abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35331570
Deel 4 alweer

Voorgaande delen:

Guildwars
Guildwars [2]
Guild Wars [3]

Hier waren we gebleven:

De do's and don't voor -Marc- die morgen begint!
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef woutabest het volgende:

[..]

don't: direct doorgaan naar het volgende 'hoofdstuk', dat is wanneer je verteld wordt dat je eerst alles wat je nog moet doen, eerst moet doen, voordat je doorgaat.

do: uitproberen
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Do:
* Rustig alle quests in Pre-Seering doen (de groene wereld)
* In het geval van de 2nd profession (dat zie je vanzelf) eerst alle professions proberen. Pas als je definitief hebt besloten moet je voor de optie "yes make me a ..." kiezen. Op die manier kan je alles eens proberen, en krijg je meer XP.
* Geef Gwen in ieder geval een fluit. Fluit kan je kopen voor een paar gold en dan healed ze je ook.
* Verkoop GEEN verf maar bewaar dat, zeker zwarte en zilvere verf.
* Bewaar spider webs, die kan je later expert salvagen naar bolts of silk.
* Als je met een party bent, zeg dan dat je nieuw bent en ook de filmpjes wil zien. Geloof me, dat scheelt een hoop ergernissen, en je krijgt meer mee van het verhaal
* Fokkers toevoegen aan je friends list

Don't:
* Zo snel mogelijk een 2nd prof kiezen en pre-seering verlaten.
* Verf verkopen
* Armor overkopen (wordt gecustomized per character)
* Gecustomizede wapens kopen
* Te snel op accept klikken als je gaat traden

/edit: hmm, bijna vol. Wie maakt een nieuwe?
Keep them coming

Dan hak ik morgen iedereen
pi_35331704
tvptje
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:40:31 #3
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35332448
Ik heb veels te weinig tijd Maar goed.. ik ga vrijdag weer lekker spelen denk ik
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:43:26 #4
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_35332568
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Alleen Moo is verdwenen Hij is gewoon weg.. mijn buddy.. mijn maatje En niemand weet wat er gebeurd is

Ik speel niet zo heel veel, maar hoe staat het met de hulp Babs?
Beetje vaag dat Moo verhaal, maargoed. Het gaat lekker met m'n R/W, ben nu net level 10 geworden binnen een paar dagen en amuseer me er prima mee. Veel melee, met Frenzy en sword-skills. Daarnaast doet m'n pet veel damage en is met een healer (meestal henchman) alle quests tot nu toe prima te doen.
pi_35332672
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:43 schreef Babske het volgende:

[..]

Beetje vaag dat Moo verhaal, maargoed. Het gaat lekker met m'n R/W, ben nu net level 10 geworden binnen een paar dagen en amuseer me er prima mee. Veel melee, met Frenzy en sword-skills. Daarnaast doet m'n pet veel damage en is met een healer (meestal henchman) alle quests tot nu toe prima te doen.
daar gaan veel mensen mee de fout in, als de 2e prof een W is.

Een primary warrior heeft veel meer armor dan de rest, dus je bent veel sneller dood. Misschien kan je je beter op de ranger skills richten.
pi_35332683
Tijd
Voor
PvP
pi_35334052
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef Ungeheuer het volgende:
Tijd
Voor
PvP
Ik opteer voor PvE als je het niet erg vindt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35339039
tvp
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:31:58 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35349872
Deel 4 alweer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:31:56 #10
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_35352544
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef woutabest het volgende:

[..]

daar gaan veel mensen mee de fout in, als de 2e prof een W is.

Een primary warrior heeft veel meer armor dan de rest, dus je bent veel sneller dood. Misschien kan je je beter op de ranger skills richten.
Ja, dat weet ik, maar het plezier is wel groter op deze manier. Ik probeer me in een later stadium ook meer te richten op meer bow-skills, maar ach... met een beetje tactiek en inzicht quests halen zonder al te veel dood te gaan is gewoon fun
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:45:11 #11
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35359941
Babske heeft helemaal gelijk
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_35360023
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Babske het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, maar het plezier is wel groter op deze manier. Ik probeer me in een later stadium ook meer te richten op meer bow-skills, maar ach... met een beetje tactiek en inzicht quests halen zonder al te veel dood te gaan is gewoon fun
Als het gaat dan gaat het he

Maar op een gegeven moment is de koek wel op, dan word het veelste moeilijk
pi_35360063
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:48 schreef woutabest het volgende:

[..]

Als het gaat dan gaat het he

Maar op een gegeven moment is de koek wel op, dan word het veelste moeilijk
Wat is eigenlijk de beste profession om mee te beginnen? En in welke combinatie?
pi_35360108
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de beste profession om mee te beginnen? En in welke combinatie?
Probeer maar, ik zou alleen de monk even laten wachten.

Mensen worden namelijk snel boos als je ze niet healt.
pi_35360440
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:51 schreef woutabest het volgende:

[..]

Probeer maar, ik zou alleen de monk even laten wachten.

Mensen worden namelijk snel boos als je ze niet healt.
Daarom altijd voor aanvang gillen dat ze niet moeten schromen hunzelf te healen. Kan je daarna altijd nog aangeven dat het hun eigen fout is

En degene die lopen te zeuren zitten in 90% van de gevallen zelf fout; te vroeg erheenlopen, niet stilstaan, je E / Me als tank gebruiken, 5 superrunes gebruiken, etc.

nee, zulk soort mannetjes altijd lekker laten zeuren en gewoon een grote bek teruggeven.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:20:27 #16
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35360884
Bij teveel en herhaaldelijk zeuren omdat ik hun supermega13373 ele/necro "tank" niet snel genoeg kan healen en ze ook niet naar mijn adviezen luisteren heal/res ik ze gewoon niet meer

Aan de andere kant, als het newbies zijn kan ik het nog wel begrijpen, maar dan moeten ze _wel_ naar me luisteren als ik ze advies geef
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_35360978
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:20 schreef Elegy het volgende:
Bij teveel en herhaaldelijk zeuren omdat ik hun supermega13373 ele/necro "tank" niet snel genoeg kan healen en ze ook niet naar mijn adviezen luisteren heal/res ik ze gewoon niet meer
nee ik ook niet, maar dan is wel zo'n beetje de missie over.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:27:05 #18
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35361068
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:23 schreef woutabest het volgende:

[..]

nee ik ook niet, maar dan is wel zo'n beetje de missie over.
Als monk heb je toch zo weer een party gevonden
pi_35361256
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef Elegy het volgende:

[..]

ghehe da's waar

"monk needed! only monks! monks now! monk party!"
pi_35361386
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef -Marc- het volgende:

[..]

De meeste spelers zijn begonnen met een Warrior/Monk en verreweg de meeste spelers houden die W/Mo ook. Dit omdat ze niet kwetsbaar zijn en ook nog eens veel dingen solo kunnen doen. Dit is een veilige manier om het spel te leren kennen. En ook nog eens leuk. Gebruik je Monk skills vooral om jezelf te healen. Healing Breeze en Mending is het meest logisch om te gebruiken als starter. Tip: gebruik geen Heal Area, daarmee heal je je tegenstander ook namelijk.

Dan moet je nog kiezen wat jij het leukste vind als Warrior. Swords, Axe of Hammer. Ik vind Swords te gek. Nadeel tov Axe is dat je een tegenstander tegelijk kunt uitschakelen, terwijl met Axe je flink kunt rondzwaaien met je Axe.
Hammer is meer geschikt voor PvP dan PvE denk ik. Concentreert zich voornamelijk op knockdowns en hele zware kritieke klappen uitdelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ungeheuer op 22-02-2006 12:43:06 ]
pi_35361789
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

De meeste spelers zijn begonnen met een Warrior/Monk en verreweg de meeste spelers houden die W/Mo ook. Dit omdat ze niet kwetsbaar zijn en ook nog eens veel dingen solo kunnen doen. Dit is een veilige manier om het spel te leren kennen. En ook nog eens leuk. Gebruik je Monk skills vooral om jezelf te healen. Healing Breeze en Mending is het meest logisch om te gebruiken als starter. Tip: gebruik geen Heal Area, daarmee heal je je tegenstander ook namelijk.

Dan moet je nog kiezen wat jij het leukste vind als Warrior. Swords, Axe of Hammer. Ik vind Swords te gek. Nadeel tov Axe is dat je een tegenstander tegelijk kunt uitschakelen, terwijl met Axe je flink kunt rondzwaaien met je Axe.
Hammer is meer geschikt voor PvP dan PvE denk ik. Concentreert zich voornamelijk op knockdowns en hele zware kritieke klappen uitdelen.
Dus eigenlijk is een axe beter om te gebruiken dan een sword aangezien je er meer monsters tegelijkertijd mee uit kunt schakelen?

Maar als ik thuis kom, en het spel ligt klaar voor me, dan zal ik een Warrior/Monk maken!

Bestaat er eigenlijk binnen GuildWars een ruil markt tussen spelers?
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:58:15 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35362099
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:50 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is een axe beter om te gebruiken dan een sword aangezien je er meer monsters tegelijkertijd mee uit kunt schakelen?

Maar als ik thuis kom, en het spel ligt klaar voor me, dan zal ik een Warrior/Monk maken!

Bestaat er eigenlijk binnen GuildWars een ruil markt tussen spelers onderling?
Swords hebben de snelle mogelijkheid tot bleeding, dus geleidelijke health afname. Axes richten zich op weakness en hammers op knockdown. (dit is wat ik ervan zie, tenminste) Nadeel van hammers is dat ze tweehandig zijn, dus geen plek voor een schild of ander item voor meer health of energy.
Naar mijn idee zijn swords het meest effectief tegen monsters vanwege het bleeding. Axes zijn weer prettig vanwege de veelgebruikte skillcombo Vigorous Spirit+Cyclone Axe. Zo kan je veel monsters tegelijkertijd aan.

Er is een ruilmethode, je kan gewoon in het algemene chatkanaal roepen dat je iets wil (ver)kopen, of op het trade channel hetzelfde doen. Tip: probeer het in het tradechannel te houden
Als je met iemand wil traden klik je op het poppetje en daarna op de trade button.
pi_35362217
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zoek dan trouwens wel een party uit die nog een monk in zijn midden heeft. Voorkomt nog meer gezeik
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:26:31 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35363058
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zoek dan trouwens wel een party uit die nog een monk in zijn midden heeft. Voorkomt nog meer gezeik
[onwaarschijnlijk]

All monk party looking for mesmers!

[/onwaarschijnlijk]

pi_35382643
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:33 schreef woutabest het volgende:

[..]

ghehe da's waar

"monk needed! only monks! monks now! monk party!"
Heerlijk is dat hè, vooral bij THK is het erg
pi_35395842
Nou, ik heb een Warrior/Monk hoor

Ben al level 4 *woei*!

Tot nu toe gaat het allemaal vrij makkelijk, hoop dat het iets uitdagender wordt!. Ben namelijk pas één keer doodgegaan... En toen was het 6 tegen één
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:48:26 #27
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_35404735
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:11 schreef -Marc- het volgende:

Ben al level 4 *woei*!

Tot nu toe gaat het allemaal vrij makkelijk, hoop dat het iets uitdagender wordt!. Ben namelijk pas één keer doodgegaan... En toen was het 6 tegen één
Hehe, gefeli Maar in pre-searing valt het allemaal nog wel mee. Zelf met mijn ranger/warrior kreeg ik ze allemaal wel neer (ok, met healer hench en pet) maar toch
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:13:10 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35405614
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:11 schreef -Marc- het volgende:

Ben al level 4 *woei*!

Probeer eens de ice ele Skale Brood Caller in de grot bij Sardelac te verslaan, die is nog best vervelend. Of de warrior boss in de Catacombs.
pi_35408108
Ok, ik ga ze nu slaan!

Heb trouwens de special edition, daar zitten skills en upgrades bij... Wanneer kan ik die het best gebruiken/de code invoeren?
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:23:14 #30
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35408256
Mepze

De codes van de SE zijn voor pvp characters. Je kan ze wel invoeren maar als je alleen nog pve speelt heb je er dus weinig aan, totdat je een pvp char maakt
pi_35412480
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef Elegy het volgende:
Mepze

De codes van de SE zijn voor pvp characters. Je kan ze wel invoeren maar als je alleen nog pve speelt heb je er dus weinig aan, totdat je een pvp char maakt
Hmmmm... Grrrr...
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:38:39 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_35414984
Tja, Veel Playtime heb ik nog niet
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_35426006
hoi ik heb mijn mesmer al beetje doorgeleveld en ik heb al potje met goud opgespaard. is t verstandig om nu alvast runes in te slaan?

en welke runes moet ik dan kopen? ik ben mesmer/monk met punten in domination magic en illusion magic. healing prayers heb ik ook wat punten in gestopt
pi_35426128
hoii

verveel me, zit nog in pre-searing met mn 4e char, en daar moet ik blijven omdat ik beloofd heb met iemand de pre-searing uit te gaan
  vrijdag 24 februari 2006 @ 08:57:03 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35433404
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef angl2k het volgende:
hoi ik heb mijn mesmer al beetje doorgeleveld en ik heb al potje met goud opgespaard. is t verstandig om nu alvast runes in te slaan?

en welke runes moet ik dan kopen? ik ben mesmer/monk met punten in domination magic en illusion magic. healing prayers heb ik ook wat punten in gestopt
Je kan alleen runes van je 1st prof gebruiken. Als je nog niet zo hoog lvl bent kan je het beste minor mesmer runes gebruiken. Die zijn niet duur en hebben ook geen negatief effect op je health. Verstandig is wel eerst goede armor aan te schaffen (of middels colectors), het zou zonde zijn om in hele eenvoudige armor runes te stoppen.
pi_35436148
dit lijkt me best een leuk spel maar heb geen zin o er 44 euro voor neer te tellen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:28:05 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35437246
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:52 schreef mschol het volgende:
dit lijkt me best een leuk spel maar heb geen zin o er 44 euro voor neer te tellen
Da's het equivalent van twee keer uitgaan, ongeveer 8 pakjes sigaretten, drie keer naar de bioscoop en twee uur parkeren in de binnenstad in Amsterdam op zaterdag

Bovendien issie op play.com en cd-wow.com al ¤28,- en da's nog minder pakjes sigaretten, biosbezoek, uitgaan en korter parkeren
Daarnaast ben je er al gauw een uur of veertig mee bezig (minimaal) wat neerkomt op 28/40=¤0,6 per uur. Voor dat geld kan je nog niet eens een ringtone neerladen met jamba

Gewoon kopen dus!
pi_35437398
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:28 schreef Elegy het volgende:

[..]

Da's het equivalent van twee keer uitgaan, ongeveer 8 pakjes sigaretten, drie keer naar de bioscoop en twee uur parkeren in de binnenstad in Amsterdam op zaterdag

Bovendien issie op play.com en cd-wow.com al ¤28,- en da's nog minder pakjes sigaretten, biosbezoek, uitgaan en korter parkeren
Daarnaast ben je er al gauw een uur of veertig mee bezig (minimaal) wat neerkomt op 28/40=¤0,6 per uur. Voor dat geld kan je nog niet eens een ringtone neerladen met jamba

Gewoon kopen dus!
die berekening
pi_35437472
quote:

[..]

Gewoon kopen dus!
En anders zijn er zat te koop op bijv marktplaats voor een tientje oid!
pi_35437577
quote:

[..]

Gewoon kopen dus!
tja als het spel me niet ligt dan geef je 44 euro voor niks uit, das beetje zonder vind je nniet...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:40:45 #41
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35437663
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef mschol het volgende:

[..]

tja als het spel me niet ligt dan geef je 44 euro voor niks uit, das beetje zonder vind je nniet...
Dan moet je het zien als een heel duur pakje sigaretten, of twee covers voor een nokia
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:43:42 #42
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35437756
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:32 schreef daeri het volgende:

[..]

die berekening
En dat terwijl ik niet eens rook of parkeer in Amsterdam
pi_35437854
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dan moet je het zien als een heel duur pakje sigaretten, of twee covers voor een nokia

hebben ze e, nergens voor een 10tje ofzo?
pi_35437887
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef mschol het volgende:

[..]

www.marktplaats.nl
pi_35438020
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef -Marc- het volgende:

[..]

www.marktplaats.nl
ja en em dan kopen en er achter komen dat je em niet kan spelen omdat S# geband is ofzo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:51:20 #46
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35438046
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef mschol het volgende:

[..]

Bij de Makro, volgens Logitik ofzo. Staat in het V&A gedeelte
pi_35438063
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:50 schreef mschol het volgende:

[..]

ja en em dan kopen en er achter komen dat je em niet kan spelen omdat S# geband is ofzo
Dan wordt het toch minimaal 28 Euro lappen vrees ik
pi_35438246
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef Elegy het volgende:

[..]

dat zag ik ook, vervolgens vroeg ik welke vestiging en dan reageerd er niemand (in het pricwatch topic)
pi_35438714
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef Elegy het volgende:

[..]

zelfs bij makro zijn ze niet zo goedkoop, en hij zit niet in het assortiment meer.. misschien straks weer met de uitbreiding
pi_35438723
Kan je Factions eigenlijk al ergens pre-orderen in Nederland?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:14:23 #51
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35438746
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zag ik ook, vervolgens vroeg ik welke vestiging en dan reageerd er niemand (in het pricwatch topic)
Ik heb ook geen idee, weet niks van de Makro, behalve dat het irritante zooi is en precies hetzelfde als de Lukas Klamer
pi_35438791
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:14 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee, weet niks van de Makro, behalve dat het irritante zooi is en precies hetzelfde als de Lukas Klamer
hoezo irritante zooi? ze zijn iig goedkoper dan de winkel... en je kan er goed boodschappen doen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:28:52 #53
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35439129
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:16 schreef daeri het volgende:

[..]

hoezo irritante zooi? ze zijn iig goedkoper dan de winkel... en je kan er goed boodschappen doen
Geloof me, als je op zaterdag postbode bent is het irritante zooi
pi_35439332
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan je Factions eigenlijk al ergens pre-orderen in Nederland?
Preorder - Click!
pi_35439475
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:57 schreef Elegy het volgende:

[..]

Je kan alleen runes van je 1st prof gebruiken. Als je nog niet zo hoog lvl bent kan je het beste minor mesmer runes gebruiken. Die zijn niet duur en hebben ook geen negatief effect op je health. Verstandig is wel eerst goede armor aan te schaffen (of middels colectors), het zou zonde zijn om in hele eenvoudige armor runes te stoppen.
ik las dat je max. 5 runes kan gebruiken in je gear en dat je geen dezelfde runes kan gebruiken van dezelfde attribute. kan ik dan wel bv 2 sup. mesmer runes gebruiken van bv. domination magic en illusion?
pi_35439839
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:42 schreef angl2k het volgende:

[..]

ik las dat je max. 5 runes kan gebruiken in je gear en dat je geen dezelfde runes kan gebruiken van dezelfde attribute. kan ik dan wel bv 2 sup. mesmer runes gebruiken van bv. domination magic en illusion?
Jep, je moet ze dan wel op een andere gear item plakken (je kan niet 2 runes op 1 item hebben). Maar 2 sup. runes tikt je health behoorlijk aan...
pi_35440752
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:36 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Preorder - Click!
70 EURO?!?!? Geen factions dan voor mij...
pi_35440787
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ze moeten toch ergens hun kosten v/d servers uithalen..
en naarmate het populairder wordt gaan de prijzen van expansies ook omhoog, aangezien er ook meer/betere servers moeten komen
pi_35440843
bedenk wel dan BOL nou niet echt de meest goedkope is met dit soort nieuwe games.
pi_35440902
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:54 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Jep, je moet ze dan wel op een andere gear item plakken (je kan niet 2 runes op 1 item hebben). Maar 2 sup. runes tikt je health behoorlijk aan...
is dit een goed setje van 5 runes dan?

- sup. mesmer rune of domination magic (+3 / -75 hp)
- sup. rune of vigor (+50 hp)
- min. mesmer rune of illusion magic (+1)
- min. mesmer rune of fast casting (+1)
- min. mesmer rune of inspiration magic (+1)

heb ik in totaal -25 health minder dan normaal
pi_35441055
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

http://www.skiq.nl/index.php?p=game&gid=8785
40 euro.
Dus toch wel even iets beter rondkijken eh?
pi_35441537
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

http://www.skiq.nl/index.php?p=game&gid=8785
40 euro.
Dus toch wel even iets beter rondkijken eh?
Bij Bol.com is het dan ook de Collectors Edition.
pi_35441638
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef angl2k het volgende:

[..]

Jah dat ziet dr lekker uit
Maar t is wel aan te bevelen om alleen runes te gebruiken voor skills die je ook daadwerkelijk gebruikt (anders is t gewoon verspilling eig); het lijkt me onwaarschijnlijk dat je skills van alle 4 de mesmer-opties gebruikt
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:59:02 #64
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35441813
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef angl2k het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik niet alles gebruiken, maar je houden bij twee, max drie skills. Fast casting, domination en inspiration bijvoorbeeld.
pi_35441821
Wat betekend die +1 / +3 achter die runes?
pi_35441970
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:59 schreef -Marc- het volgende:
Aantal attribute points dat je erbij krijgt.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:06:26 #67
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35442041
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:59 schreef -Marc- het volgende:
Dat geeft aan dat je skillevel met +1, +2 of +3 toeneemt, zonder dat je er attribute points in hoeft te stoppen.
Je komt het ook wel tegen op armor. En op wapens, maar dat is hooguit met 20% kans er op.
pi_35442142
g
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:49 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Bij Bol.com is het dan ook de Collectors Edition.
Wat is er anders aan de collectors edition dan aan de gewone?
pi_35442345
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:09 schreef EricG het volgende:
g
[..]

Geen idee wat er anders is bij factions, maar dit zit bij de "gewone" GW in de CE:
quote:
Guild Wars - Guild Wars Music Sound Track - Guild Wars Full Color Art Book - Speakeasy Teamspeak(TM) - 3 month FREE service - Logitech(TM) Headset - EXCLUSIEF in Game Item "Divine Aura" Divine Aura: Gain the Favor of the Gods. Only an elite few gain the attention and favor of the gods, but those who do receive a celestial gift-a Divine Aura, a glowing visible token of their god's blessing. When players purchase the Collector's Edition of Guild Wars, each of their characters will receive this unique in-game item. Characters who have the item equipped are surrounded by a unique aura determined by the god who has bestowed it, and the item itself has a shape and color distinctive to that specific god. Once blessed by the gods, Divine Aura stays with a character; it cannot be traded or given to others, making it a truly unique item.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:17:18 #70
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35442391
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:09 schreef EricG het volgende:
g
[..]

In het eerste GW topic heb ik een foto gepost van mijn CE, er zit vanalles bij
pi_35442434
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

In het eerste GW topic heb ik een foto gepost van mijn CE, er zit vanalles bij
Heb je in-game ook echt wat aan de items die in de CE zitten? Of is het allemaal bagger?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:28:37 #72
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35442782
Pic:

Die Divine Aura is gewoon leuk om te laten zien dat je de CE hebt, doet verder geen ruk behalve een glow als je een emote doet

Headset heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is omdat ik zelden pvp speel. En de rest is gewoon leuk voor de heb. De soundtrack zit trouwens ook bij de SE
pi_35442897
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Elegy het volgende:
Pic:

[afbeelding]

Die Divine Aura is gewoon leuk om te laten zien dat je de CE hebt, doet verder geen ruk behalve een glow als je een emote doet

Headset heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is omdat ik zelden pvp speel. En de rest is gewoon leuk voor de heb. De soundtrack zit trouwens ook bij de SE
Ik gebruik m als onderzetter die soundtrack!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:38:34 #74
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35443166
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Ik gebruik m als onderzetter die soundtrack!
Heiligschennis!
pi_35446503
Hmm, zo'n headset is wel aardig en die Divine Aura wel grappig voor één keer, maar dan ga ik er nog geen 25 euri voor lappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')