abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56651893
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:58 schreef Noax het volgende:
Gisteren in Amsterdam nog bij Fame gevraagd waar ik voor LP's moest zijn, daar adviseerden ze me om naar de Utrechtse straat & Nieuwe dijk te gaan.
Ben helaas de namen van de winkels vergeten...

Zit bij de LP geen leuk boekwerk he?
Utrechtsestraat = Concerto
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 10 februari 2008 @ 23:01:55 #177
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56655459
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:06 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Utrechtsestraat = Concerto
Thnx MuadDib!
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_56659806
GRAMMYS

Jackson Denied Award In Return For Grammy Performance?
February 10th, 2008

According the British Sunday Newspaper “The Sunday People”, Michael Jackson was invited to open the Grammy’s by performing material from Thriller, celebrating its 25th anniversary. According to one source he said he’d only turn up if he received a special award on stage.

A source said: “Michael is loved by millions but this request was one too many. He’s won enough in the past so they decided to go ahead without him.” Only time will tell….at this point despite the Grammy’s executive producer denying a Jackson appearance, no-one knows if the King Of Pop will perform or in fact appear.

Sunday People

Jackson Aborts Grammy’s, Flies Home To Vegas?
February 10th, 2008

According to Fox News Michael Jackson has aborted his rehearsal and performance plan and returned to Las Vegas with his kids. “He’s telling people he’s sick,” a source said. That’s Jackson code for “I don’t want to do this.” He’s used it before many, many times, sometimes getting sued in the process.

If Jackson shows up for the Grammys, it will be to wave and take a bow. But don’t count on that. “We thought he’d just come on, do a little moonwalk, and that’s it,” a production insider said. “But he’s not even doing that.” Right now, no-one knows what’s going to happen - stay tuned for tonights exciting Grammy Show!

Fox News

Grammy Producer Denies Jackson Performance
February 10th, 2008

Executive Producer of the Grammy Awards, Ken Ehrlich, has denied reports that Michael Jackson will be performing at this years Grammy’s, telling TV’s ‘Extra’ that Jackson will not be taking the stage this Sunday night at the Staples Center in Los Angeles.

In die volgorde gepost, fucking leip. Zou Michael Jackson bang zijn voor een optreden?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56659909
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Zapato het volgende:
In die volgorde gepost, fucking leip. Zou Michael Jackson bang zijn voor een optreden?
Ik zou het niet gek vinden. Volgens mij is ie ontzettend onzeker.
pi_56659977
Ik las toevallig dat hij 50 wordt, dan kan zijn stem toch nooit meer het berik hebben dat nodig is voor zijn liedjes?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56659994
Goh, verrassend allemaal
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56660118
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik las toevallig dat hij 50 wordt, dan kan zijn stem toch nooit meer het berik hebben dat nodig is voor zijn liedjes?
Over zijn bereik maak ik me niet zo'n zorgen. Dat is volgens mij nog groter dan in de jaren '80. Ik maak me meer zorgen om de conditie van z'n stem, poliepjes en beschadigingen
pi_56665286
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Zapato het volgende:
“We thought he’d just come on, do a little moonwalk, and that’s it,” a production insider said. “But he’s not even doing that.”
Die gast denkt even de eerste moonwalk sinds 2002 te ontlokken.
  maandag 11 februari 2008 @ 16:35:57 #184
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56667303
Volgens mij heeft hij de vocals in de nieuwe remixes wel opnieuw ingezongen. Of zit ik er naast?
pi_56668730
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:35 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij heeft hij de vocals in de nieuwe remixes wel opnieuw ingezongen. Of zit ik er naast?
Hoorde vandaag ook een track van de cd, waarop dat inderdaad zo leek.

Verder vind ik het eigenlijk heiligschennis dat figuren als Fergie en al die andere talentloze R&B-stakkers met hun poten aan dit document zitten, maar goed

Ik hou het lekker bij de originele LP.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56671065
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:09 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Hoorde vandaag ook een track van de cd, waarop dat inderdaad zo leek.

Verder vind ik het eigenlijk heiligschennis dat figuren als Fergie en al die andere talentloze R&B-stakkers met hun poten aan dit document zitten, maar goed

Ik hou het lekker bij de originele LP.
Inderdaad
pi_56687041
Onze held staat op de voorkant van Veronica Magazine, ter ere van Thriller. Ook een artikel van een aantal pagina's (met natuurlijk weer de nodige onwaarheden, zo heeft Veronica niet even opgezocht dat '7Even' als albumtitel een verzinsel was.

Maar goed, toch leuk.
pi_56698413
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:47 schreef Rnnz het volgende:
Onze held staat op de voorkant van Veronica Magazine, ter ere van Thriller. Ook een artikel van een aantal pagina's (met natuurlijk weer de nodige onwaarheden, zo heeft Veronica niet even opgezocht dat '7Even' als albumtitel een verzinsel was.

Maar goed, toch leuk.
Serieus? 7Even was echt een titel dat twee jaar terug een keer naar boven kwam ofzo

In de Pers stond gister ook een redelijk groot artikel over Thriller 25, over wie zijn mogelijke opvolger zou kunnen zijn. Staan er figuren als Robbie Williams .

Ook idioot trouwens dat media vaak Billie Jean schrijven als Billy Jean. Grootste klassieker ooit, en dan nog fout schrijven. Alsof ze het erom doen
pi_56709484
Tsja, maar dan heb je het over De Pers. Die 'krant' geeft wel vaker de indruk dat het een initiatief is van zichzelf journalist willen noemende sjappies die eigenlijk te dom waren om op HBO-niveau (wat gedegen journalistiek toch minimaal is) te werken, cq. ergens binnen te komen. Erg infantiel en simpel geschreven. Net een stel middelbarescholieren die maar vanalles overnemen en zelf geen werkelijk denkniveau hebben dat 'het volk' ontstijgt.

Dat Billy Jean snap ik ook niet. Vaak zat is het zelfs 'Billy Jean's'
pi_56710609
Nu zijn we net een stel Van Gaals die de media overal de schuld van geven.
pi_56711220
Tvp
pi_56726073
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Nu zijn we net een stel Van Gaals die de media overal de schuld van geven.
Nee hoor, we duiden enkel wat discrepanties aan tussen de werkelijkheid en wat in de media geschreven wordt. Als we iets verwijten, is dat hooguit een verwijtbaar onvermogen om zaken juist te benoemen en te beredeneren. Verder betreft mijn geval enkel het afzeiken van één papieren medium. Maar goed, ik ben een van die mensen die Van Gaal ook wel vaak gelijk geeft.
pi_56733473
Het schijnt dat Thriller 25 sowieso in de top 5 zit van bestverkochte albums in Amerika deze week.
pi_56745611
quote:
The King Of Pop, Michael Jackson, has been offered $1 million-a-night to play London’s Millennium Dome. AEG Live, wants Jackson to play its Millennium Dome in London. The deal that’s been offered could total up to $30 million. It begins with a $10 million guarantee for 10 nights, with a maximum of 30 nights adding up to $30 million. It’s not a hard show to do, either. The proposal, is for Jackson to stage his bestselling album “Thriller” from beginning to end at each show. Then, for encores, he would add in several hits from “Off the Wall” and other albums.

AEG people really wanted Jackson to make some kind of appearance at the Grammys on Sunday to drum up excitement. “He was too scared,” a source said. “He was nervous about tripping or doing something wrong. He’s paranoid. He’s got to get over it.”

Fox News
Dat is een hoop geld

Thriller 25 komt waarschijnlijk binnen op nr 2 in de VS
pi_56746487
Het is inderdaad aardig wat geld. Maar MJ heeft op een avond wel meer verdiend hoor. Ik weet nog zo net niet of een miljoen veel is naar zijn maatstaven. Ik weet dat de Sultan van Brunei ooit eens 30 miljoen betaalde voor een half uur optreden (en waarschijnlijk ook zijn aanwezigheid die verdere avond, wat ongetwijfeld een ongelofelijke kwelling zal zijn geweest voor MJ).
pi_56752269
quote:
“He was too scared,” a source said. “He was nervous about tripping or doing something wrong. He’s paranoid. He’s got to get over it.”
Dit beangstigt me nogal jongens. Dat hele verhaal met dat geld is leuk voor 'm, maar wtf, hij was nerveus voor een optreden?! Hij was toch nooit nerveus, "I just do what I was born to do".

Dat zou toch niet de reden zijn dat 'ie al jaren niet meer optreedt en/of live zingt?
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_56753589
Ik denk niet nerveus, maar eerder onzeker over z'n uiterlijk en z'n talenten.
pi_56755056
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk niet nerveus, maar eerder onzeker over z'n uiterlijk en z'n talenten.
En daarom dus neveus, maar waarom zoudie daar onzeker over zijn. It bothers me
pi_56755207
Ik denk omdat alles wat hij de afgelopen 10/15 jaar gemaakt heeft afgekraakt is (soms terecht en soms onterecht) en er een shitload aan programma's als MJ's Face, MJ's Mind, MJ's Boys, MJ's Secret World, MJ's Most Shocking.. kun je wel "rhinoceros-skin" hebben, dat moet toch eens aan je zelfvertrouwen gaan vreten.
pi_56755578
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk omdat alles wat hij de afgelopen 10/15 jaar gemaakt heeft afgekraakt is (soms terecht en soms onterecht) en er een shitload aan programma's als MJ's Face, MJ's Mind, MJ's Boys, MJ's Secret World, MJ's Most Shocking.. kun je wel "rhinoceros-skin" hebben, dat moet toch eens aan je zelfvertrouwen gaan vreten.
Hij keek toch nooit tv . Dus hij weet niets van die programma's af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')