Klopt, dat vond ik toen ook, nu nog trouwens. Vergelijk dan die nieuwe vocals van WBSS met de nieuwe For All Time. Klinkt totaal anders. Baal ervan, want ik kan de demo niet meer vindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef Rnnz het volgende:
Alleen weet ik gewoon honderd procent zeker dat dit niet uit 1982 is. Die demo die ik nog ergens heb liggen klinkt gewoon Dangerous-era.
Of ie released is of niet maakt niet uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef Zapato het volgende:
Sowieso dat die demo niet uit '82 is. Bullshit. Dangerous of later, m'n linkerbal d'rom. Kan de demo wel uploaden, maar mag de link niet plaatsen hier. Of istie niet gereleased?
Je bent er altijd wel snel bij hequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:34 schreef nipeng het volgende:
[..]
Of ie released is of niet maakt niet uit.Tenzij die door de eigenaar zelf op zijn eigen site of die van promotor/label geplempt is.
Er om vragen (pm me) is ook een no-no.
Die ligt er volgende week weer uit hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
The girls is mine 2008 binnengekomen op 42 in de Mega Top 50
You just went trough my mind. Hij ziet idd wel vet uit hier, maar we schieten d'r niet echt iets mee op ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef Rnnz het volgende:
Michael gaat optreden op de Grammy's.. of toch niet? Laat eens iets horen MJ :x
Zou wel vet zijn, MJ na een medley van Wanna Be Startin' Somethin', Billie Jean en Beat It: those were good songs.. I like those songs a lot.. but especially, I like the new songs, en dan start ie met een nieuw nummer. Dagdroom
Daarentegen herinner ik me vaker uitspraken als "There is still much more to come..."quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Xaobotnik het volgende:
Nou, hij zei wel dat hij nog steeds bezig is en dat er nog veel van Michael Jackson af komt. Ik neem aan dat hij met veel het niet alleen heeft over 25th Thriller. Al kan dat 'veel' ook betrekking hebben op de verre toekomst...
En dat baseer jij op...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef JBoy het volgende:Het enige wat die gast nog heeft is z'n vroegere albums...maar succesvol zijn met een ECHT nieuw album zit er niet in
quote:
artiest van de eeuw award uitgereikt in monaco.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:31 schreef Rnnz het volgende:
Een of andere awards in 2000: 'You ain't seen nothin' yet' . :x
MHUAHAHAHAAquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:15 schreef Mistadabolina het volgende:
[MJ-fan-pest-mode]
Pfff, Michael Jackson... Die gast heeft na Thriller nooit meer iets fatsoenlijks gepresteerd.
Ja, hij heeft het WK Plastische Chrirugie verbeterd
[/MJ-fan-pest-mode]
No shit!quote:
Ain't kiddin' me?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:10 schreef Devrim_ het volgende:
"Nieuw" album van MJ.
ARTIST : Michael Jackson
TITLE : Thriller (25th Anniversary Edition)
LABEL : MJ Productions
GENRE : Pop
SOURCE : CD (LP)
PLAYTIME : 01:07:15
STORE DATE : 2008-02-00
Track List
----------
1. Michael Jackson - Wanna Be Startin Somethin 6:02
2. Michael Jackson - Baby Be Mine 4:20
3. Michael Jackson (with Paul McCartney) - The 3:42
Girl Is Mine
4. Michael Jackson - Thriller 5:57
5. Michael Jackson - Beat It 4:18
6. Michael Jackson - Billie Jean 4:53
7. Michael Jackson - Human Nature 4:05
8. Michael Jackson - PYT (Pretty Young Thing) 3:58
9. Michael Jackson - The Lady In My Life 4:58
10. Vincent Price - Excerpt From Thriller 0:24
Voice-Over Session
11. Michael Jackson (With Will.I.Am) - The Girl Is 3:11
Mine 2008
12. Michael Jackson (With Will.I.Am) - PYT (Pretty 4:21
Young Thing) 2008
13. Michael Jackson (With Akon) - Wanna Be 4:14
Startin Somethin 2008
14. Michael Jackson (With Fergie) - Beat It 2008 4:12
15. Michael Jackson (With Kanye West) - Billie 4:37
Jean 2008
16. Michael Jackson - For All Time (Unreleased 4:03
Track From Original Thriller Sessions)
Staan best veel (nieuwe?) remixes op
Ach ik volg het hier niet en ik vind MJ daar ook niet boeiend genoeg voor.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:39 schreef Rnnz het volgende:
Devrim_: je vertelt iets wat wij al pagina's lang aan het bespreken zijn.Die twee boven jou zijn sarcastisch bezig.
Dat is gewoon trollen wat hij doet, Jackson niet boeiend vinden maar wel die baggertracklist hier plaatsen wetende dat het pijn aan de ogen van een MJ-fan doetquote:Op zondag 3 februari 2008 17:39 schreef Rnnz het volgende:
Devrim_: je vertelt iets wat wij al pagina's lang aan het bespreken zijn.Die twee boven jou zijn sarcastisch bezig.
Maar toch post je vervolgens iets in dit topicquote:Op zondag 3 februari 2008 17:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach ik volg het hier niet en ik vind MJ daar ook niet boeiend genoeg voor.
Wat jij wil hoorquote:Als de MJ fans hier een kliekje willen vormen..prima..zak dan maar in de stront
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is gewoon trollen wat hij doet, Jackson niet boeiend vinden maar wel die baggertracklist hier plaatsen wetende dat het pijn aan de ogen van een MJ-fan doet
Ach ik dacht laat ik eens aardiger zijn voor die fans van een pedoquote:Op zondag 3 februari 2008 18:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar toch post je vervolgens iets in dit topic
[..]
Ik ook. Verder MJJCommunity.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:19 schreef Zapato het volgende:
Check af en toe ff het nieuws forum op MJStar.com. Die zijn met alle belangrijjke dingen wel up-to-date volgens mij.
Pas maar op, straks wordt je post nog verwijderdquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Hij is inmiddels verkrijgbaar via bepaalde wegen...
De 1e is een limited edition. Cover is andersquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:17 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wil em eigenlijk wel aanschaffen, heb nog een BOL.com bon liggen, maar nu staan er twee op de website van Bol.. kan iemand me vertellen wat het verschil is..
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004005874888&Section=MUSIC&lgl=1&plid=SO6R5JsewWoAAAEXgoEHAPTm&lgl_BOL_OWNER_ID=1
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004005618525&Section=MUSIC&lgl=1&plid=SO6R5JsewWoAAAEXgoEHAPTm&lgl_BOL_OWNER_ID=1
thnx alvast!
Ik wacht wel tot deze versie in de uitverkoop ligt, puur voor het boekje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:38 schreef Rnnz het volgende:
De eerste bevat ook een 48 pagina booklet met unieke foto's speciaal geselecteerd door Michael Jackson. Al lijkt me dat laatste sterk...
Juist, juist juist. Dát was vet geweest. Vieren dat 't 25 jaar bestaat is best een vet idee, maar dóe d'r dan wat mee idd. Gooi die nummers zelf in de remix ofzo, hij heeft altijd al gezegd dat 'ie een keer een bluesversie van Billie Jean wilde maken, dit was toch hét moment geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot deze versie in de uitverkoop ligt, puur voor het boekje.
Die cd zal ik toch niet draaien.
Ik had het liefst gezien dat hij em nu weer compleet opnieuw ingezongen had.
http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=281;1;-1;-1&sku=765006quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:14 schreef Noax het volgende:
Ik zag in DWDD dat ze een LP versie van thriller hadden...
Gaat die ook de verkoop in?
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:12 schreef Xaobotnik het volgende:
Het blijven kutnummers. Ook op LP.
Knap speurwerk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=281;1;-1;-1&sku=765006
Ik ga deze dan wel bestellen nu ik m heb gevonden. Toch uniek, een vinyl
Ja, ik vind het nogal een goedkope manier hoe deze mijlpaal wordt gevierd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
Juist, juist juist. Dát was vet geweest. Vieren dat 't 25 jaar bestaat is best een vet idee, maar dóe d'r dan wat mee idd. Gooi die nummers zelf in de remix ofzo, hij heeft altijd al gezegd dat 'ie een keer een bluesversie van Billie Jean wilde maken, dit was toch hét moment geweest.
't Is vandaag he jongens, je wordt dr toch een beetje emotineel van he, snik, au, hiee!
Tjah, commercials hebben het over een surprise performance. Vele fans denken dan gelijk dat de kans groot is dat Michael gaat optredenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:42 schreef Zapato het volgende:
Las wel een gerucht dat 'ie maybe Billie Jean gaat doen bij de Grammmy's morgen. Stel je voor, live gezongen. Oew yeah baby.
Enigszins vreemde theorie...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:55 schreef DrDentz het volgende:
Zal dat hele niet optreden/geen nieuwe muziek/geen clips niet gewoon een strategie zijn, om dat wat er nog over is van de legende te bewaren? Want in de laatste clip die hij opnam, Rock My World, zie je ook nooit echt z'n gezicht.. alsof de regisseur tegen hem zei.. "Uh Michael.. aangezien je best fucking lelijk bent, lijkt het ons beter dat je je gezicht beschermd achter een hoedje, dan adden we daar later ook nog een schaduw overheen."
Utrechtsestraat = Concertoquote:Op zondag 10 februari 2008 00:58 schreef Noax het volgende:
Gisteren in Amsterdam nog bij Fame gevraagd waar ik voor LP's moest zijn, daar adviseerden ze me om naar de Utrechtse straat & Nieuwe dijk te gaan.
Ben helaas de namen van de winkels vergeten...
Zit bij de LP geen leuk boekwerk he?
Ik zou het niet gek vinden. Volgens mij is ie ontzettend onzeker.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Zapato het volgende:
In die volgorde gepost, fucking leip. Zou Michael Jackson bang zijn voor een optreden?
Over zijn bereik maak ik me niet zo'n zorgen. Dat is volgens mij nog groter dan in de jaren '80. Ik maak me meer zorgen om de conditie van z'n stem, poliepjes en beschadigingenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik las toevallig dat hij 50 wordt, dan kan zijn stem toch nooit meer het berik hebben dat nodig is voor zijn liedjes?
Die gast denkt even de eerste moonwalk sinds 2002 te ontlokken.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Zapato het volgende:
“We thought he’d just come on, do a little moonwalk, and that’s it,” a production insider said. “But he’s not even doing that.”
Hoorde vandaag ook een track van de cd, waarop dat inderdaad zo leek.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:35 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij heeft hij de vocals in de nieuwe remixes wel opnieuw ingezongen. Of zit ik er naast?
Inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 18:09 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hoorde vandaag ook een track van de cd, waarop dat inderdaad zo leek.
Verder vind ik het eigenlijk heiligschennis dat figuren als Fergie en al die andere talentloze R&B-stakkers met hun poten aan dit document zitten, maar goed![]()
Ik hou het lekker bij de originele LP.
Serieus? 7Even was echt een titel dat twee jaar terug een keer naar boven kwam ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:47 schreef Rnnz het volgende:
Onze held staat op de voorkant van Veronica Magazine, ter ere van Thriller. Ook een artikel van een aantal pagina's (met natuurlijk weer de nodige onwaarheden, zo heeft Veronica niet even opgezocht dat '7Even' als albumtitel een verzinsel was.
Maar goed, toch leuk.
Nee hoor, we duiden enkel wat discrepanties aan tussen de werkelijkheid en wat in de media geschreven wordt. Als we iets verwijten, is dat hooguit een verwijtbaar onvermogen om zaken juist te benoemen en te beredeneren. Verder betreft mijn geval enkel het afzeiken van één papieren medium. Maar goed, ik ben een van die mensen die Van Gaal ook wel vaak gelijk geeft.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Nu zijn we net een stel Van Gaals die de media overal de schuld van geven.
Dat is een hoop geldquote:The King Of Pop, Michael Jackson, has been offered $1 million-a-night to play London’s Millennium Dome. AEG Live, wants Jackson to play its Millennium Dome in London. The deal that’s been offered could total up to $30 million. It begins with a $10 million guarantee for 10 nights, with a maximum of 30 nights adding up to $30 million. It’s not a hard show to do, either. The proposal, is for Jackson to stage his bestselling album “Thriller” from beginning to end at each show. Then, for encores, he would add in several hits from “Off the Wall” and other albums.
AEG people really wanted Jackson to make some kind of appearance at the Grammys on Sunday to drum up excitement. “He was too scared,” a source said. “He was nervous about tripping or doing something wrong. He’s paranoid. He’s got to get over it.”
Fox News
Dit beangstigt me nogal jongens. Dat hele verhaal met dat geld is leuk voor 'm, maar wtf, hij was nerveus voor een optreden?! Hij was toch nooit nerveus, "I just do what I was born to do".quote:“He was too scared,” a source said. “He was nervous about tripping or doing something wrong. He’s paranoid. He’s got to get over it.”
En daarom dus neveus, maar waarom zoudie daar onzeker over zijn. It bothers mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk niet nerveus, maar eerder onzeker over z'n uiterlijk en z'n talenten.
Hij keek toch nooit tvquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk omdat alles wat hij de afgelopen 10/15 jaar gemaakt heeft afgekraakt is (soms terecht en soms onterecht) en er een shitload aan programma's als MJ's Face, MJ's Mind, MJ's Boys, MJ's Secret World, MJ's Most Shocking.. kun je wel "rhinoceros-skin" hebben, dat moet toch eens aan je zelfvertrouwen gaan vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |