abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2007 @ 07:53:18 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51650296
DEEL 24! Welkom bij het FOK Guild Wars topic!

Guild Wars wordt door de makers geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert zoals: camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging.

Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game. Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreid PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP. Voor Guild Wars hoef je trouwens niet per maand te betalen.

De meest recente toevoeging binnen Guild Wars is de HARD MODE. Deze mode wordt beschikbaar voor een account, als met een van de characters op het account een campaign is uitgespeeld. In Hard Mode kun je andere titels verdienen, meer unieke items vinden en natuurlijk je skills testen tegen sterkere en slimmere groepen. Door de Hard Mode is het droppen van items en loot wel veranderd. De loot dropt nu in verhouding tot je party. Ben je solo aan het "farmen" dan droppen nu dus veel minder items, dan wanneer je met een volledige party aan het slachten gaat.

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, de Assassin en de Ritualist. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen. Guild Wars Factions is inmiddels overal verkrijgbaar, inclusief natuurlijk de online shop.

Guild Wars' tweede uitbreiding. Guild Wars Nightfall introduceert het Hero systeem. Dit stelt de speler in staat henches mee te nemen, die hij zelf kan "inrichten". Wapens, skills en besturing kunnen ingesteld worden, waardoor de heroes beter kunnen presteren dan de henchies. Dit hangt natuurlijk wel af van wat de speler instelt bij de heroes. Ook is natuurlijk andere content toegevoegd, zoals skills, wapens en armor. De twee nieuwe professions die met deze expansie beschikbaar komen, zijn de Dervish en de Paragon.

Eye Of The North (GWEN). De naam van de nieuwste en tevens laatste uitbreiding van Guild Wars. Deze laatste campaign biedt geen nieuwe professions, maar wel een nieuw gebied, nieuwe skills, nieuwe armor en nieuwe items. Het laat ook een schim zien van de nieuwe personages en rassen die we kunnen gaan verwachten in Guild Wars 2 (! Daarover later meer). Het speelt zich af in grotten/dungeons onder het gebied van de eerste campaign, Guild Wars Prophecies.

Guild Wars 2 is aangekondigd! Hierover later meer.

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Wel worden mensen die ook op het forum posten automatisch gepromoveerd tot officier.

Darky.NL schrijft:
quote:
Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden. Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met de Guild van GoT. (Gathering of Tweakers) Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg. GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.

We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie, duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek. Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten. We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen? Join de FOK! Guild!

• Officiele Guild Wars website
  • Officiele Guild Wars Wikipedia

• Fok! Guild Website

• ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Guild Wiki
  • Fok! Games

Vorige delen: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] 23

De OP kun je hier vinden.

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Guild_Wars"

Hier weer verder
  • "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_51650345
    Verder niets nuttigs te melden. Een tvp dan maar.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 08:37:39 #3
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51650677
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_51651015
    Ook meteen een tvp aanmaken.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_51651068
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef Elegy het volgende:
    http://s183.photobucket.com/albums/x199/xoogwscreens/

Wellicht de nieuwe EotN armors?
    Dit kan best, want op GWonline forum is er een topic verwijderd waarin alle Armors stonden.

Dit kan misschien door iemand zijn opgeslagen voordat het topic verwijderd werd.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 09:16:30 #6
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51651299
    Ik haal de link denk ik zo weg, komt namelijk van mijn guild en ik denk niet dat ze het erg leuk vinden bij Anet
    Dus sla ze maar alvast op

Ik vind de armors nou niet echt speciaal trouwens.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_51651612
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
    Ik haal de link denk ik zo weg, komt namelijk van mijn guild en ik denk niet dat ze het erg leuk vinden bij Anet
    Dus sla ze maar alvast op

Ik vind de armors nou niet echt speciaal trouwens.
    Sommige armors zijn gewoon lelijk, maar er zitten er ook een aantal bij die ik wel zou willen hebben.

Dervish armors vallen mij het meeste tegen. Die zien er gewoon niet uit. Elementalist is ook weer niets.

Mijn Mesmer krijgt zeker een nieuwe armor set.
    pi_51654446
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 08:01 schreef torn_Machina het volgende:
    Een tvp dan maar.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 14:47:25 #9
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_51661928
    heb de pre order pack binnen, maar (nog) geen bonus items, een NF fimpje op de dvd en je add je bonus key, zit daar ook de trial keys bij... how stupid.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 15:02:44 #10
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_51662533
    Plaatje van Gwen voor in de OP (met een rimg tag)

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      vrijdag 20 juli 2007 @ 15:10:34 #11
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51662835
    Cleavage!
      vrijdag 20 juli 2007 @ 17:12:08 #12
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_51667363
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 15:10 schreef Elegy het volgende:
    Cleavage!
    .
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_51674631
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
    Plaatje van Gwen voor in de OP (met een rimg tag)

[afbeelding]
    pi_51675545
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 14:47 schreef DarkY.NL het volgende:
    heb de pre order pack binnen, maar (nog) geen bonus items, een NF fimpje op de dvd en je add je bonus key, zit daar ook de trial keys bij... how stupid.
    Nou, ze hebben mijn betaling ontvangen voor de pre-order pack maar nu moet ik nog een paar dagen wachten op mijn code.

Dat kunnen ze toch wel direct mailen.

Darky die bonus wapens worden pas aktief als je de retail key geadd hebt.
    pi_51682524
    ik speel zelf geen guildwars meer ofzo. vind het saai heb het 1 maandje gespeeld. maar was wat screenshots aan het zoeken via google voor een ander spel en kwam deze tegen

zaterdag 21 juli 2007 @ 10:11:23 #16
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51687348
    Nieuwe skills, traps, blessings etc.?

Assassin
    Assassin's Thirst
    Lotus Strike
    Golden Fang Strike
    Way of the Mantis
    Falling Lotus Strike
    Shadow's Embrace
    Misery Signet
    Critical Diversity
    Malicious Signet
    Dark Defense
    Ox Strike

Mesmer
    Calculated Risk
    Logic Bomb
    Aneurysm
    Inadequacy
    Signet of Distraction
    Signet of Recall
    Power Lock
    Wastrel's Feast
    Sum of All Fears
    Indecision

Monk
    Cure Hex
    Smite Condition
    Patience is Virtue
    Ebb of Healing
    Steadfast Soul
    Spotless Mind
    Spotless Soul
    Balthazar's Boon
    Balthazar's Signet
    Purifying Veil

Warrior
    Heavy Crush
    Barbarian's Chop
    Knee Cutter
    Disarm
    Grapple
    "Get Over Here!"
    Collapse Armor
    Soldier's Speed
    Symbolic Strike
    Distracting Strike

Ranger
    Rapid Fire
    Vagabond's Arrow
    Poison Signet
    Scavenger's Shot
    Expert Focus
    Volley
    Disrupting Shot
    Feral Rage
    Companionship
    Piercing Trap

Dervish
    Zealous Sweep
    Rending Penetration
    Grenth's Aura
    Harrier's Signet
    Farmer's Scythe
    Shield of Force
    Signet of Speed
    Crippling Victory
    Pious Fury (says TEMP, so it's probably a temporary name)
    There was also "Eremite's Zeal", but there's already a skill with that name

Ritualist
    Energetic Was Lee-Sa
    Pure Was Li Ming
    Straining Weapon
    Ghostly Weapon
    Agony
    Rejuvenation
    Siphon Soul
    Mending Grip
    Weapon of Renewal
    Piercing Weapon

Paragon
    Anthem of Weariness
    Piercing Spear
    Anthem of Disruption
    Hasty Refrain
    Spear of Redemption
    Spear Swipe
    Holy Spear
    Burning Shield
    Inspirational Speech
    Veteran Javelin

Elementalist and necromancer skills all had icons so the names were unavailable

Blessings
    Time Attack
    Hunt Point Bonus
    Boss Bounty
    Double XP
    Hunt Rampage
    Norn Hunting Party/Vanguard Hit Squad/Dwarven Raider/Asuran Bodyguard (these seem to be different names for the same general thing)

Special faction blessings
    Norn-Strength of the Norn
    Ebon Vanguard-Vanguard Commendation (? was cut off)
    Dwarves-Great Dwarf's Blessing
    Asura-Energy Channel

Probably PvE skills

Thunderfist Strike
    STAND UP!

Leeroy's Boxing Skills
    Brawling Headbutt
    Brawling Combo Punch
    Brawling Uppercut
    Brawling Hook Spe- (cut off, probably special)
    Brawling Hook
    Brawling Straight Right
    Brawling Jab Spe- (c/o)
    Brawling Jab
    Brawling Block
    Brawling

Polymock forms
    Dolyak Rider Form
    Dwarven Arcanist Form
    Dredge Seer Form
    Bone Dragon Form
    Smoke Wraith Form
    Skeletal Mage Form
    Titan Form
    Charr Flamekeeper (didn't say form, but was probably c/o)
    Charr Shaman form
    Mursaat Elementalist Form <------ WoOoT???
    Stone Rain Form
    Gaki Form
    Ruby Djinn Form
    Mantis Dreamweaver (c/o)
    Naga Shaman Form
    Beholder Form (hmm, new creature)
    Mirage Iboga Form
    Ice Elemental Form
    Fire Elemental Form
    Earth Elemental Form
    Aloe Seed Form (lol)
    Kappa Form
    Fire Imp Form
    Ice Imp Form
    Gargoyle Form
    Skale Form
    Mergoyle Form

Norn skills
    Totem of Man
    Totem of the Owl
    Totem of the Wolf
    Totem of the Bear
    Heart of the Norn
    I Am Unstoppable!
    I am the Strongest!
    You move like a Dwarf!
    You Are All Weaklings!
    A Touch of Guile
    Dodge This!
    Finish Him!
    Club of a Thousand Bears
    Feel No Pain
    Rebel Yell
    Winds
    Weakness Trap

Ebon Vanguard skills
    Ebon Escape
    Sneak Attack
    Ebon Battle Standard of Honor
    Ebon Battle Standard of Wisdom
    Ebon Battle Standard of Courage

Asuran skills
    Secret Herbs and Spices
    Signet of Infection
    Deft Strike
    Air of Superiority
    Asuran Scan
    Radiation Field
    Smooth Criminal (hehe)
    Mindbender
    Pain Inverter
    Mental Block
    Energy Surge
    Summon Naga Shaman
    Summon Ruby Djinn
    Summon Mursaat (hmm)

Dwarven skills
    Stout-Hearted
    Dwarven Stability
    Black Powder Mine
    Snow Storm
    Breath of the Great Dwarf
    Great Dwarf Armor
    Great Dwarf Weapon
    Drunken Master
    By Ural's Hammer
    Don't Trip!
    A Brawling Headbutt
    Low Blow
    Nosyt's Bite
    Light of Deldrimor
    Alkar's Alchemical Acid

Marked For Death
    Haunted Ground
    Alkar's Concoction

Boss skills?
    Volfen Aura
    Volfen Agility
    Volfen Snarl
    Volfen Spirit
    Volfen Claw
    Volfen Pounce
    Eulen Talons
    Eulen Swoop
    Talon Strike
    Revert Aura
    Eulen Shriek
    Eulen Flight
    Eulen Spirit
    Eulen Aura
    Ursan Aura
    Urza's Force
    Urza's Roar
    Urza's Spirit
    Urza's Strike
    Urza's Rage

Monster skills/dungeon traps?

Fire Boulder
    Ice Boulder
    Boulder
    Wurm Bile
    Pyroclastic Shot
    Unseen Aggression
    Spirit Roar
    Shattered Spirit
    Spirit World Retreat
    Tongue Lash
    Sundering Soulcrush
    Volatile Jelly Explosion
    Diamondshard Mist
    Paranoid Indignation
    Crystal Snare
    Golem Shrapnel
    Shield of Fire
    Firebomb
    Murakai's Censure
    Vital Essence
    Murakai's Call
    Filthy Explosion
    Powder Keg Drop
    Bear Form
    Mole Interrupt
    Torturer's Mandess
    Flame Call
    Shroud of Ash
    Putrid Flames
    Infernal Rage
    Torturous Lash
    Whirling Chain
    Vitality Transfer
    Phase Shield (hmm, there seem to be a lot of "sci-fi" sounding names)
    Fungal Explosion
    Savage Bite
    Searing Breath
    Enraged Blast
    Lava Wave
    Lava Field
    Lava Blast
    Flame Jet
    Spawn of Destruction
    Mystic Shriek
    Gelatinous Material Explosion

[ Bericht 1% gewijzigd door Elegy op 21-07-2007 10:16:49 ]
    pi_51689669
    Aan alleen de namen heb je niks... Hoewel Gelatinous Material Explosian cool klinkt.
    pi_51692109
    Tsja, die namen hebben we niet veel aan
    pi_51751884
    Mailtje met mijn pre-order pack code is inmiddels binnen.

Heb ik weer wat wapens om mijn Heroes mee te equipen.
    pi_51814839
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 12:34 schreef EricG het volgende:
    Aan alleen de namen heb je niks... Hoewel Gelatinous Material Explosian cool klinkt.
    of Volatile Jelly Explosion... ook heel aardig...
    a life? sounds great... where can I download that?
    pi_51826964
    Waarom kan ik mijn emailadres niet veranderen. Je moet je registreren op de website van Plaync.com, maar daar kun je alleen je password aanpassen..

Alles is een raadsel, maar ik weet nog niet in wat voor vorm en in welke taal.
      donderdag 26 juli 2007 @ 23:01:13 #22
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_51870851
    quote:
    Op woensdag 25 juli 2007 18:49 schreef Metalmeisje het volgende:
    Waarom kan ik mijn emailadres niet veranderen. Je moet je registreren op de website van Plaync.com, maar daar kun je alleen je password aanpassen..

Er staat ergens in een notification, dat als je de online shop gebruikt, dat je niet meer je e-mail adres kan veranderen van je primaire account.

"You will not be able to change the account name you use to log into Guild Wars if:

- You have integrated your Guild Wars game account into PlayNC by accessing the Guild Wars Official Store."
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      vrijdag 27 juli 2007 @ 13:59:58 #23
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51885629
    Zo, net mijn GW:EN preorder kit bij de FRS gehaald, vanmiddag maar eens kijken wat er zoal opstaat
      maandag 30 juli 2007 @ 10:51:43 #24
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_51954011
    Hoe zit het nu??

Een vriend van me heeft alleen Factions. Nu kan hij alleen naar Kryta om te Goldfarmen en questen.
    Ik kreeg een melding dat ik naar Elona (NightFalls Eiland) kon om te helpen/Questen.
    Kan ik nu niet meer hem vergezellen in Kryta??
    Wat nu als hij ook NightFalls erbij installeerd? Mag hij dan alsnog naar Elona? Hoe zit dit? En kan je met een NightFalls char ook naar Chantha toe? (mits lvl veel ipv 10)

Ben een beetje de weg kwijt.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_51954607
    quote:
    Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef HMaster-II het volgende:
    Hoe zit het nu??

Een vriend van me heeft alleen Factions. Nu kan hij alleen naar Kryta om te Goldfarmen en questen.
    Ik kreeg een melding dat ik naar Elona (NightFalls Eiland) kon om te helpen/Questen.
    Kan ik nu niet meer hem vergezellen in Kryta??
    Wat nu als hij ook NightFalls erbij installeerd? Mag hij dan alsnog naar Elona? Hoe zit dit? En kan je met een NightFalls char ook naar Chantha toe? (mits lvl veel ipv 10)

Ben een beetje de weg kwijt.
    Als je vriend alleen Factions heeft, dan neem ik aan dat je Cantha bedoeld en niet Tyria?

Zolang jij ook Factions hebt kun jij hem blijven helpen en als hij Nightfall koopt dan kan hij ook direct naar Elona of daar een nieuwe character aanmaken.

Met je Nightfall characters kun je ook naar Elona, maar dat kan natuurlijk niet direct. Je moet eerst een paar missies doen voordat je de kans krijgt om naar Cantha te gaan.

Tyria natuurlijk ook, maar dan moet je wel Prophecies hebben.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')