Ik welke guild zit jij?quote:Op zondag 30 december 2007 14:50 schreef Ered het volgende:
Arme jij
Btw, nog alleen Abaddons Mouth bonus halen en dan ben ik Protector of Tyria
Da's toch de Dutch Doom Brigade?quote:Op maandag 31 december 2007 08:54 schreef Ered het volgende:
Ik zit in DDB, bij jullie in de alliance. Speel het meest onder Ered of Scythia.
En nu jaag je op je ex in GWquote:Op maandag 31 december 2007 10:18 schreef Elegy het volgende:
LJ zijn de Limburgse Jagers toch? Die hebben ook bij de Mutants in de Alliance gezeten. Die Sjeng schreef wel aardige guides.
Hoe weet ik dat? Nou, mijn ex is er vandoor gegaan met één van de officers van [MU], toen ben ik maar uit die guild gestapt
Je kan in towns geen spelers doormakenquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 19:47 schreef Logician het volgende:
ff snel berichtje vanuit Londen, helaas achter een mac, dus geen guildwards als de rest in bed ligt![]()
quote:
En mij niet effe vragen of ik geen minipet wil hebselen??quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef Logician het volgende:
Oehhhh dat zou cool zijn!
Gister een newbie helemaal blij gemaakt met een sword en een minipet turtle
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:
Nou, blijkbhaar heb ik een hoop cash in de vorm van klein grut rondlopen
De Z-as komt er volgens de geruchten in iedergeval bij. Zwemmen en springen worden nieuwe mogelijkheden. En volgens wat ik gelezen heb, gaan we in GW2 ook mensen/party's in de instances tegen komen en kunnen we dan met iets grotere groepen runs doen. Het drop-systeem gaat ook aangepast worden, maar dan wel in positieve zin. Loot-stealing zal nog steeds niet mogelijk zijn. gelukkig.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:02 schreef GoodGawd het volgende:
Tot en met Factions heb ik GW best fanatiek gespeeld. Word of Warcraft vond ik altijd maar lelijk en oplichterij i.v.m. het maandelijks betalen. Toch wilde ik een beetje de sfeer van WoW proeven. Ik heb dus een trial account gestart(10dagen free).
Ik was stom van verbazing. De sfeer is er zo anders, het is ook minder statisch ook had je het gevoel dat het één grote wereld was. Wat ik bij GW niet had. Dat je buiten de stad niet met meer dan 8 mensen vond, was voor mij één van de grootste minpunten.
Na de trial heb ik metteen World of Warcraft gekocht, who cares about the money. Zoveel is het heus niet. Tot nu toe bevalt het me nog steeds prima.
Maar even iets anders, ik lolde wel toen ik dat stukje onder de laatste nog komende GW uitbreiding las. Daar stond namelijk dat er ook een Z-as in GW komt en dat je kon zwemmen etc. Mocht eens tijd worden zeg, dat statische gedoe mag nu wel verdwijnen. Nu alleen nog een functie invoeren dat je buiten de stad niet hoeft te laden voor een nieuw gebied maar dat je gewoon jan en alleman tegen kan komen, zodat het GW wereldje teminste ook één geheel word en niet allemaal kleine stukjes. Mischien word het nog eens wat!
Hij is alleen lang, niet moeilijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef Ered het volgende:
Gyala Hatcherie moet natuurlijk weer een kutbonus hebben hoor.
Er zal vast iets op bedacht worden...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:07 schreef de_priester het volgende:
ik ben bang voor KS-ing. oftewel kill stealing.
1 hitten high levels als ze niks te doen hebben alle low level monsters voor low level players weg
Ik dacht dezelfde informatie al in de alliance chat voorbij te zien komenquote:Op maandag 31 december 2007 08:54 schreef Ered het volgende:
Ik zit in DDB, bij jullie in de alliance. Speel het meest onder Ered of Scythia.
Ik heb inmiddels mijn title ja, maar ik zit niet meer in DDB, het werd me te dood daar. Ik zit nu in Always look on the bright side of [LIFE]quote:Op maandag 7 januari 2008 09:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik dacht dezelfde informatie al in de alliance chat voorbij te zien komen.
Heb je inmiddels je titel?
Is het zo?! Ze hebben toch best veel actieve members, tenminste dat is wat ik altijd dacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef Ered het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn title ja, maar ik zit niet meer in DDB, het werd me te dood daar. Ik zit nu in Always look on the bright side of [LIFE].
Dat is een lastige! Tjonge, ik zou het zo niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Elixabete het volgende:
Ik probeer een stukje gebied te revealen maar ik kan er niet komen
Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |