Mike kan wel wat acrylnageltjes gebruiken zo te zien.quote:
Amanda heeft tegenwoordig een Dremel dus die kan er vanavondquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mike kan wel wat acrylnageltjes gebruiken zo te zien.
Kan ze beter een stevige Black en Decker gebruiken, aan een Dremel heb je niks in dit geval.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Amanda heeft tegenwoordig een Dremel dus die kan er vanavond
ook nog effe flink op los![]()
Ik zit ook met plaatsvervangende schaamte te kijken.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het hokje is weer goed bezig. Gewoon genant om te zien hoe ze over de rug van Mikey TV maken ......
[ afbeelding ]
Och Mikey krijgt er genoeg voor terug... win-winquote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het hokje is weer goed bezig. Gewoon genant om te zien hoe ze over de rug van Mikey TV maken ......
[ afbeelding ]
ik neem aan dat hij niet zonder enige overredingskracht hiertoe is overgehaald.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gatverdegatverdegatverquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef mazaru het volgende:
Daar heeft ze voorlopig nog wel wat werk aan
[ afbeelding ]
Wat krijgt hij dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef 64-Bitch het volgende:
Och Mikey krijgt er genoeg voor terug... win-win
Zo'n vijl voor paardenhoeven ook een optie?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ze beter een stevige Black en Decker gebruiken, aan een Dremel heb je niks in dit geval.
Ja, nu. Maar ik doelde op de tijd na zijn bezoek aan de kooi. En daarbij vraag ik me ten zeerste af of hij wel zo zit te wachten op zaken als een nagelbehandeling en een sauna.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:25 schreef 64-Bitch het volgende:
Nagelbehandeling, eten, sauna , douche, eten voor zijn hond, een slaapplaats en kleding.
Gisteren vertelde die dat er door "achter' wat voor hem geregeld gaat worden als die klaar is in de kooi.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, nu. Maar ik doelde op de tijd na zijn bezoek aan de kooi. En daarbij vraag ik me ten zeerste af of hij wel zo zit te wachten op zaken als een nagelbehandeling en een sauna.
Denk wel dat hij op zeker zit te wachten op een warm huis met drank en eten deze koude dagen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, nu. Maar ik doelde op de tijd na zijn bezoek aan de kooi. En daarbij vraag ik me ten zeerste af of hij wel zo zit te wachten op zaken als een nagelbehandeling en een sauna.
Wie is wij?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef 64-Bitch het volgende:
Daarnaast zijn we voor hem bezig om een huis en een baan te zoeken.
En daarbij, alsof zwervers heilig zijn. Mag daar niet over gegrapt worden of iets dergelijks?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Denk wel dat hij op zeker zit te wachten op een warm huis met drank en eten deze koude dagen.
Daarnaast zijn we voor hem bezig om een huis en een baan te zoeken.
dus win-win is meer gewin voor hem lijkt mij zo.
Die overredingskracht zal wel meevallen. Hij vertelde dat hij bij een castingburo staat ingeschreven als 'sterotype persoon'. En je mag aannemen dat zo'n castingburo echt wel 'n zak muntjes eruit sleept.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij niet zonder enige overredingskracht hiertoe is overgehaald.
Misschien heeft hij een goede deal.
Alleen voor een kerstdiner vind ik genant, maar als hij inderdaad als gastspeler langer blijft, zal het wel meer aan vast zitten.
Bij die lui achter geldt voor alles: 'Eerst zien, dan geloven'. Ik vind het een goedkope manier van uitbuiting van het kerstsentiment. Maar als hij er echt op vooruit gaat: more power to him. Ik betwijfel het echter.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef mazaru het volgende:
Gisteren vertelde die dat er door "achter' wat voor hem geregeld gaat worden als die klaar is in de kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |