Utrechtsestraat = Concertoquote:Op zondag 10 februari 2008 00:58 schreef Noax het volgende:
Gisteren in Amsterdam nog bij Fame gevraagd waar ik voor LP's moest zijn, daar adviseerden ze me om naar de Utrechtse straat & Nieuwe dijk te gaan.
Ben helaas de namen van de winkels vergeten...
Zit bij de LP geen leuk boekwerk he?
Ik zou het niet gek vinden. Volgens mij is ie ontzettend onzeker.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Zapato het volgende:
In die volgorde gepost, fucking leip. Zou Michael Jackson bang zijn voor een optreden?
Over zijn bereik maak ik me niet zo'n zorgen. Dat is volgens mij nog groter dan in de jaren '80. Ik maak me meer zorgen om de conditie van z'n stem, poliepjes en beschadigingenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik las toevallig dat hij 50 wordt, dan kan zijn stem toch nooit meer het berik hebben dat nodig is voor zijn liedjes?
Die gast denkt even de eerste moonwalk sinds 2002 te ontlokken.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Zapato het volgende:
“We thought he’d just come on, do a little moonwalk, and that’s it,” a production insider said. “But he’s not even doing that.”
Hoorde vandaag ook een track van de cd, waarop dat inderdaad zo leek.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:35 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij heeft hij de vocals in de nieuwe remixes wel opnieuw ingezongen. Of zit ik er naast?
Inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 18:09 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hoorde vandaag ook een track van de cd, waarop dat inderdaad zo leek.
Verder vind ik het eigenlijk heiligschennis dat figuren als Fergie en al die andere talentloze R&B-stakkers met hun poten aan dit document zitten, maar goed![]()
Ik hou het lekker bij de originele LP.
Serieus? 7Even was echt een titel dat twee jaar terug een keer naar boven kwam ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:47 schreef Rnnz het volgende:
Onze held staat op de voorkant van Veronica Magazine, ter ere van Thriller. Ook een artikel van een aantal pagina's (met natuurlijk weer de nodige onwaarheden, zo heeft Veronica niet even opgezocht dat '7Even' als albumtitel een verzinsel was.
Maar goed, toch leuk.
Nee hoor, we duiden enkel wat discrepanties aan tussen de werkelijkheid en wat in de media geschreven wordt. Als we iets verwijten, is dat hooguit een verwijtbaar onvermogen om zaken juist te benoemen en te beredeneren. Verder betreft mijn geval enkel het afzeiken van één papieren medium. Maar goed, ik ben een van die mensen die Van Gaal ook wel vaak gelijk geeft.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Nu zijn we net een stel Van Gaals die de media overal de schuld van geven.
Dat is een hoop geldquote:The King Of Pop, Michael Jackson, has been offered $1 million-a-night to play London’s Millennium Dome. AEG Live, wants Jackson to play its Millennium Dome in London. The deal that’s been offered could total up to $30 million. It begins with a $10 million guarantee for 10 nights, with a maximum of 30 nights adding up to $30 million. It’s not a hard show to do, either. The proposal, is for Jackson to stage his bestselling album “Thriller” from beginning to end at each show. Then, for encores, he would add in several hits from “Off the Wall” and other albums.
AEG people really wanted Jackson to make some kind of appearance at the Grammys on Sunday to drum up excitement. “He was too scared,” a source said. “He was nervous about tripping or doing something wrong. He’s paranoid. He’s got to get over it.”
Fox News
Dit beangstigt me nogal jongens. Dat hele verhaal met dat geld is leuk voor 'm, maar wtf, hij was nerveus voor een optreden?! Hij was toch nooit nerveus, "I just do what I was born to do".quote:“He was too scared,” a source said. “He was nervous about tripping or doing something wrong. He’s paranoid. He’s got to get over it.”
En daarom dus neveus, maar waarom zoudie daar onzeker over zijn. It bothers mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk niet nerveus, maar eerder onzeker over z'n uiterlijk en z'n talenten.
Hij keek toch nooit tvquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk omdat alles wat hij de afgelopen 10/15 jaar gemaakt heeft afgekraakt is (soms terecht en soms onterecht) en er een shitload aan programma's als MJ's Face, MJ's Mind, MJ's Boys, MJ's Secret World, MJ's Most Shocking.. kun je wel "rhinoceros-skin" hebben, dat moet toch eens aan je zelfvertrouwen gaan vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |