Wat gebeurt er allemaal tijdens zo'n onderzoek?quote:
Oh gottegod.quote:Op maandag 17 december 2007 20:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Bbbbrrrrrrr
Gaaf, vrouwen versieren met SOAverhalen.quote:
A fresh new outrage in Groningenquote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gaaf, vrouwen versieren met SOAverhalen.
Gebruik uw fantasie..quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat gebeurt er allemaal tijdens zo'n onderzoek?
Bloed prikken, gis ik.quote:Op maandag 17 december 2007 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Gebruik uw fantasie..
En als je het bedenkt heb je ook een aai verdiend.
A funny thing happened on the way to the Gluteus Maximus?quote:Op maandag 17 december 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
Mis, daar krijg je geen aai voor.
Denk het ondenkbare.
Als je blijft gillen, sta je binnenkort op SCH's weblog.quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 gilt.
Wat doe ik op een weblog.
Hoei, dat zijn teveel talen en teveel schimmige verwijzingen. Ik waag me niet aan een oordeel over deze suggestie.quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
A funny thing happened on the way to the Gluteus Maximus?
Wa fan säger du?quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
عائشة انا الشمال عمري ما وصلت ليه بعدا ما عدا شفشاون و مشيت فواحد بيكوب مغطية ما شفت والو فالطريق
quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
عائشة انا الشمال عمري ما وصلت ليه بعدا ما عدا شفشاون و مشيت فواحد بيكوب مغطية ما شفت والو فالطريق
quote:Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Heb je het nou tegen JAM?quote:Op maandag 17 december 2007 21:15 schreef Monidique het volgende:
En jam dat is een allerberoerdst gebruik van 'allerberoerdste'.
Waar ben jij goed in?quote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Monidique het volgende:
Daphne Deckers is toch wel een allerberoerdste presentatrice...
.quote:Een RATJE! Hij heeft een RATJE! PINKY!
Het lijkt TV-toppers wel
Ze is vast goed in andere dingen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Monidique het volgende:
Daphne Deckers is toch wel een allerberoerdste presentatrice...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |