Klopt als een bus, maar staat er echt iets nieuws?quote:
Hij zit er al sinds 2002, in dat opzicht is het natuurlijk niet echt iets nieuws...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar staat er echt iets nieuws?
Of all the pokketopics in the world, you had to walk into this one.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:13 schreef du_ke het volgende:
pff er zijn echt alleen maar pokketopics momenteel
Ja uit gewoontequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Of all the pokketopics in the world, you had to walk into this one.
Ja, vooral als interludes van Klopkoektirades.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door middel van "Aldi, pauper" posts?
hihihi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door middel van "Aldi, pauper" posts?
Ja die is flink aan het radicaliseren geslagen. Zou hij ooit zo worden als Wolfje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, vooral als interludes van Klopkoektirades.
Ik was er nooit geweest, de deur stond openquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Of all the pokketopics in the world, you had to walk into this one.
Ik denk eerder aan een ander lid van dit forum.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die is flink aan het radicaliseren geslagen. Zou hij ooit zo worden als Wolfje?
Mijn moeder vond hem een griezel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was er nooit geweest, de deur stond open
'k Voelde me alleen, 'k ben maar naar binnen gelopen
De sfeer was mat, een ober stond te gapen
En in een hoek zat een vroege klant te slapen
Aan de bar dronk een grietje met een rietje
En neuriede zacht een heel bekend liedje
Ik wilde weer gaan, maar jij kwam net naar binnen
En ik ging volledig op tilt
En ik dacht
Dat komt alleen maar voor in Dallas
Zoiets gebeurt niet echt
Dat komt alleen maar voor in Dallas
Alleen in Dallas
Ik vind dit een grappig liedje, en ik heb de singel. Ergens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mijn moeder vond hem een griezel.
Maar waarom uitgerekend Dallas? Is er ook nog een verwijzing naar dit slachtoffer van het communisme?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dit een grappig liedje, en ik heb de singel. Ergens.
Je vertilt je al gauw aan een singel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
Als je een singel aan de haak slaat, is die singel dan nog singel?
Dallas! De verwijzing naar triomferend kapitalisme.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar waarom uitgerekend Dallas? Is er ook nog een verwijzing naar dit slachtoffer van het communisme?
Maar dan nog.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Dallas! De verwijzing naar triomferend kapitalisme.
Oh, wel, nou, dan is het antwoord nee. Lees maar:quote:
Voor een goede waterdrager zijn de risico's beperktquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je vertilt je al gauw aan een singel.
Die wil ik onthouden.quote:Die was zo groot het leek wel of 'ie bleef opstaan
quote:
Zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
Jij kan de zon laten schijnen, want je loopt langs en de normen verdwijnen
Ja? Lik je reet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef Aoristus het volgende:
Ja? Koffie graag
Yep, Marco Borsato is iemand die vele opties open laat. Zijn meesterwerkje is nog Ik leef niet meer voor jou..quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yep, Marco Borsato is iemand die vele opties open laat. Zijn meesterwerkje is nog Ik leef niet meer voor jou..
Je hebt me keihard voorgelogen
Besodemieterd en bedrogen
Dus haal je vingers uit m'n ogeeeeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |