Hoe doe je dat?quote:
beter opletten, Jaap trok hde 24 uur en en vroeg hem daarna direkt weer aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Jaap had die 24 uur in dezelfde middag weer ingetrokken en dat had Amanda nagetrokken en daardoor was zijn plannetje mislukt met dat geld, remember???
Als je het niet binnen de 24 uur weer intrekt is het EXIT! Maarja niet voor Huubie.
jullie gaan beiden voor magische blauwquote:
Dat is geen nieuwe regel. Alleen heeft Huub vorige week als eerste uitgezocht hoe de regel precies werkt. Hij heeft er 'achter' over gesproken en de uitleg van het hokje is :quote:Op donderdag 20 december 2007 12:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wat is de bron van deze NIEUWE REGEL??
Ik vond het bij BB2 wel meevallen (hoewel ik ook niet alles heb meegekregen). Maar DGK slaat werkelijk alles! Er wordt meer gescript dan bij de gemiddelde soap.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:13 schreef itsme het volgende:
Middag.Wat is fok weer klote zeg.
![]()
Begrijp ik het goed dat Lieke nu een nieuwe troef heeft gespeeld? Ze is opeens zo bang van Huub? Gatverdamme![]()
Ditis echt de druppel.
O en over Dirk Boterbloem.
Jaap en hij lijken niet eens op elkaar.![]()
Dirk heeft een meer pokdalig gezicht en is een stuk slanker.
Werkt keihard in zijn winkel hier in Haarlem.
Hij is degene die me verteld heeft hoe enorm er toen al gescript werd. (BB2)
Hij wil als rijkaard fysiek werk doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
Brian wil rijk worden om fysiek te kunnen helpen bij rampen
verzorgen misschien niet maar dokken ervoor wel en ook nog massaalquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Zozo verzorgt Nowlive tegenwoordig de streams?? LOLL!! Wat een arrogantie!
Waarom vraagt dat grietje nu niet even naar de rol van Amanda in zijn nobele plannen!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
Brian wil rijk worden om fysiek te kunnen helpen bij rampen
De regels veranderen dus zoals Huub het goed uitkomt. Met die geldkwestie met Jaap, hadden ze in hun plan meegenomen dat hij klokslag 12 uur die 24 weer in moest trekken anders was hij telaat. Waarom zou je het dan uberhaupt per telefoon moeten intrekken als je vanaf je bed kan zeggen "hahaha was weer eeen grap van me ik ga nie wegggg" Zit echt geen logica in.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe regel. Alleen heeft Huub vorige week als eerste uitgezocht hoe de regel precies werkt. Hij heeft er 'achter' over gesproken en de uitleg van het hokje is :
De 24-uur is een bedenktijd. De bedenktijd op zich hoef je niet in te trekken, je moet binnen die 24-uur kenbaar maken welk besluit je neemt. Zelfs gewoon in bed gaan liggen (aan het einde van de 24-uur-periode) is al voldoende om kenbaar te maken dat je blijft
het pijnlijke aan de hele zaak is dat brian gelooft in zijn eigen leugensquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef riri het volgende:
Dennix had in één ding echt gelijk...en dat was toen hij bij Jensen vertelde dat Brian de echte grote vuile leugenaar is in die villa.
Kijk naar zijn lichaamstaal....je ziet hem overal over liegen en al zijn antwoorden zijn niet echt,hij geeft ze om het mooie beeld wat hij over zichzelf wil verspreiden,het beeld alsof ie een doodgoeie jongen is...hij doet echt ALLES voor geld...
Scheet in de open lucht dus.quote:
In dat geval zal de sms pop poll dus ook niet meer bestaan als Huub uit de kooi is, want de Nowlivers storten daar hun jaarsalaris in.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
verzorgen misschien niet maar dokken ervoor wel en ook nog massaal
De regels veranderen wanneer achter dat beslist.Denk jij echt dat Huub de regels veranderdquote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De regels veranderen dus zoals Huub het goed uitkomt. Met die geldkwestie met Jaap, hadden ze in hun plan meegenomen dat hij klokslag 12 uur die 24 weer in moest trekken anders was hij telaat. Waarom zou je het dan uberhaupt per telefoon moeten intrekken als je vanaf je bed kan zeggen "hahaha was weer eeen grap van me ik ga nie wegggg" Zit echt geen logica in.
Het was een zachte scheet.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Scheet in de open lucht dus.
Linkin Park
Goed lezen: "zoals Huub het goed uitkomt"...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De regels veranderen wanneer achter dat beslist.Denk jij echt dat Huub de regels veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |