Er zat dan ook al 1682 dagen een slotje op.quote:Op maandag 17 december 2007 19:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er was 1682 dagen niet gepost in dat topic.
Laat je je zo vaak op SOA's testen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik die 2 enge chagrijnige met penisnijd behepte 50plussers weigeren.
Een "anderssoortig" gezin. (Nee, er is geen opsomming van gezinssoorten aan voorafgegaan.)quote:Daarmee moet de juridische positie van kinderen die in een andersoortig gezin worden geboren, worden verbeterd.
Kijken kijken maar niet kopen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Autodidact het volgende:
Misschien is het handiger als gynaecologen vrouwen kunnen weigeren. "Gatverdamme, wat heb jij gedaan?"
Elk keer als Ernst Hirsch Ballin in het nieuws komt moet ik aan jou denken.quote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Autodidact het volgende:
Misschien is het handiger als gynaecologen vrouwen kunnen weigeren. "Gatverdamme, wat heb jij gedaan?"
De rest van de tijd ging op aan simpelweg exemplarisch modereren.quote:Op maandag 17 december 2007 19:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er was 1682 dagen niet gepost in dat topic.
Mag niet. Hypothalamus' Eed.quote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Autodidact het volgende:
Nog steeds geen liefde?quote:Op maandag 17 december 2007 19:56 schreef Monidique het volgende:
...zucht...
Liefde regel je niet even in een paar minuten.quote:
Ik heb me 4 jaar geleden laten testen. Ik heb er nog nachtmerries van.quote:
Je vond het grappig omdat 'ie in de Elsevier publiceert?quote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Liefde regel je niet even in een paar minuten.
Maar ik moest wel lachen toen EenVandaag een man aan het woord liet, die werd beschreven als "al vijfendertig jaar een vaste bezoeker van de Wallen".
Die naald?quote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb me 4 jaar geleden laten testen. Ik heb er nog nachtmerries van.
Dat doet-ie?quote:Op maandag 17 december 2007 20:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je vond het grappig omdat 'ie in de Elsevier publiceert?
Omdat het een vrouwmens was?quote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik meen dat De Wattenstaaf de grootste verschrikking is..quote:
Wat hebben ze dan allemaal gedaan? Bij mij viel het in ieder geval best mee.quote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die gebruik je toch alleen om je oorsmeer te verwijderen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik meen dat De Wattenstaaf de grootste verschrikking is..
De wattenstaaf.quote:
Dat zeg ik! Bbbbrrrrrrrquote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik meen dat De Wattenstaaf de grootste verschrikking is..
Wat gebeurt er allemaal tijdens zo'n onderzoek?quote:
Oh gottegod.quote:Op maandag 17 december 2007 20:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Bbbbrrrrrrr
Gaaf, vrouwen versieren met SOAverhalen.quote:
A fresh new outrage in Groningenquote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gaaf, vrouwen versieren met SOAverhalen.
Gebruik uw fantasie..quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat gebeurt er allemaal tijdens zo'n onderzoek?
Bloed prikken, gis ik.quote:Op maandag 17 december 2007 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Gebruik uw fantasie..
En als je het bedenkt heb je ook een aai verdiend.
A funny thing happened on the way to the Gluteus Maximus?quote:Op maandag 17 december 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
Mis, daar krijg je geen aai voor.
Denk het ondenkbare.
Als je blijft gillen, sta je binnenkort op SCH's weblog.quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 gilt.
Wat doe ik op een weblog.
Hoei, dat zijn teveel talen en teveel schimmige verwijzingen. Ik waag me niet aan een oordeel over deze suggestie.quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
A funny thing happened on the way to the Gluteus Maximus?
Wa fan säger du?quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
عائشة انا الشمال عمري ما وصلت ليه بعدا ما عدا شفشاون و مشيت فواحد بيكوب مغطية ما شفت والو فالطريق
quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
عائشة انا الشمال عمري ما وصلت ليه بعدا ما عدا شفشاون و مشيت فواحد بيكوب مغطية ما شفت والو فالطريق
quote:Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Heb je het nou tegen JAM?quote:Op maandag 17 december 2007 21:15 schreef Monidique het volgende:
En jam dat is een allerberoerdst gebruik van 'allerberoerdste'.
Waar ben jij goed in?quote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Monidique het volgende:
Daphne Deckers is toch wel een allerberoerdste presentatrice...
.quote:Een RATJE! Hij heeft een RATJE! PINKY!
Het lijkt TV-toppers wel
Ze is vast goed in andere dingen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Monidique het volgende:
Daphne Deckers is toch wel een allerberoerdste presentatrice...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |