De hongersnood in Afrika is ook Huub zijn schuld volgens Brrrr en sommige posters hierquote:Op donderdag 20 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
En tadaaaaa, daar is hij weer, het doucheincident was de schuld van bloedzuiger Huub, dat was ik toch bijna vergeten.
Hij zegt toch dat die zelf fout zat. Ik hoor hem nergens huub de schuld geven.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En niemand die hem er zeker op wijst dat Huub ten tijde van dat incident helemaal niet in de buurt was?
Dat afschuiven van Brian blijft misselijkmakend.
knap dat jij er nog naar kunt luisterenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
En tadaaaaa, daar is hij weer, het doucheincident was de schuld van bloedzuiger Huub, dat was ik toch bijna vergeten.
Kijk hem toch zitten, his Holyness in eigen persoon.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
De hongersnood in Afrika is ook Huub zijn schuld volgens Brrrr en sommige posters hier
Ik denk Brian, die heeft Lieke toch een bloemetje gestuurd toen ze het zo moeilijk had?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar maakt achter het ook naar. Die wrijven in hun handjes hoor. Dit is top tv. Forumusers vliegen elkaar in de haren. Het leeft!Huub en Lieke krijgen een leuke kerstbonus, dat staat al vast.
vooraf wel, de situatie heeft Huub veroorzaakt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat die zelf fout zat. Ik hoor hem nergens huub de schuld geven.
Volgens brrrr zette hij Del onder de douche om haar te beschermen tegen de agressie van Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat die zelf fout zat. Ik hoor hem nergens huub de schuld geven.
nee want het was paybacktime, lieke had volgens palma nog het een en ander tegoedquote:Op donderdag 20 december 2007 12:17 schreef diedirk het volgende:
Heeft palma al exuses naar Lieke uitgesproken?
Is Lieke nu bang voor Huub?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef mazaru het volgende:
Gatver! Lieke is er weer. Ik kreeg al een klein hoopje dat ze de poort uit was gelopen voor die vreselijke Huub waar ze zo verschrikkelijk bang voor is dat ze gaat bibberen en kotsen als die in de buurt is.
Ben inmiddels gestopt hoor, dat zalvende stemmetje van hem ben je snel zat om nog maar te zwijgen over zijn slappe gezemel.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
knap dat jij er nog naar kunt luisteren
Ja die!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Brrrr verteld hoe goed de relatie met Amandel is.
Ze heeft heel veel humor, ik moet altijd erg om haar lachen.
Ja ja Brrr, de douchedeur spreekt boekdelen over je lachbuien
Dat zei ze gisteren toen ze aan het huilen was op Dimitri zijn brede schoudersquote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Is Lieke nu bang voor Huub?
Waaruit blijkt dat?
Nee hoor, Huub gaat de poort uit volgende week. ( of eerder na drankmisbruik. )quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef mazaru het volgende:
Gatver! Lieke is er weer. Ik kreeg al een klein hoopje dat ze de poort uit was gelopen voor die vreselijke Huub waar ze zo verschrikkelijk bang voor is dat ze gaat bibberen en kotsen als die in de buurt is.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee hoor, Huub gaat de poort uit volgende week. ( of eerder na drankmisbruik. )
aanstelster.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren toen ze aan het huilen was op Dimitri zijn brede schouders
Wel een beetje opletten hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:21 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snap zowieso niet dat ie er nog inzat aangezien hij 2 uur telaat zijn 24 uur verleden week introk. Maarja tis en blijft het engeltje van de buren he?!![]()
ja leuk als huub er het eerste uitgaat, dan kunnen we naar die zure reikizeikilieke kijken of naar een zalvende brian of een amanda die bezoekers domme vragen stelt. Ja.......lijkt mij een heerlijk vooruitzichtquote:Op donderdag 20 december 2007 12:21 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snap zowieso niet dat ie er nog inzat aangezien hij 2 uur telaat zijn 24 uur verleden week introk. Maarja tis en blijft het engeltje van de buren he?!![]()
Het wordt met de dag erger.quote:
Zijn vader was dakdekker?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:23 schreef Varen het volgende:
Brian zijn echte vader was topman bij IBM
Brian heeft geen contact met zijn vader. Hij was tussen de 3 en 5 toen zijn vader weggegaan.
Brian is in Breukelen geboren en heeft daar gewoond. Later verhuisd naar Alemere. Oma woonde daar. Vader heeft zo min mogelijk allimentatie betaald. Netty is in Curacau gebroren.
Broer is gericht op huisje,boompje, beestje.
Wat is de bron van deze NIEUWE REGEL??quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hoor.
De 24 uur hoeven niet meer ingetrokken te worden.
Als je laat blijken dat je toch blijft, dan vervalt de 24 uur automatisch.
In ieder geval binnen de traliesquote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn vader was dakdekker?
Want zo min mogelijk alimentatie betalen krijgt iemand met een goed salaris echt niet voor elkaar, laat dat maar aan de sociale dienst over.![]()
Die broer houdt alle geweld ook binnenshuis?
Daar is een gesprek over geweest tussen Jaap en Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wat is de bron van deze NIEUWE REGEL??
Beter opletten,quote:Op donderdag 20 december 2007 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is een gesprek over geweest tussen Jaap en Huub.
Jaap had die dag ook zijn 24 uur aangevraagd, en die heeft hem geloof ik helemaal niet ingetrokken.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
Luc gaat een weekje weg.
--------------quote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja leuk als huub er het eerste uitgaat, dan kunnen we naar die zure reikizeikilieke kijken of naar een zalvende brian of een amanda die bezoekers domme vragen stelt. Ja.......lijkt mij een heerlijk vooruitzicht
er zit dikke kans in dat hij geen tijd meer heeft voor DGK, wegens het overweldigende succes van dat pimpliedjequote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul gaat vandaag weg, over een week komt hij terug, zegt hij.
Ik mag toch hopen dat hij never nooit meer terugkomt.
Hij zit vast? Waarom verbaast dat me niets?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval binnen de tralies
quote:
Nee, als pimp van Mannie, dat was toch al duidelijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef PeterNB het volgende:
Bwian gaat niet als loonslaaf verder na de kooi...............
Hoe doe je dat?quote:
beter opletten, Jaap trok hde 24 uur en en vroeg hem daarna direkt weer aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Jaap had die 24 uur in dezelfde middag weer ingetrokken en dat had Amanda nagetrokken en daardoor was zijn plannetje mislukt met dat geld, remember???
Als je het niet binnen de 24 uur weer intrekt is het EXIT! Maarja niet voor Huubie.
jullie gaan beiden voor magische blauwquote:
Dat is geen nieuwe regel. Alleen heeft Huub vorige week als eerste uitgezocht hoe de regel precies werkt. Hij heeft er 'achter' over gesproken en de uitleg van het hokje is :quote:Op donderdag 20 december 2007 12:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wat is de bron van deze NIEUWE REGEL??
Ik vond het bij BB2 wel meevallen (hoewel ik ook niet alles heb meegekregen). Maar DGK slaat werkelijk alles! Er wordt meer gescript dan bij de gemiddelde soap.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:13 schreef itsme het volgende:
Middag.Wat is fok weer klote zeg.
![]()
Begrijp ik het goed dat Lieke nu een nieuwe troef heeft gespeeld? Ze is opeens zo bang van Huub? Gatverdamme![]()
Ditis echt de druppel.
O en over Dirk Boterbloem.
Jaap en hij lijken niet eens op elkaar.![]()
Dirk heeft een meer pokdalig gezicht en is een stuk slanker.
Werkt keihard in zijn winkel hier in Haarlem.
Hij is degene die me verteld heeft hoe enorm er toen al gescript werd. (BB2)
Hij wil als rijkaard fysiek werk doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
Brian wil rijk worden om fysiek te kunnen helpen bij rampen
verzorgen misschien niet maar dokken ervoor wel en ook nog massaalquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Zozo verzorgt Nowlive tegenwoordig de streams?? LOLL!! Wat een arrogantie!
Waarom vraagt dat grietje nu niet even naar de rol van Amanda in zijn nobele plannen!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
Brian wil rijk worden om fysiek te kunnen helpen bij rampen
De regels veranderen dus zoals Huub het goed uitkomt. Met die geldkwestie met Jaap, hadden ze in hun plan meegenomen dat hij klokslag 12 uur die 24 weer in moest trekken anders was hij telaat. Waarom zou je het dan uberhaupt per telefoon moeten intrekken als je vanaf je bed kan zeggen "hahaha was weer eeen grap van me ik ga nie wegggg" Zit echt geen logica in.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe regel. Alleen heeft Huub vorige week als eerste uitgezocht hoe de regel precies werkt. Hij heeft er 'achter' over gesproken en de uitleg van het hokje is :
De 24-uur is een bedenktijd. De bedenktijd op zich hoef je niet in te trekken, je moet binnen die 24-uur kenbaar maken welk besluit je neemt. Zelfs gewoon in bed gaan liggen (aan het einde van de 24-uur-periode) is al voldoende om kenbaar te maken dat je blijft
het pijnlijke aan de hele zaak is dat brian gelooft in zijn eigen leugensquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef riri het volgende:
Dennix had in één ding echt gelijk...en dat was toen hij bij Jensen vertelde dat Brian de echte grote vuile leugenaar is in die villa.
Kijk naar zijn lichaamstaal....je ziet hem overal over liegen en al zijn antwoorden zijn niet echt,hij geeft ze om het mooie beeld wat hij over zichzelf wil verspreiden,het beeld alsof ie een doodgoeie jongen is...hij doet echt ALLES voor geld...
Scheet in de open lucht dus.quote:
In dat geval zal de sms pop poll dus ook niet meer bestaan als Huub uit de kooi is, want de Nowlivers storten daar hun jaarsalaris in.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
verzorgen misschien niet maar dokken ervoor wel en ook nog massaal
De regels veranderen wanneer achter dat beslist.Denk jij echt dat Huub de regels veranderdquote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De regels veranderen dus zoals Huub het goed uitkomt. Met die geldkwestie met Jaap, hadden ze in hun plan meegenomen dat hij klokslag 12 uur die 24 weer in moest trekken anders was hij telaat. Waarom zou je het dan uberhaupt per telefoon moeten intrekken als je vanaf je bed kan zeggen "hahaha was weer eeen grap van me ik ga nie wegggg" Zit echt geen logica in.
Het was een zachte scheet.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Scheet in de open lucht dus.
Linkin Park
Goed lezen: "zoals Huub het goed uitkomt"...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De regels veranderen wanneer achter dat beslist.Denk jij echt dat Huub de regels veranderd
Ze zijn allebei weer nuchterquote:Op donderdag 20 december 2007 12:39 schreef rooie3 het volgende:
Is de ruzie zomaar weer opgelost tussen Amanda en Brian.
Is toch hetzelfde.Achter beschermd Huub echt niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:42 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Goed lezen: "zoals Huub het goed uitkomt"...
Als ik iets niet zeker weet, dan zet ik er bij 'geloof ik".quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Jaap had die 24 uur in dezelfde middag weer ingetrokken en dat had Amanda nagetrokken en daardoor was zijn plannetje mislukt met dat geld, remember???
Als je het niet binnen de 24 uur weer intrekt is het EXIT! Maarja niet voor Huubie.
Had ik dit nu eerder gelezen, dan had ik niet zo'n stuk hoeven te typenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe regel. Alleen heeft Huub vorige week als eerste uitgezocht hoe de regel precies werkt. Hij heeft er 'achter' over gesproken en de uitleg van het hokje is :
De 24-uur is een bedenktijd. De bedenktijd op zich hoef je niet in te trekken, je moet binnen die 24-uur kenbaar maken welk besluit je neemt. Zelfs gewoon in bed gaan liggen (aan het einde van de 24-uur-periode) is al voldoende om kenbaar te maken dat je blijft
Je bent mis hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Je snapt zo te zien de situatie van Japio toen niet. Klokslag 12 uur liep de stemming voor de 10.000 euro af. Z'n 24-uurs aanvraag verliep voor dat tijdstip. Daarom heeft hij telefonisch de 24-uur gestopt en opnieuw gestart (daardoor startte de teller voor 24-uur opnieuw). De truc van Japio was dat hij daardoor de 10.000 kon pakken en daarna kon zeggen "Ik blijf".quote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De regels veranderen dus zoals Huub het goed uitkomt. Met die geldkwestie met Jaap, hadden ze in hun plan meegenomen dat hij klokslag 12 uur die 24 weer in moest trekken anders was hij telaat. Waarom zou je het dan uberhaupt per telefoon moeten intrekken als je vanaf je bed kan zeggen "hahaha was weer eeen grap van me ik ga nie wegggg" Zit echt geen logica in.
Nog beter opletten..quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Is niet hetzelfde, daar staat toch niet "Huub veranderd de regels" lijdend voorwerp??quote:Op donderdag 20 december 2007 12:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde.Achter beschermd Huub echt niet.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, daar staat toch niet "Huub veranderd de regels" lijdend voorwerp??
Feitelijk beschermd "Achter" Huub dus wel, je mocht ook niet meer pissen in de tuin, wie deed dat Zaterdag tegen een boom in de tuin? Ach ja.....
Pffffquote:Op donderdag 20 december 2007 12:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Nog beter opletten..![]()
Het ging niet om die keer dat Jaap 24 uur aanvroeg maar Huubs jaardag..op die dag had Jaap ook weer 24 uur aangevraagd.
Kennelijk heeft hij die niet meer ingetrokken en was naar aanleiding daarvan het gesprek tussen Huub en Jaap.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga een beetje de schoolmeester uithangen,scheel mij het of het nou lijdend voorwerp is.
Ze heeft nu iets nieuws ook. Als Huub in haar gezichtsveld komt, dan gaat ze bibberen.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef itsme het volgende:
Waar is zielige lieke. Zit ze bang in een hoekje?
Ik zit me echt op te winden. Had nog respect voor haar maar na dit, dat madam bang voor Huub is, kan ze in de stront zakken grof gezegd.
Als ze een ding niet is is het bang voor Huub. Vuile leugenaar dat is ze wel. Medelijden proberen te wekken.
It takes one to know one.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef Varen het volgende:
Brian noemt Lieke een sluwe slang
Dus Huub had er uit gestuurd moeten worden voor pissen in de tuin. En Brrr mag blijven terwijl die Amanda bedreigd en de douche doorramt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, daar staat toch niet "Huub veranderd de regels" lijdend voorwerp??
Feitelijk beschermd "Achter" Huub dus wel, je mocht ook niet meer pissen in de tuin, wie deed dat Zaterdag tegen een boom in de tuin? Ach ja.....
Net zoals de waarheid schrijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tsja het blijft moeilijk "begrijpend lezen".
----------- Huub was gisteren helemaal niet agressief bij Lieke en Dimitri achter de draaitafel. Hij is altijd zo beheersd.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft nu iets nieuws ook. Als Huub in haar gezichtsveld komt, dan gaat ze bibberen.
Je had haar gisteren moeten horen piepen tegen Dimitri.
En Dimitri maar meelullen. Die begreep zo goed dat ze bang voor Huub was.
En ze mocht blij zijn dat ze nu in de villa zit, want wie weet wat Huub wel niet zou doen als ze buiten waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |