Doe het maar rustig aan. Je hebt nog wel even tijd voordat COS 5053 aan de beurt is.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:51 schreef kahaarin het volgende:
OP volgt.
Hij woont in Hoogkapsel, tussen Enkhuizen en Hoornquote:Op donderdag 20 december 2007 10:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
beetje hoog haar vind je niet?
Ken je hem ?? Zeg es tegen hem dat er een streamertquote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij woont in Hoogkapsel, tussen Enkhuizen en Hoorn![]()
Nee was een flauw grapjequote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ken je hem ?? Zeg es tegen hem dat er een streamert
behoorlijk verliefd zit te wezen op hem !!
quote:10:32 Huubs onvrede II
Toch is Huub nog niet uitgemopperd. Als Mike even de halsband van Dilana is halen spreekt hij zijn doorn over het beestje uit. "Blijf met je vieze neus van mijn aanrecht af!", roept hij boos. "Nou nou", probeert Palma hem in te dimmen. "Honden zijn vies. Hij moet het lef niet hebben tegen mij te grommen, dan schop ik hem", vervolgt de Oldenzaler onverstoorbaar. "Luister maar niet naar Huub hoor, hij is gewoon een beetje raar", horen we Palma met een lief stemmetje tegen het beestje zeggen. En zo is het!
is het geen bevroren mist?quote:
*gordijn opentrek*quote:Op donderdag 20 december 2007 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
is het geen bevroren mist?
Dat viel hier zonet ook naar beneden.
Blijft toch een ratquote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef blomst het volgende:
Brian vond zonet iets te lezen bij Huub zijn bed, en liet het ook Amanda lezen, een brief of zo, maar natuurlijk konden we dat niet verstaan, doordat ze geen zenders droegen en de kestgezang op de achtergrond.
Speciaal voor jou ook in de OP.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef PeterNB het volgende:
Palma laat Thijs voortaan vaker komen ?????Wordt mijn Kerst toch nog vrolijk
Brian tegen Mikey: neem een strepsil, kun je lekker sabbelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef PeterNB het volgende:
Brian tegen Mikey:"Heb je last van je keel?"
Amanda:"Ik heb ook last van mijn keel"![]()
![]()
![]()
José geeft Mike instructies , hij moet 3 x per dag de hond uitlaten in de paardenbak.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
is het geen bevroren mist?
Dat viel hier zonet ook naar beneden.
Mooie OPquote:Op donderdag 20 december 2007 11:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook in de OP.
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Doe het maar rustig aan. Je hebt nog wel even tijd voordat COS 5053 aan de beurt is.
Dit is mijn 2e, ik begin het wel leuk te vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Varen het volgende:
ik had er ook een gemaakt, eerste keer, maar hij is gelukkig foetsie?
Kahaarin bedankt.![]()
Jaap en Huub willen Michel de zwerver en hond Dilana ook betrekken bij het spel.
Michel moet veel contact maken met Amanda.
Amanda wil elke dag wakker worden met muziek.
Brian niet
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat is weer een top-OP
Misschien naar huis. Ze wil Huub immers niet meer zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke is in rook opgegaan? Ik heb haar alleen naar de douche zien lopen, daarna niet meer gezien.
Hij is ECHT leukquote:Op donderdag 20 december 2007 11:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook in de OP.
Is de wens nu de vader van de gedachte?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien naar huis. Ze wil Huub immers niet meer zien.
Ze zal wel bij de buren zitten omdat ze zich keigoed voelt.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:23 schreef ericahysterica het volgende:
mike wordt nu Rufus door jaap genoemd.
BQ palma is ook al op zoek naar Lieke
ze is met een reiki-elastiek aan haar kracht verbonden: dus in dr kracht uit dr krachtquote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zal wel bij de buren zitten omdat ze zich keigoed voelt.
Als ik moet kiezen wie van de 2 dan weg moet weet ik het wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef Varen het volgende:
Luc is allergisch voor honden, hij krijgt er dikke ogen van
Nee daar staat Thomas Berge al !!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien kun je hem instellen als wallpaper op je PC?
Ze was in de fitness-ruimtequote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zal wel bij de buren zitten omdat ze zich keigoed voelt.
*Proest*quote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee daar staat Thomas Berge al !!!!!
(Geintje!)
Ja, als ze zoveel moeite heeft met Huub moet ze gewoon naar huis gaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is de wens nu de vader van de gedachte?![]()
Misschien voor het spel niet zo'n slecht idee, dan kunnen Huub en Jaap samen kamp Kubats een beetje zieken, als Bwian al bijna flipt om de pruik van Amanda dan kan hij er blijkbaar niet zoveel meer bij hebben.
Ik hoop dat zijn handen aan het ijs vastplakkenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef blomst het volgende:
Brian wil op de foto terwijl hij zich aan het opdrukken is op het ijs
Het is duidelijk dat ze achter aan het influisteren zijn, Lieke's weigering om zich aan te sluiten bij BLAS was volgens mij de druppel, ik vind dat hele gedoe over die leugens een beetje saai worden, laat elkaar met rust of er moet iemand weg, er zijn nog steeds een paar mensen in dat hok waar helemaal niets aan wordt gedaan, B&A krijgen het zo ook nooit moeilijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, als ze zoveel moeite heeft met Huub moet ze gewoon naar huis gaan.
Ik denk dat ze vaak op de emotionele tour gaat om Jaap zo ver te krijgen dat die daarvoor zwicht en haar tegemoet komt door Huub naar huis te sturen.
Of zou toch de toneelhaak voor Lieke op de loer liggen? Ik las op VOL dat Huub die leugen op zich heeft genomen i.p.v. Sven. Ik vind het ook opvallend dat Palma eerst de puf niet had om ruzie te maken met Lieke over die leugens i.v.m. kerst (het was uitgesproken met een knuffel enzo) en een dag of 2 later wel. Ook Amanda die eerst normaal tegen Lieke kon doen en nu weer in de treitermodus zit.
Het zal weer niet zo zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef RTM1988 het volgende:
ze komen alleen voor amanda en brain?
Ik hoop dat het ijs die krachtinspanningen niet trekt!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn handen aan het ijs vastplakken
Ik hoop dat ie uitglijdt en met zijn muil keihard door het ijs zakt en dat er piranha's op de loer liggen om zijn aangezicht weg te vreten.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat zijn handen aan het ijs vastplakken
Jij ook al?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie uitglijdt en met zijn muil keihard door het ijs zakt en dat er piranha's op de loer liggen om zijn aangezicht weg te vreten.
Ik ben in zo'n geweldige X-mas spirit!
Niets tegen VOL, maar als dat waar zouzijn, dan had Sven dat echt niet tegen VOL gezegd. Ze kunnen daar nogal makkelijk dit soort verhalen tot grote hoogte te brengen. Als een paar mensen gaan meeroepen is het meteen een waarheid geworden.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Of zou toch de toneelhaak voor Lieke op de loer liggen? Ik las op VOL dat Huub die leugen op zich heeft genomen i.p.v. Sven.
The Grinch?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik voel me ook net het antikerstduiveltje. Ik wil dit jaar nog geen kerstbal in mijn huis hebben
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie uitglijdt en met zijn muil keihard door het ijs zakt en dat er piranha's op de loer liggen om zijn aangezicht weg te vreten.
Ik ben in zo'n geweldige X-mas spirit!
Heel goed punt van jequote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niets tegen VOL, maar als dat waar zouzijn, dan had Sven dat echt niet tegen VOL gezegd. Ze kunnen daar nogal makkelijk dit soort verhalen tot grote hoogte te brengen. Als een paar mensen gaan meeroepen is het meteen een waarheid geworden.
Ze zijn van een of ander boksblad en komen foto's maken van Brian. Leuk voor hem toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
Wie zijn die mannen?
Jaap zei het al, Huub en Lieke zijn de nieuwe Nadia en Dennis.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat achter Lieke ook wel pusht om steeds harder te roepen dat ze met rust gelaten wil worden en Huub moet haar die rust niet gunnen. Het scoort als een tiet. Iedereen is het geruzie zat maar er worden boeken over geschreven wat aangeeft dat het scoort. Dit gaat nog wel even door, gok ik zo.
" topic topic..."
De mannen zien er wel leuk uit volgens mij. Jammer dat het voor Brian is.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn van een of ander boksblad en komen foto's maken van Brian. Leuk voor hem toch?
Daar maken ze het jammer genoeg ook zelf naar, het verschil is alleen dat ik ze niet meer samen in bed zie belanden.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap zei het al, Huub en Lieke zijn de nieuwe Nadia en Dennis.
Het is ook een groot gemis die ze op moeten vullen natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap zei het al, Huub en Lieke zijn de nieuwe Nadia en Dennis.
Laat die silicone snol met die RAT ruzie maken,maar dat past niet in het straatje van da FEBO.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat achter Lieke ook wel pusht om steeds harder te roepen dat ze met rust gelaten wil worden en Huub moet haar die rust niet gunnen. Het scoort als een tiet. Iedereen is het geruzie zat maar er worden boeken over geschreven wat aangeeft dat het scoort. Dit gaat nog wel even door, gok ik zo.
" topic topic..."
Daar maakt achter het ook naar. Die wrijven in hun handjes hoor. Dit is top tv. Forumusers vliegen elkaar in de haren. Het leeft!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar maken ze het jammer genoeg ook zelf naar, het verschil is alleen dat ik ze niet meer samen in bed zie belanden.
filmpje douche opsturen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
brian moet het imago van de vechtsport wat gaan verbeteren
Gelukkig komen Brian en Amanda er deze Kerst bekaaid af.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar maakt achter het ook naar. Die wrijven in hun handjes hoor. Dit is top tv. Forumusers vliegen elkaar in de haren. Het leeft!Huub en Lieke krijgen een leuke kerstbonus, dat staat al vast.
Niemand neemt die ruzie's serieus. Daar wordt collectief even om gelachen en dat was het. Huub en Lieke scoren heel goed momenteel op fora. Dat gaat maar door en door. Die hebben voor en tegenstanders. Amanda en Brian zijn niet spraakmakend, alleen even lachwekkend.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Laat die silicone snol met die RAT ruzie maken,maar dat past niet in het straatje van da FEBO.
Zo komt de vechtsport natuurlijk nooit van zijn domme, agressieve imago af.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
brian moet het imago van de vechtsport wat gaan verbeteren
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
The Grinch?![]()
*Naar icoontje gluurt*![]()
[..]
Ik hoop met je mee, heeft niet zoveel met X-mas te maken, het is gewoon een Ratje!
hij moest ook nog zo om haar lachen toen hij pruik zei en toen ohnee haarstuk ohnee pruik ohnee haarstukquote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Brrrr verteld hoe goed de relatie met Amandel is.
Ze heeft heel veel humor, ik moet altijd erg om haar lachen.
Ja ja Brrr, de douchedeur spreekt boekdelen over je lachbuien
zou mooi zijn als de interviewers daar eens naar vroegen, ik hoor Brian net zeggen dat Amanda zich in de kooi ontwikkeld van meisje tot vrouw, en dan de vraag help jij haar daarbij met af en toe een stompje.quote:
die kijken enkel tv en geen streamsquote:Op donderdag 20 december 2007 12:03 schreef blomst het volgende:
[..]
zou mooi zijn als de interviewers daar eens naar vroegen, ik hoor Brian net zeggen dat Amanda zich in de kooi ontwikkeld van meisje tot vrouw, en dan de vraag help jij haar daarbij met af en toe een stompje.
Die para idioot moest gisteren zo lachen dat hij hardop tot 10 moest tellen om haar niet voor de zoveelste keer op haar bek te timmeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij moest ook nog zo om haar lachen toen hij pruik zei en toen ohnee haarstuk ohnee pruik ohnee haarstuk
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=60859&sess=2832quote:Op donderdag 20 december 2007 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die para idioot moest gisteren zo lachen dat hij hardop tot 10 moest tellen om haar niet voor de zoveelste keer op haar bek te timmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |