gratz man, ik heb het niet gehaald. zit op 25k points met zowel SS/LB.quote:
Ik ben het helemaal met JoolZ eens.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. The love *zucht*.
Kom gewoon in onze guild.. Wij hebben de "Isle of Meditation" Guild Hall, MET alle NPC's.
Het is alleen maar gezelliger als jullie bij ons in komen, en kan ik direct zien of je online bent. (Of wanneer je er was.) Wellicht worden we dan actiever, en trekken we weer meer users aan!
The more the merrier!
Ik zal vanavond even op mijn necro kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:51 schreef sanakthe het volgende:
ok, dan maar hier proberen
WTB: Wayward Wand (curses)
Ik zoek al twee uur gvd![]()
Hele zaterdag (plus kleine beetjes vrijdag en zondag) aan verspilt ;_;quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb wel max SS en LB titels. Het ging wat mij betreft juist supersnel, dat had ik niet verwacht!!
jeeeej, ik heb hem al! iig bedankt voor het kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even op mijn necro kijken..
Volgens mij heb ik zo'n ding ergens.
ik vond van Prophecies de Ascalon missies heel saai maar zodra je door de bergen bent begon het wel leuk te worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:37 schreef Fatihtjuh het volgende:
Na twijfels tussen WoW en GW, ga ik toch voor GW. Maar nu is er nog een vraag: Welke GW moet ik het eerst gaan kopen?
Ik wou eerst Prophecies kopen daarna Factions en dan Nightfall, maar de ene zegt dat Prophecies te snel verveelt de andere zegt dat Factions te moeilijk is.
Wie kan lij helpen?
Yeaj!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef -Marc- het volgende:
Wilde even melden dat ik weer active ben
En dat vind ik nou prettig.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:01 schreef sanakthe het volgende:
Dat klopt, tenzij je je vrienden meeneemt in een party.
Dan zijn wij volgens mij de enige die dat een pluspunt vindenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En dat vind ik nou prettig.
Geen stealers
Dan moet je erg dom zijn als je het laat vallenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:00 schreef DarkY.NL het volgende:
je items droppen toch zo en zo voor jou zelf (of een ander) dus items stelen wil niet, tenzij je zelf het item oppakt en weer op de grond valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |