Als je die client download kan ik je wel een trialkey gevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef deedeetee het volgende:
Ik kwam dit tegen op google maar weet niet zeker of 't wel wat is. http://www.guildwars.com/support/gwtrial.php
Het is alleen maar Miss Logicianquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Logician, Elegy en Miss Logician, wellicht kom ik ook vanavond.
Rond een uur of 8, ben ik online denk..
Jouw vriendje komt ook zo?quote:
WEheheh, ja ik wil jou gewoon 2 keer in de party!.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef Logician het volgende:
ik heb maar 1 poppetje hoor
Ik ben tussen 21 en 22u tot ong 23:30 online
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
WEheheh, ja ik wil jou gewoon 2 keer in de party!.
Was genoodzaakt trouwens, eerst een formulier voor FokGuildwars te maken, deze gaf een foutmelding, terwijl hij het wel deed. Is nu opgelost, maar heb daarna ook nog moeten leren voor toets vanavond en morgen..
Jaja, de site is vernieuwd, dusquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:06 schreef Elixabete het volgende:
Vanavond maar weer even spelen
Elixabete = Vladi Putin
R/A lvl20
vind ik persoonlijk saai.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef de_priester het volgende:
ben vandaag begonnen met elite skills huntenleuk om te doen
Ze hebben een selectie gemaakt, uit de mensen die het meeste spelen. Deze mensen, hebben geen sociaal leven, en dus geen vrienden die ze een kerstkaartje stuurt.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:46 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb gister van Anet een kerstkaart ontvangen (no 933/1300)
http://img412.imageshack.us/my.php?image=20071218zomg0012kq6.jpg
(pic gemaakt door andere user die het kaartje ook heeft)
Ja, of gewoon random. Dat was het vorig jaar denk ik ook, en het jaar daarvoor wellicht helemaal niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef Elegy het volgende:
Iemand bij mij uit de guild heeft er ook eentje gekregen. Best leuk idee wel
Wat zou de selectie zijn? Wsl. vooral mensen die I'm very important zijn, of een hele hoge rank pvp hebben denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |