Hmmmm... Grrrr...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef Elegy het volgende:
Mepze
De codes van de SE zijn voor pvp characters. Je kan ze wel invoeren maar als je alleen nog pve speelt heb je er dus weinig aan, totdat je een pvp char maakt
Je kan alleen runes van je 1st prof gebruiken. Als je nog niet zo hoog lvl bent kan je het beste minor mesmer runes gebruiken. Die zijn niet duur en hebben ook geen negatief effect op je health. Verstandig is wel eerst goede armor aan te schaffen (of middels colectors), het zou zonde zijn om in hele eenvoudige armor runes te stoppen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef angl2k het volgende:
hoi ik heb mijn mesmer al beetje doorgeleveld en ik heb al potje met goud opgespaard. is t verstandig om nu alvast runes in te slaan?
en welke runes moet ik dan kopen? ik ben mesmer/monk met punten in domination magic en illusion magic. healing prayers heb ik ook wat punten in gestopt
Da's het equivalent van twee keer uitgaan, ongeveer 8 pakjes sigaretten, drie keer naar de bioscoop en twee uur parkeren in de binnenstad in Amsterdam op zaterdagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:52 schreef mschol het volgende:
dit lijkt me best een leuk spel maar heb geen zin o er 44 euro voor neer te tellen
die berekeningquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's het equivalent van twee keer uitgaan, ongeveer 8 pakjes sigaretten, drie keer naar de bioscoop en twee uur parkeren in de binnenstad in Amsterdam op zaterdag
Bovendien issie op play.com en cd-wow.com al ¤28,- en da's nog minder pakjes sigaretten, biosbezoek, uitgaan en korter parkeren![]()
Daarnaast ben je er al gauw een uur of veertig mee bezig (minimaal) wat neerkomt op 28/40=¤0,6 per uur. Voor dat geld kan je nog niet eens een ringtone neerladen met jamba
Gewoon kopen dus!
En anders zijn er zat te koop op bijv marktplaats voor een tientje oid!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's het equivalent van twee keer uitgaan, ongeveer 8 pakjes sigaretten, drie keer naar de bioscoop en twee uur parkeren in de binnenstad in Amsterdam op zaterdag
Bovendien issie op play.com en cd-wow.com al ¤28,- en da's nog minder pakjes sigaretten, biosbezoek, uitgaan en korter parkeren![]()
Daarnaast ben je er al gauw een uur of veertig mee bezig (minimaal) wat neerkomt op 28/40=¤0,6 per uur. Voor dat geld kan je nog niet eens een ringtone neerladen met jamba
Gewoon kopen dus!
tja als het spel me niet ligt dan geef je 44 euro voor niks uit, das beetje zonder vind je nniet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gewoon kopen dus!
Dan moet je het zien als een heel duur pakje sigaretten, of twee covers voor een nokiaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tja als het spel me niet ligt dan geef je 44 euro voor niks uit, das beetje zonder vind je nniet...
En dat terwijl ik niet eens rook of parkeer in Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan moet je het zien als een heel duur pakje sigaretten, of twee covers voor een nokia
www.marktplaats.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
hebben ze e, nergens voor een 10tje ofzo?
Bij de Makro, volgens Logitik ofzo. Staat in het V&A gedeeltequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
hebben ze e, nergens voor een 10tje ofzo?
Dan wordt het toch minimaal 28 Euro lappen vrees ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en em dan kopen en er achter komen dat je em niet kan spelen omdat S# geband is ofzo
dat zag ik ook, vervolgens vroeg ik welke vestiging en dan reageerd er niemand (in het pricwatch topic)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij de Makro, volgens Logitik ofzo. Staat in het V&A gedeelte
zelfs bij makro zijn ze niet zo goedkoop, en hij zit niet in het assortiment meer..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij de Makro, volgens Logitik ofzo. Staat in het V&A gedeelte
Ik heb ook geen idee, weet niks van de Makro, behalve dat het irritante zooi is en precies hetzelfde als de Lukas Klamerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zag ik ook, vervolgens vroeg ik welke vestiging en dan reageerd er niemand (in het pricwatch topic)
hoezo irritante zooi? ze zijn iig goedkoper dan de winkel... en je kan er goed boodschappen doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, weet niks van de Makro, behalve dat het irritante zooi is en precies hetzelfde als de Lukas Klamer
Geloof me, als je op zaterdag postbode bent is het irritante zooiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:16 schreef daeri het volgende:
[..]
hoezo irritante zooi? ze zijn iig goedkoper dan de winkel... en je kan er goed boodschappen doen
Preorder - Click!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan je Factions eigenlijk al ergens pre-orderen in Nederland?
ik las dat je max. 5 runes kan gebruiken in je gear en dat je geen dezelfde runes kan gebruiken van dezelfde attribute. kan ik dan wel bv 2 sup. mesmer runes gebruiken van bv. domination magic en illusion?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je kan alleen runes van je 1st prof gebruiken. Als je nog niet zo hoog lvl bent kan je het beste minor mesmer runes gebruiken. Die zijn niet duur en hebben ook geen negatief effect op je health. Verstandig is wel eerst goede armor aan te schaffen (of middels colectors), het zou zonde zijn om in hele eenvoudige armor runes te stoppen.
Jep, je moet ze dan wel op een andere gear item plakken (je kan niet 2 runes op 1 item hebben). Maar 2 sup. runes tikt je health behoorlijk aan...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:42 schreef angl2k het volgende:
[..]
ik las dat je max. 5 runes kan gebruiken in je gear en dat je geen dezelfde runes kan gebruiken van dezelfde attribute. kan ik dan wel bv 2 sup. mesmer runes gebruiken van bv. domination magic en illusion?
70 EURO?!?!?quote:
ze moeten toch ergens hun kosten v/d servers uithalen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
70 EURO?!?!?Geen factions dan voor mij...
is dit een goed setje van 5 runes dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Jep, je moet ze dan wel op een andere gear item plakken (je kan niet 2 runes op 1 item hebben). Maar 2 sup. runes tikt je health behoorlijk aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |