Het gaat mij niet specifiek om de wensen van Huub of van Lieke, maar het lijkt mij onlogisch, dat je in een programma zit zoals DGK en dan ervoor kiest de confrontatie uit de weg te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:40 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
oh, dus als je je niet aanpast aan de wensen van huub almighty en je eigen ding doet.. dan is het je eigen schuld dat je door huub almighty zonder pardon de afgrond wordt gestort?
Hij deed het met Eric precies zo.. hij geeft Lieke nu meer kansen omdat hij denk ik toch wel om haar geeft en omdat het beter is voor zijn image
Ik geef inderdaad meningen over andere spelers, ook over Huub, en op dit moment vind ik hem een irritante bal, net zoals ik Lieke een irritante bal vind. Brian vind ik een rat en van Amanda vind ik niets, maar dat is mijn mening en misschien zijn ze in werkelijkheid wel anders. Maar ik zeg niet dat dat hun karakter is, want dat weet ik niet ik ken ze namelijk niet persoonlijk en jij deed het overkomen of je Huub persoonlijk kent.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanwaar dan jouw meningen over alle andere spelers? Een beetje meer stilte over hen zou dan ook heel gepast zijn.
Je voelt je aangesproken?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Kissa wat is dat met die obsessie van jou...heeft die Scofield je ooit gedumpt ofzo?
La mij lekker met rust zeg!
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:50 schreef neehe het volgende:
Hoe Huub in de uitzendingen neergezet wordt bepaald denk ik of hij eruit gestemd wordt of niet.
Volgens mij is Jaap nu blij dat Lieke Huub helemaal zat is.
Hij ziet nu kans om zijn grootste concurrent eruit te stemmen.
Goh..al 2 hele dagen op FOK?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Raar he, als je me quote?
![]()
![]()
![]()
Nu je mondje tegen me dicht anders...EXIT Kissass
Als Jaap zich gefrustreerd voelt, gaat hij veel en ongezond eten.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jemig, een bak ijs waar een normaal gezin de Kerst mee door kan komen .......
[ afbeelding ]
Juist... Huub heeft dus een probleem door de afstand die Lieke neemt...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef avonne het volgende:
Huub heeft niemand met wie hij kan praten.
Tussen Jaap en Huub lukt dat niet zo. De anderen zijn onbetrouwbaar.
echt niet..... wie er uit gaat wordt door het hokje bepaald en echt niet door de bewonersquote:Op donderdag 20 december 2007 00:52 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Juistem, maar Jaap is zowieso bang met 1 dekking of het nu Lieke of Huub is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |