Dat maakt daar niemand iets uit, het is Lieke's bed maarquote:Op donderdag 20 december 2007 10:17 schreef Varen het volgende:
Hond mag niet meer op bed of de bank van Palma, heeft door de paardenstrond gerold.
En hup hond op bed
neu, hij is bijzonder kortademig... moet hij ook niet ff langs een arts?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik niet maar hij klinkt niet echt gezond.
Ik ben bang dat als je die man geld geeft hij Sonnema, Bols of Jeagermeister gaat sponseren.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
[..]
voor 80 a 90 euro per dag zal hij zichzelf wel nazorg kunnen geven.
onee, was het niet Lieke die wou dat Huub alles samen met haar ging doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:23 schreef riri het volgende:
Nee Marky,want zij ontneemt een ander haar of zijn vrijheid niet...
Mevrouw heeft weer een kater, zeker?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:22 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft een persoonlijke butler volgens Huub. Palma brengt haar limonade omdat ze zich niet zo "lekker" voelt
grappig idee dat de bewoners zo allemaal schurft hebben..........dan hebben ze pas een reden om te zeikenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:05 schreef Varen het volgende:
Michel heeft overal jeuk en de hond ook
beetje hoog haar vind je niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen !! Wat een LEKKER ventje staat er in de keuken
[ afbeelding ]
Dat is Thijs. (Hij vindt Huub een vervelend mannetje, even ter infomatie)quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen !! Wat een LEKKER ventje staat er in de keuken
[ afbeelding ]
Een nachtje met mij naar bed en dat haar staat alle kanten opquote:Op donderdag 20 december 2007 10:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
beetje hoog haar vind je niet?
Nou dan zijn Thijs en ik nu al vriendjesquote:Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is Thijs. (Hij vindt Huub een vervelend mannetje, even ter infomatie)
Oh een Jochie bedoel je ? Laat ik daar nou altijd op vallen: dunne jochiesquote:Op donderdag 20 december 2007 10:33 schreef Copycat het volgende:
Wel een veelbelovende kaaklijn. Nu nog te veel een kochie.
dennis was anders alles behalve een dun jochiequote:Op donderdag 20 december 2007 10:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh een Jochie bedoel je ? Laat ik daar nou altijd op vallen: dunne jochies
Als ie maar 16+ isquote:Op donderdag 20 december 2007 10:37 schreef PeterNB het volgende:
Oh een Jochie bedoel je ? Laat ik daar nou altijd op vallen: dunne jochies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |