Nee, die schieten ze liever neer. Bloed van Goyim mag je niet opdrinken he.quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef Autodidact het volgende:
En ze eten baby's van palestijnen geloof ik.
Geld = machtquote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ze kunnen zelfs gebouwen die niet door vliegtuigen zijn geraakt, vernietigen. Wondermacht, wat ik je brom.
Ik ben eruit. Palestijnenbabypootjes. Kosher en halal.quote:Op maandag 17 december 2007 18:39 schreef Autodidact het volgende:
Nou boys, ik heb geen zin om te koken. Wat nu...
Prachtig, jiskefet he?!quote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=sP3v1HVOfrs!
!
Heeft M. toch al gedaan?quote:
NEGERZOENquote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga een negerzo.. ohnee dat mag ik niet meer zeggen. Ik ga zo'n chocolade-ding met vulling eten.
Jij hebt een reet die er niet toe doet.quote:Op maandag 17 december 2007 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar niet goed genoeg en aangezien jij een expert daarin bent.
Racist.quote:Op maandag 17 december 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
NEGERZOEN
Ik denk dat ''geitenbreiers'' niet in het rijtje thuishoort.quote:Op maandag 17 december 2007 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
Moorkoppen Apropos Moorkoppen.
Maar jij bent een Koerd. Klagen dat je gediscrimineerd wordt maar ondertussen andere bevolkingsgroepen naar het leven staan,quote:
Koerden zijn dan ook de Joden van Irak.quote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar jij bent een Koerd. Klagen dat je gediscrimineerd wordt maar ondertussen andere bevolkingsgroepen naar het leven staan,.
Ik klaag nooit over discriminatie.quote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar jij bent een Koerd. Klagen dat je gediscrimineerd wordt maar ondertussen andere bevolkingsgroepen naar het leven staan,.
Ik probeer blasfemie te verwijderen. En er stond niet ''vijanden'' maar ''moordenaars'',quote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Apropos, lamer...snel je bericht editten, dat stond er niet he!
Er stond "ik ben net Christus, zo tussen de vijanden" (oid)
Alsof jij zo begaan bent met religie.quote:Op maandag 17 december 2007 18:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik probeer blasfemie te verwijderen. En er stond niet ''vijanden'' maar ''moordenaars'',.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |