus 2 waardeloze gastspelers, 1 nietsdoende huishoudster met sigaret, 2 lummelende bezoekers, Tilly en een gastzwerver die zijn nagels laat doen te zien
Wat ik eigenlijk altijd het meest wonderbaarlijk vind bij deze gast is dat hij ook altijd zo er zelf in geloofd. Als je die kop en die pose ziet dan zie je hem gewoon denken ik ben echt geweldig zo. Sneu eigenlijk want hij is feitelijk helemaal niets. Voor iemand met een grote lul heeft hij een behoorlijk minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef PeterNB het volgende:
Kluk Kluk Kubatz...................
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waarom is het geluid op die tafel zo slecht?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat zijn vechtsportmannen. Die horen bij die gasten die KlukKluk nu aan
het fotograferen zijn volgens mij...
Ze hebben even pauze ze moeten vanmiddag weer TV makenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
HJ zitten in het kantoor, Lieke is niet veel te zien geweest
Je avatarquote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Yep, tijd om boodschappen te doen
Omdat ik niet achter die andere tafel zitquote:Op donderdag 20 december 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En waarom is het geluid op die tafel zo slecht?
Nu er alleen nog maar gasten aan zitten, doet ie het ineens goed. Begint hinderlijk te worden, al die inloop.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Omdat ik niet achter die andere tafel zit
quote:
Die kale moet oprotte,verraaierquote:Op donderdag 20 december 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
Hoelaat vertrekt Luc zijn Bus?
Hij zou weg, maar hij zit nogsteeds aan tafel.
Ik heb mijn collega effe gebeld en gezegd dat jij overmorgen jarig bentquote:Op donderdag 20 december 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu er alleen nog maar gasten aan zitten, doet ie het ineens goed. Begint hinderlijk te worden, al die inloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |