Dit is al de... 4e? Armor? Of toch de 3e.quote:
De textures is texmod.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dit is al de... 4e? Armor? Of toch de 3e.
Of is dat, gewoon een textmod.
Ah okquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
De textures is texmod.
maar mijn armor is echt
Dwarven armor.
En het is mijn: 2de.
Had eerst die goedkope bende.
Toen Luxon en nu Dwarven.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok.
Pssst: GvG Weekend!
As. Weekend!
Nieuw nieuws!quote:
scheelt ruimte.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:14 schreef DarkY.NL het volgende:
mja het valt wel mee met de kleuren, ennuh zoals je ziet is me "bureablad" niet erg diep dus een CRT neemt eigenlijk teveel ruimte in. Oorspronkelijk stonden er 2 CRT 19% iiyama op, maar nu nog maar 1 en die 22 "samsung en dat scheelt best wat ruime
Alleen tijdens festivals, dan is tijdens de boardwalk games dat gebied ook open voor no-canthan chars.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:57 schreef Elixabete het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik probeer met mijn char uit Prophecies de gebieden te revealen.
Alleen mijn vraag is, hoe kom ik daar:
[ afbeelding ]
Ik hoop het morgen te halen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef DarkY.NL het volgende:
zonder text mod was het fun :> dan zit je pas te zoeken haha en je te ergeren
Dat zou best eens kunnen, skill van Necromancer, Consume Corpse. (volgens mij).quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik hoop het morgen te halen.
bij Hous Zu Heltzer heb je een teleport skill nodig om dat stukje links-onder te kunnen pakken toch?
hoe kom je dan op die plek in Factions?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:00 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb alleen in tyria de teleport skill nodig gehad, dat was in die desert missie met die ghost ritual.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |