Nopez, ik heb mijn eigen micro-guild. Die wil Jo0lz er niet bij hebbenquote:
(psst ben ook officer)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nopez, ik heb mijn eigen micro-guild. Die wil Jo0lz er niet bij hebben
Geef me je nickname maar, dan nodig ik je wel uit (stuur maar via PM)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:30 schreef Desperadoz het volgende:
Ik ga vandaag weer beginnen met Factions, ff installeren en alles loaden enzo, de maps..heb al een jaar niet gespeeld ofzo en dan weer lekker levelen. Ik wil wel bij de FOK guild, maar wie moet ik dan pmen zeg maar?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:47 schreef Elixabete het volgende:
[..]
(psst ben ook officer)
Hoeveel leden zitten erin dan en zijn het wel allemaal NL/BE leden?
hef het op en join ons johquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
5 leden, waarvan alle uit NL
![]()
Niet lachen![]()
We hebben wel als onze eigen GuildHall
Wij blijven liever onafhankelijk binnen de grote guildwereld. een alliantie komt dan nog welquote:
Ik ben druk bezig met het zoeken naar extra titels, maar ik kan de "Leg Logician over de knie" Title Enbler niet vinden.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
En mensen, al druk bezig extra titels te behalen?
Nehquote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
En mensen, al druk bezig extra titels te behalen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met het zoeken naar extra titels, maar ik kan de "Leg Logician over de knie" Title Enbler niet vinden.![]()
![]()
![]()
Reden: geen![]()
Is het niet, het is gewoon andersquote:Op zondag 20 januari 2008 17:41 schreef Fatihtjuh het volgende:
Kan iemand mij overtuigen dat de gameplay van GuildWars veel beter is dan World of Warcraft?
Verklaar je nader.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Is het niet, het is gewoon anders.
Bij Guild Wars volg je echt een verhaal, bij WoW over het algemeen niet.quote:
Hmm... Dus bij Guild Wars gaat het vooral om het verhaal, missies enz.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:28 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Bij Guild Wars volg je echt een verhaal, bij WoW over het algemeen niet.
Guild Wars kan je in je eentje uitspelen, zonder ook maar iets met medespelers te maken te hebben (door NPC's mee te nemen tijdens de missies).
De gevechten bij Guild Wars zijn veel passiever en je vecht altijd met een groep van 8 man.
Levelen bij Guild Wars is over het algemeen niet echt belangrijk, want je wordt vanzelf wel een keer 20 en dan ga je nog gewoon verder met missies.
PvP is heel anders en bij WoW een stuk groter opgezet.
De sfeer van beide spellen is verschillend.
etc...
FOKGuild zit in alle 4 de delen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:40 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Hmm... Dus bij Guild Wars gaat het vooral om het verhaal, missies enz.
Persoonlijk vind ik een verhaal iets belangrijks bij een game, kijk maar naar Bioshock.
De FOK!Guild speelt toch ook nog Guild Wars: Prophecies?
Ik denk dat je 'beter' bedoelt.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:28 schreef Thormodo het volgende:
De gevechten bij Guild Wars zijn veel passiever
HMquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nopez, ik heb mijn eigen micro-guild. Die wil Jo0lz er niet bij hebben
Ik ook van jou Jo0lzquote:Op maandag 21 januari 2008 08:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
HM. Dude, ik WIL je er wel bij hebben, maar Fok! Guild is niet leider van de alliance. Daarom kan je er niet in (hun maatstaaf, minimaal 30 leden.)
Het is net even te actief, in de alliance om het op te zeggen, en dan met een 5 man guild samen te gaan.
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ook van jou Jo0lz![]()
![]()
Ik ga eens kijken of er nog meer micro-guildjes zijn. Kijken of we bij GW een eervollevermelding kunnen krijgen.
"Alliantie van microguildjes."![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |