Als je die client download kan ik je wel een trialkey gevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef deedeetee het volgende:
Ik kwam dit tegen op google maar weet niet zeker of 't wel wat is. http://www.guildwars.com/support/gwtrial.php
Het is alleen maar Miss Logicianquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Logician, Elegy en Miss Logician, wellicht kom ik ook vanavond.
Rond een uur of 8, ben ik online denk..
Jouw vriendje komt ook zo?quote:
WEheheh, ja ik wil jou gewoon 2 keer in de party!.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef Logician het volgende:
ik heb maar 1 poppetje hoor
Ik ben tussen 21 en 22u tot ong 23:30 online
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
WEheheh, ja ik wil jou gewoon 2 keer in de party!.
Was genoodzaakt trouwens, eerst een formulier voor FokGuildwars te maken, deze gaf een foutmelding, terwijl hij het wel deed. Is nu opgelost, maar heb daarna ook nog moeten leren voor toets vanavond en morgen..
Jaja, de site is vernieuwd, dusquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:06 schreef Elixabete het volgende:
Vanavond maar weer even spelen
Elixabete = Vladi Putin
R/A lvl20
vind ik persoonlijk saai.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef de_priester het volgende:
ben vandaag begonnen met elite skills huntenleuk om te doen
Ze hebben een selectie gemaakt, uit de mensen die het meeste spelen. Deze mensen, hebben geen sociaal leven, en dus geen vrienden die ze een kerstkaartje stuurt.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:46 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb gister van Anet een kerstkaart ontvangen (no 933/1300)
http://img412.imageshack.us/my.php?image=20071218zomg0012kq6.jpg
(pic gemaakt door andere user die het kaartje ook heeft)
Ja, of gewoon random. Dat was het vorig jaar denk ik ook, en het jaar daarvoor wellicht helemaal niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef Elegy het volgende:
Iemand bij mij uit de guild heeft er ook eentje gekregen. Best leuk idee wel
Wat zou de selectie zijn? Wsl. vooral mensen die I'm very important zijn, of een hele hoge rank pvp hebben denk ik.
Voor het verhaal zou ik voor GWEN gaan, voor de handigheid (meer heroes) voor Nightfall. GWEN speelt zich ruwweg 8 jaar na Prophecies en 2 jaar na Nightfall af.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:32 schreef maniack28 het volgende:Ik ben weer aan het installen.. hopelijk doet mn account het nog
OW btw... als je zou kiezen tussen Eye of the North of Nightfall, welke zou ik dan het beste kopen? Ik heb Prophecies en Factions al
Was erg leuk om de rennen gisterenquote:
Hehe, dat had ik willen zienquote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Was erg leuk om de rennen gisteren
de_priestertnx voor je hero uitleenactie
![]()
Logician en ik waren het er erg over eens, dat het met al die hero's en minions verdacht veel leek op een stel Hooligans die je op pad stuurde"Hup naar voren jullie en sloop maar wat je tegen komt."
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb ze beide besteld bij cd-wow... ik hoop dat ze nu sneller leveren dan met COD4, maar dat zal wel,want de game is niet nieuw. 50 euro voor 2 games is niet veel. Wanneer komt GW2? 2009 pas? Want dan heb ik nog een ajar om te spelen
Zat tot voor kort nog in de Fok! Guild maar ik zag dat mn oude guild met mn vrienden uti Signapore toch nog bestond... keuze is snel gemaaktNu maar alles weer eens oppakken.. ik heb teveel tijd verdaan met het helpen van mensen ipv zelf dingen doen. Heb prophecies nog niet eens uitgespeeld en Factions.. mwah.. verder dan rennen door de steden ben ik niet gekomen
mss heeft ie zn account verkocht?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef Jo0Lz het volgende:!
Zoekt leden, en dan gaan er mensen weg.
Murp! 1jaar+ offline, en dan gaat ie weg!.
OT: Wintersday!
Het begint ook pas om 9 uur!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef SnowDoggg het volgende:
Wintersday
Maar vandaag niet echt tijd ervoor
Leuk systeem geworden?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:25 schreef Thormodo het volgende:
En Eye of the North is binnen. Hij heeft er dus 4 dagen over gedaan. Alleen nu heb ik nog 10 andere spellen om te spelen, omdat ik net een nieuwe pc heb gekocht -,-. En ik ben sinds een paar dagen druk met de Mythos beta
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste keer dat ik echt een goede PC hebt, is toch een aardige verbetering van een intel 3gz processor met een 6600GT en 1gb ram.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:36 schreef SnowDoggg het volgende:
OK dat is mooi![]()
Zijn er dit jaar ook van die kerstmutsen te halen?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]Ik heb een soortgelijk systeem, met 2 gb ram, en een ATI x1950XT, is vervanging voor een 6800GE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste keer dat ik echt een goede PC hebt, is toch een aardige verbetering van een intel 3gz processor met een 6600GT en 1gb ram.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
Lol~! 25 keer. Duuude.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef de_priester het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeej heb fac gefinished. die kut shiro wou echt niet dood overigens...
pas na de 25e keer, in 1.5 minuut
ah ok, tofquote:Op zondag 23 december 2007 15:46 schreef deedeetee het volgende:
Factions ligt netjes ingepakt onder de kerstboom. Dinsdag mag ik hem uitpakken![]()
Maar gewoon bij 't begin beginnen, als het leuk is ga ik Prophecies en/of Nightfall ook halen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]Ook je oude systeem moet Guildwars moeiteloos gedraaid hebben toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste keer dat ik echt een goede PC hebt, is toch een aardige verbetering van een intel 3gz processor met een 6600GT en 1gb ram.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Jazekerquote:Op zondag 23 december 2007 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook je oude systeem moet Guildwars moeiteloos gedraaid hebben toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |