Geen ballen, net als M.,quote:Op maandag 17 december 2007 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Kessler heeft zijn excuses alweer aangeboden. Blijkbaar bang voor die verwende agentjes.
Hij zou maar aangehouden worden wegens te hard rijden.quote:Op maandag 17 december 2007 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Kessler heeft zijn excuses alweer aangeboden. Blijkbaar bang voor die verwende agentjes.
Dan kunnen ze Kessler lekker verwennen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij zou maar aangehouden worden wegens te hard rijden.
quote:"Hij heeft gewoon een reusachtige, echt waar", vertelde de Spice Girl aan een verslaggever van de Britse krant The Sun.
Hihihi, en ik mocht die ene Chinees ook aanraken!quote:Minister Cramer van Milieu noemde in een eerste reactie achter elkaar de woorden opgelucht, emotioneel en spannend. Ze zei kort voor haar vertrek vanaf Bali zaterdagmiddag: „Je wist werkelijk niet welke kant het op zou gaan. Het was heel spannend, toen de VS voor de eerste keer het woord gingen voeren. Toen kwam de aanval van Papoea-Nieuw-Guinea. Ik heb veel waardering voor de omslag die Dobriansky daarop maakte. Ze bleef heel zakelijk en zei: Allright, wij zijn ook gecommitteerd.”
Typical master criminal, loves the sound of his own voice.quote:
Ben benieuwd wat er van terecht komt.quote:Amsterdam saneert groot deel binnenstad
Van onze verslaggever Willem Beusekamp
gepubliceerd op 17 december 2007 02:48 , bijgewerkt op 17 december 2007 13:37
AMSTERDAM - Een groot deel van de Amsterdamse binnenstad gaat op de schop. Bekende prostitutielocaties verdwijnen en de voornaamste toegang tot de hoofdstad – Damrak, Dam en Rokin – wordt gesaneerd.
Vergroting boeaVergroting
‘Het is de hoogste tijd om in te grijpen’, zegt initiatiefnemer Lodewijk Asscher (PvdA), wethouder van Financiën. ‘De tijd dat we het mooiste deel van de oude binnenstad laten overnemen door geboefte is voorbij.’
Voor het project, een volgens Asscher grootschalige en ingrijpende functieverandering van het hoofdstedelijke entreegebied, wordt niet alleen nauw samengewerkt met politie, justitie en de fiscus, maar ook met woningcorporaties, beleggingsfondsen en particuliere investeerders, zoals Hotel Krasnapolsky.
Dit hotel aan de Dam breidt fors uit en laat een ondergrondse parkeergarage aanleggen. Hiermee is een investering gemoeid van 120 miljoen euro. ‘Daarmee wordt het naargeestige stuk langs de Dam en Warmoesstraat meteen opgeknapt’, zegt Asscher.
Met burgemeester Cohen en voorzitter Els Iping van stadsdeel Centrum presenteert Asscher vanochtend het ‘Coalitieproject 1012’, vernoemd naar de postcode van de oude binnenstad. De gemeenteraad is zondagavond ingelicht.
De komende tien jaar zullen vele honderden miljoenen met dit project gemoeid zijn. De hoofdstad neemt zelf voor een nog onbekend bedrag actief deel aan de financiering. Door een strak geregisseerde planning moeten de bevindingen van verscheidende projectgroepen en de financiële gevolgen komende zomer bekend zijn. Asscher: ‘We zetten alle instrumenten in die we hebben.’
Asscher kondigt onder meer de volgende ingrepen aan:
Alle prostitutieramen in het hart van de Wallen, aan het roemruchte Oude Kerksplein, gaan dicht. De Oude Kerk wordt in volle glorie hersteld als cultureel centrum.
Alle ramen verdwijnen van de Singel, de Spuistraat en uit de Korsjespoortsteeg. Op de Oudezijds Achterburgwal wordt het aantal ramen verder teruggedrongen.
De Damstraat, Oude Doelenstraat, Oude Hoogstraat, Nieuwe Hoogstraat, Warmoesstraat en de kop van de Nieuwendijk, Geldersekade, Lange Niezel en Korte Niezel worden opgeschoond en vrijgemaakt van ‘criminogene functies’: bedrijfstakken die traditiegetrouw verweven zijn met criminaliteit.
Hetzelfde geldt voor het Damrak en Rokin, waar talrijke hotels, coffeeshops en souvenirwinkels deel uitmaken van internationale maffia-achtige structuren. Voor beide boulevards streeft het stadsbestuur naar een complete herstructurering. ‘Het monumentale karakter van de panden wordt in ere hersteld.’ Er komt ‘hoogwaardige retail’ en, beperkt, horeca.
Grote namen als C & A en Fortis zijn bij het project betrokken.
Directeur betaald voetbal van de KNVB die de stakende politieagenten 'verwende kereltjes' noemde.quote:Op maandag 17 december 2007 15:44 schreef Aoristus het volgende:
wat is er met Kessler? Dat is een voetballer, right?
'k Heb dan ook een stem om naar te luisteren.quote:Op maandag 17 december 2007 15:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Typical master criminal, loves the sound of his own voice.
http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/IK21Ak01.htmlquote:His anger is due to the fact that the embattled city is still completely closed and surrounded by military checkpoints to make it look like an isolated island. Those who are not genuine residents of the city are not granted the biometric identification badge from the US Marines, and are thus not allowed to enter the city.
O zo, een relschopper te paardquote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Directeur betaald voetbal van de KNVB die de stakende politieagenten 'verwende kereltjes' noemde.
Ik had naar je moeten luisteren en de studie Geschiedenis voorgoed moeten staken.quote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
'k Heb dan ook een stem om naar te luisteren.
eigenwijs mannetje hequote:Op maandag 17 december 2007 16:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik had naar je moeten luisteren en de studie Geschiedenis voorgoed moeten staken.
Je bent nooit te oud om paleontoloog te worden...quote:Op maandag 17 december 2007 16:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik had naar je moeten luisteren en de studie Geschiedenis voorgoed moeten staken.
Of Teleurstellingsman.quote:Op maandag 17 december 2007 16:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om paleontoloog te worden...
quote:Op maandag 17 december 2007 16:20 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
HILVERSUM – De SGP-jongeren zetten zaterdag in Hilversum partijleider Van der Vlies in het zonnetje met ballonnen en een oorkonde. Van der Vlies werd in de publiekspeiling gekozen tot Politicus van het Jaar. -
Die SGP-vrouwen, dat zijn echt sletten.
Net als op judo, zeker?quote:Op maandag 17 december 2007 16:19 schreef Monidique het volgende:
Misschien heb ik er al op gezeten.
http://www.sgpj.nl/Page/s(...)o_id=1202/Index.htmlquote:De SGP is een beginselpartij en dat heeft gevolgen voor haar opstelling in het debat. De SGP onderscheidt zich duidelijk van andere politieke partijen. Volgens de SGP mag een overheid niet neutraal zijn. Een christelijke overheid beloont de goeden, maar straft de kwaden. Het gaat om de bescherming van de christelijke kerk en het weren van antichristelijke opvattingen. De SGP moet zich profileren op deze eigenheid. Hierin ligt al een duidelijke dam opgeworpen tegen steeds verder gaande islamisering van de samenleving. In praktijk vraagt dit wel om tact en moet de SGP zich van tevoren afvragen wat de gevolgen zijn.
http://youtube.com/watch?v=sP3v1HVOfrsquote:Op maandag 17 december 2007 16:31 schreef Monidique het volgende:
razernij-opwekkende Amsterdamse schoftentong.
Hoofdstuk 10 kan best verfilmd worden.quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 17:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoofdstuk 10 kan best verfilmd worden.
Dat beweer ik toch ook nietquote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Monidique het volgende:
Het is mijn duim niet.
Doet me een beetje denken aan holocaustontkenners. "Ik ben geen antisemiet, maar...." en dan allerlei redenen noemen om antisemiet te zijn.quote:samenwerken met een politicus genaamd lieberman in de strijd tegen terrorisme...
ik ben niet anti-joods, maar dat is wel.... apart zegmaaar
Dat is inmiddels geworden: Als iemand van mening is dat jij ze haat vanwege het joods zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef Autodidact het volgende:
Als je joden haat enkel omdat ze joods zijn.
Niet alleen hij hoor, het is een standaard huilie riedeltje bij veel Joden..quote:Op maandag 17 december 2007 18:30 schreef Autodidact het volgende:
Says who? Leon de Winter?
Veel, behalve de Marokkaanse Joden.quote:Op maandag 17 december 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:
Hoeveel joden? Een getal onder of boven de Gretta?
Jep, genoeg om het woord anti-semiet aan waarde in te laten boeten iig.quote:Op maandag 17 december 2007 18:36 schreef Autodidact het volgende:
63% van de joden is van mening dat anderen hun haten vanwege hun joods zijn, aldus de Mutantpoll. Veel dus.
Degene die dat doet, ben jij:quote:Op maandag 17 december 2007 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, genoeg om het woord anti-semiet aan waarde in te laten boeten iig.
quote:Dat is inmiddels geworden: Als iemand van mening is dat jij ze haat vanwege het joods zijn.
Dat zal die Joden leren, tenslotte zitten zij achter de inflatie.quote:Op maandag 17 december 2007 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, genoeg om het woord anti-semiet aan waarde in te laten boeten iig.
Ja, wat je wilt.quote:Op maandag 17 december 2007 18:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Degene die dat doet, ben jij:
[..]
Ze hebben behoorlijk wat te vertellen in de economische wereld.. dus dat zou nog best kunnen.quote:Op maandag 17 december 2007 18:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zal die Joden leren, tenslotte zitten zij achter de inflatie.
Ze kunnen zelfs gebouwen die niet door vliegtuigen zijn geraakt, vernietigen. Wondermacht, wat ik je brom.quote:Op maandag 17 december 2007 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze hebben behoorlijk wat te vertellen in de economische wereld.. dus dat zou nog best kunnen.
Nee, die schieten ze liever neer. Bloed van Goyim mag je niet opdrinken he.quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef Autodidact het volgende:
En ze eten baby's van palestijnen geloof ik.
Geld = machtquote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ze kunnen zelfs gebouwen die niet door vliegtuigen zijn geraakt, vernietigen. Wondermacht, wat ik je brom.
Ik ben eruit. Palestijnenbabypootjes. Kosher en halal.quote:Op maandag 17 december 2007 18:39 schreef Autodidact het volgende:
Nou boys, ik heb geen zin om te koken. Wat nu...
Prachtig, jiskefet he?!quote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=sP3v1HVOfrs!
!
Heeft M. toch al gedaan?quote:
NEGERZOENquote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga een negerzo.. ohnee dat mag ik niet meer zeggen. Ik ga zo'n chocolade-ding met vulling eten.
Jij hebt een reet die er niet toe doet.quote:Op maandag 17 december 2007 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar niet goed genoeg en aangezien jij een expert daarin bent.
Racist.quote:Op maandag 17 december 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
Ik denk dat ''geitenbreiers'' niet in het rijtje thuishoort.quote:Op maandag 17 december 2007 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
Moorkoppen Apropos Moorkoppen.
Maar jij bent een Koerd. Klagen dat je gediscrimineerd wordt maar ondertussen andere bevolkingsgroepen naar het leven staan,quote:
Koerden zijn dan ook de Joden van Irak.quote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar jij bent een Koerd. Klagen dat je gediscrimineerd wordt maar ondertussen andere bevolkingsgroepen naar het leven staan,.
Ik klaag nooit over discriminatie.quote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar jij bent een Koerd. Klagen dat je gediscrimineerd wordt maar ondertussen andere bevolkingsgroepen naar het leven staan,.
Ik probeer blasfemie te verwijderen. En er stond niet ''vijanden'' maar ''moordenaars'',quote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Apropos, lamer...snel je bericht editten, dat stond er niet he!
Er stond "ik ben net Christus, zo tussen de vijanden" (oid)
Alsof jij zo begaan bent met religie.quote:Op maandag 17 december 2007 18:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik probeer blasfemie te verwijderen. En er stond niet ''vijanden'' maar ''moordenaars'',.
Maar je doet ook niet leuk mee,quote:Op maandag 17 december 2007 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik klaag nooit over discriminatie.
Aan discriminatie? Nee.quote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar je doet ook niet leuk mee,.
Postmoderne humor.quote:Op maandag 17 december 2007 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je geintjes soms niet op geintjes lijken.
Discriminatie.quote:Op maandag 17 december 2007 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je geintjes soms niet op geintjes lijken.
quote:RI.I.P MY HOMEY you were a real soldier always thuggin always hustling in and out them jaill cells i hope you can find your peace now cos on these wickid streets aint no love men one love HECTOR AKA CANDYMAN RUFFADAMN SOLDIERS FOR LIFE
Wie?quote:Op maandag 17 december 2007 19:09 schreef Gabry het volgende:
The Jews killed Jezus.
Wat heb ik *nou* weer gemist?quote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef Montov het volgende:
Opruimslotje.
En weer open.
[ Bericht 49% gewijzigd door Sidekick op 17-12-2007 17:38 ]
Muttie heb der daar een stalkert.quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef Autodidact het volgende:
http://www.lucaswashier.nl/?p=1363&cp=1
WTF.
Joden zijn Aziaten en hebben dus een kleine piemel. Mijn zus blieft die niet.quote:
Een Kerstklopje op je bevallige bilpartij?quote:
Dannii Minogue: 'Borsten zijn te groot'quote:Op maandag 17 december 2007 19:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een Kerstklopje op je bevallige bilpartij?
Je mag geen onderscheid maken tussen mensen met grote en kleine piemels.quote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Joden zijn Aziaten en hebben dus een kleine piemel. Mijn zus blieft die niet.
Alleen je zusje mag dat.quote:Op maandag 17 december 2007 19:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je mag geen onderscheid maken tussen mensen met grote en kleine piemels.
Alleraardigst alliteratererende afleidingsmanoeuvre, Apropos.quote:Op maandag 17 december 2007 19:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een Kerstklopje op je bevallige bilpartij?
Germaans geuite genotswens, Groningse.quote:Op maandag 17 december 2007 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Alleraardigst alliteratererende afleidingsmanoeuvre, Apropos.
Zulks vernemen wij graag.quote:Nieuwe schrijvers, ik heb de kruistocht welke zich richt tegen dit gebruik van 'welke' maar weer nieuw leven ingeblazen
Ik mis het cynische posticon...quote:Op maandag 17 december 2007 19:33 schreef Apropos het volgende:
Hihi.
Stel je niet zo aan, Ton Oijers draagt in zijn eentje zowat dat hele rtvnhquote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=sP3v1HVOfrs!
!
Ik mis de foto's van jullie Triviantavonden.quote:Op maandag 17 december 2007 19:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik mis het cynische posticon...
Opdoeken die Händel. Maar...quote:Op maandag 17 december 2007 19:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, Ton Oijers draagt in zijn eentje zowat dat hele rtvnh
Ik mis liefde.quote:Op maandag 17 december 2007 19:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik mis de foto's van jullie Triviantavonden.
't Is een schandaal; ze weten gewoon niet (meer! vroeger was alles beter!) wanneer ze wat moeten gebruiken en wanneer dat, dus wijken ze uit naar welke.quote:
Foei! Welk een verdorven geest huist er in dat guitige koppiequote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Elke keer als ik het woord zwelstijfsel in combinatie met het blauwe broekje om de billen van Sigme zie, moet ik aan sex denken.
Dan kom je tekort. Ik heb dat woord niet nodig.quote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Elke keer als ik het woord zwelstijfsel in combinatie met het blauwe broekje om de billen van Sigme zie, moet ik aan sex denken.
quote:‘Overigens vind ik als moslim dat er nog wel wat harder gestraft mocht worden. Ik snap niet hoe deze meneer zijn achterlijke gedrag kan rechtvaardigen. Als je niet wil dat je vrouw door een man behandeld wordt, moet je maar naar Saudie-Arabië gaan ofzo. Alsof die gynaecoloog nog nooit een vrouw gezien heeft. Waarom zou deze vrouw een “speciale” behandeling moeten hebben?’
- mutant01
Vraag de eerste de beste FieldsofRockslet of ze je wil ontkommaën.quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dannii Minogue: 'Borsten zijn te groot'
Mag ik bij een SOA test een vrouw weigeren?quote:Op maandag 17 december 2007 19:43 schreef sigme het volgende:
Gelukkig mag ik wel een gyneacoloog weigeren, om het simpele feit dat hij een man is. Ben ik even blij geen moslim(a) te zijn.
quote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor. Je mag iedere arts weigeren, en je hoeft dit niet te motiveren. Een gegeven motivering wordt niet beoordeeld.quote:Op maandag 17 december 2007 19:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mag ik bij een SOA test een vrouw weigeren?
Nee, pas nadat de uitslag bekend is.quote:Op maandag 17 december 2007 19:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mag ik bij een SOA test een vrouw weigeren?
Er was 1682 dagen niet gepost in dat topic.quote:
De volgende keer zal ik die 2 enge chagrijnige met penisnijd behepte 50plussers weigeren.quote:Op maandag 17 december 2007 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja hoor. Je mag iedere arts weigeren, en je hoeft dit niet te motiveren. Een gegeven motivering wordt niet beoordeeld.
Gewoon durven.
Dan zie ik liever miss Minogue, ook zonder borsten.quote:
Er zat dan ook al 1682 dagen een slotje op.quote:Op maandag 17 december 2007 19:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er was 1682 dagen niet gepost in dat topic.
Laat je je zo vaak op SOA's testen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik die 2 enge chagrijnige met penisnijd behepte 50plussers weigeren.
Een "anderssoortig" gezin. (Nee, er is geen opsomming van gezinssoorten aan voorafgegaan.)quote:Daarmee moet de juridische positie van kinderen die in een andersoortig gezin worden geboren, worden verbeterd.
Kijken kijken maar niet kopen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Autodidact het volgende:
Misschien is het handiger als gynaecologen vrouwen kunnen weigeren. "Gatverdamme, wat heb jij gedaan?"
Elk keer als Ernst Hirsch Ballin in het nieuws komt moet ik aan jou denken.quote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Autodidact het volgende:
Misschien is het handiger als gynaecologen vrouwen kunnen weigeren. "Gatverdamme, wat heb jij gedaan?"
De rest van de tijd ging op aan simpelweg exemplarisch modereren.quote:Op maandag 17 december 2007 19:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er was 1682 dagen niet gepost in dat topic.
Mag niet. Hypothalamus' Eed.quote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Autodidact het volgende:
Nog steeds geen liefde?quote:Op maandag 17 december 2007 19:56 schreef Monidique het volgende:
...zucht...
Liefde regel je niet even in een paar minuten.quote:
Ik heb me 4 jaar geleden laten testen. Ik heb er nog nachtmerries van.quote:
Je vond het grappig omdat 'ie in de Elsevier publiceert?quote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Liefde regel je niet even in een paar minuten.
Maar ik moest wel lachen toen EenVandaag een man aan het woord liet, die werd beschreven als "al vijfendertig jaar een vaste bezoeker van de Wallen".
Die naald?quote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb me 4 jaar geleden laten testen. Ik heb er nog nachtmerries van.
Dat doet-ie?quote:Op maandag 17 december 2007 20:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je vond het grappig omdat 'ie in de Elsevier publiceert?
Omdat het een vrouwmens was?quote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik meen dat De Wattenstaaf de grootste verschrikking is..quote:
Wat hebben ze dan allemaal gedaan? Bij mij viel het in ieder geval best mee.quote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die gebruik je toch alleen om je oorsmeer te verwijderen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik meen dat De Wattenstaaf de grootste verschrikking is..
De wattenstaaf.quote:
Dat zeg ik! Bbbbrrrrrrrquote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik meen dat De Wattenstaaf de grootste verschrikking is..
Wat gebeurt er allemaal tijdens zo'n onderzoek?quote:
Oh gottegod.quote:Op maandag 17 december 2007 20:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Bbbbrrrrrrr
Gaaf, vrouwen versieren met SOAverhalen.quote:
A fresh new outrage in Groningenquote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gaaf, vrouwen versieren met SOAverhalen.
Gebruik uw fantasie..quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat gebeurt er allemaal tijdens zo'n onderzoek?
Bloed prikken, gis ik.quote:Op maandag 17 december 2007 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Gebruik uw fantasie..
En als je het bedenkt heb je ook een aai verdiend.
A funny thing happened on the way to the Gluteus Maximus?quote:Op maandag 17 december 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
Mis, daar krijg je geen aai voor.
Denk het ondenkbare.
Als je blijft gillen, sta je binnenkort op SCH's weblog.quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 gilt.
Wat doe ik op een weblog.
Hoei, dat zijn teveel talen en teveel schimmige verwijzingen. Ik waag me niet aan een oordeel over deze suggestie.quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
A funny thing happened on the way to the Gluteus Maximus?
Wa fan säger du?quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
عائشة انا الشمال عمري ما وصلت ليه بعدا ما عدا شفشاون و مشيت فواحد بيكوب مغطية ما شفت والو فالطريق
quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
عائشة انا الشمال عمري ما وصلت ليه بعدا ما عدا شفشاون و مشيت فواحد بيكوب مغطية ما شفت والو فالطريق
quote:Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Heb je het nou tegen JAM?quote:Op maandag 17 december 2007 21:15 schreef Monidique het volgende:
En jam dat is een allerberoerdst gebruik van 'allerberoerdste'.
Waar ben jij goed in?quote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Monidique het volgende:
Daphne Deckers is toch wel een allerberoerdste presentatrice...
.quote:Een RATJE! Hij heeft een RATJE! PINKY!
Het lijkt TV-toppers wel
Ze is vast goed in andere dingen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Monidique het volgende:
Daphne Deckers is toch wel een allerberoerdste presentatrice...
Kijk er dan ook niet naar. Ga een boek lezen.quote:
Ik begin meteen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk er dan ook niet naar. Ga een boek lezen.
Koffie zet iedereen weer op het juiste spoor!quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik begin meteen.
Maar eerst koffie.
Ik mag geen specialistisch economisch nieuws meer plaatsenquote:Op maandag 17 december 2007 18:03 schreef Autodidact het volgende:
Presidentskandidaat haalt recordbedrag op
Waar ben je nou mee bezig, pb?
Het was sunchaser he?quote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik mag geen specialistisch economisch nieuws meer plaatsen.
Ze waren bang dat de FP enig niveau zou krijgen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik mag geen specialistisch economisch nieuws meer plaatsen.
Welke stad is het volgende slachtoffer in je expansionisme?quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef Monidique het volgende:
Athene is ingenomen.
Eerste de Japanners stateloos maken.quote:Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Welke stad is het volgende slachtoffer in je expansionisme?
Verstandig. Japanners zijn amper te vertrouwen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eerste de Japanners stateloos maken.
Niet al te slim, ;'). Mij een beetje aanvallen?quote:Op maandag 17 december 2007 23:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verstandig. Japanners zijn amper te vertrouwen.
Pure provocatie. Daar moet je kortdaad tegen optreden anders blijven ze bezig. Blitzkrieg.quote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet al te slim, ;'). Mij een beetje aanvallen?.
Hilarisch.quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef ijsbrekertje het volgende:
Marokkaanse straatterroristjes met stropdasjes om op Nederland 1
Hoe bevalt je helicopter?quote:
Goed, maar hij is wel lastig te besturen en de vliegtijd valt een beetje tegen. 10 minuten haalt hij niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe bevalt je helicopter?
quote:... Just a little lower down in the polls is a libertarian candidate named Ron Paul. Paul is best known for his vehemently isolationist foreign policy views. But his core supporters also thrill to his self-taught monetary views, which amount to a rejection of everything taught by modern economists from Alfred Marshall to Milton Friedman.
Huckabee and Paul have not the faintest idea of what they are talking about. The problem is not that their answers are wrong -- that can happen to anyone. The problem is that they don't understand the questions, and are too lazy or too arrogant to learn.
Zo'n radiografische? Heb van de zomer wel lopen klooien met de vliegtuigvariant daarvan, leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed, maar hij is wel lastig te besturen en de vliegtijd valt een beetje tegen. 10 minuten haalt hij niet.
Dat is Sanskriet voor ''ik doe er nu het zwijgen toe''.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef Monidique het volgende:
Bron.
Een PicooZ, een kleintje voor binnen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef du_ke het volgende:
Zo'n radiografische? Heb van de zomer wel lopen klooien met de vliegtuigvariant daarvan, leuk. Hield het redelijk lang vol en met gunstig weer kunnen ze verdomde hoog (1 tip neem er een gelijk een ladder bij we zijn heel wat bomen ingeweest ervoor
)
Zou je het zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is Sanskriet voor ''ik doe er nu het zwijgen toe''.
http://www.youtube.com/watch?v=NZN2bzACaUMquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef Monidique het volgende:
HAha.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
Whehe, dat was wel een leuk debat gister @ P&W
Met die tuthola die schreeuwde ''Ik ben nog niet uitgesproken!'' ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
Whehe, dat was wel een leuk debat gister @ P&W
Dat zijn juist de echte debatten, voeren met emotie. Die ene kerel die de projecten deed, dat coachen ofzo, die was echt zo ubergoed.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Met die tuthola die schreeuwde ''Ik ben nog niet uitgesproken!'' ?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn juist de echte debatten, voeren met emotie. Die ene kerel die de projecten deed, dat coachen ofzo, die was echt zo ubergoed.
quote:Morocco says Polisario war threat will backfire
Mon 17 Dec 2007, 21:29 GMT
[-] Text [+]
By Zakia Abdennebi
SMARA, Western Sahara, Dec 17 (Reuters) - A threat by Western Sahara's independence movement to revive an armed struggle against Morocco is empty as the group is incapable of waging a new war, a Moroccan official said on Monday.
Peacekeepers have watched over Western Sahara since 1991 when the U.N. brokered a ceasefire to end a guerrilla war between independence movement Polisario Front and Morocco, which annexed the resource-rich northwest African territory in 1975.
The ceasefire terms included holding a referendum to let the inhabitants decide their future but the vote never happened.
Polisario's congress is due to vote on whether to return to arms on Tuesday and officials say its national secretariat has recommended preparing for a resumption of war while pursuing U.N.-backed peace talks at the same time.
"Brandishing the spectre of war will come back to haunt them. They don't have the means, unless they commit suicide," said Khalihenna Ould Errachid, who heads a council set up by Morocco to propose a way to govern the territory under its rule.
Polisario is widely seen as the weaker party militarily and most observers say it is unlikely to resume war soon.
The movement is still holding out for the long-delayed referendum, with full independence as one option. Rabat says the plebiscite would be impossible to organise and has offered only limited autonomy under Moroccan sovereignty.
Rabat says most Sahrawis are unhappy with Polisario speaking in their name and are ready to accept limited autonomy.
"Morocco has never been so glorious as it is today at the national and diplomatic level. The international community supports Morocco," Errachid said. "Polisario just wants to muddy the waters."
No country officially recognises Morocco's rule over Western Sahara but the U.N. Security Council is divided over a solution, with some non-aligned states supporting Polisario but France and the United States backing Morocco.
The protagonists in what has become Africa's oldest territorial dispute are due to meet on Jan. 7-9 for the third round of U.N. brokered peace talks in less than a year but a compromise appears remote.
As the dispute drags on, tens of thousands of Sahrawis remain living in windswept camps inside the Algerian border, dependent on aid and cut off from relatives living in the Moroccan-held zone bordering the Atlantic.
"The Moroccan state wants to correct the faults of the past in proposing autonomy as it had neglected and marginalised the region in the past. We have an opportunity to be seized," said Errachid.
Polisario's proposal to resume a war footing is "a way of bidding up the situation for foreign consumption", he added.
Errachid was speaking in Moroccan-controlled Western Sahara at a gathering of the Royal Consultative Council for Saharan Affairs (CORCAS), a grouping of Saharan personalities advising Rabat on what form its plan for limited autonomy should take.
Discriminerende rascist!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
Racist.
STFU.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
English spelling ftw.
Had hij in Frankrijk moeten flikken, was ie met pek en veren achter een mestkar door Parijs heen gesleurd.quote:ABN niet welkom bij premier
Gepubliceerd: 18 december 2007 14:18 | Gewijzigd: 18 december 2007 14:18
Door onze financiële redactie
Amsterdam, 18 Dec. Premier Jan Peter Balkenende weigerde begin dit jaar om Rijkman Groenink, toen topman van ABN Amro, en president Nout Wellink van De Nederlandsche Bank te ontmoeten.
De twee wilden de premier inschakelen om de vastgelopen fusieonderhandelingen met ING vlot te trekken en de dreigende opsplitsing van de bank af te houden.
Dit hebben diverse betrokkenen tegenover deze krant verklaard.
ABN Amro en ING voerden sinds 1 december 2006 geheime onderhandelingen over een fusie. De gesprekken liepen in februari vast op de invulling van topposities. De bank lag bovendien onder vuur doordat het Britse hedgefonds TCI een verkoop of opsplitsing wilde.
Groenink vroeg op 6 maart aan minister Bos van Financiën om een spoedaudiëntie bij Balkenende. Maar de premier wilde zich niet bemoeien met de zaak. Volgens de Rijksvoorlichtingsdienst volgde hij het advies van Bos, die gesprekken met één van de twee partijen onverstandig vond. Bij ABN is er weinig begrip voor het besluit van Balkenende om geen leidende rol te spelen in de overnamestrijd rond de bank. „De premier had die maand wel tijd om op de AutoRAI in een Spyker te gaan zitten”, moppert een bestuurder.
quote:„De premier had die maand wel tijd om op de AutoRAI in een Spyker te gaan zitten”
quote:Alles heeft een oorzaak. Dat maakt het nog niet per definitie gerechtvaardigd.
Klopt als een bus, maar staat er echt iets nieuws?quote:
Hij zit er al sinds 2002, in dat opzicht is het natuurlijk niet echt iets nieuws...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar staat er echt iets nieuws?
Of all the pokketopics in the world, you had to walk into this one.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:13 schreef du_ke het volgende:
pff er zijn echt alleen maar pokketopics momenteel
Ja uit gewoontequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Of all the pokketopics in the world, you had to walk into this one.
Ja, vooral als interludes van Klopkoektirades.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door middel van "Aldi, pauper" posts?
hihihi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door middel van "Aldi, pauper" posts?
Ja die is flink aan het radicaliseren geslagen. Zou hij ooit zo worden als Wolfje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, vooral als interludes van Klopkoektirades.
Ik was er nooit geweest, de deur stond openquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Of all the pokketopics in the world, you had to walk into this one.
Ik denk eerder aan een ander lid van dit forum.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die is flink aan het radicaliseren geslagen. Zou hij ooit zo worden als Wolfje?
Mijn moeder vond hem een griezel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was er nooit geweest, de deur stond open
'k Voelde me alleen, 'k ben maar naar binnen gelopen
De sfeer was mat, een ober stond te gapen
En in een hoek zat een vroege klant te slapen
Aan de bar dronk een grietje met een rietje
En neuriede zacht een heel bekend liedje
Ik wilde weer gaan, maar jij kwam net naar binnen
En ik ging volledig op tilt
En ik dacht
Dat komt alleen maar voor in Dallas
Zoiets gebeurt niet echt
Dat komt alleen maar voor in Dallas
Alleen in Dallas
Ik vind dit een grappig liedje, en ik heb de singel. Ergens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mijn moeder vond hem een griezel.
Maar waarom uitgerekend Dallas? Is er ook nog een verwijzing naar dit slachtoffer van het communisme?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dit een grappig liedje, en ik heb de singel. Ergens.
Je vertilt je al gauw aan een singel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
Als je een singel aan de haak slaat, is die singel dan nog singel?
Dallas! De verwijzing naar triomferend kapitalisme.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar waarom uitgerekend Dallas? Is er ook nog een verwijzing naar dit slachtoffer van het communisme?
Maar dan nog.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Dallas! De verwijzing naar triomferend kapitalisme.
Oh, wel, nou, dan is het antwoord nee. Lees maar:quote:
Voor een goede waterdrager zijn de risico's beperktquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je vertilt je al gauw aan een singel.
Die wil ik onthouden.quote:Die was zo groot het leek wel of 'ie bleef opstaan
quote:
Zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
Jij kan de zon laten schijnen, want je loopt langs en de normen verdwijnen
Ja? Lik je reet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef Aoristus het volgende:
Ja? Koffie graag
Yep, Marco Borsato is iemand die vele opties open laat. Zijn meesterwerkje is nog Ik leef niet meer voor jou..quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yep, Marco Borsato is iemand die vele opties open laat. Zijn meesterwerkje is nog Ik leef niet meer voor jou..
Je hebt me keihard voorgelogen
Besodemieterd en bedrogen
Dus haal je vingers uit m'n ogeeeeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |