Dat is de pest bij heel veel guilds helaas.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
nope, dat gaat niet, want we zijn (nog wel, want omdat we niet actief genoeg zijn, dreigen we gekickt te worden) lid van een alliance.
En, als je hulpt nodig hebt, en in de alliance chat vraagt om hulp, zijn er dus 200+ nl/be leden...
Maargoed, eigen keus. We hebben gewoon leden nodig, dan helpt het niet als ze na een paar dagen weer weggaan, het is een cirkel.,
Het is bitter, als je weet ik veel hoeveel tijd/geld/energie steekt in een guild (en site+forums) en dan toch mensen niet kan laten blijven ofzo..
Er is nu juist een event, daardoor zijn ook veel mensen weer wel actief, die het een beetje hebben gehad met andere guilds.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef Elegy het volgende:
Dat heb je vrij snel bij veel guilds.
Ik zit zelf meer in een gaming community, dus naast GW hebben ze nog tal van andere spellen. Dat is ook wel leuk, kan je over vanalels en nogwat praten. Daarbij zijn ze echt enorm groot, zeker in GW zijn er meerdere divisies, allemaal gericht op bepaalde doelen.
Maar ook wij hebben het probleem dat er veel mensen wel in de guild zitten maar die je eigenlijk nooit hoord. Niet op fora, niet ingame en ook niet op Ventrilo. Daarbij is het nu ook weer het moment van examens en kerst enzo dus zijn er weinig mensen actief atm.
15 leden die redelijk vaak online zijn en dat vinden jullie niet actief?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:58 schreef Jo0Lz het volgende:
We hebben wel veel members hoor, 40 ofzo, maar er zijn maar 15 max. die een beetje redelijk vaak online zijn.
Mijn guild bestaat maar uit 7 ledenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
15 leden die redelijk vaak online zijn en dat vinden jullie niet actief?![]()
Je zou voor de grap eens in mijn guild moeten komen kijken. Daar mag je in je handjes klappen als er 3 mensen tegelijk online zijn.
yes, gefixed! loopt lekker nu!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:12 schreef sanakthe het volgende:
Hmm, gisteren dus weer Guildwars geïnstalleerd. Ik moet echt wat aan mijn RAM geheugen doen, ik heb wel wat moeite in grote steden zoals Lion's Arch etc. Maar goed, vandaag dus even fixen
Denk dat het eerder lag aan de hoeveelheid mensen dat op GW was afgelopen dagen. (mede vanwege de trail-dagen) Bij meerdere leip de verbinding te Laggen als een gek. Bij mij was het gisteren zelfs 1300+ ms pingtijd.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef sanakthe het volgende:
[..]
yes, gefixed! loopt lekker nu!
Ik kreeg eergisteren de melding:quote:Op donderdag 27 december 2007 13:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Denk dat het eerder lag aan de hoeveelheid mensen dat op GW was afgelopen dagen. (mede vanwege de trail-dagen) Bij meerdere leip de verbinding te Laggen als een gek. Bij mij was het gisteren zelfs 1300+ ms pingtijd.
Ik kwam dinsdagavond Kamadan niet eens meer in vanwege vollopende servers.
Ben toen maar gestopt. Zat ook al 6 uur op GW.
AFK'erquote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren de melding:
"You are playing for 2 days. Please take a break.".
quote:
2 days wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:02 schreef Logician het volgende:
2hrs...da's niets
slaaplekker lieve fokguildies
2 days , 13 hours....quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:18 schreef Logician het volgende:
woops LOL mijn hoogste melding was 8hrs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |