SF?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef Ungeheuer het volgende:
CcCcCharmed = Furina de Fighter (heeft lvl 20)
Grrrrrrrr = Dariah Oakwood (heeft lvl 20)
Trancethrust = Nicholas Aesthyer (heeft lvl 20)
Elegy = 1e account: Vortex Traveller (lvl20), 2e account: Xelesta Aroxis (lvl20), 3e account: Aryana Cortex (lvl20) => Ik kan helpen bij PvE.
Daeri = Mr Cute Butt (lvl 20)
-Marc- = Waspish Warrior (lvl 7)
Maniack28 = Elanor Amin (lvl 15)
en
* Ungeheuer is account 1: Crom Komailan, account 2: Nadiya Scythe (allbei meerdere lvl 20's)
Leuk we hebben nu al genoeg om eens samen SF te bezoeken of iets anders.![]()
Tis zoiets als Underworld, en best pittigquote:
Word hoog tijd als je al lvl 7 bent, of heb jeje questen nog niet af?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens uit Pre-Searing Ascalon
Heb vast nog niet al mijn quests af...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef daeri het volgende:
[..]
Word hoog tijd als je al lvl 7 bent, of heb jeje questen nog niet af?
Wordt dan pas zondag of maandag a.s.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:41 schreef Elegy het volgende:
Ik heb nog een ele rondlopen in pre-seering, moet je mijn 3e char even toevoegen
Probeer het gewoon, je kan de client downloaden op de sitequote:Op maandag 27 februari 2006 14:40 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb vast nog niet al mijn quests af...
En zit een week niet thuis, dus kan niet spelen. (helaas)
Of het moet op een laptop draaien met 64 Mb Shared Video RAM, 256 MB SDRAM en 2 Ghz CPU, maar dat zal wel niet
Zal toch thuis de laptop moeten halen, pak ik gelijk de doos waar het spel inzit wel evenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, je kan de client downloaden op de site
Dat is ook een optiequote:Op maandag 27 februari 2006 14:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zal toch thuis de laptop moeten halen, pak ik gelijk de doos waar het spel inzit wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |