Dat zijn vechtsportmannen. Die horen bij die gasten die KlukKluk nu aanquote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef avonne het volgende:
wie zijn die 2 aan de eettafel?
Die 2 lopen mee met de journaliste en de fotograaf.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef avonne het volgende:
wie zijn die 2 aan de eettafel?
En waarom zijn HJL niet te zien?![]()
Yep, tijd om boodschappen te doenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef pullup het volgende:
Op stream 2 zijn dus 2 waardeloze gastspelers, 1 nietsdoende huishoudster met sigaret, 2 lummelende bezoekers, Tilly en een gastzwerver die zijn nagels laat doen te zien
Wat ik eigenlijk altijd het meest wonderbaarlijk vind bij deze gast is dat hij ook altijd zo er zelf in geloofd. Als je die kop en die pose ziet dan zie je hem gewoon denken ik ben echt geweldig zo. Sneu eigenlijk want hij is feitelijk helemaal niets. Voor iemand met een grote lul heeft hij een behoorlijk minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef PeterNB het volgende:
Kluk Kluk Kubatz...................
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waarom is het geluid op die tafel zo slecht?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat zijn vechtsportmannen. Die horen bij die gasten die KlukKluk nu aan
het fotograferen zijn volgens mij...
Ze hebben even pauze ze moeten vanmiddag weer TV makenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
HJ zitten in het kantoor, Lieke is niet veel te zien geweest
Je avatarquote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Yep, tijd om boodschappen te doen
Omdat ik niet achter die andere tafel zitquote:Op donderdag 20 december 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En waarom is het geluid op die tafel zo slecht?
Nu er alleen nog maar gasten aan zitten, doet ie het ineens goed. Begint hinderlijk te worden, al die inloop.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Omdat ik niet achter die andere tafel zit
quote:
Die kale moet oprotte,verraaierquote:Op donderdag 20 december 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
Hoelaat vertrekt Luc zijn Bus?
Hij zou weg, maar hij zit nogsteeds aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |