Maar je doet ook niet leuk mee,quote:Op maandag 17 december 2007 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik klaag nooit over discriminatie.
Aan discriminatie? Nee.quote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar je doet ook niet leuk mee,.
Postmoderne humor.quote:Op maandag 17 december 2007 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je geintjes soms niet op geintjes lijken.
Discriminatie.quote:Op maandag 17 december 2007 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je geintjes soms niet op geintjes lijken.
quote:RI.I.P MY HOMEY you were a real soldier always thuggin always hustling in and out them jaill cells i hope you can find your peace now cos on these wickid streets aint no love men one love HECTOR AKA CANDYMAN RUFFADAMN SOLDIERS FOR LIFE
Wie?quote:Op maandag 17 december 2007 19:09 schreef Gabry het volgende:
The Jews killed Jezus.
Wat heb ik *nou* weer gemist?quote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef Montov het volgende:
Opruimslotje.
En weer open.
[ Bericht 49% gewijzigd door Sidekick op 17-12-2007 17:38 ]
Muttie heb der daar een stalkert.quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef Autodidact het volgende:
http://www.lucaswashier.nl/?p=1363&cp=1
WTF.
Joden zijn Aziaten en hebben dus een kleine piemel. Mijn zus blieft die niet.quote:
Een Kerstklopje op je bevallige bilpartij?quote:
Dannii Minogue: 'Borsten zijn te groot'quote:Op maandag 17 december 2007 19:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een Kerstklopje op je bevallige bilpartij?
Je mag geen onderscheid maken tussen mensen met grote en kleine piemels.quote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Joden zijn Aziaten en hebben dus een kleine piemel. Mijn zus blieft die niet.
Alleen je zusje mag dat.quote:Op maandag 17 december 2007 19:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je mag geen onderscheid maken tussen mensen met grote en kleine piemels.
Alleraardigst alliteratererende afleidingsmanoeuvre, Apropos.quote:Op maandag 17 december 2007 19:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een Kerstklopje op je bevallige bilpartij?
Germaans geuite genotswens, Groningse.quote:Op maandag 17 december 2007 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Alleraardigst alliteratererende afleidingsmanoeuvre, Apropos.
Zulks vernemen wij graag.quote:Nieuwe schrijvers, ik heb de kruistocht welke zich richt tegen dit gebruik van 'welke' maar weer nieuw leven ingeblazen
Ik mis het cynische posticon...quote:Op maandag 17 december 2007 19:33 schreef Apropos het volgende:
Hihi.
Stel je niet zo aan, Ton Oijers draagt in zijn eentje zowat dat hele rtvnhquote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=sP3v1HVOfrs!
!
Ik mis de foto's van jullie Triviantavonden.quote:Op maandag 17 december 2007 19:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik mis het cynische posticon...
Opdoeken die Händel. Maar...quote:Op maandag 17 december 2007 19:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, Ton Oijers draagt in zijn eentje zowat dat hele rtvnh
Ik mis liefde.quote:Op maandag 17 december 2007 19:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik mis de foto's van jullie Triviantavonden.
't Is een schandaal; ze weten gewoon niet (meer! vroeger was alles beter!) wanneer ze wat moeten gebruiken en wanneer dat, dus wijken ze uit naar welke.quote:
Foei! Welk een verdorven geest huist er in dat guitige koppiequote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Elke keer als ik het woord zwelstijfsel in combinatie met het blauwe broekje om de billen van Sigme zie, moet ik aan sex denken.
Dan kom je tekort. Ik heb dat woord niet nodig.quote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Elke keer als ik het woord zwelstijfsel in combinatie met het blauwe broekje om de billen van Sigme zie, moet ik aan sex denken.
quote:‘Overigens vind ik als moslim dat er nog wel wat harder gestraft mocht worden. Ik snap niet hoe deze meneer zijn achterlijke gedrag kan rechtvaardigen. Als je niet wil dat je vrouw door een man behandeld wordt, moet je maar naar Saudie-Arabië gaan ofzo. Alsof die gynaecoloog nog nooit een vrouw gezien heeft. Waarom zou deze vrouw een “speciale” behandeling moeten hebben?’
- mutant01
Vraag de eerste de beste FieldsofRockslet of ze je wil ontkommaën.quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dannii Minogue: 'Borsten zijn te groot'
Mag ik bij een SOA test een vrouw weigeren?quote:Op maandag 17 december 2007 19:43 schreef sigme het volgende:
Gelukkig mag ik wel een gyneacoloog weigeren, om het simpele feit dat hij een man is. Ben ik even blij geen moslim(a) te zijn.
quote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor. Je mag iedere arts weigeren, en je hoeft dit niet te motiveren. Een gegeven motivering wordt niet beoordeeld.quote:Op maandag 17 december 2007 19:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mag ik bij een SOA test een vrouw weigeren?
Nee, pas nadat de uitslag bekend is.quote:Op maandag 17 december 2007 19:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mag ik bij een SOA test een vrouw weigeren?
Er was 1682 dagen niet gepost in dat topic.quote:
De volgende keer zal ik die 2 enge chagrijnige met penisnijd behepte 50plussers weigeren.quote:Op maandag 17 december 2007 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja hoor. Je mag iedere arts weigeren, en je hoeft dit niet te motiveren. Een gegeven motivering wordt niet beoordeeld.
Gewoon durven.
Dan zie ik liever miss Minogue, ook zonder borsten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |