quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef woutabest het volgende:
[..]
don't: direct doorgaan naar het volgende 'hoofdstuk', dat is wanneer je verteld wordt dat je eerst alles wat je nog moet doen, eerst moet doen, voordat je doorgaat.
do: uitproberen
Keep them comingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Do:
* Rustig alle quests in Pre-Seering doen (de groene wereld)
* In het geval van de 2nd profession (dat zie je vanzelf) eerst alle professions proberen. Pas als je definitief hebt besloten moet je voor de optie "yes make me a ..." kiezen. Op die manier kan je alles eens proberen, en krijg je meer XP.
* Geef Gwen in ieder geval een fluit. Fluit kan je kopen voor een paar gold en dan healed ze je ook.
* Verkoop GEEN verf maar bewaar dat, zeker zwarte en zilvere verf.
* Bewaar spider webs, die kan je later expert salvagen naar bolts of silk.
* Als je met een party bent, zeg dan dat je nieuw bent en ook de filmpjes wil zien. Geloof me, dat scheelt een hoop ergernissen, en je krijgt meer mee van het verhaal
* Fokkers toevoegen aan je friends list
Don't:
* Zo snel mogelijk een 2nd prof kiezen en pre-seering verlaten.
* Verf verkopen
* Armor overkopen (wordt gecustomized per character)
* Gecustomizede wapens kopen
* Te snel op accept klikken als je gaat traden
/edit: hmm, bijna vol. Wie maakt een nieuwe?
Beetje vaag dat Moo verhaal, maargoed. Het gaat lekker met m'n R/W, ben nu net level 10 geworden binnen een paar dagen en amuseer me er prima mee. Veel melee, met Frenzy en sword-skills. Daarnaast doet m'n pet veel damage en is met een healer (meestal henchman) alle quests tot nu toe prima te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen Moo is verdwenenHij is gewoon weg.. mijn buddy.. mijn maatje
En niemand weet wat er gebeurd is
Ik speel niet zo heel veel, maar hoe staat het met de hulp Babs?
daar gaan veel mensen mee de fout in, als de 2e prof een W is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:43 schreef Babske het volgende:
[..]
Beetje vaag dat Moo verhaal, maargoed. Het gaat lekker met m'n R/W, ben nu net level 10 geworden binnen een paar dagen en amuseer me er prima mee. Veel melee, met Frenzy en sword-skills. Daarnaast doet m'n pet veel damage en is met een healer (meestal henchman) alle quests tot nu toe prima te doen.
Ik opteer voor PvE als je het niet erg vindt.quote:
Ja, dat weet ik, maar het plezier is wel groter op deze manier. Ik probeer me in een later stadium ook meer te richten op meer bow-skills, maar ach... met een beetje tactiek en inzicht quests halen zonder al te veel dood te gaan is gewoon funquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
daar gaan veel mensen mee de fout in, als de 2e prof een W is.
Een primary warrior heeft veel meer armor dan de rest, dus je bent veel sneller dood. Misschien kan je je beter op de ranger skills richten.
Als het gaat dan gaat het hequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Babske het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar het plezier is wel groter op deze manier. Ik probeer me in een later stadium ook meer te richten op meer bow-skills, maar ach... met een beetje tactiek en inzicht quests halen zonder al te veel dood te gaan is gewoon fun
Wat is eigenlijk de beste profession om mee te beginnen? En in welke combinatie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:48 schreef woutabest het volgende:
[..]
Als het gaat dan gaat het he
Maar op een gegeven moment is de koek wel op, dan word het veelste moeilijk
Probeer maar, ik zou alleen de monk even laten wachten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de beste profession om mee te beginnen? En in welke combinatie?
Daarom altijd voor aanvang gillen dat ze niet moeten schromen hunzelf te healen. Kan je daarna altijd nog aangeven dat het hun eigen fout isquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Probeer maar, ik zou alleen de monk even laten wachten.
Mensen worden namelijk snel boos als je ze niet healt.
nee ik ook niet, maar dan is wel zo'n beetje de missie over.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:20 schreef Elegy het volgende:
Bij teveel en herhaaldelijk zeuren omdat ik hun supermega13373 ele/necro "tank"niet snel genoeg kan healen en ze ook niet naar mijn adviezen luisteren heal/res ik ze gewoon niet meer
Als monk heb je toch zo weer een party gevondenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:23 schreef woutabest het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar dan is wel zo'n beetje de missie over.
ghehe da's waarquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als monk heb je toch zo weer een party gevonden
De meeste spelers zijn begonnen met een Warrior/Monk en verreweg de meeste spelers houden die W/Mo ook. Dit omdat ze niet kwetsbaar zijn en ook nog eens veel dingen solo kunnen doen. Dit is een veilige manier om het spel te leren kennen. En ook nog eens leuk. Gebruik je Monk skills vooral om jezelf te healen. Healing Breeze en Mending is het meest logisch om te gebruiken als starter. Tip: gebruik geen Heal Area, daarmee heal je je tegenstander ook namelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de beste profession om mee te beginnen? En in welke combinatie?
Dus eigenlijk is een axe beter om te gebruiken dan een sword aangezien je er meer monsters tegelijkertijd mee uit kunt schakelen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
De meeste spelers zijn begonnen met een Warrior/Monk en verreweg de meeste spelers houden die W/Mo ook. Dit omdat ze niet kwetsbaar zijn en ook nog eens veel dingen solo kunnen doen. Dit is een veilige manier om het spel te leren kennen. En ook nog eens leuk. Gebruik je Monk skills vooral om jezelf te healen. Healing Breeze en Mending is het meest logisch om te gebruiken als starter. Tip: gebruik geen Heal Area, daarmee heal je je tegenstander ook namelijk.
Dan moet je nog kiezen wat jij het leukste vind als Warrior. Swords, Axe of Hammer. Ik vind Swords te gek. Nadeel tov Axe is dat je een tegenstander tegelijk kunt uitschakelen, terwijl met Axe je flink kunt rondzwaaien met je Axe.
Hammer is meer geschikt voor PvP dan PvE denk ik. Concentreert zich voornamelijk op knockdowns en hele zware kritieke klappen uitdelen.
Swords hebben de snelle mogelijkheid tot bleeding, dus geleidelijke health afname. Axes richten zich op weakness en hammers op knockdown. (dit is wat ik ervan zie, tenminste) Nadeel van hammers is dat ze tweehandig zijn, dus geen plek voor een schild of ander item voor meer health of energy.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is een axe beter om te gebruiken dan een sword aangezien je er meer monsters tegelijkertijd mee uit kunt schakelen?
Maar als ik thuis kom, en het spel ligt klaar voor me, dan zal ik een Warrior/Monk maken!
Bestaat er eigenlijk binnen GuildWars een ruil markt tussen spelers onderling?
Zoek dan trouwens wel een party uit die nog een monk in zijn midden heeft. Voorkomt nog meer gezeikquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als monk heb je toch zo weer een party gevonden
[onwaarschijnlijk]quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zoek dan trouwens wel een party uit die nog een monk in zijn midden heeft. Voorkomt nog meer gezeik
Heerlijk is dat hè, vooral bij THK is het ergquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:33 schreef woutabest het volgende:
[..]
ghehe da's waar
"monk needed! only monks! monks now! monk party!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |