quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef woutabest het volgende:
[..]
don't: direct doorgaan naar het volgende 'hoofdstuk', dat is wanneer je verteld wordt dat je eerst alles wat je nog moet doen, eerst moet doen, voordat je doorgaat.
do: uitproberen
Keep them comingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Do:
* Rustig alle quests in Pre-Seering doen (de groene wereld)
* In het geval van de 2nd profession (dat zie je vanzelf) eerst alle professions proberen. Pas als je definitief hebt besloten moet je voor de optie "yes make me a ..." kiezen. Op die manier kan je alles eens proberen, en krijg je meer XP.
* Geef Gwen in ieder geval een fluit. Fluit kan je kopen voor een paar gold en dan healed ze je ook.
* Verkoop GEEN verf maar bewaar dat, zeker zwarte en zilvere verf.
* Bewaar spider webs, die kan je later expert salvagen naar bolts of silk.
* Als je met een party bent, zeg dan dat je nieuw bent en ook de filmpjes wil zien. Geloof me, dat scheelt een hoop ergernissen, en je krijgt meer mee van het verhaal
* Fokkers toevoegen aan je friends list
Don't:
* Zo snel mogelijk een 2nd prof kiezen en pre-seering verlaten.
* Verf verkopen
* Armor overkopen (wordt gecustomized per character)
* Gecustomizede wapens kopen
* Te snel op accept klikken als je gaat traden
/edit: hmm, bijna vol. Wie maakt een nieuwe?
Beetje vaag dat Moo verhaal, maargoed. Het gaat lekker met m'n R/W, ben nu net level 10 geworden binnen een paar dagen en amuseer me er prima mee. Veel melee, met Frenzy en sword-skills. Daarnaast doet m'n pet veel damage en is met een healer (meestal henchman) alle quests tot nu toe prima te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen Moo is verdwenenHij is gewoon weg.. mijn buddy.. mijn maatje
En niemand weet wat er gebeurd is
Ik speel niet zo heel veel, maar hoe staat het met de hulp Babs?
daar gaan veel mensen mee de fout in, als de 2e prof een W is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:43 schreef Babske het volgende:
[..]
Beetje vaag dat Moo verhaal, maargoed. Het gaat lekker met m'n R/W, ben nu net level 10 geworden binnen een paar dagen en amuseer me er prima mee. Veel melee, met Frenzy en sword-skills. Daarnaast doet m'n pet veel damage en is met een healer (meestal henchman) alle quests tot nu toe prima te doen.
Ik opteer voor PvE als je het niet erg vindt.quote:
Ja, dat weet ik, maar het plezier is wel groter op deze manier. Ik probeer me in een later stadium ook meer te richten op meer bow-skills, maar ach... met een beetje tactiek en inzicht quests halen zonder al te veel dood te gaan is gewoon funquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
daar gaan veel mensen mee de fout in, als de 2e prof een W is.
Een primary warrior heeft veel meer armor dan de rest, dus je bent veel sneller dood. Misschien kan je je beter op de ranger skills richten.
Als het gaat dan gaat het hequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Babske het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar het plezier is wel groter op deze manier. Ik probeer me in een later stadium ook meer te richten op meer bow-skills, maar ach... met een beetje tactiek en inzicht quests halen zonder al te veel dood te gaan is gewoon fun
Wat is eigenlijk de beste profession om mee te beginnen? En in welke combinatie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:48 schreef woutabest het volgende:
[..]
Als het gaat dan gaat het he
Maar op een gegeven moment is de koek wel op, dan word het veelste moeilijk
Probeer maar, ik zou alleen de monk even laten wachten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de beste profession om mee te beginnen? En in welke combinatie?
Daarom altijd voor aanvang gillen dat ze niet moeten schromen hunzelf te healen. Kan je daarna altijd nog aangeven dat het hun eigen fout isquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Probeer maar, ik zou alleen de monk even laten wachten.
Mensen worden namelijk snel boos als je ze niet healt.
nee ik ook niet, maar dan is wel zo'n beetje de missie over.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:20 schreef Elegy het volgende:
Bij teveel en herhaaldelijk zeuren omdat ik hun supermega13373 ele/necro "tank"niet snel genoeg kan healen en ze ook niet naar mijn adviezen luisteren heal/res ik ze gewoon niet meer
Als monk heb je toch zo weer een party gevondenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:23 schreef woutabest het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar dan is wel zo'n beetje de missie over.
ghehe da's waarquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als monk heb je toch zo weer een party gevonden
De meeste spelers zijn begonnen met een Warrior/Monk en verreweg de meeste spelers houden die W/Mo ook. Dit omdat ze niet kwetsbaar zijn en ook nog eens veel dingen solo kunnen doen. Dit is een veilige manier om het spel te leren kennen. En ook nog eens leuk. Gebruik je Monk skills vooral om jezelf te healen. Healing Breeze en Mending is het meest logisch om te gebruiken als starter. Tip: gebruik geen Heal Area, daarmee heal je je tegenstander ook namelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de beste profession om mee te beginnen? En in welke combinatie?
Dus eigenlijk is een axe beter om te gebruiken dan een sword aangezien je er meer monsters tegelijkertijd mee uit kunt schakelen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
De meeste spelers zijn begonnen met een Warrior/Monk en verreweg de meeste spelers houden die W/Mo ook. Dit omdat ze niet kwetsbaar zijn en ook nog eens veel dingen solo kunnen doen. Dit is een veilige manier om het spel te leren kennen. En ook nog eens leuk. Gebruik je Monk skills vooral om jezelf te healen. Healing Breeze en Mending is het meest logisch om te gebruiken als starter. Tip: gebruik geen Heal Area, daarmee heal je je tegenstander ook namelijk.
Dan moet je nog kiezen wat jij het leukste vind als Warrior. Swords, Axe of Hammer. Ik vind Swords te gek. Nadeel tov Axe is dat je een tegenstander tegelijk kunt uitschakelen, terwijl met Axe je flink kunt rondzwaaien met je Axe.
Hammer is meer geschikt voor PvP dan PvE denk ik. Concentreert zich voornamelijk op knockdowns en hele zware kritieke klappen uitdelen.
Swords hebben de snelle mogelijkheid tot bleeding, dus geleidelijke health afname. Axes richten zich op weakness en hammers op knockdown. (dit is wat ik ervan zie, tenminste) Nadeel van hammers is dat ze tweehandig zijn, dus geen plek voor een schild of ander item voor meer health of energy.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is een axe beter om te gebruiken dan een sword aangezien je er meer monsters tegelijkertijd mee uit kunt schakelen?
Maar als ik thuis kom, en het spel ligt klaar voor me, dan zal ik een Warrior/Monk maken!
Bestaat er eigenlijk binnen GuildWars een ruil markt tussen spelers onderling?
Zoek dan trouwens wel een party uit die nog een monk in zijn midden heeft. Voorkomt nog meer gezeikquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als monk heb je toch zo weer een party gevonden
[onwaarschijnlijk]quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zoek dan trouwens wel een party uit die nog een monk in zijn midden heeft. Voorkomt nog meer gezeik
Heerlijk is dat hè, vooral bij THK is het ergquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:33 schreef woutabest het volgende:
[..]
ghehe da's waar
"monk needed! only monks! monks now! monk party!"
Hehe, gefeliquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:11 schreef -Marc- het volgende:
Nou, ik heb een Warrior/Monk hoor
Ben al level 4 *woei*!
Tot nu toe gaat het allemaal vrij makkelijk, hoop dat het iets uitdagender wordt!. Ben namelijk pas één keer doodgegaan... En toen was het 6 tegen één
Probeer eens de ice ele Skale Brood Caller in de grot bij Sardelac te verslaan, die is nog best vervelend. Of de warrior boss in de Catacombs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:11 schreef -Marc- het volgende:
Nou, ik heb een Warrior/Monk hoor
Ben al level 4 *woei*!
Tot nu toe gaat het allemaal vrij makkelijk, hoop dat het iets uitdagender wordt!. Ben namelijk pas één keer doodgegaan... En toen was het 6 tegen één
Hmmmm... Grrrr...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef Elegy het volgende:
Mepze
De codes van de SE zijn voor pvp characters. Je kan ze wel invoeren maar als je alleen nog pve speelt heb je er dus weinig aan, totdat je een pvp char maakt
Je kan alleen runes van je 1st prof gebruiken. Als je nog niet zo hoog lvl bent kan je het beste minor mesmer runes gebruiken. Die zijn niet duur en hebben ook geen negatief effect op je health. Verstandig is wel eerst goede armor aan te schaffen (of middels colectors), het zou zonde zijn om in hele eenvoudige armor runes te stoppen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef angl2k het volgende:
hoi ik heb mijn mesmer al beetje doorgeleveld en ik heb al potje met goud opgespaard. is t verstandig om nu alvast runes in te slaan?
en welke runes moet ik dan kopen? ik ben mesmer/monk met punten in domination magic en illusion magic. healing prayers heb ik ook wat punten in gestopt
Da's het equivalent van twee keer uitgaan, ongeveer 8 pakjes sigaretten, drie keer naar de bioscoop en twee uur parkeren in de binnenstad in Amsterdam op zaterdagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:52 schreef mschol het volgende:
dit lijkt me best een leuk spel maar heb geen zin o er 44 euro voor neer te tellen
die berekeningquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's het equivalent van twee keer uitgaan, ongeveer 8 pakjes sigaretten, drie keer naar de bioscoop en twee uur parkeren in de binnenstad in Amsterdam op zaterdag
Bovendien issie op play.com en cd-wow.com al ¤28,- en da's nog minder pakjes sigaretten, biosbezoek, uitgaan en korter parkeren![]()
Daarnaast ben je er al gauw een uur of veertig mee bezig (minimaal) wat neerkomt op 28/40=¤0,6 per uur. Voor dat geld kan je nog niet eens een ringtone neerladen met jamba
Gewoon kopen dus!
En anders zijn er zat te koop op bijv marktplaats voor een tientje oid!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's het equivalent van twee keer uitgaan, ongeveer 8 pakjes sigaretten, drie keer naar de bioscoop en twee uur parkeren in de binnenstad in Amsterdam op zaterdag
Bovendien issie op play.com en cd-wow.com al ¤28,- en da's nog minder pakjes sigaretten, biosbezoek, uitgaan en korter parkeren![]()
Daarnaast ben je er al gauw een uur of veertig mee bezig (minimaal) wat neerkomt op 28/40=¤0,6 per uur. Voor dat geld kan je nog niet eens een ringtone neerladen met jamba
Gewoon kopen dus!
tja als het spel me niet ligt dan geef je 44 euro voor niks uit, das beetje zonder vind je nniet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gewoon kopen dus!
Dan moet je het zien als een heel duur pakje sigaretten, of twee covers voor een nokiaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tja als het spel me niet ligt dan geef je 44 euro voor niks uit, das beetje zonder vind je nniet...
En dat terwijl ik niet eens rook of parkeer in Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan moet je het zien als een heel duur pakje sigaretten, of twee covers voor een nokia
www.marktplaats.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
hebben ze e, nergens voor een 10tje ofzo?
Bij de Makro, volgens Logitik ofzo. Staat in het V&A gedeeltequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
hebben ze e, nergens voor een 10tje ofzo?
Dan wordt het toch minimaal 28 Euro lappen vrees ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en em dan kopen en er achter komen dat je em niet kan spelen omdat S# geband is ofzo
dat zag ik ook, vervolgens vroeg ik welke vestiging en dan reageerd er niemand (in het pricwatch topic)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij de Makro, volgens Logitik ofzo. Staat in het V&A gedeelte
zelfs bij makro zijn ze niet zo goedkoop, en hij zit niet in het assortiment meer..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij de Makro, volgens Logitik ofzo. Staat in het V&A gedeelte
Ik heb ook geen idee, weet niks van de Makro, behalve dat het irritante zooi is en precies hetzelfde als de Lukas Klamerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zag ik ook, vervolgens vroeg ik welke vestiging en dan reageerd er niemand (in het pricwatch topic)
hoezo irritante zooi? ze zijn iig goedkoper dan de winkel... en je kan er goed boodschappen doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, weet niks van de Makro, behalve dat het irritante zooi is en precies hetzelfde als de Lukas Klamer
Geloof me, als je op zaterdag postbode bent is het irritante zooiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:16 schreef daeri het volgende:
[..]
hoezo irritante zooi? ze zijn iig goedkoper dan de winkel... en je kan er goed boodschappen doen
Preorder - Click!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan je Factions eigenlijk al ergens pre-orderen in Nederland?
ik las dat je max. 5 runes kan gebruiken in je gear en dat je geen dezelfde runes kan gebruiken van dezelfde attribute. kan ik dan wel bv 2 sup. mesmer runes gebruiken van bv. domination magic en illusion?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je kan alleen runes van je 1st prof gebruiken. Als je nog niet zo hoog lvl bent kan je het beste minor mesmer runes gebruiken. Die zijn niet duur en hebben ook geen negatief effect op je health. Verstandig is wel eerst goede armor aan te schaffen (of middels colectors), het zou zonde zijn om in hele eenvoudige armor runes te stoppen.
Jep, je moet ze dan wel op een andere gear item plakken (je kan niet 2 runes op 1 item hebben). Maar 2 sup. runes tikt je health behoorlijk aan...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:42 schreef angl2k het volgende:
[..]
ik las dat je max. 5 runes kan gebruiken in je gear en dat je geen dezelfde runes kan gebruiken van dezelfde attribute. kan ik dan wel bv 2 sup. mesmer runes gebruiken van bv. domination magic en illusion?
70 EURO?!?!?quote:
ze moeten toch ergens hun kosten v/d servers uithalen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
70 EURO?!?!?Geen factions dan voor mij...
is dit een goed setje van 5 runes dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Jep, je moet ze dan wel op een andere gear item plakken (je kan niet 2 runes op 1 item hebben). Maar 2 sup. runes tikt je health behoorlijk aan...
http://www.skiq.nl/index.php?p=game&gid=8785quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
70 EURO?!?!?Geen factions dan voor mij...
Bij Bol.com is het dan ook de Collectors Edition.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://www.skiq.nl/index.php?p=game&gid=8785
40 euro.
Dus toch wel even iets beter rondkijken eh?
Jah dat ziet dr lekker uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef angl2k het volgende:
[..]
is dit een goed setje van 5 runes dan?
- sup. mesmer rune of domination magic (+3 / -75 hp)
- sup. rune of vigor (+50 hp)
- min. mesmer rune of illusion magic (+1)
- min. mesmer rune of fast casting (+1)
- min. mesmer rune of inspiration magic (+1)
heb ik in totaal -25 health minder dan normaal
Als ik jou was zou ik niet alles gebruiken, maar je houden bij twee, max drie skills. Fast casting, domination en inspiration bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef angl2k het volgende:
[..]
is dit een goed setje van 5 runes dan?
- sup. mesmer rune of domination magic (+3 / -75 hp)
- sup. rune of vigor (+50 hp)
- min. mesmer rune of illusion magic (+1)
- min. mesmer rune of fast casting (+1)
- min. mesmer rune of inspiration magic (+1)
heb ik in totaal -25 health minder dan normaal
Aantal attribute points dat je erbij krijgt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:59 schreef -Marc- het volgende:
Wat betekend die +1 / +3 achter die runes?
Dat geeft aan dat je skillevel met +1, +2 of +3 toeneemt, zonder dat je er attribute points in hoeft te stoppen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:59 schreef -Marc- het volgende:
Wat betekend die +1 / +3 achter die runes?
Wat is er anders aan de collectors edition dan aan de gewone?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bij Bol.com is het dan ook de Collectors Edition.
Geen idee wat er anders is bij factions, maar dit zit bij de "gewone" GW in de CE:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:09 schreef EricG het volgende:
g
[..]
Wat is er anders aan de collectors edition dan aan de gewone?
quote:Guild Wars - Guild Wars Music Sound Track - Guild Wars Full Color Art Book - Speakeasy Teamspeak(TM) - 3 month FREE service - Logitech(TM) Headset - EXCLUSIEF in Game Item "Divine Aura" Divine Aura: Gain the Favor of the Gods. Only an elite few gain the attention and favor of the gods, but those who do receive a celestial gift-a Divine Aura, a glowing visible token of their god's blessing. When players purchase the Collector's Edition of Guild Wars, each of their characters will receive this unique in-game item. Characters who have the item equipped are surrounded by a unique aura determined by the god who has bestowed it, and the item itself has a shape and color distinctive to that specific god. Once blessed by the gods, Divine Aura stays with a character; it cannot be traded or given to others, making it a truly unique item.
In het eerste GW topic heb ik een foto gepost van mijn CE, er zit vanalles bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:09 schreef EricG het volgende:
g
[..]
Wat is er anders aan de collectors edition dan aan de gewone?
Heb je in-game ook echt wat aan de items die in de CE zitten? Of is het allemaal bagger?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
In het eerste GW topic heb ik een foto gepost van mijn CE, er zit vanalles bij
Ik gebruik m als onderzetter die soundtrack!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Elegy het volgende:
Pic:
[afbeelding]
Die Divine Aura is gewoon leuk om te laten zien dat je de CE hebt, doet verder geen ruk behalve een glow als je een emote doet
Headset heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is omdat ik zelden pvp speel. En de rest is gewoon leuk voor de heb. De soundtrack zit trouwens ook bij de SE
Heiligschennis!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik gebruik m als onderzetter die soundtrack!
Ik wilde je gisteren uitnodigen, maar je zit nog steeds in een guildquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef daeri het volgende:
[..]
nee hoor, heb t geld niet, dus kan m ook niet kopen.. XD
zoals ik zei, iemand heeft me uitgenodigt bij zijn guild.. nederlandse guild met allerlei mensen in verschillende stadia van het spel... ken ze nog niet heel goed, maar ze zijn wel aardigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wilde je gisteren uitnodigen, maar je zit nog steeds in een guildJe kan pas bij ons als je uit je guild bent
![]()
De overwinning van mijn wilquote:
heb je het geld op je rug groeien ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
De overwinning van mijn wil
En als Factions ook in verschillende versies uitkomt ga ik die ook aanschaffen![]()
Gewoon voltijd baanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef daeri het volgende:
[..]
heb je het geld op je rug groeien ofzo?geef mij dan ook een beetje
![]()
Ik kan wel inkomen met 40 ivm dat je geen geld per maand betaald..quote:Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef EricG het volgende:
Ik vind 40¤ best duur voor een uitbreiding eigenlijk. En helemaal 70¤ voor de collectors.
volgens mij een expansionquote:Op zondag 26 februari 2006 14:15 schreef Ungeheuer het volgende:
Wordt de uitbreiding een standalone of een expansion?
alleen pvp dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef trancethrust het volgende:
nope, factions is standalone
Ehm, nee factions is netzoiets als gw origineel, alleen meer rassen, skills en classes probably ook wel; dus pve en pvp =)quote:
Jep, factions geeft alleen toegang tot de 'nieuwe' wereld, koop je ze allebei, dan kun je wel overal komen ofc.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:43 schreef EricG het volgende:
Daarom zal 't wel duur zijn, omdat het stand-alone is. Maar als je nou alleen Factions koopt, krijg je toch geen toegang tot Tyria, maar alleen tot Cantha?
offtopic: Vakantie in Oostenrijk ik superleuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:43 schreef Babske het volgende:
Beetje vaag dat Moo verhaal, maargoed. Het gaat lekker met m'n R/W, ben nu net level 10 geworden binnen een paar dagen en amuseer me er prima mee. Veel melee, met Frenzy en sword-skills. Daarnaast doet m'n pet veel damage en is met een healer (meestal henchman) alle quests tot nu toe prima te doen.
mkay, maak jij dan gelijk de lijst?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:55 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
offtopic: Vakantie in Oostenrijk ik superleuk!
ontopic: Hoe kom je aan een healer hench in pre, lijkt me wel handig, ik heb ze alleen in post gehad![]()
kunnen we misschien niet iedereen zijn in game naam bij elkaar zetten net als in het Animal Crossing forum?
Dan kunnen we iedereen toevoegen in je vriendenlijst, ik heb een beetje de topics doorgelezen en daar de namen uitgepikt, nog bedankt trouwens voor iedereen die hulp aanbood met GvG-en
quote:CcCcCharmed = Furina de Fighter (heeft lvl 20)
Grrrrrrrr = Dariah Oakwood (heeft lvl 20)
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:48 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ok hier komt de lijst, een beginnetje, van alle Fokkers met hun ingame naam als iemand zijn naam wilt toevoegen even posten.
Ik ben niet erg vaak online maar ja, ik zal proberen het bij te houden
[..]
Pass it on ;Pquote:CcCcCharmed = Furina de Fighter (heeft lvl 20)
Trancethrust = Nicholas Aesthyer (heeft lvl 20)
Elegy = 1e account: Vortex Traveller, 2e account: Xelesta Aroxis, 3e account: Aryana Cortex
SF?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef Ungeheuer het volgende:
CcCcCharmed = Furina de Fighter (heeft lvl 20)
Trancethrust = Nicholas Aesthyer (heeft lvl 20)
Elegy = 1e account: Vortex Traveller (lvl20), 2e account: Xelesta Aroxis (lvl20), 3e account: Aryana Cortex (lvl20) => Ik kan helpen bij PvE.
Daeri = Mr Cute Butt (lvl 20)
-Marc- = Waspish Warrior (lvl 7)
Maniack28 = Elanor Amin (lvl 15)
en
* Ungeheuer is account 1: Crom Komailan, account 2: Nadiya Scythe (allbei meerdere lvl 20's)
Leuk we hebben nu al genoeg om eens samen SF te bezoeken of iets anders.![]()
Tis zoiets als Underworld, en best pittigquote:
Word hoog tijd als je al lvl 7 bent, of heb jeje questen nog niet af?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens uit Pre-Searing Ascalon
Heb vast nog niet al mijn quests af...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef daeri het volgende:
[..]
Word hoog tijd als je al lvl 7 bent, of heb jeje questen nog niet af?
Wordt dan pas zondag of maandag a.s.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:41 schreef Elegy het volgende:
Ik heb nog een ele rondlopen in pre-seering, moet je mijn 3e char even toevoegen
Probeer het gewoon, je kan de client downloaden op de sitequote:Op maandag 27 februari 2006 14:40 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb vast nog niet al mijn quests af...
En zit een week niet thuis, dus kan niet spelen. (helaas)
Of het moet op een laptop draaien met 64 Mb Shared Video RAM, 256 MB SDRAM en 2 Ghz CPU, maar dat zal wel niet
Zal toch thuis de laptop moeten halen, pak ik gelijk de doos waar het spel inzit wel evenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, je kan de client downloaden op de site
Dat is ook een optiequote:Op maandag 27 februari 2006 14:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zal toch thuis de laptop moeten halen, pak ik gelijk de doos waar het spel inzit wel even
W / Me denk ik?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef EricG het volgende:
Maar welke build gebruik je dan om ettins te farmen? Invincible monk, of W/Mo? Want ik probeerde het met m'n W* EricG maar het ging echt kut, ik had er maar 15 ofzo en geen één rune.
Volgens de kenners de snelste manier van Ettin farmen momenteelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef EricG het volgende:
Maar welke build gebruik je dan om ettins te farmen? Invincible monk, of W/Mo? Want ik probeerde het met m'n W/Mes maar het ging echt kut, ik had er maar 15 ofzo en geen één rune.
Ik was toch al bezig met mijn ele, en nu wil ik helemaal snel klaar zijn, ettins farmen met mijn W/mo duurde altijd eeuwen, ik doe het ook gewoon niet meer omdat het te saai werd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:25 schreef EricG het volgende:
Ik ga deze build proberen, maar dan moet ik nog wel ff Hundred Blades capturen...
@ Grrrrrrrr: Bedankt voor de site, staan een hoop builds opToch maar even m'n Ele levellen.
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:25 schreef EricG het volgende:
Ik ga deze build proberen, maar dan moet ik nog wel ff Hundred Blades capturen...
@ Grrrrrrrr: Bedankt voor de site, staan een hoop builds opToch maar even m'n Ele levellen.
quote:Sword 15 (11 + 1 + 3) (I dont use the superior anywhere else)
Tactics 9 (8+1, solely to use the shield)
Strength 9 (8+1)
Inspiration 9 (maybe 10, can't remember)
Sever Artery
Gash
Galrath
Final Thrust
Hundred Blades (e)
Physical Resistance
Ether Feast
Sprint
gladiator's armor w/ ascalon boots w/ major (at the time) absorption
max sword w/ +26 hps and 8% sundering, +15% while in a stance
Basically I try to get each group so that HB will hit them all, and turn on PE.
I wait til sever warms up, then I throw it and HB in rapid succession. This charges all my other adrenal skills. I throw gash and galrath, and if I'm lucky at this point the ettin is <50% AND using signet, so I throw FT for some nice damage, then a quick heal, then HB again to REcharge FT. The key is in using HN to REcharge FT, not charge it the first time. At this point #1 is either dead, or close enough that he will be when endure pain drops, so I turn to a friend.
I found with an ax I had a hard time powering through their healing signets and HAD to disrupt them. With the sword I just push through it because FT does so much damage. Plus bleed + deep wound really helps reduce the affect of the heals.
Maar die zijn er heel weinig (in pvp in ieder geval)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Totdat je tegenover een mesmer komt te staan wel iig.
Wat is er verkeerd aan een mesmer in PvP dan? (verkapte schop)quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:15 schreef EricG het volgende:
[..]
Maar die zijn er heel weinig (in pvp in ieder geval)
Er is helemaal niks mis mee, ze zijn alleen niet een populaire klasse. (Alhoewel ik gister naar een guildbattle zat te kijken tussen de nr 16 en de nr 256 en de nr 256, die had gewonnen, had 2 mesmers in hun team)quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan een mesmer in PvP dan? (verkapte schop)
Ik ben helemaal verliefd op mijn mesmertje..quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:58 schreef EricG het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis mee, ze zijn alleen niet een populaire klasse. (Alhoewel ik gister naar een guildbattle zat te kijken tussen de nr 16 en de nr 256 en de nr 256, die had gewonnen, had 2 mesmers in hun team)
Ik ga als ik zondag weer thuis ben, eerst het spel uitspelen met mijn W/Mo en daarna ga ik ook wel even een mesmertje beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verliefd op mijn mesmertje..ze killt makkelijk, dus, ik ga haar als ze lvl 20 is en ascended + infused eens lekker verwennen met een FoW armourstuk
Dit ziet er uit als een goede lijst verbeteringen! Zeker voor mijn beginnende W/Mo-tje!quote:
Aan dat soort laagdrempelige praktijken doe ik niet mee!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:47 schreef Elegy het volgende:
Er zijn bergen Guilds waar je bij kan, gewoon roepen dat je een beginner bent en een Guild zoekt![]()
Mooi linkje, maar er staat geen website achterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:56 schreef daeri het volgende:
dit is de guild waar ik nu bij zit; http://www.orderofdivinity.be/, en de mensen zijn super aardig, en er zijn veel 'noobs' maar die worden prima opgevangen, we willen altijd wel helpen, en meestal is er elke dag GB (om 4 uur en om 7 uur) maar die gaat soms niet door..
jawel maar soms doet ie t nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:58 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mooi linkje, maar er staat geen website achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |