En niemand die hem er zeker op wijst dat Huub ten tijde van dat incident helemaal niet in de buurt was?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
En tadaaaaa, daar is hij weer, het doucheincident was de schuld van bloedzuiger Huub, dat was ik toch bijna vergeten.
De hongersnood in Afrika is ook Huub zijn schuld volgens Brrrr en sommige posters hierquote:Op donderdag 20 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
En tadaaaaa, daar is hij weer, het doucheincident was de schuld van bloedzuiger Huub, dat was ik toch bijna vergeten.
Hij zegt toch dat die zelf fout zat. Ik hoor hem nergens huub de schuld geven.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En niemand die hem er zeker op wijst dat Huub ten tijde van dat incident helemaal niet in de buurt was?
Dat afschuiven van Brian blijft misselijkmakend.
knap dat jij er nog naar kunt luisterenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Kijk hem toch zitten, his Holyness in eigen persoon.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
De hongersnood in Afrika is ook Huub zijn schuld volgens Brrrr en sommige posters hier
Ik denk Brian, die heeft Lieke toch een bloemetje gestuurd toen ze het zo moeilijk had?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar maakt achter het ook naar. Die wrijven in hun handjes hoor. Dit is top tv. Forumusers vliegen elkaar in de haren. Het leeft!Huub en Lieke krijgen een leuke kerstbonus, dat staat al vast.
vooraf wel, de situatie heeft Huub veroorzaakt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat die zelf fout zat. Ik hoor hem nergens huub de schuld geven.
Volgens brrrr zette hij Del onder de douche om haar te beschermen tegen de agressie van Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat die zelf fout zat. Ik hoor hem nergens huub de schuld geven.
nee want het was paybacktime, lieke had volgens palma nog het een en ander tegoedquote:Op donderdag 20 december 2007 12:17 schreef diedirk het volgende:
Heeft palma al exuses naar Lieke uitgesproken?
Is Lieke nu bang voor Huub?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef mazaru het volgende:
Gatver! Lieke is er weer. Ik kreeg al een klein hoopje dat ze de poort uit was gelopen voor die vreselijke Huub waar ze zo verschrikkelijk bang voor is dat ze gaat bibberen en kotsen als die in de buurt is.
Ben inmiddels gestopt hoor, dat zalvende stemmetje van hem ben je snel zat om nog maar te zwijgen over zijn slappe gezemel.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
knap dat jij er nog naar kunt luisteren
Ja die!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Brrrr verteld hoe goed de relatie met Amandel is.
Ze heeft heel veel humor, ik moet altijd erg om haar lachen.
Ja ja Brrr, de douchedeur spreekt boekdelen over je lachbuien
Dat zei ze gisteren toen ze aan het huilen was op Dimitri zijn brede schoudersquote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Is Lieke nu bang voor Huub?
Waaruit blijkt dat?
Nee hoor, Huub gaat de poort uit volgende week. ( of eerder na drankmisbruik. )quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef mazaru het volgende:
Gatver! Lieke is er weer. Ik kreeg al een klein hoopje dat ze de poort uit was gelopen voor die vreselijke Huub waar ze zo verschrikkelijk bang voor is dat ze gaat bibberen en kotsen als die in de buurt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |