abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43009167

Guild Wars

Guild Wars wordt door de makers (ArenaNet) geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert als camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging. Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game.

Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreide PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP.

Een niet onbelangrijk detail van Guild Wars is dat het zich onderscheid zich van MMORPGs door het feit dat het geen maandelijkse bijdrage vereist.

Guild Wars Factions

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, waaronder de Assassin. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen. Guild Wars Factions is inmiddels overal verkrijgbaar voor hetzelfde bedrag als het origineel.

Guild Wars Nightfall

Guild Wars' tweede uitbreiding komt uit op 27 oktober. Gelukkig kan je tot die tijd jezelf zoet houden met het Nightfall pre-release bonus pack die 15 september uit komt.

Benieuwd wie er hier allemaal Guild Wars spelen? Klik hier. Je kan jezelf ook makkelijk toevoegen.

Fok Forum Junkies [FOK]

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Wel worden mensen die ook op het forum posten automatisch gepromoveerd tot officier.

Darky.NL schrijft:

Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden.
Op dit moment zitten we in de alliance van de guild FoF, samen met 7 andere guilds.
Deze Luxon alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg.
GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.

We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie,
duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek.
Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation.
Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten Lachend.
We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin.
De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken.
Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Lachen
Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?
Join de FOK! Guild!

Links

Verder zou ik je willen verwijzen naar de officiele website, waar je veel meer informatie kan vinden over Guild Wars en de uitbreidingen.

• Officiële Guild Wars website

Ten slotte krijg je van mij wat overige links voorgeschoteld.

• ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Fok! Games
  • Fok! Guild Website

Voorgaande topics

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16]
    [17]

Ok daar gaan we weer.
  • pi_43009179
    Fipo
    pi_43010958
    Woeiiii nog geen Nightfall voor mij.
    pi_43028982
    Wat een kale OP
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
    pi_43030756
    stil hier.. iedereen Nightfall aan het uitspelen?
    a life? sounds great... where can I download that?
    pi_43035038
    Natuurlijk.
    pi_43057977
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 10:00 schreef Ame_thyst het volgende:
    Wat een kale OP
    Kan ik het helpen dat de plaatjes hiet niet meer doen.
    Ik heb alleen de Wiki maar geknipt/geplakt.
    pi_43058300
    Witte dye kost 12K
    pi_43058576
    lol... direct na live gaan nog 33K... dan had je het dus nu moeten kopen en toen moeten verkopen! dan had je vette winst kunnen maken....
    pi_43059216
    Ik heb geen tijdmachine hoor
      maandag 30 oktober 2006 @ 10:36:29 #11
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_43059810
    ik heb al een bruine dye gevonde.

Ennuh nee ik ben nog niet bij het einde.
    Net 5 missie master dacht ik en 1 normaal.
    Heb al wel 2 groene item ,axe van een colonel met 15% dmg while enchantsen 20 penetrate, 30 health terwijl ik farmde voor die groene speer.
    Maar ja vanavond weer voor de speer, net zolang tot ik hem heb lol
    pi_43065884
    iemand enig idee hoe die eerste missie master te doen? één van die henchies valt steeds die sunspear ghosts aan....
    pi_43066075
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef DarkY.NL het volgende:
    Ennuh nee ik ben nog niet bij het einde.
    Slecht
    pi_43066256
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 14:22 schreef mips het volgende:
    iemand enig idee hoe die eerste missie master te doen? één van die henchies valt steeds die sunspear ghosts aan....
    Weglopen wil wel eens helpen. Kormir (of hoe die ook mag heten) is de enige die meestal die ghosts aanvalt als je er langs heen rent, dan zal Kormir je ook moeten volgen.
    Ik heb hier zelf vrij weinig moeite mee gehad om master voor te halen.
    pi_43067236
    Je kan ook leeuwen temmen zie ik op gwguru!
    pi_43067324
    Fuck ik krijg hier even een briljant idee!!
    Ik maak van mijn war een war/ranger met een kankergrote lvl 20 leeuw en witte endgame armor!
      maandag 30 oktober 2006 @ 17:59:06 #17
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_43073407
    Ik heb met Windows XP dat glow effect terug in Guild Wars. Nu heb ik plotseling zin om te spelen omdat het spel vele malen sfeervoller is.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_43075171
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 11:36 schreef mips het volgende:
    stil hier.. iedereen Nightfall aan het uitspelen?
    Dat gaat nog wel even duren, ik ben hopen tijd kwijt aan het optimaliseren van mijn hero
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      maandag 30 oktober 2006 @ 21:31:59 #19
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_43082395
    * KaMo meld
    ik heb het spel weer gestart en weer verslaafd
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:09:48 #20
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_43090652
    w00t nightfall ruleert, ik zit nu nog op n00b island, bij de laatste missie euhm.. consulate docks ofzo?
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:26:56 #21
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_43092964
    ik ben inmiddels lvl 8 sunspear title...
    pi_43093238
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat gaat nog wel even duren, ik ben hopen tijd kwijt aan het optimaliseren van mijn hero
    Gaat inderdaad veel tijd zitten in je hero's een beetje opleuken... vervolgens die je een missie en blijkt iemand anders gewoon een net wat hoger level van diezelfde hero te hebben...

Weet iemand of je de gecustomizde wapens die je krijgt met /bonusitems ook op je hero's kan gebruiken? Het kan wel maar ik weet nog niet of ze dan ook effectief zijn. Toch leuk dat ik een tijdje geleden Greens ben gaan verzamelen :-)
    pi_43093881
    Over 25 minuten neem ik mijn Halloween Mask in ontvangst.
    pi_43095028
    Als ik guildwars wil spelen heb ik dan genoeg aan alleen nightfall of moet ik die anderen 2 ook kopen ?
    pi_43095247
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 10:29 schreef Sorella het volgende:
    Als ik guildwars wil spelen heb ik dan genoeg aan alleen nightfall of moet ik die anderen 2 ook kopen ?
    Alle delen van Guildwars zijn Standalone, dus je bent niet verplicht om de andere delen te kopen.
    Alleen ben je wel in het voordeel als je andere delen wel hebt.
    Niet in het voordeel van dat jij sterker bent dan iemand, maar in het voordeel van meer skill keuzes, want elk deel geeft je een aantal nieuwe skills voor de bestaande classes.

Je kunt Nightfall kopen en kijken of het jou wat lijkt en later de andere delen aanschaffen of je houdt het bij 1 deel.

Ik heb nog wel een Friendcode voor je waarmee je 10 uur lang Nightfall kan uitproberen.
    Daarna kun je het spel kopen als het je bevalt en de activation key van de retail versie mergen met het account dat je hebt aangemaakt met die Friendcode.

Ik zit nu op mijn werk, dus ik kan je op dit moment geen Friendcode geven als je hier behoefte aan hebt. Er zijn meerdere mensen in dit topic die je ook een die code kunnen geven.

Als je verder nog vragen hebt over gameplay elementen stel ze dan maar.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')