abonnement Unibet Coolblue
pi_55313864


---------------------------------------------------------------------------------------------

Michael Jackson #26 - Eind dit jaar of toch 2008?
Michael Jackson #25 - And we're still waiting...
Michael Jackson #24 - Jackson 5 gaat optreden in de VS?
Michael Jackson #23 -Take my name and just let me be..
Michael Jackson #22 The King of Pop
Michael Jackson #21 - We Are The Wooorrllddd :o
Michael Jackson #20 - Op naar de WMA's!
Michael Jackson #19 - Shamone!
Michael Jackson #18 - Nieuw album in.. euh....
Michael Jackson #17 - Nieuw album in 2007
Michael Jackson #16 - King of Pop
Michael Jackson #15
Michael Jackson #14 - Europe, here I come

---------------------------------------------------------------------------------------------

Laatste nieuws:
quote:
Rappers mixen oude Jackson-nummers

Kanye West, Akon en will.i.am hebben oude nummers van Michael Jackson gemixt voor Jacksons nieuwe album Thriller - 25th Anniversary Edition.

West heeft Billie Jean onder handen genomen en will.i.am The Girl Is Mine en P. Y.T. (Pretty Young Thing). Akon nam samen met will.i.am Wanne Be Startin' Somethin' opnieuw op.

Verder staan er ook niet eerder uitgebrachte nummers van Jackson zelf op,één daarvan is For All Time. Jackson nam dat nummer op tijdens de Thriller- sessies, maar dat haalde toen het album niet. Nu heeft de artiest het opnieuw gemixt. De cd komt op 12 februari uit.
standaarddrinker
  zondag 16 december 2007 @ 15:44:45 #2
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_55314018
wat een vreemde foto, waar is die van?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_55314419
Een van de laatste photoshoots van paar weken terug.
pi_55314868
En de bröödnödige tvp. Kut 25th Anniversary. Hoewel d'r wel nieuwe vocals op staan dus. Enige positieve punt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55317219
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef Zapato het volgende:
En de bröödnödige tvp. Kut 25th Anniversary. Hoewel d'r wel nieuwe vocals op staan dus. Enige positieve punt.
mwah, voor de vocals hoef je het ook niet te doen vind ik
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55319450
Njah, nieuwe zangshit vind ik altijd wel interessant hoor. Daar gaat het bij hem toch voornamelijk om. Als je alleen op z'n muziek afgaat
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55319495
Wat moet ik me voorstellen bij nieuwe vocals dan, nieuw opgenomen in 2007 of ongebruikt materiaal uit 1982?
standaarddrinker
pi_55319956
quote:
Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij nieuwe vocals dan, nieuw opgenomen in 2007 of ongebruikt materiaal uit 1982?
Laatste toch neem ik aan?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55343353
quote:
Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij nieuwe vocals dan, nieuw opgenomen in 2007 of ongebruikt materiaal uit 1982?
Ik hoop het eerste, hoewel het laatste ook vet zou zijn. Bedoel gewoon vocals die we nog niet eerder hebben gehoord.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55372331
Tsja, wat is 'nog niet eerder gehoord'. Een hoop van de nummers die nooit zijn uitgebracht, vonden via internet toch hun weg naar mensen. Nieuwe vocals, tsja, die zijn interessant om een keer te horen, maar daar blijft het doorgaans wel bij.
pi_55373590
Nieuwe oude vocals, ik zal er geen cd voor kopen.
standaarddrinker
pi_55374271
Same here....
pi_55386145
En wat ook wat, lieve mede fans, zeggen we over de foto van MJ in de boekenwinkel?

'I'm not a freak' roept hij dan tijdens interviews. Loop dan ook eens niet zo voor l*l zou je denken, toch?
pi_55389096
Ach, iedereen loopt toch wel eens met stickers op zn gezicht rond
standaarddrinker
pi_55395181
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Ach, iedereen loopt toch wel eens met stickers op zn gezicht rond


Maar die cd koop ik ook niet, zonde van het geld. Downloaden daarentegen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55403503
Inmiddels zijn de nieuwe remixes ook online.

Mèn, what a total letdown.
  woensdag 19 december 2007 @ 23:29:06 #17
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55404226
Link naar een streaming site:
http://www.xxlmag.com/online/?p=17636

The Girl is Mine 2008 (will.i.am)
P.Y.T. 2008 (will.com)
Wanna Be Startin Somethin 2008 (Akon)
Beat it 2008 (Fergie)
Billie Jean 2008 (Kanye West)

Beat It & Billy Jean weinig bijzonders. Denk dat Kanye niet vaak zo makkelijk een remix heeft gemaakt
Vind P.Y.T. het geinigst. Girl Is Mine matig (maar ook al geen fan van t origineel).
En WBSS met Akon, ach, hij doet iig z'n best om er wat van te maken (vergeleken met de rest)

[ Bericht 60% gewijzigd door matthijst op 20-12-2007 00:00:09 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55405559
Ik vind The Girl is mine best wel een goede remix. PYT is ook wel oke, de rest is matig tot slecht.
pi_55405791
Ik vind ze allemaal waardeloos vooral Fergie op Beat It
standaarddrinker
pi_55410088
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef Rnnz het volgende:
Mèn, what a total letdown.
Wat je zegt. Die nummers zijn totaal verkracht
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:13:01 #21
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55434212
NEW MUSIC! MICHAEL JACKSON DEDICATION ALBUM FOR YOU!


Well, comrades: the time has come.

For all of my talk about revolution and what it means, the time has come for me to put true action behind those words. Let me lay out the Rhymefest Guerilla Strategy.

On December 15, I will be releasing the Michael Jackson dedication mixtape album entitled MAN IN THE MIRROR featuring Talib Kweli, Little Brother, Wale and many others.

This was very important to me, seeing as how Michael Jackson is responsible for a revolution in a music that took place when he dropped a fucking bomb on the planet called THRILLER. It's only right that I pay homage to the pop equivalent of what EL CHE will bring: the fucking bomb.

Now, don't go thinking I did some cheesy shit; you know... just rapping over Thriller, Billie Jean, the standard classics. Oh no, my brothers and sisters: we dug in the archives for this one.

We got Mike jams that you may not even remember, as well as some unreleased shit that I know you have never heard before. I mean, we got Michael joints remixed by some of Hip-Hop's best producers: Mark Ronson, Emile, 9th Wonder & Best Kept Secret. And, just to get you ready for what's getting ready to happen, head over to my MySpace profile at myspace.com/rhymefest and preview the new joint "NEVER CAN SAY GOODBYE" featuring Talib Kweli and the hot back-and-forth between myself and up-and- coming DC rapper Wale on "GET UP". Don't forget to check out "FOOLIN AROUND"; that should be self-explanatory.

Check out the album cover below [and on my profile pic], and don't fail to read it closely. Oh yeah: mixed by Allido's own DJ Mark Ronson!

Let it be known: This is the first dedication album ever made like this. Anybody else who attempts to do it is a fuckin' biter.

Get ready for EL CHE. It's on the way. But first, December 15: MAN IN THE MIRROR. Check my MySpace profile then to see how to get your copy. Spread the word.

GET PLUGGED!


http://www.myspace.com/rhymefest



[ Bericht 31% gewijzigd door matthijst op 21-12-2007 16:03:54 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:37:07 #22
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55448034
Ter gelegenheid van de 50e verjaardag van Michael Jackson en 25 jaar na het verschijnen van “Thriller”, het bestverkochte album aller tijden, komen Jacksons grootste hits en legendarische videoclips weer tot leven in THRILLER LIVE. Deze show zal op 24 en 25 april 2008 te zien zijn in de Heineken Music Hall.



THRILLER LIVE is een grote muziekshow rond de hits van Michael en The Jackson 5 met 35 artiesten waaronder zangers, dansers, een gospelkoor en live band. In ruim twee uur wordt het publiek meegenomen langs Michaels ongelofelijke carrière. Nummers van The Jackson 5 waaronder I Want You Back, I’ll Be There, Can You Feel It en zijn beste solo-hits als Rock With You, Thriller, Beat It, Billie Jean komen voorbij.


Bij THRILLER LIVE krijgt het publiek weer het echte Jackson-gevoel terug uit de jaren 70 en 80. Na afloop van de show gaat het feest door tijdens de gratis Afterparty met uitsluitend 70’s en 80’s hits.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55456923
Akon heeft in een radio-interview verteld dat Michael bezig is met de SUPERBOWL. Of hij lult uit z'n nek of Michael is flink bezig. Zo iets groots kan hij toch niet zomaar vertellen op een zendertje?
pi_55465749
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 01:45 schreef Rnnz het volgende:
Akon heeft in een radio-interview verteld dat Michael bezig is met de SUPERBOWL. Of hij lult uit z'n nek of Michael is flink bezig. Zo iets groots kan hij toch niet zomaar vertellen op een zendertje?
Mwah, Michael belooft/zegt wel meerdere dingen. Misschien dat ie ooit eens tegen Akon heeft gezegd dat het hem leuk leek om weer eens een Superbowl te doen...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55467326
Nieuw kerstoptreden van MJ

http://www.elfyourself.com/?id=1678290741
Don't judge a duck by its brother
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:18:38 #26
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_55538088
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:58 schreef Schijtgeit het volgende:
Nieuw kerstoptreden van MJ

http://www.elfyourself.com/?id=1678290741
oud
pi_55654476
Wat een drama zeg allemaal. Pff..
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55656362
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef Zapato het volgende:
Wat een drama zeg allemaal. Pff..
Welk drama?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55686989
Ja, vooral die remixes.

Zoudie dat opnieuw ingezongen hebben dat stukje van WBSS?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55701233
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef Zapato het volgende:
Ja, vooral die remixes.

Zoudie dat opnieuw ingezongen hebben dat stukje van WBSS?
Ja, dat is wel duidelijk te horen. Vind z'n stem verre van optimaal. Ik geef de schuld maar aan het afraffelen van die remixes...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55701379
Klinkt wel alsof het opnieuw is ingezongen. Ik denk niet dat het aan z'n stem ligt, meer aan de haastige opnames en het inderdaad afraffelen van de remixes.
  woensdag 2 januari 2008 @ 00:15:10 #32
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55713950
Rhymefest / Mark Ronson MJ Tribute mixtape is er:
http://rhymefeststore.com/mixtapes/Rhymefest_ManInTheMirror.zip

Geinig gedaan
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55717049
Maare, even voor de duidelijkheid... Die remix cd is de Thriller cd en die komt dit jaar uit? Zijn er ook plannen voor een nieuwe cd of is dit het?
pi_55717188
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:36 schreef MJboard het volgende:
Maare, even voor de duidelijkheid... Die remix cd is de Thriller cd en die komt dit jaar uit? Zijn er ook plannen voor een nieuwe cd of is dit het?
Ja, die komt 11 februari uit.

Van wat ik heb begrepen gaat iig Sony UK kijken hoe de remix van The Girl is Mine het gaat doen in de charts. Dan gaan ze verder kijken of er nog een remix wordt uitgebracht. Daarop volgend zijn er dus geruchten dat die Thriller 25 cd een soort opstapje is naar Michael's comeback samen met de hulp van Sony, oftewel, Michael heeft dan weer een platenmaatschappij gevonden.

Het is Sony overigens wel bekend dat Michael bezig is met een nieuw album, echter heeft hij nog niks ingeleverd en verwachten ze dat hij pas wat inlevert zodra het album helemaal af is.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55718348
Ok, dus Thriller wordt helemaal uitgemolken als opstap voor die nieuwe cd.
Nu maar hopen dat het gaat lopen

Bedankt, had het even niet op een rijtje
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:06:17 #36
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_55771133
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

met de hulp van Sony, oftewel, Michael heeft dan weer een platenmaatschappij gevonden.
Ok, maar het is dus de platenmaatschappij die hij eerst zo verfoeide, en waarvan hij vond dat hij niet eerlijk werd behandeld, die hij weer heeft aangegrepen voor een comeback?
pi_55778926
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ok, maar het is dus de platenmaatschappij die hij eerst zo verfoeide, en waarvan hij vond dat hij niet eerlijk werd behandeld, die hij weer heeft aangegrepen voor een comeback?
Het ging hem vooral om Mottola, en aangezien die al een paar jaar weg is bij Sony, mede door die hetze, zal Michael denk ik maar al te graag terug willen. Vooral vanwege de financial support...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55784789
Op Mottola na is Sony inderdaad erg geliefd bij Michael denk ik.

EN ALS IE NOU EENS IETS UIT GAAT BRENGEN dan zouden zijn fans ook weer blij zijn.

(hint, hint..)
pi_55787434
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Op Mottola na is Sony inderdaad erg geliefd bij Michael denk ik.

EN ALS IE NOU EENS IETS UIT GAAT BRENGEN dan zouden zijn fans ook weer blij zijn.

(hint, hint..)
Paar remixjes kun je krijgen
standaarddrinker
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:41:47 #40
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_55807402
Ik vind die remixjes zwaar kut, hoop dat het echtere werk toch wel weer van zijn eigenlijke niveau zijn..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_55808103
Juist. Hij is zo kenkergeniaal he, zat weer allerlei te dingen zo te kijken en luisteren, maar waarom doet 'ie er nu niks meer mee dan he. Lul.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zondag 6 januari 2008 @ 00:18:50 #42
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_55813163
Trouwens, dat Rhymefest album vind ik best aardig klinken...
pi_55865568
Michael Jackson geeft reeks concerten in Londen

AMSTERDAM - Net als Prince vorig jaar, zal Michael Jackson dit jaar een reeks concerten geven in de Londense O2 Arena. Het zou in eerste instantie gaan om zeven of tien concerten. De optredens zullen in het teken staan van het 25-jarig jubileum van het hitalbum Thriller.

Er bestaat een grote kans dat Jackson tijdens deze shows het album integraal zal gaan vertolken. Dit is namelijk een grote wens van een van de organisatoren.

Michael Jackson zelf heeft hierover blijkbaar niet zoveel in te brengen, voor hem zijn de concerten vooral een manier om van zijn torenhoge schulden af te komen. Deze zouden inmiddels zo'n 220 miljoen euro bedragen.

Volgens de krant The London Paper zouden de concerten al in februari zijn. De krant beroept zich op een zeer betrouwbare, maar anonieme bron. Naast Michael Jackson heeft overigens ook Whitney Houston plannen voor een concertreeks in het Londense stadion.

Naast deze concerten zal Thriller ook worden herdacht met een speciale uitgave van het album. Hierop staat ondermeer het duet The Girl Is Mine dat Michael Jackson oorspronkelijk met Paul McCartney opnam.

Op de nieuwe versie van het nummer is de ex-Beatle niet meer te horen, maar horen we naast Wacko Jacko alleen de stem van will.i.am van de Black Eyed Peas.

De reden hierachter zou een langdurende ruzie tussen Jackson en McCartney over de rechten van de Beatles-catalogus. Michael Jackson kocht deze in 1985 voor 47.5 miljoen dollar. Paul McCartney was hier destijds zeer verbolgen over.
Nothing has changed. Everything has changed.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:21:54 #44
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55867311
Hmm, 1 grote Thriller playbackshow...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55868076
mmm ben benieuwd of er nog een voorverkoop zal zijn
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55868754
Tjah, dit heeft Raymone iig gezegd:

"Nothing is confirmed yet unfortunately so I’m not in a position to comment to be honest, but yes, it is something that is being discussed."

Het is al langer duidelijk dat er plannen zijn voor een reeks concerten in O2, echter zijn er ook al heel lang plannen voor een nieuw album...
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef matthijst het volgende:
Hmm, 1 grote Thriller playbackshow...
idd ja
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55874679
Maar is het niet gewoon Thriller Live en dat Michael dan toekijkt vanuit het publiek zoals het begin van 30th Anniversary?
standaarddrinker
pi_55876885
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar is het niet gewoon Thriller Live en dat Michael dan toekijkt vanuit het publiek zoals het begin van 30th Anniversary?
Dat zal helemaal een let down zijn
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55877023
tvp
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:55:43 #50
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_55895719
tvp
pi_55897121
Even gewoon een hele positieve voorstelling van dit bericht;
Michael geeft een reeks van concerten in de O2, dik uitverkocht, dikke hype, mensen vliegen in vanuit alle landen, Michael geeft ongekende shows en hij danst en zingt alsof hij weer 25 is...
Zou dat niet geweldig zijn?

Of zal het zo'n sneu concert worden met hoge prijzen, weinig animo, veel playback, weinig dans en gewoon een totale show zonder enige X-factor. Zonder enige bijzonderheid.

De laatste keer dat ik hem hem zien optreden was in 2001, een echt concert zelfs in 1997. Zo lang geleden! Ik hoop zo erg dat het hem nog gewoon lukt om zo'n mooi concert neer te zetten als bijvoorbeeld George Michael. Dat was fenomenaal!
pi_55897628
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:53 schreef MJboard het volgende:
Even gewoon een hele positieve voorstelling van dit bericht;
Michael geeft een reeks van concerten in de O2, dik uitverkocht, dikke hype, mensen vliegen in vanuit alle landen, Michael geeft ongekende shows en hij danst en zingt alsof hij weer 25 is...
Zou dat niet geweldig zijn?

Of zal het zo'n sneu concert worden met hoge prijzen, weinig animo, veel playback, weinig dans en gewoon een totale show zonder enige X-factor. Zonder enige bijzonderheid.

De laatste keer dat ik hem hem zien optreden was in 2001, een echt concert zelfs in 1997. Zo lang geleden! Ik hoop zo erg dat het hem nog gewoon lukt om zo'n mooi concert neer te zetten als bijvoorbeeld George Michael. Dat was fenomenaal!
Ben ik helemaal met je eens.

Het laatste wat ik heb gelezen (uiteraard een gerucht) dat Michael zelfs dertig concerten gaat geven. Beetje te overdreven als je het mij vraagt.

Kijk, dat Michael hier en daar wat playbackt, neem ik voor lief. Het moet echter niet een concert zijn a la HIStory, dat was dramatisch qua playbacken dan.

Ben erg benieuwd wat zo'n kaartje moet gaan kosten, zou hem toch echt een keer live willen zien. Helaas was ik in 96 net te laat met kaartjes kopen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55898810
Oeee, de spanning

Hij heeft echt nog één kans om te laten zien dat 'ie het nog kan, en dat is wel deze. Ik kan echt niet meer met een playbackshow aankomen bij een goede vriend van me die zwaar Prince-fan is. Weenie of iemand de O2-shit van Prince heeft gehoord, maar dat was magistraal. Michael moet nu gewoon laten zien dat hij dat óók nog steeds kan.

Als het natuurlijk allemaal waar is.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55898961
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef Zapato het volgende:
Als het natuurlijk allemaal waar is.
Dat moet allemaal nog blijken ja
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:56:10 #55
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_55899921
Weet iemand wanneer de 'The Girl Is Mine remix' wordt gereleased in Nederland?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_55900085
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:56 schreef KingOfPop het volgende:
Weet iemand wanneer de 'The Girl Is Mine remix' wordt gereleased in Nederland?
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ja, die komt 11 februari uit.
oftewel, gewoon als in gereleased worden op het album...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:48:53 #57
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55910932
Ik vrees 1 grote playbackshow.
Sowieso al apart dat ie schijnbaar in 4-8 weken een complete live show zou kunnen voorbereiden. Misschien weer een standaard History-achtige concerten ofzo? Dat ie al die gasten van 10 jaar terug optrommelt en daarmee als een gek gaat repeteren?
Lijkt me vrijwel uitgesloten dat hij (veel) live gaat zingen: 4-8 weken om de shows te oefenen, laat staan dat ie dan ook nog tijd heeft om alle nummers te repeteren en op conditie te komen om te zingen en dansen tegelijk....

Had Prince niet 150(?) nummers voorbereid voor zijn O2 tour?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55912905
Ach, Prince speelt elke avond wat anders. Kon/deed Michael dat maar eens.

Daarom geloof ik ook niet dat hij volgende maand al concerten gaat geven, dat kan nooit binnen een maand.
pi_55916281
Dat het al volgende maand zou zijn, lijkt mij ook sterk. Echter horen we deze berichten pas sinds vorige maand. Wie weet dat die plannen er al maanden liggen en vorige maand pas naar buiten zijn gekomen. m.a.w. misschien is ie al maanden aan het oefenen. Puur hypothetisch natuurlijk. Lijkt mij erg sterk, maar je weet het nooit
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55937707
Nou, Michael kan inderdaad al máánden aan het oefenen zijn. Ik bedoel, wat zien we hem nou. Helemaal niet, God know's what he's up to
pi_55939286
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:54 schreef MJboard het volgende:
Nou, Michael kan inderdaad al máánden aan het oefenen zijn. Ik bedoel, wat zien we hem nou. Helemaal niet, God know's what he's up to
Echt zo'n typische reactie van een blinde Michael-fan. Kom op, ik geloof écht niet dat Michael al maanden aan t oefenen is. Ik ben net zo blij als jij als t wel zo is, maar ik geloof het gewoon niet. Volgens mij zit ie chill papa te spelen en schrijft ie aan z'n album. En dat is al heel wat, dat ie gaat oefenen en dan een echt ouderwets goed optreden gaat doen; ik ben echt heel bang van niet.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55939593
Ik geloof het pas als hij weer op het podium staat, en dan bedoel ik niet een beetje meeneuriën met We Are the World
standaarddrinker
pi_55941511
De concerten staan gepland voor juni 2008, dus dat duurt nog even.
In Engeland zijn al enkele verkoop punten begonnen met pre-sale tickets te verkopen.
Maar het is niet zeker dat de concerten gaan plaatsvinden. MJ's publicist ontkent niet dat er op dit moment onderhandelingen plaatsvinden .
Maar 30 concerten lijkt mij uitegesloten, meer in de trend van 2 of 3 concerten.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 07:24:09 #64
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55942651
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:49 schreef Zapato het volgende:
... en dan een echt ouderwets goed optreden gaat doen; ik ben echt heel bang van niet.
Dat heeft ie al bijna 20 jaar niet meer gedaan, dus inderdaad:zou wel heel verrassend zijn als ie daar nu opeens weer mee gaat beginnen

Zo'n standaard playbackshow zal nog wel redelijk lukken, maar of je dat als artiest moet willen: prince speelt elke avond andere nummers live, geeft 21 concerten.
Dan moet je je toch kapot schamen als je daar met een History herhalingsshowtje de boel aan elkaar komt playbacken, alleen om ff snel te cashen
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55942673
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:24 schreef matthijst het volgende:

[..]
Zo'n standaard playbackshow zal nog wel redelijk lukken, maar of je dat als artiest moet willen: prince speelt elke avond andere nummers live, geeft 21 concerten.
Dan moet je je toch kapot schamen als je daar met een History herhalingsshowtje de boel aan elkaar komt playbacken, alleen om ff snel te cashen
Dat gaat het helaas wel worden, tenminste dat idee heb ik gewoon. Jammer genoeg...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55944836
Als hij het nu verpest, dan is het over... Helaas :-(
pi_55948245
Volgens SoHood.com , Heeft gitarist Santana in een interview verteld weer te gaan werken met MIchael Jackson. Is leuk nieuws, maar het meest interessante is dat hij zegt met Michael Jackson en Quincy Jones te gaan samenwerken. Dus is het dreamteam weer bij elkaar ? I hope so...
pi_55952385
Het enige wat wel echt vol chill is, is dat er weer mad veel geruchten gaan: elke dag iets nieuws enzo. Dat is wel fijn na 5 jaar stilte..

D'r gaat dus wel íets gebeuren!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55952792
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:23 schreef Zapato het volgende:
Het enige wat wel echt vol chill is, is dat er weer mad veel geruchten gaan: elke dag iets nieuws enzo. Dat is wel fijn na 5 jaar stilte..

D'r gaat dus wel íets gebeuren!
idd ja. Nog nooit zoveel geruchten gehoord in een kleine maand tijd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55953364
Ik ben de laatste tijd steeds meer naar Michael Jackson nummers gaan luisteren, vooral 'onbekendere' nummers als PYT en State of Shock zijn echt mijn favorieten.
De nieuwe versies/remixen zijn trouwens zwaar ruk, alleen dat pyt sampletje dat kanye west gebruikt in good life is wel aardig.
pi_55956673
Februari 2008 wordt ook hardnekking genoemd, juni ook. Ja, ik vind de geruchten ook spannend, ben er klaar voor

Iemand deze website al gezien?

http://onlineticketshop.vanlieremedia.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=6712##
pi_55956823
¤ 1900! ! voor een plekkie !
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_55957280
De site zegt dat het te maken heeft met vraag en aanbod. Soort van marktplaats achtige praktijken?
Gewoon lekker bieden?

Snap er niks van, al die website waarvoor je je al kan inschrijven enzo.
  zondag 13 januari 2008 @ 09:50:33 #74
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_55992206
Ik heb geruchten gehoord die zeggen die in Londen concerten geeft voor Thriller 25 en wanneer het nieuwe album uit komt dat die dan nog gaat touren door alleen Europa..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:46:04 #75
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56096691
Ik geloof er helemaal niks van. Hij is volgens mij nog altijd een wrak, zie die man echt geen concerten geven.
pi_56097308
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van. Hij is volgens mij nog altijd een wrak, zie die man echt geen concerten geven.
Nou nou, niet zo negatief he
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56103792
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo negatief he
Ook al zit er een kern van waarheid in, hij is geen wrak. Wrak is als in Britney, en zo slecht gaat het nou ook weer niet volgens mij.

*Michael naakt shoppen *
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56103837
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:13 schreef Zapato het volgende:
*Michael naakt shoppen *
brrr

Dansen kan ie echt nog wel denk ik hoor. Je zou misschien denken dat het niks wordt omdat z'n echte laatste dance act al uit het jaar 2002 (?) stamt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56107526
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

brrr

Dansen kan ie echt nog wel denk ik hoor. Je zou misschien denken dat het niks wordt omdat z'n echte laatste dance act al uit het jaar 2002 (?) stamt
Maybe, maar dat moet toch niet meer de focus zijn op je bijna-50e?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56107723
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:12 schreef Zapato het volgende:

[..]

Maybe, maar dat moet toch niet meer de focus zijn op je bijna-50e?
Nee ok, maar ik mag toch nog wel verwachten van hem dat ie nog kan moonwalken. Een soortgelijk concert als ten tijde van Bad zie ik hem ook zeker niet meer doen. Zo energiek is ie bij lange na niet meer. Laat hem eerst nog maar even zien dat hij nog kan zingen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56108546
Precies, eerst het zingen nu, dan het dansen.

MJNO gaat trouwens dicht he, iemand al een goed alternatief gevonden?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56109096
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

brrr

Dansen kan ie echt nog wel denk ik hoor. Je zou misschien denken dat het niks wordt omdat z'n echte laatste dance act al uit het jaar 2002 (?) stamt
Een verloren decennium
standaarddrinker
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:11:12 #83
11502 nipeng
The last ride is free
pi_56113142
Ik heb van de week de nieuwe The girl is mine met Willy-jan gehoord. O wat erg.
pi_56115334
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Zapato het volgende:
Precies, eerst het zingen nu, dan het dansen.

MJNO gaat trouwens dicht he, iemand al een goed alternatief gevonden?
http://www.mjjcommunity.com

Die maar eens proberen...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56136187
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

http://www.mjjcommunity.com

Die maar eens proberen...
Die ligt ook al plat
pi_56136359
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Die ligt ook al plat
Komt door grote toestroom van MJNO leden en een DDoS attack
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:40:19 #87
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_56145659
Gaan er hier nog mensen naar de Thriller live show?

Ik ga met mijn zus, 24 april in de HMH in Amterdam!

Schijnt leuk te zijn (mag ook wel voor 46 euro).

De Ijsselhallen in Zwolle was al uitverkocht helaas helaas, dat is voor ons echt naast de deur!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_56145788
Ik ga niet want Michael Jackson gaat ook niet
standaarddrinker
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:44:47 #89
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_56148540
Nee ok, maar ik geloof dat het meer een voorstelling is, niet echt een concert of zo...
Het zijn allemaal zitplaatsen (en ik klaag daar niet over want ben dan 6 mnd zwanger).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_56173552
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga niet want Michael Jackson gaat ook niet
Wat hij zegt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56208182
http://www.youtube.com/watch?v=OvVWsdsE4ZY

For All Time. Nieuwe vocals of gewoon geremasterd? Ik ben er nog niet achter. Het klinkt wel nieuw.
pi_56209531
Ik geloof alleen geremasterd, tenminste, dat heb ik gelezen. Ik heb net even gezocht naar de versie van For All Time die een vijf jaar geleden ofzo op internet was gelekt, maar kon die tussen de vele, vele cd's niet vinden...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56233231
Jan: Launch of myspace and facebook profiles.

Jan 14: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released online.

Feb 1: Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.

Feb 3: Super Bowl XLII TV spot.

Feb 4: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released in stores except in the U.S. where Wanna Be Startin' Something (feat. Akon) will be released.

Feb 10: Grammy Tribute featuring will.i.am, Akon and Fergie.

Feb 11: Thriller 25 is released worldwide.

Ben benieuwd.... zal 2008 het jaar van de comeback worden? Komt de Katrina-single nog uit?!?!?! Gaat ie optreden? Een nieuwe neus? Een nieuw album? Of overdrijft Sony met hun 'massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign' ?
pi_56233529
quote:
Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.
haha, dat zie ik dus nooit gebeuren he
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56233551
Als er ipv Thriller 25 nou gewoon een nieuw album stond.. de laatste jaren is het alleen nog uitmelking van oud succes wat het Jackson-kamp over ons uitstrooit. Ik vind Thriller nieteens leuk meer. Rot op met je Billie Jean en Beat It. Die heb ik nu wel na Thriller, HIStory, Number Ones, The Ultimate Collection, The Essential etc etc
standaarddrinker
pi_56233822
Nee joh, er staan geweldige remixes op
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56233952
Oja Fergie zingt nu Beat It. Even een sprintje trekken naar de platenzaak dan maar.
standaarddrinker
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:14:59 #98
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56247044
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef Rnnz het volgende:
Jan: Launch of myspace and facebook profiles.

Jan 14: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released online.

Feb 1: Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.

Feb 3: Super Bowl XLII TV spot.

Feb 4: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released in stores except in the U.S. where Wanna Be Startin' Something (feat. Akon) will be released.

Feb 10: Grammy Tribute featuring will.i.am, Akon and Fergie.

Feb 11: Thriller 25 is released worldwide.

Ben benieuwd.... zal 2008 het jaar van de comeback worden? Komt de Katrina-single nog uit?!?!?! Gaat ie optreden? Een nieuwe neus? Een nieuw album? Of overdrijft Sony met hun 'massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign' ?
Ik zie in dit hele bericht niet één keer ''Michael Jackson'' staan. Hij zal dus nergens aanwezig zijn. Op de één of andere manier lijkt me dat geen goed nieuws.
pi_56253212
For All Time zijn wel nieuwe vocals hoor volgens mij. Beetje moeilijk te horen wel bij dit soort nummers. Maar ik gok iig een deel nieuwe vocals.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56258702
'For All Time'
This beautiful new classic was recorded by Michael in 1982 and never completed or released. He has now completed the song and added to the original production with new vocals and band tracks. Majestically mixed by Mick Guzawski, this newly produced track by MJ is a worthy addition and appropriate closer to THRILLER -- the biggest selling album of all time -- 'For All Time.'

Alleen weet ik gewoon honderd procent zeker dat dit niet uit 1982 is. Die demo die ik nog ergens heb liggen klinkt gewoon Dangerous-era.
pi_56259041
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef Rnnz het volgende:
Alleen weet ik gewoon honderd procent zeker dat dit niet uit 1982 is. Die demo die ik nog ergens heb liggen klinkt gewoon Dangerous-era.
Klopt, dat vond ik toen ook, nu nog trouwens. Vergelijk dan die nieuwe vocals van WBSS met de nieuwe For All Time. Klinkt totaal anders. Baal ervan, want ik kan de demo niet meer vinden
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56282097
Sowieso dat die demo niet uit '82 is. Bullshit. Dangerous of later, m'n linkerbal d'rom. Kan de demo wel uploaden, maar mag de link niet plaatsen hier. Of istie niet gereleased?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56283347
je mag em me wel Pm'en als je wilt?
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:34:25 #104
11502 nipeng
The last ride is free
pi_56283406
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef Zapato het volgende:
Sowieso dat die demo niet uit '82 is. Bullshit. Dangerous of later, m'n linkerbal d'rom. Kan de demo wel uploaden, maar mag de link niet plaatsen hier. Of istie niet gereleased?
Of ie released is of niet maakt niet uit. Tenzij die door de eigenaar zelf op zijn eigen site of die van promotor/label geplempt is.

Er om vragen (pm me) is ook een no-no.
pi_56287784
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:34 schreef nipeng het volgende:

[..]

Of ie released is of niet maakt niet uit. Tenzij die door de eigenaar zelf op zijn eigen site of die van promotor/label geplempt is.

Er om vragen (pm me) is ook een no-no.
Je bent er altijd wel snel bij he
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:16:03 #106
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_56290236
Inderdaad. Nazi...
Verder vind ik de oude toch beter. Waarom? Omdat het op de een of andere manier gewoon zuiverder klinkt. Het is gelikter, en heeft commercieel meer rijkwijdte, denk ik. Op Youtube zijn er nog wel een paar filmpjes te vinden waar ze de oude versie gebruiken, bijv. deze Maar kwa geluid is het toch minder dan de het geluidsbestand.

Maar het is toch wel meer dan een demo? Hij zou niet afgemaakt zijn, En inderdaad toch echt niet van 1982, maar het Dangerous-tijperk. Of hebben we het over een andere uitvoering? Ik heb het over de uitvoering die ook in die Hidden Treasures-compilatie zat.
pi_56305608
Maar de Japanners hebben "Got the Hots" als bonustrack, daar heb ik nooit van gehoord
standaarddrinker
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:26:44 #108
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_56311134
Ik ook niet. En het is ook nergens te vinden via P2P.
pi_56318863
Ik mis MJNO nu al. Daar had iemand m gehad.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56319224
We moeten maar wachten tot februari tot hij echt uitkomt en een Japanner er een torrentje van maakt
standaarddrinker
pi_56319370
Ik wil even wat oudere dvd's aanschaffen (history tour e.d.) maar ben ik echt aangewezen op marktplaats of zijn er meer plekken waar ze verkocht worden?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56319699
HIStory Tour is geen DVD van of je moet van die bootlegs gaan kopen
standaarddrinker
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:23:20 #113
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_56319929
The girls is mine 2008 binnengekomen op 42 in de Mega Top 50
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_56324234
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
The girls is mine 2008 binnengekomen op 42 in de Mega Top 50
Die ligt er volgende week weer uit hoor
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56331542
Ja, als we dat moeten gaan volgen.... hoe diep zijn we dan gezakt.

Nieuwe message van MJ:

http://www.youtube.com/watch?v=gSKG_5GPmvA

He looks good.
  zondag 27 januari 2008 @ 02:46:07 #116
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_56333649
"Goed" voor zijn doen ja
Haters everywhere but I don't really care.
pi_56333711
Nou ik zou niet willen ruilen idd. Maar hij wil Thriller dus toegankelijk maken voor iedere generatie, en pleurt er daarom Will.i.am en Fergie op.. waarom maakt hij dan geen Jumpstyle Thriller voor de NL Jeugd, als je toch zo met je albums omgaat.. de overgebleven Beatles laten Sgt Pepers ook niet remixen door 50 Cent
standaarddrinker
pi_56363037
Michael gaat optreden op de Grammy's.. of toch niet? Laat eens iets horen MJ :x

Zou wel vet zijn, MJ na een medley van Wanna Be Startin' Somethin', Billie Jean en Beat It: those were good songs.. I like those songs a lot.. but especially, I like the new songs, en dan start ie met een nieuw nummer. Dagdroom
pi_56387929
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef Rnnz het volgende:
Michael gaat optreden op de Grammy's.. of toch niet? Laat eens iets horen MJ :x

Zou wel vet zijn, MJ na een medley van Wanna Be Startin' Somethin', Billie Jean en Beat It: those were good songs.. I like those songs a lot.. but especially, I like the new songs, en dan start ie met een nieuw nummer. Dagdroom
You just went trough my mind. Hij ziet idd wel vet uit hier, maar we schieten d'r niet echt iets mee op ofzo

Maar goed, d'r blijven dingen gebeuren. Geen woord over een nieuw album he, alleen maar over Thriller 25th. Zou het daar dan de hele tijd over gegaan zijn?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:59:07 #120
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_56389577
Nou, hij zei wel dat hij nog steeds bezig is en dat er nog veel van Michael Jackson af komt. Ik neem aan dat hij met veel het niet alleen heeft over 25th Thriller. Al kan dat 'veel' ook betrekking hebben op de verre toekomst...
pi_56390452
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Xaobotnik het volgende:
Nou, hij zei wel dat hij nog steeds bezig is en dat er nog veel van Michael Jackson af komt. Ik neem aan dat hij met veel het niet alleen heeft over 25th Thriller. Al kan dat 'veel' ook betrekking hebben op de verre toekomst...
Daarentegen herinner ik me vaker uitspraken als "There is still much more to come..."

Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56393059
Een of andere awards in 2000: 'You ain't seen nothin' yet' . :x
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:49:46 #123
187710 JBoy
Granulocytje
pi_56394936
Het enige wat die gast nog heeft is z'n vroegere albums...maar succesvol zijn met een ECHT nieuw album zit er niet in
pi_56395276
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef JBoy het volgende:
Het enige wat die gast nog heeft is z'n vroegere albums...maar succesvol zijn met een ECHT nieuw album zit er niet in
En dat baseer jij op...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56398312
De afgelopen 10 jaar
standaarddrinker
pi_56403296
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef DrDentz het volgende:
De afgelopen 10 jaar


Doelde er meer op waarom Michael geen album meer kan maken die enigszins nog goed kan verkopen..
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56411312
Ik dacht: pagina 6, something happened
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:13:00 #128
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_56443211
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:31 schreef Rnnz het volgende:
Een of andere awards in 2000: 'You ain't seen nothin' yet' . :x
artiest van de eeuw award uitgereikt in monaco.

hoop dat hij nog 1x echt een topper maakt.

vind wel irritant dat men doet of ie in na thriller niks meer heeft gepresteerd. Bad, dangerous en the history album zijn allen toppers waar menig ander artiest echt alleen maar van kan dromen.
pi_56450516
[MJ-fan-pest-mode]

Pfff, Michael Jackson... Die gast heeft na Thriller nooit meer iets fatsoenlijks gepresteerd.
Ja, hij heeft het WK Plastische Chrirugie verbeterd

[/MJ-fan-pest-mode]
pi_56450559
Stout stout foei foei!
standaarddrinker
pi_56466341
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 07:15 schreef Mistadabolina het volgende:
[MJ-fan-pest-mode]

Pfff, Michael Jackson... Die gast heeft na Thriller nooit meer iets fatsoenlijks gepresteerd.
Ja, hij heeft het WK Plastische Chrirugie verbeterd

[/MJ-fan-pest-mode]
MHUAHAHAHAA
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:49:27 #132
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_56477583
The girl is mine is gestegen van 41 naar 17 in de single top 100.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_56480333
En volgende week gaan ze m weggeven bij 3FM. Wel leuk allemaal, maar het nummer wordt er niet echt beter op natuurlijk.

However, geeft wel aan dat er gecampagned wordt, which is a good thing, want dan zijn er dus plannen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56493533
"Nieuw" album van MJ.

ARTIST : Michael Jackson
TITLE : Thriller (25th Anniversary Edition)
LABEL : MJ Productions
GENRE : Pop
SOURCE : CD (LP)
PLAYTIME : 01:07:15
STORE DATE : 2008-02-00

Track List
----------
1. Michael Jackson - Wanna Be Startin Somethin 6:02
2. Michael Jackson - Baby Be Mine 4:20
3. Michael Jackson (with Paul McCartney) - The 3:42
Girl Is Mine
4. Michael Jackson - Thriller 5:57
5. Michael Jackson - Beat It 4:18
6. Michael Jackson - Billie Jean 4:53
7. Michael Jackson - Human Nature 4:05
8. Michael Jackson - PYT (Pretty Young Thing) 3:58
9. Michael Jackson - The Lady In My Life 4:58
10. Vincent Price - Excerpt From Thriller 0:24
Voice-Over Session
11. Michael Jackson (With Will.I.Am) - The Girl Is 3:11
Mine 2008
12. Michael Jackson (With Will.I.Am) - PYT (Pretty 4:21
Young Thing) 2008
13. Michael Jackson (With Akon) - Wanna Be 4:14
Startin Somethin 2008
14. Michael Jackson (With Fergie) - Beat It 2008 4:12
15. Michael Jackson (With Kanye West) - Billie 4:37
Jean 2008
16. Michael Jackson - For All Time (Unreleased 4:03
Track From Original Thriller Sessions)

Staan best veel (nieuwe?) remixes op
pi_56495529
quote:
Op zondag 3 februari 2008 02:10 schreef Devrim_ het volgende:
"Nieuw" album van MJ.

---
No shit!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56503531
quote:
Op zondag 3 februari 2008 02:10 schreef Devrim_ het volgende:
"Nieuw" album van MJ.

ARTIST : Michael Jackson
TITLE : Thriller (25th Anniversary Edition)
LABEL : MJ Productions
GENRE : Pop
SOURCE : CD (LP)
PLAYTIME : 01:07:15
STORE DATE : 2008-02-00

Track List
----------
1. Michael Jackson - Wanna Be Startin Somethin 6:02
2. Michael Jackson - Baby Be Mine 4:20
3. Michael Jackson (with Paul McCartney) - The 3:42
Girl Is Mine
4. Michael Jackson - Thriller 5:57
5. Michael Jackson - Beat It 4:18
6. Michael Jackson - Billie Jean 4:53
7. Michael Jackson - Human Nature 4:05
8. Michael Jackson - PYT (Pretty Young Thing) 3:58
9. Michael Jackson - The Lady In My Life 4:58
10. Vincent Price - Excerpt From Thriller 0:24
Voice-Over Session
11. Michael Jackson (With Will.I.Am) - The Girl Is 3:11
Mine 2008
12. Michael Jackson (With Will.I.Am) - PYT (Pretty 4:21
Young Thing) 2008
13. Michael Jackson (With Akon) - Wanna Be 4:14
Startin Somethin 2008
14. Michael Jackson (With Fergie) - Beat It 2008 4:12
15. Michael Jackson (With Kanye West) - Billie 4:37
Jean 2008
16. Michael Jackson - For All Time (Unreleased 4:03
Track From Original Thriller Sessions)

Staan best veel (nieuwe?) remixes op
Ain't kiddin' me?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56503755
-edit-
Is het risico niet waard

[ Bericht 71% gewijzigd door Devrim_ op 03-02-2008 17:58:09 ]
pi_56504077
Devrim_: je vertelt iets wat wij al pagina's lang aan het bespreken zijn. Die twee boven jou zijn sarcastisch bezig.
pi_56504438
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:39 schreef Rnnz het volgende:
Devrim_: je vertelt iets wat wij al pagina's lang aan het bespreken zijn. Die twee boven jou zijn sarcastisch bezig.
Ach ik volg het hier niet en ik vind MJ daar ook niet boeiend genoeg voor.
Als de MJ fans hier een kliekje willen vormen..prima..zak dan maar in de stront
  zondag 3 februari 2008 @ 17:59:32 #140
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56504477
Michael Jackson heeft als artiest al zoveel succes gehad, dat een beginnend artiest, alleen kan dromen wanneer ie daar een kwart van haalt.

Maar feit is wel, dat Michael weinig bijzonders meer maakt.
Hij heeft de stem er voor, maar moet met andere mensen werken...
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_56504737
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:39 schreef Rnnz het volgende:
Devrim_: je vertelt iets wat wij al pagina's lang aan het bespreken zijn. Die twee boven jou zijn sarcastisch bezig.
Dat is gewoon trollen wat hij doet, Jackson niet boeiend vinden maar wel die baggertracklist hier plaatsen wetende dat het pijn aan de ogen van een MJ-fan doet
standaarddrinker
pi_56504836
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:57 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ach ik volg het hier niet en ik vind MJ daar ook niet boeiend genoeg voor.
Maar toch post je vervolgens iets in dit topic
quote:
Als de MJ fans hier een kliekje willen vormen..prima..zak dan maar in de stront
Wat jij wil hoor
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56504845
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat is gewoon trollen wat hij doet, Jackson niet boeiend vinden maar wel die baggertracklist hier plaatsen wetende dat het pijn aan de ogen van een MJ-fan doet
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56504901
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Maar toch post je vervolgens iets in dit topic
[..]
Ach ik dacht laat ik eens aardiger zijn voor die fans van een pedo
pi_56504975
Doet me denken. Lange tijd geleden dat er hier voor het laatst een zielige basher aanwezig was . Ga vooral je gang hoor. Mij heb je er niet mee. Wat was het ook alweer? Prejudice is ignorance...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56505112
Ja.. alsof we het nog niet zwaar genoeg hebben ofzo.. jaren geen nieuw materiaal, wat er uitkomt is bagger, en dan ook nog eens bashers in het topic.. zoek eens minder makkelijke slachtoffers
standaarddrinker
pi_56521538
Je kon er natuurlijk op wachten dat er iets van een ad zou komen tijdens de super bowl. Was al het gerucht samen met Pepsi. En wat hebben ze bedacht.... Thrillicious _!

Is hier te zien btw:

http://www.thrillicious.com/
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56538155
Ah, leuke ad. Maar ja, geen MJ dus..

Heeft iemand eigenlijk al een vervanger voor MJNO?
pi_56545954
Check af en toe ff het nieuws forum op MJStar.com. Die zijn met alle belangrijjke dingen wel up-to-date volgens mij.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56546357
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 16:19 schreef Zapato het volgende:
Check af en toe ff het nieuws forum op MJStar.com. Die zijn met alle belangrijjke dingen wel up-to-date volgens mij.
Ik ook. Verder MJJCommunity.

Trouwens, schijnt dat MJ wel bij de Grammy's aanwezig zal zijn, maar niet gaat optreden (voor de verandering )...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56547820
Zometeen bij De Wereld Draait Door gaat Regilio Tuur praten over Thriller, oa hoe hij op de maat van Beat It zijn vriendin klappen gaf
standaarddrinker
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:33:36 #152
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56550830
Ja, dat was best leuk om te zien, as vrijdag zou er veel van MJ op tv zijn, nice.
Hopelijke een beetje uit de Thriller-tijd.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_56573993
Volgens mij is er nog serieus promotie ook, verrassend van Sony.

Ik zag ook al een enkele minuten durende special vanavond bij RTL Boulevard.

Binnenkort dus Thriller 110 miljoen sales? 6 Miljoen moet lukken toch.
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:32:25 #154
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56581584
Hij is inmiddels verkrijgbaar via bepaalde wegen...
pi_56582951
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Hij is inmiddels verkrijgbaar via bepaalde wegen...
Pas maar op, straks wordt je post nog verwijderd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:32:48 #156
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56583888
Het is werkelijk een verschrikking. Belachelijke verkrachtingen van prachtige nummers. Hoe durven ze Fergie Beat It te laten ''zingen''. Schandalig. Deze CD gaat echt heel slecht verkopen denk ik. Dit kan de absolute knock-out voor Michael Jackson worden. Erg Zonde.
pi_56584849
De promotie gaat aardig idd. Hij is toch weer best wel vaak overal zeg maar. Maar helaas heeft Cavalier ook een punt, iedereen kan het ook kut vinden En 't zou terecht zijn.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56587153
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 7 februari 2008 @ 19:14:15 #160
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56588046
Ik zag in DWDD dat ze een LP versie van thriller hadden...
Gaat die ook de verkoop in?

De cd versie koop ik niet, dat is het gewoon niet waard, helaas een gemiste kans.

[ Bericht 33% gewijzigd door Noax op 07-02-2008 19:46:38 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_56589797
De eerste bevat ook een 48 pagina booklet met unieke foto's speciaal geselecteerd door Michael Jackson. Al lijkt me dat laatste sterk...
pi_56592276
Ik koop het sowieso niet. Voor die paar afgeraffelde remixes hoef ik het niet te doen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:50:17 #163
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56592628
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:38 schreef Rnnz het volgende:
De eerste bevat ook een 48 pagina booklet met unieke foto's speciaal geselecteerd door Michael Jackson. Al lijkt me dat laatste sterk...
Ik wacht wel tot deze versie in de uitverkoop ligt, puur voor het boekje.
Die cd zal ik toch niet draaien.

Ik had het liefst gezien dat hij em nu weer compleet opnieuw ingezongen had.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_56604797
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:50 schreef Noax het volgende:

[..]

Ik wacht wel tot deze versie in de uitverkoop ligt, puur voor het boekje.
Die cd zal ik toch niet draaien.

Ik had het liefst gezien dat hij em nu weer compleet opnieuw ingezongen had.
Juist, juist juist. Dát was vet geweest. Vieren dat 't 25 jaar bestaat is best een vet idee, maar dóe d'r dan wat mee idd. Gooi die nummers zelf in de remix ofzo, hij heeft altijd al gezegd dat 'ie een keer een bluesversie van Billie Jean wilde maken, dit was toch hét moment geweest.

't Is vandaag he jongens, je wordt dr toch een beetje emotineel van he, snik, au, hiee!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56605509
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:14 schreef Noax het volgende:
Ik zag in DWDD dat ze een LP versie van thriller hadden...
Gaat die ook de verkoop in?
http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=281;1;-1;-1&sku=765006

Ik ga deze dan wel bestellen nu ik m heb gevonden. Toch uniek, een vinyl
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56616051
Het blijven kutnummers. Ook op LP. Ik heb zelf trouwens wel de originele Thriller op LP. Dat stuk geluidsdrager is gewoon 30 jaar oud. En ik heb ook Off the Wall nog. Destijd gekregen van mijn tante. Morgens eens kijken hoe die nog klinken...
pi_56624378
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 01:12 schreef Xaobotnik het volgende:
Het blijven kutnummers. Ook op LP.
Helemaal met je eens . Maar toch leuk om het ook op LP te hebben, ondanks dat ik de originele Thriller ook op LP heb
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 9 februari 2008 @ 16:50:32 #168
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_56624687
Het houdt maar niet op Girl is mine 2008 deze week:

Mega Top 50: 19
Top 40: 21
Download top 50: 13
Single Top 100: 12

En het zijn nog maar remixes, dat beloofd wat
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  zondag 10 februari 2008 @ 00:58:24 #169
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56636275
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=281;1;-1;-1&sku=765006

Ik ga deze dan wel bestellen nu ik m heb gevonden. Toch uniek, een vinyl
Knap speurwerk!

Gisteren in Amsterdam nog bij Fame gevraagd waar ik voor LP's moest zijn, daar adviseerden ze me om naar de Utrechtse straat & Nieuwe dijk te gaan.
Ben helaas de namen van de winkels vergeten...

Zit bij de LP geen leuk boekwerk he?
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 10 februari 2008 @ 01:09:33 #170
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56636454
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:15 schreef Zapato het volgende:

[..]

Juist, juist juist. Dát was vet geweest. Vieren dat 't 25 jaar bestaat is best een vet idee, maar dóe d'r dan wat mee idd. Gooi die nummers zelf in de remix ofzo, hij heeft altijd al gezegd dat 'ie een keer een bluesversie van Billie Jean wilde maken, dit was toch hét moment geweest.

't Is vandaag he jongens, je wordt dr toch een beetje emotineel van he, snik, au, hiee!
Ja, ik vind het nogal een goedkope manier hoe deze mijlpaal wordt gevierd.
Al die artiesten werken er aan mee, dan zou je verwachten dat Michael ook iets doet.

Zal nog es gaan nadenken over die LP.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_56642342
Las wel een gerucht dat 'ie maybe Billie Jean gaat doen bij de Grammmy's morgen. Stel je voor, live gezongen. Oew yeah baby.

http://www.mjstar.com/new(...)ing-for-the-grammys/
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56642467
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:42 schreef Zapato het volgende:
Las wel een gerucht dat 'ie maybe Billie Jean gaat doen bij de Grammmy's morgen. Stel je voor, live gezongen. Oew yeah baby.
Tjah, commercials hebben het over een surprise performance. Vele fans denken dan gelijk dat de kans groot is dat Michael gaat optreden . Die kans lijkt mij eerder nihil...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56642735
Neh, Michael treedt niet op. Hij zal gek zijn, op z'n eigen tribute van het album wat hem zijn grootste succes heeft gebracht een nummertje playbacken, wat verwachten we allemaal wel niet van 'm?
pi_56645561
Zal dat hele niet optreden/geen nieuwe muziek/geen clips niet gewoon een strategie zijn, om dat wat er nog over is van de legende te bewaren? Want in de laatste clip die hij opnam, Rock My World, zie je ook nooit echt z'n gezicht.. alsof de regisseur tegen hem zei.. "Uh Michael.. aangezien je best fucking lelijk bent, lijkt het ons beter dat je je gezicht beschermd achter een hoedje, dan adden we daar later ook nog een schaduw overheen."
standaarddrinker
pi_56648185
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:55 schreef DrDentz het volgende:
Zal dat hele niet optreden/geen nieuwe muziek/geen clips niet gewoon een strategie zijn, om dat wat er nog over is van de legende te bewaren? Want in de laatste clip die hij opnam, Rock My World, zie je ook nooit echt z'n gezicht.. alsof de regisseur tegen hem zei.. "Uh Michael.. aangezien je best fucking lelijk bent, lijkt het ons beter dat je je gezicht beschermd achter een hoedje, dan adden we daar later ook nog een schaduw overheen."
Enigszins vreemde theorie...

Michael doet altijd lang over het maken van een nieuw album. In het verleden deed hij dan ook bijna niks in die tussentijd. Helaas kwam nu dat hele gedoe met die rechtzaak ertussen, wat ervoor heeft gezorgd dat het nog langer duurt voor een nieuw album. Ik denk eerder dat Michael zich totaal niet genoodzaakt voelt om op te treden oid wanneer er toch nog geen nieuw materiaal is.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56651893
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:58 schreef Noax het volgende:
Gisteren in Amsterdam nog bij Fame gevraagd waar ik voor LP's moest zijn, daar adviseerden ze me om naar de Utrechtse straat & Nieuwe dijk te gaan.
Ben helaas de namen van de winkels vergeten...

Zit bij de LP geen leuk boekwerk he?
Utrechtsestraat = Concerto
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 10 februari 2008 @ 23:01:55 #177
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56655459
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:06 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Utrechtsestraat = Concerto
Thnx MuadDib!
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_56659806
GRAMMYS

Jackson Denied Award In Return For Grammy Performance?
February 10th, 2008

According the British Sunday Newspaper “The Sunday People”, Michael Jackson was invited to open the Grammy’s by performing material from Thriller, celebrating its 25th anniversary. According to one source he said he’d only turn up if he received a special award on stage.

A source said: “Michael is loved by millions but this request was one too many. He’s won enough in the past so they decided to go ahead without him.” Only time will tell….at this point despite the Grammy’s executive producer denying a Jackson appearance, no-one knows if the King Of Pop will perform or in fact appear.

Sunday People

Jackson Aborts Grammy’s, Flies Home To Vegas?
February 10th, 2008

According to Fox News Michael Jackson has aborted his rehearsal and performance plan and returned to Las Vegas with his kids. “He’s telling people he’s sick,” a source said. That’s Jackson code for “I don’t want to do this.” He’s used it before many, many times, sometimes getting sued in the process.

If Jackson shows up for the Grammys, it will be to wave and take a bow. But don’t count on that. “We thought he’d just come on, do a little moonwalk, and that’s it,” a production insider said. “But he’s not even doing that.” Right now, no-one knows what’s going to happen - stay tuned for tonights exciting Grammy Show!

Fox News

Grammy Producer Denies Jackson Performance
February 10th, 2008

Executive Producer of the Grammy Awards, Ken Ehrlich, has denied reports that Michael Jackson will be performing at this years Grammy’s, telling TV’s ‘Extra’ that Jackson will not be taking the stage this Sunday night at the Staples Center in Los Angeles.

In die volgorde gepost, fucking leip. Zou Michael Jackson bang zijn voor een optreden?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56659909
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Zapato het volgende:
In die volgorde gepost, fucking leip. Zou Michael Jackson bang zijn voor een optreden?
Ik zou het niet gek vinden. Volgens mij is ie ontzettend onzeker.
pi_56659977
Ik las toevallig dat hij 50 wordt, dan kan zijn stem toch nooit meer het berik hebben dat nodig is voor zijn liedjes?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56659994
Goh, verrassend allemaal
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56660118
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik las toevallig dat hij 50 wordt, dan kan zijn stem toch nooit meer het berik hebben dat nodig is voor zijn liedjes?
Over zijn bereik maak ik me niet zo'n zorgen. Dat is volgens mij nog groter dan in de jaren '80. Ik maak me meer zorgen om de conditie van z'n stem, poliepjes en beschadigingen
pi_56665286
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Zapato het volgende:
“We thought he’d just come on, do a little moonwalk, and that’s it,” a production insider said. “But he’s not even doing that.”
Die gast denkt even de eerste moonwalk sinds 2002 te ontlokken.
standaarddrinker
  maandag 11 februari 2008 @ 16:35:57 #184
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56667303
Volgens mij heeft hij de vocals in de nieuwe remixes wel opnieuw ingezongen. Of zit ik er naast?
pi_56668730
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:35 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij heeft hij de vocals in de nieuwe remixes wel opnieuw ingezongen. Of zit ik er naast?
Hoorde vandaag ook een track van de cd, waarop dat inderdaad zo leek.

Verder vind ik het eigenlijk heiligschennis dat figuren als Fergie en al die andere talentloze R&B-stakkers met hun poten aan dit document zitten, maar goed

Ik hou het lekker bij de originele LP.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56671065
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:09 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Hoorde vandaag ook een track van de cd, waarop dat inderdaad zo leek.

Verder vind ik het eigenlijk heiligschennis dat figuren als Fergie en al die andere talentloze R&B-stakkers met hun poten aan dit document zitten, maar goed


Ik hou het lekker bij de originele LP.
Inderdaad
pi_56687041
Onze held staat op de voorkant van Veronica Magazine, ter ere van Thriller. Ook een artikel van een aantal pagina's (met natuurlijk weer de nodige onwaarheden, zo heeft Veronica niet even opgezocht dat '7Even' als albumtitel een verzinsel was.

Maar goed, toch leuk.
pi_56698413
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:47 schreef Rnnz het volgende:
Onze held staat op de voorkant van Veronica Magazine, ter ere van Thriller. Ook een artikel van een aantal pagina's (met natuurlijk weer de nodige onwaarheden, zo heeft Veronica niet even opgezocht dat '7Even' als albumtitel een verzinsel was.

Maar goed, toch leuk.
Serieus? 7Even was echt een titel dat twee jaar terug een keer naar boven kwam ofzo

In de Pers stond gister ook een redelijk groot artikel over Thriller 25, over wie zijn mogelijke opvolger zou kunnen zijn. Staan er figuren als Robbie Williams .

Ook idioot trouwens dat media vaak Billie Jean schrijven als Billy Jean. Grootste klassieker ooit, en dan nog fout schrijven. Alsof ze het erom doen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56709484
Tsja, maar dan heb je het over De Pers. Die 'krant' geeft wel vaker de indruk dat het een initiatief is van zichzelf journalist willen noemende sjappies die eigenlijk te dom waren om op HBO-niveau (wat gedegen journalistiek toch minimaal is) te werken, cq. ergens binnen te komen. Erg infantiel en simpel geschreven. Net een stel middelbarescholieren die maar vanalles overnemen en zelf geen werkelijk denkniveau hebben dat 'het volk' ontstijgt.

Dat Billy Jean snap ik ook niet. Vaak zat is het zelfs 'Billy Jean's'
pi_56710609
Nu zijn we net een stel Van Gaals die de media overal de schuld van geven.
standaarddrinker
pi_56711220
Tvp
pi_56726073
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Nu zijn we net een stel Van Gaals die de media overal de schuld van geven.
Nee hoor, we duiden enkel wat discrepanties aan tussen de werkelijkheid en wat in de media geschreven wordt. Als we iets verwijten, is dat hooguit een verwijtbaar onvermogen om zaken juist te benoemen en te beredeneren. Verder betreft mijn geval enkel het afzeiken van één papieren medium. Maar goed, ik ben een van die mensen die Van Gaal ook wel vaak gelijk geeft.
pi_56733473
Het schijnt dat Thriller 25 sowieso in de top 5 zit van bestverkochte albums in Amerika deze week.
pi_56745611
quote:
The King Of Pop, Michael Jackson, has been offered $1 million-a-night to play London’s Millennium Dome. AEG Live, wants Jackson to play its Millennium Dome in London. The deal that’s been offered could total up to $30 million. It begins with a $10 million guarantee for 10 nights, with a maximum of 30 nights adding up to $30 million. It’s not a hard show to do, either. The proposal, is for Jackson to stage his bestselling album “Thriller” from beginning to end at each show. Then, for encores, he would add in several hits from “Off the Wall” and other albums.

AEG people really wanted Jackson to make some kind of appearance at the Grammys on Sunday to drum up excitement. “He was too scared,” a source said. “He was nervous about tripping or doing something wrong. He’s paranoid. He’s got to get over it.”

Fox News
Dat is een hoop geld

Thriller 25 komt waarschijnlijk binnen op nr 2 in de VS
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56746487
Het is inderdaad aardig wat geld. Maar MJ heeft op een avond wel meer verdiend hoor. Ik weet nog zo net niet of een miljoen veel is naar zijn maatstaven. Ik weet dat de Sultan van Brunei ooit eens 30 miljoen betaalde voor een half uur optreden (en waarschijnlijk ook zijn aanwezigheid die verdere avond, wat ongetwijfeld een ongelofelijke kwelling zal zijn geweest voor MJ).
pi_56752269
quote:
“He was too scared,” a source said. “He was nervous about tripping or doing something wrong. He’s paranoid. He’s got to get over it.”
Dit beangstigt me nogal jongens. Dat hele verhaal met dat geld is leuk voor 'm, maar wtf, hij was nerveus voor een optreden?! Hij was toch nooit nerveus, "I just do what I was born to do".

Dat zou toch niet de reden zijn dat 'ie al jaren niet meer optreedt en/of live zingt?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56753589
Ik denk niet nerveus, maar eerder onzeker over z'n uiterlijk en z'n talenten.
pi_56755056
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk niet nerveus, maar eerder onzeker over z'n uiterlijk en z'n talenten.
En daarom dus neveus, maar waarom zoudie daar onzeker over zijn. It bothers me
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56755207
Ik denk omdat alles wat hij de afgelopen 10/15 jaar gemaakt heeft afgekraakt is (soms terecht en soms onterecht) en er een shitload aan programma's als MJ's Face, MJ's Mind, MJ's Boys, MJ's Secret World, MJ's Most Shocking.. kun je wel "rhinoceros-skin" hebben, dat moet toch eens aan je zelfvertrouwen gaan vreten.
standaarddrinker
pi_56755578
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk omdat alles wat hij de afgelopen 10/15 jaar gemaakt heeft afgekraakt is (soms terecht en soms onterecht) en er een shitload aan programma's als MJ's Face, MJ's Mind, MJ's Boys, MJ's Secret World, MJ's Most Shocking.. kun je wel "rhinoceros-skin" hebben, dat moet toch eens aan je zelfvertrouwen gaan vreten.
Hij keek toch nooit tv . Dus hij weet niets van die programma's af
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56755755
lol Maar z'n kids wel. Dus die maken 'm onzeker. "Daddy, can I hold ya nose? Cartman could when hé was still sleeping with you "

Oh Michael, get ur ass up again en do some mind-blowing performance.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:32:10 #202
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_56756344
Thriller 25 komt overig in nederland ook op 2 binnen. En het nieuwe album zou gepland staan voor september 2008..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_56758592
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:32 schreef KingOfPop het volgende:
Thriller 25 komt overig in nederland ook op 2 binnen. En het nieuwe album zou gepland staan voor september 2008..
Stond toch al op 2008, of was het herfst 2007 bij de vorige berichten?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56758910
Herst 2005, begin 2006, herfst 2006, begin 2007, herst 2007, begin 2008, herfst 2008, begin 2009..
standaarddrinker
pi_56759581
Feit is gewoon dat niemand weet wanneer het album uitkomt.

Thriller doet het goed btw. Veel promotie gehad ook, meer dan Invincible zou ik bijna zeggen.
pi_56759599
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Herst 2005, begin 2006, herfst 2006, begin 2007, herst 2007, begin 2008, herfst 2008, begin 2009..


Toch vind ik het wel netjes hoor, geen promotie e.d qua video. en toch in veel landen in de top 5 belanden. Zelfs ik heb m gekocht, de LP dan he, vond ik toch leuker
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56766823
Ja, vind het ook erg netjes, zoweer op 2. Dat betekend dat MJ toch nog garant staat voor aardig wat verkopen. Hopelijk houdt het ook even aan, ipv dat het meteen weer zakt.

Maar, heeft MJ nu wel of niet de nummers with .... opnieuw ingezongen? Als je bijvoorbeeld de zang van MJ in het nummer Beat it vergelijkt met het nummr met Fergie (erg jammer van fergie trouwens) dan lijken sommige stukken toch opnieuw ingezongen te zijn, of wil ik dat alleen maar horen?
pi_56767041
In Beat It wel. De enige die volgens mij opnieuw ingezongen zouden kunnen zijn, zijn For All Time en WBSS.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:48:48 #209
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_56771732
Ja in WBSS die paar regels. Kun je wel goed horen hoe het met zijn stem gesteld is tegenwoordig.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_56773248


Ik had daar zo graag een ander liedje van hun twee gezien. Iets nieuws. Nu scheelt het me niets.. ik hoop niet dat ze er een video bij gaan maken van oude beelden gemengd met will.i.am of Fergie ofzo. Dat zou een schande zijn.
standaarddrinker
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:03:05 #211
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_56774073
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:22 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had daar zo graag een ander liedje van hun twee gezien. Iets nieuws. Nu scheelt het me niets.. ik hoop niet dat ze er een video bij gaan maken van oude beelden gemengd met will.i.am of Fergie ofzo. Dat zou een schande zijn.
Dat andere liedje staat straks een paar plekken hoger
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  maandag 18 februari 2008 @ 22:51:07 #212
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56826662
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]



Toch vind ik het wel netjes hoor, geen promotie e.d qua video. en toch in veel landen in de top 5 belanden. Zelfs ik heb m gekocht, de LP dan he, vond ik toch leuker
Zat daar nu ook nog een leuk 'boekwerk' bij?

Heb je em bij http://www.hmv.co.uk/ besteld?
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_56829917
Wat een ontzettende bagger remixes zeg.

Die met Akon vind ik dan nog wel aardig gedaan, Will.i.am heeft nog een beetje zijn best gedaan. Maar wat mij betreft had ie het concept van The Girl Is Mine beter op zijn eigen album kunnen zetten. Net als hij met Fly Girl gedaan heeft.
Kanye met z'n ongeinspireerde geroep en dito drumkit.
Fergie.

Treurig, treurig.
pi_56830165
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:51 schreef Noax het volgende:

[..]

Zat daar nu ook nog een leuk 'boekwerk' bij?

Heb je em bij http://www.hmv.co.uk/ besteld?
Weet ik nog niet, krijg m deze week binnen. Heb het uiteindelijk bij Amazon besteld, omdat ik bij hmv geen postcode kon invullen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56838837
"Got The Hots", de demo op de Japanse release hier. Matig. Aardig chill, moest ff wennen, had iets te hoge verwachtingen misschien, iets met eindelijk iets nieuws

Ons allen Will praat over MJ hier. Matig interessant.



[ Bericht 10% gewijzigd door Zapato op 19-02-2008 19:14:31 ]
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56840330
Ik vind het nummer wel goed, alleen een beetje oude techniek waardoor ie oud klinkt. Voor de rest vind ik hem wel lekker.
pi_56840768
Kun je op Amazon als Nederlander met iDeal of iets dergelijks betalen? Of heb je een creditcard nodig?

Ik zie namelijk een aantal leuke CDs en LPs staan. Veel goedkoper dan in Nederland.

Thriller 25 doet het trouwens beter dan menig ander album. In Frankrijk is ie gedebuteerd op nummer 1 met 60 .000 verkopen en daar is hij nu al goud (!)
quote:
In the UK, the British Board of Film Classification awarded Thriller 25 a "15" age rating because of the "Thriller" music video and is the first Jackson album with an age restriction.


[ Bericht 44% gewijzigd door Rnnz op 19-02-2008 20:08:41 ]
pi_56856128
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:52 schreef Rnnz het volgende:
Kun je op Amazon als Nederlander met iDeal of iets dergelijks betalen? Of heb je een creditcard nodig?

Ik zie namelijk een aantal leuke CDs en LPs staan. Veel goedkoper dan in Nederland.

Thriller 25 doet het trouwens beter dan menig ander album. In Frankrijk is ie gedebuteerd op nummer 1 met 60 .000 verkopen en daar is hij nu al goud (!)
[..]
Nope, geen iDeal in het buitenland . Je hebt bij Amazon echt een creditcard nodig. Hoeveel ik daar al wel niet heb besteld. Cd's en LP's zijn daar echt onwijs goedkoop
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56859278
Ah jammer. Ik dacht dat iDeal europees was.

Naja, geen creditcard dus dat wordt lastig.
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:32:45 #220
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_56867456
In amerika in de eerste week 166.000 (!) exemplaren van thriller 25 verkocht..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_56869118
Ja, echt belachelijk veel. Volgens mij zit je eind van de week rond de 1 miljoen wereldwijd. Hij is in meerdere landen op nummer 1 binnengekomen en is gelijk goud. En dat in 2 weken, voor een album dat 25 jaar oud is.

Morgen zal ik hem ook nog gaan kopen
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:39:07 #222
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_56870829
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:35 schreef Rnnz het volgende:
Ja, echt belachelijk veel. Volgens mij zit je eind van de week rond de 1 miljoen wereldwijd. Hij is in meerdere landen op nummer 1 binnengekomen en is gelijk goud. En dat in 2 weken, voor een album dat 25 jaar oud is.

Morgen zal ik hem ook nog gaan kopen
Plus dat hi j, geloof ik, vandaag pas in Japan is gereleased waar hij bovendien hij ook nog eens inmens populair is. Dat van die rond de 1 miljoen kan wel eens gaan kloppen ja..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_56886195
Er is ook een coole game!

http://www.thriller-live.nl/game
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:50:59 #224
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56901892
Heeft iemand het interview in Ebony ook in *.jpg liggen of is het hier eerder gepost ofzo? Dat wil ik wel even lezen..
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 25 februari 2008 @ 01:14:17 #225
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56960425
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 06:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, krijg m deze week binnen. Heb het uiteindelijk bij Amazon besteld, omdat ik bij hmv geen postcode kon invullen
Ah, balen zeg...


@: One_conundrum

Ik heb dat blad hier, zal kijken of ik wat in de loop van volgende week wat pic's kan maken...

[ Bericht 6% gewijzigd door Noax op 25-02-2008 01:25:16 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  maandag 25 februari 2008 @ 08:33:38 #226
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56962170
Zou mooi zijn
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:28:32 #227
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57030790
Michael wil de verkoop van zijn Neverland tegenhouden, het geld zou al geregeld zijn..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57034738
2 dagen terug nog een stukje over MJ op MTV
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57041795
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:28 schreef KingOfPop het volgende:
Michael wil de verkoop van zijn Neverland tegenhouden, het geld zou al geregeld zijn..
Toch raar, want volgens mij woont 'ie d'r al een tijdje niet meer.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_57041859
quote:
Michael Jackson will avoid foreclosure on his Neverland Ranch property with a new loan, a Jackson insider told CNN Wednesday. Documents show that Neverland Ranch in Los Olivos, California, is scheduled for a public auction on March 19 at Santa Barbara’s downtown courthouse. But the Jackson source said that won’t happen.

“Michael Jackson’s ranch is not going to be auctioned off at the courthouse,” the Jackson insider said. “The financing is all being worked out. There are plenty of lenders willing to work with him. The real estate market is very bad right now and Jackson is being affected just like many other Americans,” the source said.

CNN
Toch vreemd, hij ligt schijnbaar continue in de clinch met die figuren die hem geld lenen, en toch zijn er nog zat mensen die hem wel een paar miljoen willen lenen.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57043532
"The real estate market is very bad right now and Jackson is being affected just like many other Americans."

Michael Jackson is nu gewoon een arme sloeber met een te dure hypotheek
standaarddrinker
pi_57047062
Echt.. wanneer brengt hij z'n zaken eens in orde. Ik kan daar zo niet tegen als fan zijnde. Als er al nieuws is over hem gaat het weer over z'n financieën, of omdat hij weer eens een burka aan heeft.

MICHAEL, grow up. :x
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:30:19 #233
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57047612
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:17 schreef Rnnz het volgende:
Echt.. wanneer brengt hij z'n zaken eens in orde. Ik kan daar zo niet tegen als fan zijnde. Als er al nieuws is over hem gaat het weer over z'n financieën, of omdat hij weer eens een burka aan heeft.

MICHAEL, grow up. :x
Toevallig net dat interview met Bashir gezien, zegt hij ook al "I don't wanna grow up, I wanna be a child forever..' Eigenlijk is het ook wel sneu en zielig voor hem, maar als hij zich er goed bij voelt, laat hem.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:38:01 #234
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_57047936
Je kunt je best vaak 'als een kind' gedragen of voelen maar er zijn momenten dat dat even niet kan.
Ik hoop dat hij toch eens wat goede beslissingen gaat maken met betrekking tot het hele zakelijke gebeuren.
Wat goede mensen aanstellen en zelf overzicht houden zou voor de verandering wel fijn zijn denk ik.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_57050835
Het is eigenlijk redelijk een illusie om te denken dat hij z'n zaken ooit nog op orde krijgt. Hij krijgt blijkbaar altijd wel een lening ergens los en schuldeisers verkopen hun leningen ook aan elkaar door, etc. Prince, Paris en Blanket moeten oppassen dat hun gehele erfenis niet onder de hamer gaat.
standaarddrinker
  vrijdag 29 februari 2008 @ 09:47:01 #236
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_57054657
Dat ik het hoop wil ook niet zeggen dat ik denk dat het gaat gebeuren .

Mensen die al zo jong dit wereldje ingaan zouden eigenlijk beter voorbereid moeten worden op de minder fraaie en zakelijke kanten van hun vak, zijn ouders hebben hier echt steken laten vallen
(waarmee ik niet wil zeggen dat hij er zelf niet voor verantwoordelijk is).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zondag 2 maart 2008 @ 18:53:58 #237
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57110272
Denk het niet. Michael Jackson en Quincy Jones?
standaarddrinker
  zondag 2 maart 2008 @ 19:07:21 #239
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57110416
staat daar niet een verdere bron bij?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_57110641
haha, wat een grap. Kijk alleen al naar hoe snel alles op elkaar volgt: 2 singles in 1 maand tijd? Yeah right...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57115177
http://youtube.com/watch?v=LBKh2BVOxSg&feature=related ik blijf kippenvel houden bij dit filmpje..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57116077
Ow er zit ook een heel schema bij. Toe maar, meer optredens dan de laatste 10 jaar gecombineerd.
standaarddrinker
  zondag 2 maart 2008 @ 23:23:29 #243
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_57116349
- Start op 1 april
- 24 juni, een psychical(?) single?
- in 5 dagen een DVD editen, drukken en distribueren is ook vrij knap (31 dec -> 6 jan.

Leuk geprobeerd, maar ik vrees dat het nog wel een jaartje stil blijft
Haters everywhere but I don't really care.
pi_57120088
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef matthijst het volgende:

- 24 juni, een psychical(?) single?
haha, idd ja. Als je een hoax maakt, doe het dan goed. Psychical ipv physical . Nogal een groot verschil
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57120107
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef denthemen het volgende:
http://youtube.com/watch?v=LBKh2BVOxSg&feature=related ik blijf kippenvel houden bij dit filmpje..
Vind je? Ik krijg eerder de neiging om zo snel mogelijk dat filmpje af te zetten
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57124939
Tuurlijk is dit niet waar. Weet je hoe simpel het is om zo'n blaadje te maken? Een simpel Sony-logootje opzoeken en daaronder wat namen en klaar.
pi_57125048
Oww wat een drama was dat.. een maand toeleven naar de World Music Awards en dan twee bijna onhoorbare regels We Are The World krijgen

wel het enige 'optreden' sinds het hele procesgedoe begon in 2003
standaarddrinker
pi_57128157
Ja, dat was echt een bummer. Maar hij zong ook niet gewoon ff lekker voluit ofzo, maar zo heel zachtjes, was echt raar ook.

Die blaadjes, zal niet waar zijn. Snap alleen niet dat als je dat maakt dat je 't dan op Hyves zet, en niet post op een grote MJ-site ofzo.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_57128516
Volgens mij is het zelfs al bevestigd dat het onzin is.
pi_57129195
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef denthemen het volgende:
http://youtube.com/watch?v=LBKh2BVOxSg&feature=related ik blijf kippenvel houden bij dit filmpje..
OMG! wat slecht!
Dat iemand daar kippenvel van krijgt.
  maandag 3 maart 2008 @ 18:42:57 #251
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57132068
Er zijn overigens ook al wat titels bevestigd door Will.I.Am , die op deze tracklisting niet te vinden zijn. Deze zal dan ook wel fake zijn..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57132093
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:23 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

OMG! wat slecht!
Dat iemand daar kippenvel van krijgt.
Ik krijg geen kippenvel vanwege zijn zangkwaliteit bij het betreffende filmpje. Ik vind het mooi hoe het publiek doet, hoe de achtergrond kinderen reageren en je kunt aan zijn gezicht zien hoe blij hij is om daar op het podium te staan..

Dat maakt het voor mij een kippenvel moment
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 maart 2008 @ 11:22:04 #253
862 Arcee
Look closer
  zondag 9 maart 2008 @ 18:48:46 #254
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_57267530
quote:
Op maandag 25 februari 2008 08:33 schreef One_conundrum het volgende:
Zou mooi zijn
Heb het interview nogal onderschat, het is namelijk een groter artikel dan verwacht..
Ik ga het voor je inscannen alleen kan het nog even duren, sorry.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_57283918
Ik denk dat het met goed zoeken ook nog wel ergens op het internet te vinden is, ik heb het nog op MJNO in jpg gelezen.. alleen die site is inmiddels opgeheven. Wel jammer, want nu volg ik het nieuws rond MJ niet meer op de voet en hoor alles via Shownieuws en Albert Verlinde. Ik mis de site ook wel je had er maffe wijven die in elfjes geloven en ervan overtuigd zijn dat Michael Jackson een engel is die door God persoonlijk naar de aarde gestuurd is om liefde en geluk te brengen en de wereld te Healen en zijn nieuwe album dat "Return of the Beautiful Angel" moet heten enzo
standaarddrinker
pi_57284352
Mja, ik mis MJNO ook wel een beetje. Kan nergens meer het MJ nieuws als eerste lezen, eigenlijk.

Bovendien, leeft Michael Jackson nog?
  maandag 10 maart 2008 @ 15:46:50 #257
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57285367
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef Rnnz het volgende:
Mja, ik mis MJNO ook wel een beetje. Kan nergens meer het MJ nieuws als eerste lezen, eigenlijk.

Bovendien, leeft Michael Jackson nog?
mjstar.com staan meestal wel goede dingen op. Over twee weken zou overigens in (o.a.) Nederland WBSS 2008 gerealesed worden..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  maandag 10 maart 2008 @ 17:15:25 #258
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_57287012
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef Rnnz het volgende:
Mja, ik mis MJNO ook wel een beetje. Kan nergens meer het MJ nieuws als eerste lezen, eigenlijk.

Bovendien, leeft Michael Jackson nog?
Nieuws lijkt me gezien de afgelopen jaren een groot woord. Ik denk eerder aan geruchten en leugens...
pi_57287355
Hoe staat het met de concerten die in augustus gegeven zouden worden en waarvan de ticketprijzen rond de ¤ 1500,- lagen?
standaarddrinker
pi_57288155
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:36 schreef DrDentz het volgende:
Hoe staat het met de concerten die in augustus gegeven zouden worden en waarvan de ticketprijzen rond de ¤ 1500,- lagen?
Helemaal niks over bekend.

en via o.a. mjstar.com kan je het 'nieuws' blijven volgen. Gewoon 1x in de week eens op kijken aangezien er toch weinig 'nieuws' rond de beste man is
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57320335
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:46 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

mjstar.com staan meestal wel goede dingen op. Over twee weken zou overigens in (o.a.) Nederland WBSS 2008 gerealesed worden..
de TMF kijkers denken vast dat het een Rihanna-cover is
standaarddrinker
pi_57329317
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 01:05 schreef DrDentz het volgende:

[..]

de TMF kijkers denken vast dat het een Rihanna-cover is
ongetwijfeld jah

Komt iets over Michael in de Sunday Observer:



The piece will appear as The Observer's cover story this coming Sunday - 16 March. The extensive article follows Michael's plans for his comeback, for which the associated writer, Elizabeth Day, has spoken both on and off the record to a number of people involved (in the singer's comeback plans).

http://www.guardian.co.uk/theobserver/musicmonthly
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57332825
Ben benieuwd. Klinkt wel enigzins veelbelovend.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_57358133
De martelgang houdt aan; Jeroen van der Boom heeft een Nederlandse versie van Billie Jean opgenomen
standaarddrinker
pi_57358288
quote:
Jackson Lawyer: Neverland Ranch Saved


Michael Jackson has refinanced Neverland ranch in time to save his famed California spread from a public auction that was scheduled for later this month.

Jackson attorney L. Londell McMillan told The Associated Press on Thursday that the pop star has worked out a “confidential” agreement with Fortress Investment Group, LLC. The deal allows him to retain ownership of the famed property in Los Olivos, Calif.

“Neverland and MJ are fine,” McMillan said.
An auction date had been set for March 19 because of $24.5 million the singer owed on the 2,500-acre spread northwest of Santa Barbara.

A source close to the singer who requested anonymity because of the sensitivity of the matter said it’s not clear whether Jackson will keep Neverland. Jackson has not lived there since his acquittal on child molestation charges in 2005.

http://www.mjstar.com/new(...)verland-ranch-saved/
Toch mooi voor hem dat hij Neverland gered heeft
pi_57371346
quote:
[quote]Op donderdag 13 maart 2008 19:41 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Toch mooi voor hem dat hij Neverland gered heeft
Helaas, toch niet:
quote:
Breaking News: Neverland Not Saved!

Stop the presses! Despite proclamations from Michael Jackson’s camp today to the Associated Press, Neverland Ranch is still in foreclosure.

According to Fox News, Jackson was not able to work out a new deal with Fortress Investments. He did get a postponement of the planned public auction. It will now take place on May 14th, at 1 p.m. in Santa Barbara County.

The shock of this is palpable since Jackson’s reps were convinced they’d made a deal with Fortress to prevent an auction. That plan would have put Jackson’s problems off for a year while his group searched for new financing. They would have to pay Fortress around $6 million for the privilege. So: attention wire services—please update with our credit and don’t accept spin. The $24.5 million Neverland auction is going forward.

Fox News
quote:
Financial Title Confirm No Neverland Deal

Conflicting reports are emerging with a representative of Financial Title Co., who filed the notice of default on Michael Jackson’s Neverland Home, said the company had received no information about a deal to save Neverland. Mr. Jackson owes $24.5 million on a loan secured by the property, which is scheduled to be auctioned to the highest bidder on the steps of the Santa Barbara County Courthouse on Wednesday. Meanwhile, Fox News are reporting the auction has been moved to May 14th, at 1 p.m.

Santa Barbara News Press
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57375798
Hij zou 't toch nooit verkopen? Dan gaat het financieel dus inderdaad slecht, want dit moet 'm wel echt aan 't hart gaan.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_57383050
Vond de nummers van Thriller altijd al tof als ik ze op de radio hoorde, nu eindelijk eens de cd gekocht
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:19:44 #269
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57387009
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vond de nummers van Thriller altijd al tof als ik ze op de radio hoorde, nu eindelijk eens de cd gekocht
Er zijn dus nog mensen die hem niet hebben
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57393278
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vond de nummers van Thriller altijd al tof als ik ze op de radio hoorde, nu eindelijk eens de cd gekocht
Veel plezier ermee man!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_57503236
Thriller25 verkoopt meer dan het nieuwe album van Janet Jackson
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_57577652
Maar ondertussen horen we niets meer..

Ik merk zelf ook dat mijn 'fan zijn' helemaal over is eigenlijk.
pi_57578258
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:22 schreef Rnnz het volgende:
Maar ondertussen horen we niets meer..

Ik merk zelf ook dat mijn 'fan zijn' helemaal over is eigenlijk.
Ohw, dat is bij mij al jaren over

Altijd zo typisch, dan hoor je tijden niets en dan opeens komen er tig berichten over van alles en nog wat omtrent Michael. Het is weer gewoon wachten op de volgende golf met geruchten, geruchten en wellicht nog wat meer geruchten (as usual )
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57582297
Soms denk ik ook dat ik geen fan meer ben maar dan kijk ik even Bad Tour in Yokohama of Dangerous Tour in Bucharest en dan gaat dat gevoel ook wel weer weg.. het blijft toch Michael Jackson ook al is hij muzikaal doder dan 2Pac
standaarddrinker
  maandag 24 maart 2008 @ 19:44:34 #275
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57585057
Het beste is niet goed genoeg voor hem, elke keer vindt hij wel wat om de hele 'show' weer uit te stellen...Het duurt 'eeuwig' bij hem, maar als er wat komt is het ook supergoed.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57590516
Hoop je. Ik verwacht een tweede Invincible. Lange wachttijd, matig album. Alleen krijgt hij dit keer waarschijnlijk minder tijd op MTV (You Rock My World werd de eerste paar dagen ongeveer elk kwartier gedraaid). Muziek van 50+'ers is niet meer zo in trek..
standaarddrinker
  woensdag 26 maart 2008 @ 08:31:56 #277
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57615366
Er zijn (sterke) geruchten dat hij weer op Neverland gaat wonen.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  woensdag 26 maart 2008 @ 08:58:18 #278
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_57615598
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Hoop je. Ik verwacht een tweede Invincible. Lange wachttijd, matig album. Alleen krijgt hij dit keer waarschijnlijk minder tijd op MTV (You Rock My World werd de eerste paar dagen ongeveer elk kwartier gedraaid). Muziek van 50+'ers is niet meer zo in trek..
Invincible is ook het enige album dat ik niet heb liggen.
pi_57743461
Giel Beelen zei in De Wereld Draait Door dat morgen de nieuwe plaat van Michael Jackson uitkomt, samen met Bono. Maar morgen is het 1 april.

Trouwens hij liet een stukje horen; vage beat en "Heehee!".. dat was echt geen MJ.
standaarddrinker
  maandag 31 maart 2008 @ 21:58:21 #280
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57747348
Net zoals hij zei dat Gansta een plaat van Michael is..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57749263
Volgende maand komt hij aanzetten met Xscape als nieuwe single
standaarddrinker
pi_57752619
quote:
Jackson Five aan de grond
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - Terwijl Michael Jackson een miljoenenschuld met zich meesleept, zijn zijn broers nóg slechter af. De leden van de eens wereldwijd succesvolle popgroep Jackson Five zitten aan de grond. Eén van hen slijt zijn dagen met vakken vullen en twee wonen noodgedwongen weer thuis. Geen wonder dat ze op een reünie hopen…



De vijf zingende broers scoorden megahits met nummers als Blame it on the Boogie en ABC. Maar Michael, Tito, Jermaine, Marlon en Jackie lijkt het geen van allen goed vergaan. Met Michael voorop. De 49-jarige zanger had een vermogen van meer dan een miljard, maar zou nu tegen een faillissement vechten.

Jackie (56) moest weer bij pa en ma Jackson intrekken nadat de stekker uit zijn internetkledingbedrijf ging. Ook 54-jarige broer Jermaine woont nog bij zijn ouders, maar wisselt zijn slaapplaats af met bezoeken aan zijn vriendin. Hij heeft, naar verluidt, een belastingschuld van ruim twee miljoen. En geen werk. Marlon (51) werkt in een supermarkt als vakkenvuller en woont met zijn vrouw in een motel. Tito van 55 is nog wel met muziek bezig: hij is te boeken voor 150 euro per avond. Broer Randy, die in 1980 de plek van Jermaine innam, is nu automonteur. Dan doen de Jackson-zussen het toch beter. De zingende Janet gaat het voor de wind, LaToya heeft een rijke man aan de haak geslagen, net als zus Rebbie.

De mannen, die meer dan honderd miljoen platen verkochten, hopen op een reünie om hun bankrekening en carrière nieuw leven in te blazen. Vader en vroegere manager Joe, nu 79, ziet het helemaal zitten: „Als de Rolling Stones nog steeds geld kunnen binnenhalen met optredens, kunnen mijn jongens dat ook!”
http://www.telegraaf.nl/p(...)_aan_de_grond__.html

Sorry voor het Telegraaf artikel, maar; Marlon vakkenvuller en Randy automonteur? Haha, dat wist ik helemaal niet. Wel sneu dat ze sinds Michael de groep verliet eigenlijk geen poot meer hadden om op te staan.
standaarddrinker
pi_57755480
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 01:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/p(...)_aan_de_grond__.html

Sorry voor het Telegraaf artikel, maar; Marlon vakkenvuller en Randy automonteur? Haha, dat wist ik helemaal niet. Wel sneu dat ze sinds Michael de groep verliet eigenlijk geen poot meer hadden om op te staan.
Zou dat echt allemaal zo zijn? Telegraaf hecht ik niet zoveel waarde aan uiteraard
En anders, het zit m blijkbaar in de familie, te veel en te snel geld uitgeven...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 3 april 2008 @ 07:14:49 #284
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57797298
Het blijft de televaag, maar toch..
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_realityshow__.html
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57797902
Las het gister ja. Alsof Michael van plan is om daaraan mee te doen. Hij laat zich nooit zien, en opeens is hij 24/7 te volgen in een huis . Not gonna happen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57806594
Lijkt me sterk ja. Die broers toch
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_57806975
Nee, Tito zit 24/7 in dat huis. Maar euh, vertraagde 1-april grap ofzo? Alhoewel Jermaine al wel in Big Brother zat. Maar wie wil er nu een reallife soap over Tito zien? Want Michael laat zich toch niet zien.
standaarddrinker
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:54:49 #288
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57836720
Thriller 25 is inmiddels 1,47 miljoen keer verkocht. Toch meer dan menigeen had verwacht.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:36:07 #289
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57854331
Ik ga een dvd van de HIStory tour kopen, welke raden jullie mijn aan? Munchen, Helsinki, Gothenborg of Kopenhagen??
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57854579
Waar ga je die kopen? Houd er rekening mee dat het geen officiele dvds zijn, dus dat er waarschijnlijk een TV-logootje bijstaat en geen echte dvd-kwaliteit
standaarddrinker
pi_57854876
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:36 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga een dvd van de HIStory tour kopen, welke raden jullie mijn aan? Munchen, Helsinki, Gothenborg of Kopenhagen??
Tjah, deze lijken allemaal heel erg veel op elkaar, behalve die van Kopenhagen. Daar viert ie z'n verjaardag . Ik vond Helsinki en Gothenborg op de één of andere manier beter dan Munchen.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 5 april 2008 @ 21:22:45 #292
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57856572
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Waar ga je die kopen? Houd er rekening mee dat het geen officiele dvds zijn, dus dat er waarschijnlijk een TV-logootje bijstaat en geen echte dvd-kwaliteit
Weet ik, bij iemand van mij op school, die heeft er een hele handel in..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57856759
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:36 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga een dvd van de HIStory tour kopen, welke raden jullie mijn aan? Munchen, Helsinki, Gothenborg of Kopenhagen??
Gothenborg of Kopenhagen.

HIStory Tour vind ik overigens vrij weinig aan, maar goed.
pi_57859739
Maar Munich is ook wel goed hoor Rnnz, vooral Billie Jean
standaarddrinker
pi_57861925
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Maar Munich is ook wel goed hoor Rnnz, vooral Billie Jean
Laat dat nou net een van de slechtste Billie Jean optredens ooit zijn, imo.
pi_57862135
Het is vertraagd zodat het een meer bluesy gevoel geeft, en hij doet een soort mime-uitvoering.. echt geweldig
standaarddrinker
pi_57864069
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Maar Munich is ook wel goed hoor Rnnz, vooral Billie Jean
Billie Jean in Munchen onwijs goed? Hell no

Billie Jean in Kuala Lumpur

imo het beste Billie Jean optreden tijdens de HIStory tour
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57872409
quote:
Op zondag 6 april 2008 01:25 schreef DrDentz het volgende:
Het is vertraagd zodat het een meer bluesy gevoel geeft, en hij doet een soort mime-uitvoering.. echt geweldig
Oké, daar had je me.
  donderdag 10 april 2008 @ 21:08:33 #299
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_57965780
Ben even at random op m'n i-pod wat nummers aan het luisteren van Michael Jackson. Blijft gewoon Briljant! Als het een tijdje is geleden dat je er naar geluisterd heb is het echt weer geweldig wat die man gemaakt heeft.
pi_58009784
Juist
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')