It takes one to know one.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef Varen het volgende:
Brian noemt Lieke een sluwe slang
Dus Huub had er uit gestuurd moeten worden voor pissen in de tuin. En Brrr mag blijven terwijl die Amanda bedreigd en de douche doorramt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, daar staat toch niet "Huub veranderd de regels" lijdend voorwerp??
Feitelijk beschermd "Achter" Huub dus wel, je mocht ook niet meer pissen in de tuin, wie deed dat Zaterdag tegen een boom in de tuin? Ach ja.....
Net zoals de waarheid schrijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tsja het blijft moeilijk "begrijpend lezen".
----------- Huub was gisteren helemaal niet agressief bij Lieke en Dimitri achter de draaitafel. Hij is altijd zo beheersd.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft nu iets nieuws ook. Als Huub in haar gezichtsveld komt, dan gaat ze bibberen.
Je had haar gisteren moeten horen piepen tegen Dimitri.
En Dimitri maar meelullen. Die begreep zo goed dat ze bang voor Huub was.
En ze mocht blij zijn dat ze nu in de villa zit, want wie weet wat Huub wel niet zou doen als ze buiten waren
Ik heb hem niet zien slaan, en ik heb hem ook niet horen bedreigenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
----------------- Huub was gisteren helemaal niet agressief bij Lieke en Dimitri achter de draaitafel. Hij is altijd zo beheersd.
Alsof het lijdend voorwerp niet een essentieel verschil maakt tussen Huub en "achter".quote:
----------quote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zien slaan, en ik heb hem ook niet horen bedreigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-------------quote:Op donderdag 20 december 2007 12:59 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Dan moet je eens je Huub oog en oorkleppen afdoen dan zie en Hoor je misschien de volledige context beter.![]()
![]()
![]()
Nou zijn reactie gisteren bij de dj-set was toch echt wel aggressief !!!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh ben je gek?! Huub en agressief?? Nee joh ech niet!!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou zijn reactie gisteren bij de dj-set was toch echt wel aggressief !!!
(En dan onder het mom:"respect voor je gasten hebben")
Je begint nou moeilijk te lullen.Wat ik gewoon zeg is dat achter bepaald wat er gebeurd met 24 uur aanvraag.En alles is haast gescript dus maak je niet zo druk.Doe ik ook niet.Iedereen daar in het huis kan me gestolen worden en is het niet waard om ruzie over te krijgen.quote:
Dat wordt ook niet gezegd, aggressief noemen we hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap Lieke best, ik kreeg toch ook even een ongemakkelijk gevoel.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nee joh ben je gek?! Huub en agressief?? Nee joh ech niet!!
--------quote:
-----------quote:Op donderdag 20 december 2007 13:02 schreef diedirk het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gezegd, aggressief noemen we hem.
En voeg daar maar gefrustreerd aan toe
Dat was toch dat stuk waar die zanger aan het optreden was, en Lieke en Dimitri samen naar beneden gingen om te gaan draaien?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou zijn reactie gisteren bij de dj-set was toch echt wel aggressief !!!
(En dan onder het mom:"respect voor je gasten hebben")
Niet meegekregen wat er gisteren in de chill gebeurde?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft nu iets nieuws ook. Als Huub in haar gezichtsveld komt, dan gaat ze bibberen.
Je had haar gisteren moeten horen piepen tegen Dimitri.
En Dimitri maar meelullen. Die begreep zo goed dat ze bang voor Huub was.
En ze mocht blij zijn dat ze nu in de villa zit, want wie weet wat Huub wel niet zou doen als ze buiten waren
Ik heb een beetje het gevoel dat ik op een schoolplein ben, wellus-nietus-wellus-nietus-wellus-nietus-jij bent stom-wellus nietus......quote:Op donderdag 20 december 2007 13:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je begint nou moeilijk te lullen.Wat ik gewoon zeg is dat achter bepaald wat er gebeurd met 24 uur aanvraag.En alles is haast gescript dus maak je niet zo druk.Doe ik ook niet.Iedereen daar in het huis kan me gestolen worden en is het niet waard om ruzie over te krijgen.
Je hebt gelijk dat het niet echt beschaafd was om weg te lopen voor de nwe James Brown zijn zangtalenten.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was toch dat stuk waar die zanger aan het optreden was, en Lieke en Dimitri samen naar beneden gingen om te gaan draaien?
Huub ging naar beneden om te zeggen dat die dat onbeschoft vond. En toen hij begon te praten zette Lieke de muziek keihard aan.
Hij zette toen de muziek uit, waarop Lieke het weer aan deed.
Dat ging toen een paar keer zo door, en toen trok hij de stekker er uit.
Dat ging van beide kanten niet echt in een vriendelijke sfeer.
Ik vond het ook wel zielig voor die oude man die zo zijn best deed met zijn playbackshow dat de helft van zijn publiek wegloopt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat ik op een schoolplein ben, wellus-nietus-wellus-nietus-wellus-nietus-jij bent stom-wellus nietus......![]()
Huub is af en toe een raar, ietwat agressief mannetje en Brian is de grootste draaikont en wifebeater bovendien, zo goed?
Zijn we misschien vergeten hoe Huub zich gedraagde tegenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:04 schreef mazaru het volgende:
Huub ging naar beneden om te zeggen dat die dat onbeschoft vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |