Doet me een beetje denken aan holocaustontkenners. "Ik ben geen antisemiet, maar...." en dan allerlei redenen noemen om antisemiet te zijn.quote:samenwerken met een politicus genaamd lieberman in de strijd tegen terrorisme...
ik ben niet anti-joods, maar dat is wel.... apart zegmaaar
Dat is inmiddels geworden: Als iemand van mening is dat jij ze haat vanwege het joods zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef Autodidact het volgende:
Als je joden haat enkel omdat ze joods zijn.
Niet alleen hij hoor, het is een standaard huilie riedeltje bij veel Joden..quote:Op maandag 17 december 2007 18:30 schreef Autodidact het volgende:
Says who? Leon de Winter?
Veel, behalve de Marokkaanse Joden.quote:Op maandag 17 december 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:
Hoeveel joden? Een getal onder of boven de Gretta?
Jep, genoeg om het woord anti-semiet aan waarde in te laten boeten iig.quote:Op maandag 17 december 2007 18:36 schreef Autodidact het volgende:
63% van de joden is van mening dat anderen hun haten vanwege hun joods zijn, aldus de Mutantpoll. Veel dus.
Degene die dat doet, ben jij:quote:Op maandag 17 december 2007 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, genoeg om het woord anti-semiet aan waarde in te laten boeten iig.
quote:Dat is inmiddels geworden: Als iemand van mening is dat jij ze haat vanwege het joods zijn.
Dat zal die Joden leren, tenslotte zitten zij achter de inflatie.quote:Op maandag 17 december 2007 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, genoeg om het woord anti-semiet aan waarde in te laten boeten iig.
Ja, wat je wilt.quote:Op maandag 17 december 2007 18:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Degene die dat doet, ben jij:
[..]
Ze hebben behoorlijk wat te vertellen in de economische wereld.. dus dat zou nog best kunnen.quote:Op maandag 17 december 2007 18:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zal die Joden leren, tenslotte zitten zij achter de inflatie.
Ze kunnen zelfs gebouwen die niet door vliegtuigen zijn geraakt, vernietigen. Wondermacht, wat ik je brom.quote:Op maandag 17 december 2007 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze hebben behoorlijk wat te vertellen in de economische wereld.. dus dat zou nog best kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |