Ze zijn allebei weer nuchterquote:Op donderdag 20 december 2007 12:39 schreef rooie3 het volgende:
Is de ruzie zomaar weer opgelost tussen Amanda en Brian.
Is toch hetzelfde.Achter beschermd Huub echt niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:42 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Goed lezen: "zoals Huub het goed uitkomt"...
Als ik iets niet zeker weet, dan zet ik er bij 'geloof ik".quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Jaap had die 24 uur in dezelfde middag weer ingetrokken en dat had Amanda nagetrokken en daardoor was zijn plannetje mislukt met dat geld, remember???
Als je het niet binnen de 24 uur weer intrekt is het EXIT! Maarja niet voor Huubie.
Had ik dit nu eerder gelezen, dan had ik niet zo'n stuk hoeven te typenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe regel. Alleen heeft Huub vorige week als eerste uitgezocht hoe de regel precies werkt. Hij heeft er 'achter' over gesproken en de uitleg van het hokje is :
De 24-uur is een bedenktijd. De bedenktijd op zich hoef je niet in te trekken, je moet binnen die 24-uur kenbaar maken welk besluit je neemt. Zelfs gewoon in bed gaan liggen (aan het einde van de 24-uur-periode) is al voldoende om kenbaar te maken dat je blijft
Je bent mis hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Jaap had die 24 uur in dezelfde middag weer ingetrokken en dat had Amanda nagetrokken en daardoor was zijn plannetje mislukt met dat geld, remember???
Als je het niet binnen de 24 uur weer intrekt is het EXIT! Maarja niet voor Huubie.
Je snapt zo te zien de situatie van Japio toen niet. Klokslag 12 uur liep de stemming voor de 10.000 euro af. Z'n 24-uurs aanvraag verliep voor dat tijdstip. Daarom heeft hij telefonisch de 24-uur gestopt en opnieuw gestart (daardoor startte de teller voor 24-uur opnieuw). De truc van Japio was dat hij daardoor de 10.000 kon pakken en daarna kon zeggen "Ik blijf".quote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De regels veranderen dus zoals Huub het goed uitkomt. Met die geldkwestie met Jaap, hadden ze in hun plan meegenomen dat hij klokslag 12 uur die 24 weer in moest trekken anders was hij telaat. Waarom zou je het dan uberhaupt per telefoon moeten intrekken als je vanaf je bed kan zeggen "hahaha was weer eeen grap van me ik ga nie wegggg" Zit echt geen logica in.
Nog beter opletten..quote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Beter opletten,
Is niet hetzelfde, daar staat toch niet "Huub veranderd de regels" lijdend voorwerp??quote:Op donderdag 20 december 2007 12:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde.Achter beschermd Huub echt niet.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, daar staat toch niet "Huub veranderd de regels" lijdend voorwerp??
Feitelijk beschermd "Achter" Huub dus wel, je mocht ook niet meer pissen in de tuin, wie deed dat Zaterdag tegen een boom in de tuin? Ach ja.....
Pffffquote:Op donderdag 20 december 2007 12:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Nog beter opletten..![]()
Het ging niet om die keer dat Jaap 24 uur aanvroeg maar Huubs jaardag..op die dag had Jaap ook weer 24 uur aangevraagd.
Kennelijk heeft hij die niet meer ingetrokken en was naar aanleiding daarvan het gesprek tussen Huub en Jaap.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga een beetje de schoolmeester uithangen,scheel mij het of het nou lijdend voorwerp is.
Ze heeft nu iets nieuws ook. Als Huub in haar gezichtsveld komt, dan gaat ze bibberen.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef itsme het volgende:
Waar is zielige lieke. Zit ze bang in een hoekje?
Ik zit me echt op te winden. Had nog respect voor haar maar na dit, dat madam bang voor Huub is, kan ze in de stront zakken grof gezegd.
Als ze een ding niet is is het bang voor Huub. Vuile leugenaar dat is ze wel. Medelijden proberen te wekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |