In GW 2 komen de volgende nieuwe rassen:quote:The game will be on multiple servers or "worlds," but players will not be bound to a world and may therefore change worlds as they would districts, except that they encompass the entire game, instead of just an outpost.
There will be changes to instancing system used. Persistent areas, similar to those traditionally used in other online multiplayer games, will be introduced to Guild Wars which may allow players to meet and interact while exploring.
Instances will still be used for missions and dungeons. An "Event System" will be used to notify players of big events in the world, the return of a dragon, for instance.
Mensen! We hebben echt hard mensen nodig om onze guild gezelliger te maken. We hebben een functionele site, met forums, een Alliance (nog wel...) waar we veel mee kunnen doen, maar onze guild is gewoon niet actief genoeg! (Hierdoor gaan members weg, en kom je in een neerwaartse spiraal...quote:Wij bestaan uit +- 40 Nederlandstalige leden. Echter, is de helft al lange tijd niet online geweest, en zijn we nu hard op zoek naar meer mensen die onze guild wat actiever en gezelliger kunnen en willen maken!
Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met onder andere de Guild van GoT, (Gathering of Tweakers) en een vijf-tal andere guilds.
Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.
Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation.
Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog een paar nieuwe bij.
We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin.
De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.
FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?
Join de FOK! Guild!
Als ik met mijn monk kom, en een hero monk meeneem, maakt het voor de rest niet zoveel uit wie je meeneemt. Het is namelijk best makkelijk danquote:Op maandag 17 december 2007 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
Ik was de lvl 14.8 met lvl 14/3 heros.
De lvl20 die mee ging met lvl hero's'was een vriend van mij. Had zijn Assasin/nogwattes bij zich.
Tactisch wat minder handig.. Vergeet nogal eens zijn Hero's te laten escapen of valt de verkeerde aan tijdens battle's
quote:Op maandag 17 december 2007 11:07 schreef torn_Machina het volgende:
Ondanks dat ik nu al een tijdje inactief ben met GW, toch maar even een TVP.
Ook een nieuwe OP zie ik.![]()
Zo heel moeilijk is hij niet. Het is tegenwoordig wel een uitdaging een goeie party te vinden...quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef SnowDoggg het volgende:
Gisteren eindelijk prophecies "uitgespeeld" met mijn monk! Moest de laatste missie zo'n 10 keer overdoen!
Inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is hij niet. Het is tegenwoordig wel een uitdaging een goeie party te vinden....
Voor PvP acties hoef je alleen maar een char aan te maken. Die is meteen lvl20. En je kan gaan PvP-en.quote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb GW altijd al eens willen proberen, maar aangezien er nu zoveel versies te koop zijn, vraag ik me af welke ik het beste kan kopen als mijn doel vooral zal zijn om ZSM lvl 20 te worden zodat ik kan gaan PvPen.
PvE en het verhaal enzo boeit me eigenlijk niets, het gaat me alleen om het PvP gebeuren.
Welke versie raden jullie dan aan ?
Je bedoelt dit lijstje. Goed dat je het zegt, ge-update en toegevoegd aan de OP. (@wiki.)quote:Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef de_priester het volgende:
He kunnen we niet bijhouden in de OP welke mensen hier meedoen?
Al dan niet inde guild natuurlijk. [SC] maken mss ook
Zoiets als:
undefined
Vaste Lurkers:
Elegy - IGN ....
Joolz - IGN ....
etc....
Ik zou je dan aanraden, om Nightfall te nemen. Iets wat H-Master ook al zei, als je NF hebt, kun je ook PvP Hero battles doen. Als je dan niet PvE gaat doen (Om skills en items te unlocken) moet je de Unlock Packs kopen, waardoor je toegang krijgt tot skills met je PvP char. Deze kun je ook unlocken met Faction points, die je krijgt als je PvP Battles speelt.quote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb GW altijd al eens willen proberen, maar aangezien er nu zoveel versies te koop zijn, vraag ik me af welke ik het beste kan kopen als mijn doel vooral zal zijn om ZSM lvl 20 te worden zodat ik kan gaan PvPen.
PvE en het verhaal enzo boeit me eigenlijk niets, het gaat me alleen om het PvP gebeuren.
Welke versie raden jullie dan aan ?
Ik zal je vanaaf effe een lijstje PM-en met de chars die ik gebruik in GW. Moet dat per versie in het lijstje? Mischien wel handig, omdat je dan meteen ziet waar iedereen rondzwerft door de instances.quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je bedoelt dit lijstje. Goed dat je het zegt, ge-update en toegevoegd aan de OP. (@wiki.).
Trouwens, dit vorige topic, is MAANDEN open geweest, dus nog een aparte GW SC, lijkt me een beetje veel, als je meer kwijt wil, kun je ook nog altijd terecht @ De FokGW Site (Graag zelfs!) wat onder andere een GWBBCode add-in heeft, waardoor je visueel builds kunt delen..
[..]
Ik zou je dan aanraden, om Nightfall te nemen. Iets wat H-Master ook al zei, als je NF hebt, kun je ook PvP Hero battles doen. Als je dan niet PvE gaat doen (Om skills en items te unlocken) moet je de Unlock Packs kopen, waardoor je toegang krijgt tot skills met je PvP char. Deze kun je ook unlocken met Faction points, die je krijgt als je PvP Battles speelt.
Je zou achter de namen kunnen invullen welke campaigns ze hebben, maar je kunt ook op de FokGuild site registreren, en daar invullen welke campaigns je hebt.quote:Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zal je vanaaf effe een lijstje PM-en met de chars die ik gebruik in GW. Moet dat per versie in het lijstje? Mischien wel handig, omdat je dan meteen ziet waar iedereen rondzwerft door de instances.
Check eens hier.quote:Op maandag 17 december 2007 15:21 schreef Thormodo het volgende:
tvp, op naar een drukkere guild.
Weer bekijken welke PvE skills ik met mijn R/Rt ook al weer gebruikte is trouwens ook een k*twerk -,-.
Ik zit al op FOK!Guild site slimmoquote:Op maandag 17 december 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je zou achter de namen kunnen invullen welke campaigns ze hebben, maar je kunt ook op de FokGuild site registreren, en daar invullen welke campaigns je hebt.. (PR|FA|NF|EOTN)
Daar komt bij, dat 1 naam, genoeg is. Deze kun je toevoegen aan je friends list, waarna je ook kan zien welke andere namen hij/zij gebruikt. Alleen als je meerdere accounts hebt, zal je per account een naam neer moeten zetten.
[..]
Check eens hier.
Dat is waar, en wist ik ook, maar niet iedereen die hier post is datquote:Op maandag 17 december 2007 15:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zit al op FOK!Guild site slimmo![]()
Heb alleen nog niet zoveel ingevuld..Mag jij dan voor mij doen
Die zag ik net al staan ja. Maar ik gebruikte een andere buildquote:
Er staat bij, dat je die niet hoeft te gebruiken. Het is zo dat je een paar "core" skills hebt voor de build, waarna je andere skills kunt afwisselen voor verschillende situaties, of voor verschillende voorkeuren (van de gebruiker.) teveel healing kan er niet in met Ritualist als secondary, maar je kunt Troll Unguent gebruiken, alleen moet je daarvoor wilderniss survival attribute points gebruiken, wat ten koste gaat van andere attribute points.quote:Op maandag 17 december 2007 15:54 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Die zag ik net al staan ja. Maar ik gebruikte een andere build. Eentje waarbij ik ook wat kon healen geloof ik, aangezien sommige monks nooit al te snugger waren. En een pet gebruiken werd mij nooit in dank afgenomen
.
Geloof dat ik mijn build al weer weet. Maar volgens mij gebruikte is die meestal met hechmen en had ik weer een andere met ander volk ^,^. Mijn pet is trouwens ook wel vet kwam ik net achterquote:Op maandag 17 december 2007 16:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je je build weer weet, post hem dan ook in dat topic.
In GW, (onder mijn posts in het FokGW forum, staat een How-To) kun je skill templates opslaan.quote:Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Geloof dat ik mijn build al weer weet. Maar volgens mij gebruikte is die meestal met hechmen en had ik weer een andere met ander volk ^,^. Mijn pet is trouwens ook wel vet kwam ik net achter, een witte tijger met zwarte strepen. Maare hoe werkt die shizzle met die skills op die manier op het forum posten dan?
Je kunt je monk toch niet meenemen, als je met je ranger speeltquote:Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Geloof dat ik mijn build al weer weet. Maar volgens mij gebruikte is die meestal met hechmen en had ik weer een andere met ander volk ^,^. Mijn pet is trouwens ook wel vet kwam ik net achter, een witte tijger met zwarte strepen. Maare hoe werkt die shizzle met die skills op die manier op het forum posten dan?
En over dat healen, tjah was niet voor niks met een monk begonnen.
Ik ga vanavond de lijstjes bijwerken...quote:Op maandag 17 december 2007 17:30 schreef de_priester het volgende:
zet mij is op lijstje? de_priester > esto rage
Van 't zelfde en hier ligt in de winkel ook helemaal niks meer van Guild Warsquote:Op maandag 17 december 2007 18:31 schreef jpg97 het volgende:
tvp. ik ben al een tijdje geinteresseerd in Guild wars, maar ik weet niet zo goed welke ik moet kopen en waar ik dan moet beginnen
Ja ik. Onder anderequote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef Elegy het volgende:
Ze zijn allemaal te krijgen hoorVoor Prophecies is er nu ook de Platinum pack verkrijgbaar, da's met de uitbreiding Eye of the North erbij.
En anders zijn er vast nog wel mensen die een trial key hebben liggen.
Bedoelde dat ik healen altijd wel tof vond en daarom met een monk was begonnenquote:Op maandag 17 december 2007 17:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kunt je monk toch niet meenemen, als je met je ranger speelt.
En als je secondary Monk wordt, kun je weer geen Splinter Weapon meenemen.
Kijk anders hier eens http://www.budgetgaming.nl/games/1/guild%20wars/console-all.htmlquote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Van 't zelfde en hier ligt in de winkel ook helemaal niks meer van Guild Wars![]()
Zijn ze nog wel allemaal te krijgen ?
Het is sowieso te bestellen, en ik heb het ook al een paar keer in winkels zien liggen...quote:Op maandag 17 december 2007 20:43 schreef deedeetee het volgende:
Het spel is dus nog wel te krijgen, ik ga zaterdag naar Maastricht daar nog maar 'ns een paar winkels aflopen.
Tjah, maar het is wel GW gerelateerdquote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef de_priester het volgende:
hej , maar ik bedoelde eig... dit is eigenlijk al een beetje een [SC] topic he ...
quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Thormodo het volgende:
En Eye of the North is vandaag verzonden. Kan alleen wel maximaal 7 dagen gaan duren voordat ik hem heb, omdat die uit Engeland o.i.d. moet komen
.
Jah... volgens Microsoft zou een nieuwe desktopset (key/mouse) pas over 15 werkdagen geleverd worden. De UPS-meneer stond al de 2e dag op voor de deurquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is sowieso te bestellen, en ik heb het ook al een paar keer in winkels zien liggen...
[..]
Tjah, maar het is wel GW gerelateerd.
[..]en,
.
Ach, de dagen vliegen voorbij, dus voor je het weet...
Ik wist je in-game naam nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jah... volgens Microsoft zou een nieuwe desktopset (key/mouse) pas over 15 werkdagen geleverd worden. De UPS-meneer stond al de 2e dag op voor de deurMicrosoftminuten
EN gisteravond 1,5 lvl omhoog gewerkt.![]()
sowwie Joooolzzzziiee vergeten te roepen vor de quest die nog open staat
![]()
Ik roep nog naar Logician, maar die was vast bezig met een zware missie
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jah... volgens Microsoft zou een nieuwe desktopset (key/mouse) pas over 15 werkdagen geleverd worden. De UPS-meneer stond al de 2e dag op voor de deurMicrosoftminuten
EN gisteravond 1,5 lvl omhoog gewerkt.![]()
sowwie Joooolzzzziiee vergeten te roepen vor de quest die nog open staat
![]()
Ik roep nog naar Logician, maar die was vast bezig met een zware missie
Ik heb anders nog wel een hele zooi trial keys liggen voor jequote:Op maandag 17 december 2007 20:43 schreef deedeetee het volgende:
Het spel is dus nog wel te krijgen, ik ga zaterdag naar Maastricht daar nog maar 'ns een paar winkels aflopen.
Ga je een run doen vanaaf??quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:32 schreef Logician het volgende:
Nu al zin in vanavond als ik schaamteloos de hele avond achter de pc kan hangen
Ik wil wel meerennenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef Logician het volgende:
Ik moet een missie doen, ben nu bijna lvl 13
Ik vermoed dat de kinders vanaaf er heeeeeeeeeeeeeel vroeg in liggenquote:
Als je die client download kan ik je wel een trialkey gevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef deedeetee het volgende:
Ik kwam dit tegen op google maar weet niet zeker of 't wel wat is. http://www.guildwars.com/support/gwtrial.php
Het is alleen maar Miss Logicianquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Logician, Elegy en Miss Logician, wellicht kom ik ook vanavond.
Rond een uur of 8, ben ik online denk..
Jouw vriendje komt ook zo?quote:
WEheheh, ja ik wil jou gewoon 2 keer in de party!.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef Logician het volgende:
ik heb maar 1 poppetje hoor
Ik ben tussen 21 en 22u tot ong 23:30 online
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
WEheheh, ja ik wil jou gewoon 2 keer in de party!.
Was genoodzaakt trouwens, eerst een formulier voor FokGuildwars te maken, deze gaf een foutmelding, terwijl hij het wel deed. Is nu opgelost, maar heb daarna ook nog moeten leren voor toets vanavond en morgen..
Jaja, de site is vernieuwd, dusquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:06 schreef Elixabete het volgende:
Vanavond maar weer even spelen
Elixabete = Vladi Putin
R/A lvl20
vind ik persoonlijk saai.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef de_priester het volgende:
ben vandaag begonnen met elite skills huntenleuk om te doen
Ze hebben een selectie gemaakt, uit de mensen die het meeste spelen. Deze mensen, hebben geen sociaal leven, en dus geen vrienden die ze een kerstkaartje stuurt.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:46 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb gister van Anet een kerstkaart ontvangen (no 933/1300)
http://img412.imageshack.us/my.php?image=20071218zomg0012kq6.jpg
(pic gemaakt door andere user die het kaartje ook heeft)
Ja, of gewoon random. Dat was het vorig jaar denk ik ook, en het jaar daarvoor wellicht helemaal niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef Elegy het volgende:
Iemand bij mij uit de guild heeft er ook eentje gekregen. Best leuk idee wel
Wat zou de selectie zijn? Wsl. vooral mensen die I'm very important zijn, of een hele hoge rank pvp hebben denk ik.
Voor het verhaal zou ik voor GWEN gaan, voor de handigheid (meer heroes) voor Nightfall. GWEN speelt zich ruwweg 8 jaar na Prophecies en 2 jaar na Nightfall af.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:32 schreef maniack28 het volgende:Ik ben weer aan het installen.. hopelijk doet mn account het nog
OW btw... als je zou kiezen tussen Eye of the North of Nightfall, welke zou ik dan het beste kopen? Ik heb Prophecies en Factions al
Was erg leuk om de rennen gisterenquote:
Hehe, dat had ik willen zienquote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Was erg leuk om de rennen gisteren
de_priestertnx voor je hero uitleenactie
![]()
Logician en ik waren het er erg over eens, dat het met al die hero's en minions verdacht veel leek op een stel Hooligans die je op pad stuurde"Hup naar voren jullie en sloop maar wat je tegen komt."
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb ze beide besteld bij cd-wow... ik hoop dat ze nu sneller leveren dan met COD4, maar dat zal wel,want de game is niet nieuw. 50 euro voor 2 games is niet veel. Wanneer komt GW2? 2009 pas? Want dan heb ik nog een ajar om te spelen
Zat tot voor kort nog in de Fok! Guild maar ik zag dat mn oude guild met mn vrienden uti Signapore toch nog bestond... keuze is snel gemaaktNu maar alles weer eens oppakken.. ik heb teveel tijd verdaan met het helpen van mensen ipv zelf dingen doen. Heb prophecies nog niet eens uitgespeeld en Factions.. mwah.. verder dan rennen door de steden ben ik niet gekomen
mss heeft ie zn account verkocht?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef Jo0Lz het volgende:!
Zoekt leden, en dan gaan er mensen weg.
Murp! 1jaar+ offline, en dan gaat ie weg!.
OT: Wintersday!
Het begint ook pas om 9 uur!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef SnowDoggg het volgende:
Wintersday
Maar vandaag niet echt tijd ervoor
Leuk systeem geworden?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:25 schreef Thormodo het volgende:
En Eye of the North is binnen. Hij heeft er dus 4 dagen over gedaan. Alleen nu heb ik nog 10 andere spellen om te spelen, omdat ik net een nieuwe pc heb gekocht -,-. En ik ben sinds een paar dagen druk met de Mythos beta
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste keer dat ik echt een goede PC hebt, is toch een aardige verbetering van een intel 3gz processor met een 6600GT en 1gb ram.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:36 schreef SnowDoggg het volgende:
OK dat is mooi![]()
Zijn er dit jaar ook van die kerstmutsen te halen?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]Ik heb een soortgelijk systeem, met 2 gb ram, en een ATI x1950XT, is vervanging voor een 6800GE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste keer dat ik echt een goede PC hebt, is toch een aardige verbetering van een intel 3gz processor met een 6600GT en 1gb ram.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
Lol~! 25 keer. Duuude.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef de_priester het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeej heb fac gefinished. die kut shiro wou echt niet dood overigens...
pas na de 25e keer, in 1.5 minuut
ah ok, tofquote:Op zondag 23 december 2007 15:46 schreef deedeetee het volgende:
Factions ligt netjes ingepakt onder de kerstboom. Dinsdag mag ik hem uitpakken![]()
Maar gewoon bij 't begin beginnen, als het leuk is ga ik Prophecies en/of Nightfall ook halen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]Ook je oude systeem moet Guildwars moeiteloos gedraaid hebben toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste keer dat ik echt een goede PC hebt, is toch een aardige verbetering van een intel 3gz processor met een 6600GT en 1gb ram.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Jazekerquote:Op zondag 23 december 2007 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook je oude systeem moet Guildwars moeiteloos gedraaid hebben toch?
hehe, dan kun je iig bij de wintersday finale zijn!quote:Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef de_priester het volgende:
op een GF4 mx deed ie het zelfsmaar wel beetje traag.
Anyways..... KUT ik heb geen GW hier!mis jullie nu al hehehe... pas weer gw na nieuwjaar ws....
Jammer dat je weg bent, we kunnen er niets aan doen, dat we niet actief zijn, en als de mensen steesd weggaan, worden we dat ook niet. Opnemen in de alliance kan ook niet, want we zijn geen leader.quote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef Logician het volgende:hey hoi medeguildies
Pakketje nightfall ligt hier voor zoonlief ook onder de kerstboom, en mijn papsie heeft waarschijnlijk nog dimmetjes over voor de andere pc
Ik ben trouwens (tijdelijk??) overgestapt naar een andere guilt die erg veel online is, omdat er eig. nooit iemand van de fok! guilt online is behalve wij. Maar dat moet de pret zeker niet drukken!! Maar misschien wel handig om deze in de Fok! Alliance op te nemen aangezien ze erg actief en behulpzaam zijn??
Straks nog heeeel ff spelen en daarna vanaaf naar mijn ouders in Grunnn... Damn zou serieus bijna mijn lapop meenemen die kant op![]()
![]()
![]()
ps: lvl17,5
potvers! nog later dan mijquote:
Ik ging pas naar bed om half vijf, ik wilde wachten totdat mijn torrents met wazige porno binnen warenquote:Op maandag 24 december 2007 19:17 schreef de_priester het volgende:
[..]
potvers! nog later dan mij
overigens vind ik dat er niet zoveel focus moet liggen op 'de guild'
tis gewoon lache om samen te gamen, maar ik zou men eigen kleine guildy ook niet verlaten ervoor.
friend list doet genoeg
is dat verkapt fappen?quote:Op maandag 24 december 2007 21:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
En ik heb mooi even mijn rangette naar alle continenten kunnen brengen
Ik fap uitsluitend op Gwenquote:
Gisteren speelde ik GW even op de PC van een vriendin van mij.quote:Op zondag 23 december 2007 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook je oude systeem moet Guildwars moeiteloos gedraaid hebben toch?
1 Januari dudequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:11 schreef Elegy het volgende:
Toffe armor
Jammer dat je er niet bij kan zijn op 1 december, mis je de nieuwe headgear.
ik kies voor Spanje denk ik maarquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 Januari dude
En als ik moest kiezen tussen "naar het buitenland vertrekken/vakantie" en "headgear"....
.
Royal Sadness zeg ik maarquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:10 schreef Elegy het volgende:
Ik zou kiezen voor de headgear, Jo0lz, maar dat ben ik. Als ik zeg dat ik "de deur uit ga" betekend dat ik dus een town/outpost uit ga, niet dat ik mijn appartement verlaat
Of dat nu om te lachen of om te huilen moet zijn, daar ben ik nog niet over uit
Als je wilt kan ik zeker wel wat teruggeven hoorquote:Op maandag 24 december 2007 14:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Trouwens, WTB Spiked Eggnogs.
Maar in Spanje schijnt de zon en daar is het warmquote:
nope, dat gaat niet, want we zijn (nog wel, want omdat we niet actief genoeg zijn, dreigen we gekickt te worden) lid van een alliance.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik zeker wel wat teruggeven hoor![]()
![]()
en kan de leader van mijn nieuwe guild jullie denk ik wel adden??? En natuurlijk betekend het niet dat we niet meer samenspelen, Juist wel!! Alleen is het een beetje rot als je niet goed verder komt als er niemand online is zeg maar om te vragen
![]()
![]()
![]()
Dat is de pest bij heel veel guilds helaas.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
nope, dat gaat niet, want we zijn (nog wel, want omdat we niet actief genoeg zijn, dreigen we gekickt te worden) lid van een alliance.
En, als je hulpt nodig hebt, en in de alliance chat vraagt om hulp, zijn er dus 200+ nl/be leden...
Maargoed, eigen keus. We hebben gewoon leden nodig, dan helpt het niet als ze na een paar dagen weer weggaan, het is een cirkel.,
Het is bitter, als je weet ik veel hoeveel tijd/geld/energie steekt in een guild (en site+forums) en dan toch mensen niet kan laten blijven ofzo..
Er is nu juist een event, daardoor zijn ook veel mensen weer wel actief, die het een beetje hebben gehad met andere guilds.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef Elegy het volgende:
Dat heb je vrij snel bij veel guilds.
Ik zit zelf meer in een gaming community, dus naast GW hebben ze nog tal van andere spellen. Dat is ook wel leuk, kan je over vanalels en nogwat praten. Daarbij zijn ze echt enorm groot, zeker in GW zijn er meerdere divisies, allemaal gericht op bepaalde doelen.
Maar ook wij hebben het probleem dat er veel mensen wel in de guild zitten maar die je eigenlijk nooit hoord. Niet op fora, niet ingame en ook niet op Ventrilo. Daarbij is het nu ook weer het moment van examens en kerst enzo dus zijn er weinig mensen actief atm.
15 leden die redelijk vaak online zijn en dat vinden jullie niet actief?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:58 schreef Jo0Lz het volgende:
We hebben wel veel members hoor, 40 ofzo, maar er zijn maar 15 max. die een beetje redelijk vaak online zijn.
Mijn guild bestaat maar uit 7 ledenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
15 leden die redelijk vaak online zijn en dat vinden jullie niet actief?![]()
Je zou voor de grap eens in mijn guild moeten komen kijken. Daar mag je in je handjes klappen als er 3 mensen tegelijk online zijn.
yes, gefixed! loopt lekker nu!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:12 schreef sanakthe het volgende:
Hmm, gisteren dus weer Guildwars geïnstalleerd. Ik moet echt wat aan mijn RAM geheugen doen, ik heb wel wat moeite in grote steden zoals Lion's Arch etc. Maar goed, vandaag dus even fixen
Denk dat het eerder lag aan de hoeveelheid mensen dat op GW was afgelopen dagen. (mede vanwege de trail-dagen) Bij meerdere leip de verbinding te Laggen als een gek. Bij mij was het gisteren zelfs 1300+ ms pingtijd.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef sanakthe het volgende:
[..]
yes, gefixed! loopt lekker nu!
Ik kreeg eergisteren de melding:quote:Op donderdag 27 december 2007 13:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Denk dat het eerder lag aan de hoeveelheid mensen dat op GW was afgelopen dagen. (mede vanwege de trail-dagen) Bij meerdere leip de verbinding te Laggen als een gek. Bij mij was het gisteren zelfs 1300+ ms pingtijd.
Ik kwam dinsdagavond Kamadan niet eens meer in vanwege vollopende servers.
Ben toen maar gestopt. Zat ook al 6 uur op GW.
AFK'erquote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren de melding:
"You are playing for 2 days. Please take a break.".
quote:
2 days wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:02 schreef Logician het volgende:
2hrs...da's niets
slaaplekker lieve fokguildies
2 days , 13 hours....quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:18 schreef Logician het volgende:
woops LOL mijn hoogste melding was 8hrs
Ik welke guild zit jij?quote:Op zondag 30 december 2007 14:50 schreef Ered het volgende:
Arme jij
Btw, nog alleen Abaddons Mouth bonus halen en dan ben ik Protector of Tyria
Da's toch de Dutch Doom Brigade?quote:Op maandag 31 december 2007 08:54 schreef Ered het volgende:
Ik zit in DDB, bij jullie in de alliance. Speel het meest onder Ered of Scythia.
En nu jaag je op je ex in GWquote:Op maandag 31 december 2007 10:18 schreef Elegy het volgende:
LJ zijn de Limburgse Jagers toch? Die hebben ook bij de Mutants in de Alliance gezeten. Die Sjeng schreef wel aardige guides.
Hoe weet ik dat? Nou, mijn ex is er vandoor gegaan met één van de officers van [MU], toen ben ik maar uit die guild gestapt
Je kan in towns geen spelers doormakenquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 19:47 schreef Logician het volgende:
ff snel berichtje vanuit Londen, helaas achter een mac, dus geen guildwards als de rest in bed ligt![]()
quote:
En mij niet effe vragen of ik geen minipet wil hebselen??quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef Logician het volgende:
Oehhhh dat zou cool zijn!
Gister een newbie helemaal blij gemaakt met een sword en een minipet turtle
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:
Nou, blijkbhaar heb ik een hoop cash in de vorm van klein grut rondlopen
De Z-as komt er volgens de geruchten in iedergeval bij. Zwemmen en springen worden nieuwe mogelijkheden. En volgens wat ik gelezen heb, gaan we in GW2 ook mensen/party's in de instances tegen komen en kunnen we dan met iets grotere groepen runs doen. Het drop-systeem gaat ook aangepast worden, maar dan wel in positieve zin. Loot-stealing zal nog steeds niet mogelijk zijn. gelukkig.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:02 schreef GoodGawd het volgende:
Tot en met Factions heb ik GW best fanatiek gespeeld. Word of Warcraft vond ik altijd maar lelijk en oplichterij i.v.m. het maandelijks betalen. Toch wilde ik een beetje de sfeer van WoW proeven. Ik heb dus een trial account gestart(10dagen free).
Ik was stom van verbazing. De sfeer is er zo anders, het is ook minder statisch ook had je het gevoel dat het één grote wereld was. Wat ik bij GW niet had. Dat je buiten de stad niet met meer dan 8 mensen vond, was voor mij één van de grootste minpunten.
Na de trial heb ik metteen World of Warcraft gekocht, who cares about the money. Zoveel is het heus niet. Tot nu toe bevalt het me nog steeds prima.
Maar even iets anders, ik lolde wel toen ik dat stukje onder de laatste nog komende GW uitbreiding las. Daar stond namelijk dat er ook een Z-as in GW komt en dat je kon zwemmen etc. Mocht eens tijd worden zeg, dat statische gedoe mag nu wel verdwijnen. Nu alleen nog een functie invoeren dat je buiten de stad niet hoeft te laden voor een nieuw gebied maar dat je gewoon jan en alleman tegen kan komen, zodat het GW wereldje teminste ook één geheel word en niet allemaal kleine stukjes. Mischien word het nog eens wat!
Hij is alleen lang, niet moeilijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef Ered het volgende:
Gyala Hatcherie moet natuurlijk weer een kutbonus hebben hoor.
Er zal vast iets op bedacht worden...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:07 schreef de_priester het volgende:
ik ben bang voor KS-ing. oftewel kill stealing.
1 hitten high levels als ze niks te doen hebben alle low level monsters voor low level players weg
Ik dacht dezelfde informatie al in de alliance chat voorbij te zien komenquote:Op maandag 31 december 2007 08:54 schreef Ered het volgende:
Ik zit in DDB, bij jullie in de alliance. Speel het meest onder Ered of Scythia.
Ik heb inmiddels mijn title ja, maar ik zit niet meer in DDB, het werd me te dood daar. Ik zit nu in Always look on the bright side of [LIFE]quote:Op maandag 7 januari 2008 09:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik dacht dezelfde informatie al in de alliance chat voorbij te zien komen.
Heb je inmiddels je titel?
Is het zo?! Ze hebben toch best veel actieve members, tenminste dat is wat ik altijd dacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef Ered het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn title ja, maar ik zit niet meer in DDB, het werd me te dood daar. Ik zit nu in Always look on the bright side of [LIFE].
Dat is een lastige! Tjonge, ik zou het zo niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Elixabete het volgende:
Ik probeer een stukje gebied te revealen maar ik kan er niet komen
Iemand tips?
Dit is al de... 4e? Armor? Of toch de 3e.quote:
De textures is texmod.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dit is al de... 4e? Armor? Of toch de 3e.
Of is dat, gewoon een textmod.
Ah okquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
De textures is texmod.
maar mijn armor is echt
Dwarven armor.
En het is mijn: 2de.
Had eerst die goedkope bende.
Toen Luxon en nu Dwarven.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok.
Pssst: GvG Weekend!
As. Weekend!
Nieuw nieuws!quote:
scheelt ruimte.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:14 schreef DarkY.NL het volgende:
mja het valt wel mee met de kleuren, ennuh zoals je ziet is me "bureablad" niet erg diep dus een CRT neemt eigenlijk teveel ruimte in. Oorspronkelijk stonden er 2 CRT 19% iiyama op, maar nu nog maar 1 en die 22 "samsung en dat scheelt best wat ruime
Alleen tijdens festivals, dan is tijdens de boardwalk games dat gebied ook open voor no-canthan chars.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:57 schreef Elixabete het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik probeer met mijn char uit Prophecies de gebieden te revealen.
Alleen mijn vraag is, hoe kom ik daar:
[ afbeelding ]
Ik hoop het morgen te halen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef DarkY.NL het volgende:
zonder text mod was het fun :> dan zit je pas te zoeken haha en je te ergeren
Dat zou best eens kunnen, skill van Necromancer, Consume Corpse. (volgens mij).quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik hoop het morgen te halen.
bij Hous Zu Heltzer heb je een teleport skill nodig om dat stukje links-onder te kunnen pakken toch?
hoe kom je dan op die plek in Factions?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:00 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb alleen in tyria de teleport skill nodig gehad, dat was in die desert missie met die ghost ritual.
Prophecies is als het ware deel 1.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef shabalala het volgende:
vraagje;) ben van plan dit spel te gaan kopen al1 een vriend van me zegt dat nightfall leuker is dan eye of north mja wat is het verschil en heb je de basis nodig van GW en kan iemand me vertellen want ook de prijzen zijn van die 3
Jep, volgende maand, februari.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:48 schreef DarkY.NL het volgende:
de plek in faction waar je niet bij kunt is open tijdens festivals, binnenkort vast Canthan new year met Nine rings. Ga er dan heen en explore het gebied rondom de Nine rings.
hmm jij gaat farmen hequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik waarschijnlijk wel, maar moet nog wel wat dingen afronden dit weekend, (Je weet toch, EVC, die dude moet zo'n meetlat sturen ed.)
Anyhow, kans is idd groot, dat ik wel farmen ga tussendoor , of s'avonds.
lightbringer / SS points chickquote:
hehehequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
lightbringer / SS points chick. Geen ¤¤$$¤¤
![]()
.
quote:
Ah! The celestial test!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef DarkY.NL het volgende:
Ghial mag je killen als je Weh no su bent
ik nog 50kquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef HMaster-II het volgende:
Jo0lz is blauw![]()
Te veel gezopen Jo0lzje??![]()
5 gold van Jo0lz tegoed
Flesh Golem is overrated imo, ik gebruik die andere eigenlijk altijd...even denken hoor...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
Ik wil met mijn Necro ook gaan farmen, maar ik moet eerst nog al soortige Elite skills cappen.
Ik will ook een Animate Flesh Golem skill. Ik mag alleen vanaf de Undercity niet de Xaquang Skyway in![]()
Ik wil Ghial the Bone Dancer rippen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik nog 50k![]()
(Omdat hij mod is geworden zou hij mij trakteren)
In het preview weekend van Nightfall had je in het moeras nijlpaardjes rondlopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:00 schreef HMaster-II het volgende:heb ik eindelijk Charm Animal aan mijn Ranger Hero gehangen, snap ik niet hoe ik een animal moet charmen..
aanklikken werkt niet.. voor niet als je 2 keer klikt, dan valt ie aan
:edit: Hmmmzzz dat schijnt zo te moeten laten aanvallen ? :S vaag :S Maar heb nu een Pet aan mijn Ranger gehangeneen Lynx
![]()
zit je ook in FOK Guild dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ik doe ergens iets niet goed volgens mij..
Jo0lz.... doe eens lief naar je mede mod
Nopez, ik heb mijn eigen micro-guild. Die wil Jo0lz er niet bij hebbenquote:
(psst ben ook officer)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nopez, ik heb mijn eigen micro-guild. Die wil Jo0lz er niet bij hebben
Geef me je nickname maar, dan nodig ik je wel uit (stuur maar via PM)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:30 schreef Desperadoz het volgende:
Ik ga vandaag weer beginnen met Factions, ff installeren en alles loaden enzo, de maps..heb al een jaar niet gespeeld ofzo en dan weer lekker levelen. Ik wil wel bij de FOK guild, maar wie moet ik dan pmen zeg maar?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:47 schreef Elixabete het volgende:
[..]
(psst ben ook officer)
Hoeveel leden zitten erin dan en zijn het wel allemaal NL/BE leden?
hef het op en join ons johquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
5 leden, waarvan alle uit NL
![]()
Niet lachen![]()
We hebben wel als onze eigen GuildHall
Wij blijven liever onafhankelijk binnen de grote guildwereld. een alliantie komt dan nog welquote:
Ik ben druk bezig met het zoeken naar extra titels, maar ik kan de "Leg Logician over de knie" Title Enbler niet vinden.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
En mensen, al druk bezig extra titels te behalen?
Nehquote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
En mensen, al druk bezig extra titels te behalen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met het zoeken naar extra titels, maar ik kan de "Leg Logician over de knie" Title Enbler niet vinden.![]()
![]()
![]()
Reden: geen![]()
Is het niet, het is gewoon andersquote:Op zondag 20 januari 2008 17:41 schreef Fatihtjuh het volgende:
Kan iemand mij overtuigen dat de gameplay van GuildWars veel beter is dan World of Warcraft?
Verklaar je nader.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Is het niet, het is gewoon anders.
Bij Guild Wars volg je echt een verhaal, bij WoW over het algemeen niet.quote:
Hmm... Dus bij Guild Wars gaat het vooral om het verhaal, missies enz.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:28 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Bij Guild Wars volg je echt een verhaal, bij WoW over het algemeen niet.
Guild Wars kan je in je eentje uitspelen, zonder ook maar iets met medespelers te maken te hebben (door NPC's mee te nemen tijdens de missies).
De gevechten bij Guild Wars zijn veel passiever en je vecht altijd met een groep van 8 man.
Levelen bij Guild Wars is over het algemeen niet echt belangrijk, want je wordt vanzelf wel een keer 20 en dan ga je nog gewoon verder met missies.
PvP is heel anders en bij WoW een stuk groter opgezet.
De sfeer van beide spellen is verschillend.
etc...
FOKGuild zit in alle 4 de delen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:40 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Hmm... Dus bij Guild Wars gaat het vooral om het verhaal, missies enz.
Persoonlijk vind ik een verhaal iets belangrijks bij een game, kijk maar naar Bioshock.
De FOK!Guild speelt toch ook nog Guild Wars: Prophecies?
Ik denk dat je 'beter' bedoelt.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:28 schreef Thormodo het volgende:
De gevechten bij Guild Wars zijn veel passiever
HMquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nopez, ik heb mijn eigen micro-guild. Die wil Jo0lz er niet bij hebben
Ik ook van jou Jo0lzquote:Op maandag 21 januari 2008 08:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
HM. Dude, ik WIL je er wel bij hebben, maar Fok! Guild is niet leider van de alliance. Daarom kan je er niet in (hun maatstaaf, minimaal 30 leden.)
Het is net even te actief, in de alliance om het op te zeggen, en dan met een 5 man guild samen te gaan.
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ook van jou Jo0lz![]()
![]()
Ik ga eens kijken of er nog meer micro-guildjes zijn. Kijken of we bij GW een eervollevermelding kunnen krijgen.
"Alliantie van microguildjes."![]()
gratz man, ik heb het niet gehaald. zit op 25k points met zowel SS/LB.quote:
Ik ben het helemaal met JoolZ eens.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. The love *zucht*.
Kom gewoon in onze guild.. Wij hebben de "Isle of Meditation" Guild Hall, MET alle NPC's.
Het is alleen maar gezelliger als jullie bij ons in komen, en kan ik direct zien of je online bent. (Of wanneer je er was.) Wellicht worden we dan actiever, en trekken we weer meer users aan!
The more the merrier!
Ik zal vanavond even op mijn necro kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:51 schreef sanakthe het volgende:
ok, dan maar hier proberen
WTB: Wayward Wand (curses)
Ik zoek al twee uur gvd![]()
Hele zaterdag (plus kleine beetjes vrijdag en zondag) aan verspilt ;_;quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb wel max SS en LB titels. Het ging wat mij betreft juist supersnel, dat had ik niet verwacht!!
jeeeej, ik heb hem al! iig bedankt voor het kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even op mijn necro kijken..
Volgens mij heb ik zo'n ding ergens.
ik vond van Prophecies de Ascalon missies heel saai maar zodra je door de bergen bent begon het wel leuk te worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:37 schreef Fatihtjuh het volgende:
Na twijfels tussen WoW en GW, ga ik toch voor GW. Maar nu is er nog een vraag: Welke GW moet ik het eerst gaan kopen?
Ik wou eerst Prophecies kopen daarna Factions en dan Nightfall, maar de ene zegt dat Prophecies te snel verveelt de andere zegt dat Factions te moeilijk is.
Wie kan lij helpen?
Yeaj!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef -Marc- het volgende:
Wilde even melden dat ik weer active ben
En dat vind ik nou prettig.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:01 schreef sanakthe het volgende:
Dat klopt, tenzij je je vrienden meeneemt in een party.
Dan zijn wij volgens mij de enige die dat een pluspunt vindenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En dat vind ik nou prettig.
Geen stealers
Dan moet je erg dom zijn als je het laat vallenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:00 schreef DarkY.NL het volgende:
je items droppen toch zo en zo voor jou zelf (of een ander) dus items stelen wil niet, tenzij je zelf het item oppakt en weer op de grond valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |