Prophecies is als het ware deel 1.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef shabalala het volgende:
vraagje;) ben van plan dit spel te gaan kopen al1 een vriend van me zegt dat nightfall leuker is dan eye of north mja wat is het verschil en heb je de basis nodig van GW en kan iemand me vertellen want ook de prijzen zijn van die 3
Jep, volgende maand, februari.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:48 schreef DarkY.NL het volgende:
de plek in faction waar je niet bij kunt is open tijdens festivals, binnenkort vast Canthan new year met Nine rings. Ga er dan heen en explore het gebied rondom de Nine rings.
hmm jij gaat farmen hequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik waarschijnlijk wel, maar moet nog wel wat dingen afronden dit weekend, (Je weet toch, EVC, die dude moet zo'n meetlat sturen ed.)
Anyhow, kans is idd groot, dat ik wel farmen ga tussendoor , of s'avonds.
lightbringer / SS points chickquote:
hehehequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
lightbringer / SS points chick. Geen ¤¤$$¤¤
![]()
.
quote:
Ah! The celestial test!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef DarkY.NL het volgende:
Ghial mag je killen als je Weh no su bent
ik nog 50kquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef HMaster-II het volgende:
Jo0lz is blauw![]()
Te veel gezopen Jo0lzje??![]()
5 gold van Jo0lz tegoed
Flesh Golem is overrated imo, ik gebruik die andere eigenlijk altijd...even denken hoor...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
Ik wil met mijn Necro ook gaan farmen, maar ik moet eerst nog al soortige Elite skills cappen.
Ik will ook een Animate Flesh Golem skill. Ik mag alleen vanaf de Undercity niet de Xaquang Skyway in![]()
Ik wil Ghial the Bone Dancer rippen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik nog 50k![]()
(Omdat hij mod is geworden zou hij mij trakteren)
In het preview weekend van Nightfall had je in het moeras nijlpaardjes rondlopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:00 schreef HMaster-II het volgende:heb ik eindelijk Charm Animal aan mijn Ranger Hero gehangen, snap ik niet hoe ik een animal moet charmen..
aanklikken werkt niet.. voor niet als je 2 keer klikt, dan valt ie aan
:edit: Hmmmzzz dat schijnt zo te moeten laten aanvallen ? :S vaag :S Maar heb nu een Pet aan mijn Ranger gehangeneen Lynx
![]()
zit je ook in FOK Guild dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ik doe ergens iets niet goed volgens mij..
Jo0lz.... doe eens lief naar je mede mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |