Het gaat mij niet specifiek om de wensen van Huub of van Lieke, maar het lijkt mij onlogisch, dat je in een programma zit zoals DGK en dan ervoor kiest de confrontatie uit de weg te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:40 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
oh, dus als je je niet aanpast aan de wensen van huub almighty en je eigen ding doet.. dan is het je eigen schuld dat je door huub almighty zonder pardon de afgrond wordt gestort?
Hij deed het met Eric precies zo.. hij geeft Lieke nu meer kansen omdat hij denk ik toch wel om haar geeft en omdat het beter is voor zijn image
Ik geef inderdaad meningen over andere spelers, ook over Huub, en op dit moment vind ik hem een irritante bal, net zoals ik Lieke een irritante bal vind. Brian vind ik een rat en van Amanda vind ik niets, maar dat is mijn mening en misschien zijn ze in werkelijkheid wel anders. Maar ik zeg niet dat dat hun karakter is, want dat weet ik niet ik ken ze namelijk niet persoonlijk en jij deed het overkomen of je Huub persoonlijk kent.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanwaar dan jouw meningen over alle andere spelers? Een beetje meer stilte over hen zou dan ook heel gepast zijn.
Je voelt je aangesproken?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Kissa wat is dat met die obsessie van jou...heeft die Scofield je ooit gedumpt ofzo?
La mij lekker met rust zeg!
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:50 schreef neehe het volgende:
Hoe Huub in de uitzendingen neergezet wordt bepaald denk ik of hij eruit gestemd wordt of niet.
Volgens mij is Jaap nu blij dat Lieke Huub helemaal zat is.
Hij ziet nu kans om zijn grootste concurrent eruit te stemmen.
Goh..al 2 hele dagen op FOK?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Raar he, als je me quote?
![]()
![]()
![]()
Nu je mondje tegen me dicht anders...EXIT Kissass
Als Jaap zich gefrustreerd voelt, gaat hij veel en ongezond eten.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jemig, een bak ijs waar een normaal gezin de Kerst mee door kan komen .......
[ afbeelding ]
Juist... Huub heeft dus een probleem door de afstand die Lieke neemt...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef avonne het volgende:
Huub heeft niemand met wie hij kan praten.
Tussen Jaap en Huub lukt dat niet zo. De anderen zijn onbetrouwbaar.
echt niet..... wie er uit gaat wordt door het hokje bepaald en echt niet door de bewonersquote:Op donderdag 20 december 2007 00:52 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Juistem, maar Jaap is zowieso bang met 1 dekking of het nu Lieke of Huub is.
mooie opquote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [COS # 3051] D'r zit er weer 1 in het pre-para stadium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap draait: het is fucking niet normaal, ik haat jullie allemaal singletje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in progress
ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Toch waardeer ik dat, huisdieren op de streams...
ja dat hoorde ik een maand geleden ook "Neeee Dennix mag niet weggestemd worden van achter die bepalen alles"..............quote:Op donderdag 20 december 2007 00:54 schreef Desii het volgende:
[..]
echt niet..... wie er uit gaat wordt door het hokje bepaald en echt niet door de bewoners
Als Jaap Huub er uit stemt, dan zet die dus al zijn kaarten op Lieke.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:50 schreef neehe het volgende:
Hoe Huub in de uitzendingen neergezet wordt bepaald denk ik of hij eruit gestemd wordt of niet.
Volgens mij is Jaap nu blij dat Lieke Huub helemaal zat is.
Hij ziet nu kans om zijn grootste concurrent eruit te stemmen.
Hij is (a) Geen zwerver. Triest dat het hokje via een toneelspeler een act opvoert over de rug van de echte zwervers. Zo ga je toch niet met het imago van een grote groep mensen om.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Is er trouwens iemand die geloofd dat die zwerver echt een zwerver is ? (heb weinig kunnen kijken vanavond en ben eigenlijk benieuwd wat die gast daar doet.)
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Japio, hoe is het allemaal zo gekomen. Denk je dat ik het echt zelf veroorzaakt heb ?"
Japio : "Ja, je moet haar gewoon met rust laten"
ze weet waar de poort is.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:48 schreef 64-Bitch het volgende:
Indien Huub Lieke nu niet met rust laat...verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
ik vind het maar smerig die hond op 't bed,quote:Op donderdag 20 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is (a) Geen zwerver. Triest dat het hokje via een toneelspeler een act opvoert over de rug van de echte zwervers. Zo ga je toch niet met het imago van een grote groep mensen om.
Hij is (b) Wel een zwerver. Triest dat het hokje over de rug van een zwerver (voor een paar rotcenten en een bed) een Kerstgedachte wil imiteren.
Daarom snap ik Huub ook niet dat hij haar niet met rust laat...ze zouden zo makkelijk met zijn drieeen tegen die twee kunnen optreden.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef Donnie29 het volgende:
Eigenlijk vind ik niet eens Lieke zo irritant... wat mij het meeste ergert is het feit dat weer niemand Amanda of Brian aanpakt, dan zal het wel niet mogen, maar als LH en J nu ook al als groep uitelkaar vallen gebeurt er dus echt helemaal geen tering meer in de villa, enword er meer gedaan door de gastspelers.
Ben ik helemaal met je eens. Zo'n hond in bed is niets, zelfs in de slaapkamer hoort zo'n hond niet thuis.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind het maar smerig die hond op 't bed,
begrijp me niet verkeerd ik hou van dieren, maar luc zei daarstraks nog, dat die hond onder het zand zat
nee echt hygienisch is 't niet
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [COS # 3051] D'r zit er weer 1 in het pre-para stadium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap draait: het is fucking niet normaal, ik haat jullie allemaal singletje.
[ afbeelding ]
Het is fucking niet normaal zingt Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat horen we morgen wel weer van Palma !quote:Op donderdag 20 december 2007 00:57 schreef Dark het volgende:
Zou Lieke op haar knietjes aan het janken zijn bij de regie?
Nouuuu je hebt me verwijderdquote:
Nee deze dwerg is bezig met "2,2 miljoen" .....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:01 schreef ikhouvanmij- het volgende:
wat doen die gasten in het dagelijks leven? die huub bijvoorbeeld, wat een golddiggende dwerg is dat dan?
Sociale dienst liet hem in het huis op de hoop dat ze zijn achterstallige bijstandsfraude zouden kunnen verrekenen bij mogelijke winst?
Wat een Nederlands Leids stuk exponent van studentenkanker is dat zeg, ga lekker werken. Zou me niets verbazen dat ie het bijkanse parkeerplaatshomovriendje van jort kelder is, met zijn rob low look.
Zeker geen cams op de douche?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar is amanda eigenlijk?
Je bedoelt de buitengewoon succesvolle rapper Double L, aka Luc Weegels uit de ghetto van Tilburg?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:57 schreef ikhouvanmij- het volgende:
en wie is trouwens dat modebewuste kweepeertje? ik heb zijn naam nooit onthouden.
die italiaan met zijn vlassnortje, dat ranzige pooiertje met gucci ambities?
Daar trapt toch geen wijf in? Vandaar dat ie sinds dag een nog niet gepaald heb met een van die bewoners, ondanks zijn classy outfit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |