quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee hoor, Huub gaat de poort uit volgende week. ( of eerder na drankmisbruik. )
aanstelster.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren toen ze aan het huilen was op Dimitri zijn brede schouders
Wel een beetje opletten hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:21 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snap zowieso niet dat ie er nog inzat aangezien hij 2 uur telaat zijn 24 uur verleden week introk. Maarja tis en blijft het engeltje van de buren he?!![]()
ja leuk als huub er het eerste uitgaat, dan kunnen we naar die zure reikizeikilieke kijken of naar een zalvende brian of een amanda die bezoekers domme vragen stelt. Ja.......lijkt mij een heerlijk vooruitzichtquote:Op donderdag 20 december 2007 12:21 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snap zowieso niet dat ie er nog inzat aangezien hij 2 uur telaat zijn 24 uur verleden week introk. Maarja tis en blijft het engeltje van de buren he?!![]()
Het wordt met de dag erger.quote:
Zijn vader was dakdekker?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:23 schreef Varen het volgende:
Brian zijn echte vader was topman bij IBM
Brian heeft geen contact met zijn vader. Hij was tussen de 3 en 5 toen zijn vader weggegaan.
Brian is in Breukelen geboren en heeft daar gewoond. Later verhuisd naar Alemere. Oma woonde daar. Vader heeft zo min mogelijk allimentatie betaald. Netty is in Curacau gebroren.
Broer is gericht op huisje,boompje, beestje.
Wat is de bron van deze NIEUWE REGEL??quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hoor.
De 24 uur hoeven niet meer ingetrokken te worden.
Als je laat blijken dat je toch blijft, dan vervalt de 24 uur automatisch.
In ieder geval binnen de traliesquote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn vader was dakdekker?
Want zo min mogelijk alimentatie betalen krijgt iemand met een goed salaris echt niet voor elkaar, laat dat maar aan de sociale dienst over.![]()
Die broer houdt alle geweld ook binnenshuis?
Daar is een gesprek over geweest tussen Jaap en Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wat is de bron van deze NIEUWE REGEL??
Beter opletten,quote:Op donderdag 20 december 2007 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is een gesprek over geweest tussen Jaap en Huub.
Jaap had die dag ook zijn 24 uur aangevraagd, en die heeft hem geloof ik helemaal niet ingetrokken.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
Luc gaat een weekje weg.
--------------quote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja leuk als huub er het eerste uitgaat, dan kunnen we naar die zure reikizeikilieke kijken of naar een zalvende brian of een amanda die bezoekers domme vragen stelt. Ja.......lijkt mij een heerlijk vooruitzicht
er zit dikke kans in dat hij geen tijd meer heeft voor DGK, wegens het overweldigende succes van dat pimpliedjequote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul gaat vandaag weg, over een week komt hij terug, zegt hij.
Ik mag toch hopen dat hij never nooit meer terugkomt.
Hij zit vast? Waarom verbaast dat me niets?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval binnen de tralies
quote:
Nee, als pimp van Mannie, dat was toch al duidelijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef PeterNB het volgende:
Bwian gaat niet als loonslaaf verder na de kooi...............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |