abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55313864

---------------------------------------------------------------------------------------------

Michael Jackson #26 - Eind dit jaar of toch 2008?
Michael Jackson #25 - And we're still waiting...
Michael Jackson #24 - Jackson 5 gaat optreden in de VS?
Michael Jackson #23 -Take my name and just let me be..
Michael Jackson #22 The King of Pop
Michael Jackson #21 - We Are The Wooorrllddd :o
Michael Jackson #20 - Op naar de WMA's!
Michael Jackson #19 - Shamone!
Michael Jackson #18 - Nieuw album in.. euh....
Michael Jackson #17 - Nieuw album in 2007
Michael Jackson #16 - King of Pop
Michael Jackson #15
Michael Jackson #14 - Europe, here I come

---------------------------------------------------------------------------------------------

Laatste nieuws:
quote:
Rappers mixen oude Jackson-nummers

Kanye West, Akon en will.i.am hebben oude nummers van Michael Jackson gemixt voor Jacksons nieuwe album Thriller - 25th Anniversary Edition.

West heeft Billie Jean onder handen genomen en will.i.am The Girl Is Mine en P. Y.T. (Pretty Young Thing). Akon nam samen met will.i.am Wanne Be Startin' Somethin' opnieuw op.

Verder staan er ook niet eerder uitgebrachte nummers van Jackson zelf op,één daarvan is For All Time. Jackson nam dat nummer op tijdens de Thriller- sessies, maar dat haalde toen het album niet. Nu heeft de artiest het opnieuw gemixt. De cd komt op 12 februari uit.
  zondag 16 december 2007 @ 15:44:45 #2
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_55314018
wat een vreemde foto, waar is die van?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_55314419
Een van de laatste photoshoots van paar weken terug.
pi_55314868
En de bröödnödige tvp. Kut 25th Anniversary. Hoewel d'r wel nieuwe vocals op staan dus. Enige positieve punt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55317219
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef Zapato het volgende:
En de bröödnödige tvp. Kut 25th Anniversary. Hoewel d'r wel nieuwe vocals op staan dus. Enige positieve punt.
mwah, voor de vocals hoef je het ook niet te doen vind ik
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55319450
Njah, nieuwe zangshit vind ik altijd wel interessant hoor. Daar gaat het bij hem toch voornamelijk om. Als je alleen op z'n muziek afgaat
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55319495
Wat moet ik me voorstellen bij nieuwe vocals dan, nieuw opgenomen in 2007 of ongebruikt materiaal uit 1982?
pi_55319956
quote:
Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij nieuwe vocals dan, nieuw opgenomen in 2007 of ongebruikt materiaal uit 1982?
Laatste toch neem ik aan?
pi_55343353
quote:
Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop het eerste, hoewel het laatste ook vet zou zijn. Bedoel gewoon vocals die we nog niet eerder hebben gehoord.
pi_55372331
Tsja, wat is 'nog niet eerder gehoord'. Een hoop van de nummers die nooit zijn uitgebracht, vonden via internet toch hun weg naar mensen. Nieuwe vocals, tsja, die zijn interessant om een keer te horen, maar daar blijft het doorgaans wel bij.
pi_55373590
Nieuwe oude vocals, ik zal er geen cd voor kopen.
pi_55374271
Same here....
pi_55386145
En wat ook wat, lieve mede fans, zeggen we over de foto van MJ in de boekenwinkel?

'I'm not a freak' roept hij dan tijdens interviews. Loop dan ook eens niet zo voor l*l zou je denken, toch?
pi_55389096
Ach, iedereen loopt toch wel eens met stickers op zn gezicht rond
pi_55395181
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Ach, iedereen loopt toch wel eens met stickers op zn gezicht rond

Maar die cd koop ik ook niet, zonde van het geld. Downloaden daarentegen
pi_55403503
Inmiddels zijn de nieuwe remixes ook online.

Mèn, what a total letdown.
  woensdag 19 december 2007 @ 23:29:06 #17
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55404226
Link naar een streaming site:
http://www.xxlmag.com/online/?p=17636

The Girl is Mine 2008 (will.i.am)
P.Y.T. 2008 (will.com)
Wanna Be Startin Somethin 2008 (Akon)
Beat it 2008 (Fergie)
Billie Jean 2008 (Kanye West)

Beat It & Billy Jean weinig bijzonders. Denk dat Kanye niet vaak zo makkelijk een remix heeft gemaakt
Vind P.Y.T. het geinigst. Girl Is Mine matig (maar ook al geen fan van t origineel).
En WBSS met Akon, ach, hij doet iig z'n best om er wat van te maken (vergeleken met de rest)

[ Bericht 60% gewijzigd door matthijst op 20-12-2007 00:00:09 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55405559
Ik vind The Girl is mine best wel een goede remix. PYT is ook wel oke, de rest is matig tot slecht.
pi_55405791
Ik vind ze allemaal waardeloos vooral Fergie op Beat It
pi_55410088
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef Rnnz het volgende:
Mèn, what a total letdown.
Wat je zegt. Die nummers zijn totaal verkracht
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:13:01 #21
28167 matthijst
pi_55434212
NEW MUSIC! MICHAEL JACKSON DEDICATION ALBUM FOR YOU!

Well, comrades: the time has come.

For all of my talk about revolution and what it means, the time has come for me to put true action behind those words. Let me lay out the Rhymefest Guerilla Strategy.

On December 15, I will be releasing the Michael Jackson dedication mixtape album entitled MAN IN THE MIRROR featuring Talib Kweli, Little Brother, Wale and many others.

This was very important to me, seeing as how Michael Jackson is responsible for a revolution in a music that took place when he dropped a fucking bomb on the planet called THRILLER. It's only right that I pay homage to the pop equivalent of what EL CHE will bring: the fucking bomb.

Now, don't go thinking I did some cheesy shit; you know... just rapping over Thriller, Billie Jean, the standard classics. Oh no, my brothers and sisters: we dug in the archives for this one.

We got Mike jams that you may not even remember, as well as some unreleased shit that I know you have never heard before. I mean, we got Michael joints remixed by some of Hip-Hop's best producers: Mark Ronson, Emile, 9th Wonder & Best Kept Secret. And, just to get you ready for what's getting ready to happen, head over to my MySpace profile at myspace.com/rhymefest and preview the new joint "NEVER CAN SAY GOODBYE" featuring Talib Kweli and the hot back-and-forth between myself and up-and- coming DC rapper Wale on "GET UP". Don't forget to check out "FOOLIN AROUND"; that should be self-explanatory.

Check out the album cover below [and on my profile pic], and don't fail to read it closely. Oh yeah: mixed by Allido's own DJ Mark Ronson!

Let it be known: This is the first dedication album ever made like this. Anybody else who attempts to do it is a fuckin' biter.

Get ready for EL CHE. It's on the way. But first, December 15: MAN IN THE MIRROR. Check my MySpace profile then to see how to get your copy. Spread the word.

GET PLUGGED!

http://www.myspace.com/rhymefest

[ Bericht 31% gewijzigd door matthijst op 21-12-2007 16:03:54 ]
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:37:07 #22
28167 matthijst
pi_55448034
Ter gelegenheid van de 50e verjaardag van Michael Jackson en 25 jaar na het verschijnen van “Thriller”, het bestverkochte album aller tijden, komen Jacksons grootste hits en legendarische videoclips weer tot leven in THRILLER LIVE. Deze show zal op 24 en 25 april 2008 te zien zijn in de Heineken Music Hall.

THRILLER LIVE is een grote muziekshow rond de hits van Michael en The Jackson 5 met 35 artiesten waaronder zangers, dansers, een gospelkoor en live band. In ruim twee uur wordt het publiek meegenomen langs Michaels ongelofelijke carrière. Nummers van The Jackson 5 waaronder I Want You Back, I’ll Be There, Can You Feel It en zijn beste solo-hits als Rock With You, Thriller, Beat It, Billie Jean komen voorbij.

Bij THRILLER LIVE krijgt het publiek weer het echte Jackson-gevoel terug uit de jaren 70 en 80. Na afloop van de show gaat het feest door tijdens de gratis Afterparty met uitsluitend 70’s en 80’s hits.
pi_55456923
Akon heeft in een radio-interview verteld dat Michael bezig is met de SUPERBOWL. Of hij lult uit z'n nek of Michael is flink bezig. Zo iets groots kan hij toch niet zomaar vertellen op een zendertje?
pi_55465749
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 01:45 schreef Rnnz het volgende:
Akon heeft in een radio-interview verteld dat Michael bezig is met de SUPERBOWL. Of hij lult uit z'n nek of Michael is flink bezig. Zo iets groots kan hij toch niet zomaar vertellen op een zendertje?
Mwah, Michael belooft/zegt wel meerdere dingen. Misschien dat ie ooit eens tegen Akon heeft gezegd dat het hem leuk leek om weer eens een Superbowl te doen...
pi_55467326
Nieuw kerstoptreden van MJ

http://www.elfyourself.com/?id=1678290741
Don't judge a duck by its brother
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:18:38 #26
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_55538088
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:58 schreef Schijtgeit het volgende:
Nieuw kerstoptreden van MJ

http://www.elfyourself.com/?id=1678290741
oud
pi_55654476
Wat een drama zeg allemaal. Pff..
pi_55656362
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef Zapato het volgende:
Wat een drama zeg allemaal. Pff..
Welk drama?
pi_55686989
Ja, vooral die remixes.

Zoudie dat opnieuw ingezongen hebben dat stukje van WBSS?
pi_55701233
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef Zapato het volgende:
Ja, vooral die remixes.

Zoudie dat opnieuw ingezongen hebben dat stukje van WBSS?
Ja, dat is wel duidelijk te horen. Vind z'n stem verre van optimaal. Ik geef de schuld maar aan het afraffelen van die remixes...
pi_55701379
Klinkt wel alsof het opnieuw is ingezongen. Ik denk niet dat het aan z'n stem ligt, meer aan de haastige opnames en het inderdaad afraffelen van de remixes.
  woensdag 2 januari 2008 @ 00:15:10 #32
28167 matthijst
pi_55713950
Rhymefest / Mark Ronson MJ Tribute mixtape is er:
http://rhymefeststore.com/mixtapes/Rhymefest_ManInTheMirror.zip

Geinig gedaan
pi_55717049
Maare, even voor de duidelijkheid... Die remix cd is de Thriller cd en die komt dit jaar uit? Zijn er ook plannen voor een nieuwe cd of is dit het?
pi_55717188
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:36 schreef MJboard het volgende:
Maare, even voor de duidelijkheid... Die remix cd is de Thriller cd en die komt dit jaar uit? Zijn er ook plannen voor een nieuwe cd of is dit het?
Ja, die komt 11 februari uit.

Van wat ik heb begrepen gaat iig Sony UK kijken hoe de remix van The Girl is Mine het gaat doen in de charts. Dan gaan ze verder kijken of er nog een remix wordt uitgebracht. Daarop volgend zijn er dus geruchten dat die Thriller 25 cd een soort opstapje is naar Michael's comeback samen met de hulp van Sony, oftewel, Michael heeft dan weer een platenmaatschappij gevonden.

Het is Sony overigens wel bekend dat Michael bezig is met een nieuw album, echter heeft hij nog niks ingeleverd en verwachten ze dat hij pas wat inlevert zodra het album helemaal af is.
pi_55718348
Ok, dus Thriller wordt helemaal uitgemolken als opstap voor die nieuwe cd.
Nu maar hopen dat het gaat lopen

Bedankt, had het even niet op een rijtje
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:06:17 #36
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_55771133
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

met de hulp van Sony, oftewel, Michael heeft dan weer een platenmaatschappij gevonden.
Ok, maar het is dus de platenmaatschappij die hij eerst zo verfoeide, en waarvan hij vond dat hij niet eerlijk werd behandeld, die hij weer heeft aangegrepen voor een comeback?
pi_55778926
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ok, maar het is dus de platenmaatschappij die hij eerst zo verfoeide, en waarvan hij vond dat hij niet eerlijk werd behandeld, die hij weer heeft aangegrepen voor een comeback?
Het ging hem vooral om Mottola, en aangezien die al een paar jaar weg is bij Sony, mede door die hetze, zal Michael denk ik maar al te graag terug willen. Vooral vanwege de financial support...
pi_55784789
Op Mottola na is Sony inderdaad erg geliefd bij Michael denk ik.

EN ALS IE NOU EENS IETS UIT GAAT BRENGEN dan zouden zijn fans ook weer blij zijn.

(hint, hint..)
pi_55787434
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Op Mottola na is Sony inderdaad erg geliefd bij Michael denk ik.

EN ALS IE NOU EENS IETS UIT GAAT BRENGEN dan zouden zijn fans ook weer blij zijn.

(hint, hint..)
Paar remixjes kun je krijgen
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:41:47 #40
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_55807402
Ik vind die remixjes zwaar kut, hoop dat het echtere werk toch wel weer van zijn eigenlijke niveau zijn..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_55808103
Juist. Hij is zo kenkergeniaal he, zat weer allerlei te dingen zo te kijken en luisteren, maar waarom doet 'ie er nu niks meer mee dan he. Lul.
  zondag 6 januari 2008 @ 00:18:50 #42
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_55813163
Trouwens, dat Rhymefest album vind ik best aardig klinken...
pi_55865568
Michael Jackson geeft reeks concerten in Londen

AMSTERDAM - Net als Prince vorig jaar, zal Michael Jackson dit jaar een reeks concerten geven in de Londense O2 Arena. Het zou in eerste instantie gaan om zeven of tien concerten. De optredens zullen in het teken staan van het 25-jarig jubileum van het hitalbum Thriller.

Er bestaat een grote kans dat Jackson tijdens deze shows het album integraal zal gaan vertolken. Dit is namelijk een grote wens van een van de organisatoren.

Michael Jackson zelf heeft hierover blijkbaar niet zoveel in te brengen, voor hem zijn de concerten vooral een manier om van zijn torenhoge schulden af te komen. Deze zouden inmiddels zo'n 220 miljoen euro bedragen.

Volgens de krant The London Paper zouden de concerten al in februari zijn. De krant beroept zich op een zeer betrouwbare, maar anonieme bron. Naast Michael Jackson heeft overigens ook Whitney Houston plannen voor een concertreeks in het Londense stadion.

Naast deze concerten zal Thriller ook worden herdacht met een speciale uitgave van het album. Hierop staat ondermeer het duet The Girl Is Mine dat Michael Jackson oorspronkelijk met Paul McCartney opnam.

Op de nieuwe versie van het nummer is de ex-Beatle niet meer te horen, maar horen we naast Wacko Jacko alleen de stem van will.i.am van de Black Eyed Peas.

De reden hierachter zou een langdurende ruzie tussen Jackson en McCartney over de rechten van de Beatles-catalogus. Michael Jackson kocht deze in 1985 voor 47.5 miljoen dollar. Paul McCartney was hier destijds zeer verbolgen over.
Nothing has changed. Everything has changed.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:21:54 #44
28167 matthijst
pi_55867311
Hmm, 1 grote Thriller playbackshow...
pi_55868076
mmm ben benieuwd of er nog een voorverkoop zal zijn
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55868754
Tjah, dit heeft Raymone iig gezegd:

"Nothing is confirmed yet unfortunately so I’m not in a position to comment to be honest, but yes, it is something that is being discussed."

Het is al langer duidelijk dat er plannen zijn voor een reeks concerten in O2, echter zijn er ook al heel lang plannen voor een nieuw album...
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef matthijst het volgende:
Hmm, 1 grote Thriller playbackshow...
idd ja
pi_55874679
Maar is het niet gewoon Thriller Live en dat Michael dan toekijkt vanuit het publiek zoals het begin van 30th Anniversary?
pi_55876885
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar is het niet gewoon Thriller Live en dat Michael dan toekijkt vanuit het publiek zoals het begin van 30th Anniversary?
Dat zal helemaal een let down zijn
pi_55877023
tvp
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:55:43 #50
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_55895719
tvp
pi_55897121
Even gewoon een hele positieve voorstelling van dit bericht;
Michael geeft een reeks van concerten in de O2, dik uitverkocht, dikke hype, mensen vliegen in vanuit alle landen, Michael geeft ongekende shows en hij danst en zingt alsof hij weer 25 is...
Zou dat niet geweldig zijn?

Of zal het zo'n sneu concert worden met hoge prijzen, weinig animo, veel playback, weinig dans en gewoon een totale show zonder enige X-factor. Zonder enige bijzonderheid.

De laatste keer dat ik hem hem zien optreden was in 2001, een echt concert zelfs in 1997. Zo lang geleden! Ik hoop zo erg dat het hem nog gewoon lukt om zo'n mooi concert neer te zetten als bijvoorbeeld George Michael. Dat was fenomenaal!
pi_55897628
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:53 schreef MJboard het volgende:
Even gewoon een hele positieve voorstelling van dit bericht;
Michael geeft een reeks van concerten in de O2, dik uitverkocht, dikke hype, mensen vliegen in vanuit alle landen, Michael geeft ongekende shows en hij danst en zingt alsof hij weer 25 is...
Zou dat niet geweldig zijn?

Of zal het zo'n sneu concert worden met hoge prijzen, weinig animo, veel playback, weinig dans en gewoon een totale show zonder enige X-factor. Zonder enige bijzonderheid.

De laatste keer dat ik hem hem zien optreden was in 2001, een echt concert zelfs in 1997. Zo lang geleden! Ik hoop zo erg dat het hem nog gewoon lukt om zo'n mooi concert neer te zetten als bijvoorbeeld George Michael. Dat was fenomenaal!
Ben ik helemaal met je eens.

Het laatste wat ik heb gelezen (uiteraard een gerucht) dat Michael zelfs dertig concerten gaat geven. Beetje te overdreven als je het mij vraagt.

Kijk, dat Michael hier en daar wat playbackt, neem ik voor lief. Het moet echter niet een concert zijn a la HIStory, dat was dramatisch qua playbacken dan.

Ben erg benieuwd wat zo'n kaartje moet gaan kosten, zou hem toch echt een keer live willen zien. Helaas was ik in 96 net te laat met kaartjes kopen
pi_55898810
Oeee, de spanning

Hij heeft echt nog één kans om te laten zien dat 'ie het nog kan, en dat is wel deze. Ik kan echt niet meer met een playbackshow aankomen bij een goede vriend van me die zwaar Prince-fan is. Weenie of iemand de O2-shit van Prince heeft gehoord, maar dat was magistraal. Michael moet nu gewoon laten zien dat hij dat óók nog steeds kan.

Als het natuurlijk allemaal waar is.
pi_55898961
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef Zapato het volgende:
Als het natuurlijk allemaal waar is.
Dat moet allemaal nog blijken ja
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:56:10 #55
202094 KingOfPop
pi_55899921
Weet iemand wanneer de 'The Girl Is Mine remix' wordt gereleased in Nederland?
pi_55900085
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:56 schreef KingOfPop het volgende:
Weet iemand wanneer de 'The Girl Is Mine remix' wordt gereleased in Nederland?
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ja, die komt 11 februari uit.
oftewel, gewoon als in gereleased worden op het album...
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:48:53 #57
28167 matthijst
pi_55910932
Ik vrees 1 grote playbackshow.
Sowieso al apart dat ie schijnbaar in 4-8 weken een complete live show zou kunnen voorbereiden. Misschien weer een standaard History-achtige concerten ofzo? Dat ie al die gasten van 10 jaar terug optrommelt en daarmee als een gek gaat repeteren?
Lijkt me vrijwel uitgesloten dat hij (veel) live gaat zingen: 4-8 weken om de shows te oefenen, laat staan dat ie dan ook nog tijd heeft om alle nummers te repeteren en op conditie te komen om te zingen en dansen tegelijk....

Had Prince niet 150(?) nummers voorbereid voor zijn O2 tour?
pi_55912905
Ach, Prince speelt elke avond wat anders. Kon/deed Michael dat maar eens.

Daarom geloof ik ook niet dat hij volgende maand al concerten gaat geven, dat kan nooit binnen een maand.
pi_55916281
Dat het al volgende maand zou zijn, lijkt mij ook sterk. Echter horen we deze berichten pas sinds vorige maand. Wie weet dat die plannen er al maanden liggen en vorige maand pas naar buiten zijn gekomen. m.a.w. misschien is ie al maanden aan het oefenen. Puur hypothetisch natuurlijk. Lijkt mij erg sterk, maar je weet het nooit
pi_55937707
Nou, Michael kan inderdaad al máánden aan het oefenen zijn. Ik bedoel, wat zien we hem nou. Helemaal niet, God know's what he's up to
pi_55939286
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:54 schreef MJboard het volgende:
Nou, Michael kan inderdaad al máánden aan het oefenen zijn. Ik bedoel, wat zien we hem nou. Helemaal niet, God know's what he's up to
Echt zo'n typische reactie van een blinde Michael-fan. Kom op, ik geloof écht niet dat Michael al maanden aan t oefenen is. Ik ben net zo blij als jij als t wel zo is, maar ik geloof het gewoon niet. Volgens mij zit ie chill papa te spelen en schrijft ie aan z'n album. En dat is al heel wat, dat ie gaat oefenen en dan een echt ouderwets goed optreden gaat doen; ik ben echt heel bang van niet.
pi_55939593
Ik geloof het pas als hij weer op het podium staat, en dan bedoel ik niet een beetje meeneuriën met We Are the World
pi_55941511
De concerten staan gepland voor juni 2008, dus dat duurt nog even.
In Engeland zijn al enkele verkoop punten begonnen met pre-sale tickets te verkopen.
Maar het is niet zeker dat de concerten gaan plaatsvinden. MJ's publicist ontkent niet dat er op dit moment onderhandelingen plaatsvinden .
Maar 30 concerten lijkt mij uitegesloten, meer in de trend van 2 of 3 concerten.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 07:24:09 #64
28167 matthijst
pi_55942651
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:49 schreef Zapato het volgende:
... en dan een echt ouderwets goed optreden gaat doen; ik ben echt heel bang van niet.
Dat heeft ie al bijna 20 jaar niet meer gedaan, dus inderdaad:zou wel heel verrassend zijn als ie daar nu opeens weer mee gaat beginnen

Zo'n standaard playbackshow zal nog wel redelijk lukken, maar of je dat als artiest moet willen: prince speelt elke avond andere nummers live, geeft 21 concerten.
Dan moet je je toch kapot schamen als je daar met een History herhalingsshowtje de boel aan elkaar komt playbacken, alleen om ff snel te cashen
pi_55942673
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:24 schreef matthijst het volgende:

[..]
Zo'n standaard playbackshow zal nog wel redelijk lukken, maar of je dat als artiest moet willen: prince speelt elke avond andere nummers live, geeft 21 concerten.
Dan moet je je toch kapot schamen als je daar met een History herhalingsshowtje de boel aan elkaar komt playbacken, alleen om ff snel te cashen
Dat gaat het helaas wel worden, tenminste dat idee heb ik gewoon. Jammer genoeg...
pi_55944836
Als hij het nu verpest, dan is het over... Helaas :-(
pi_55948245
Volgens SoHood.com , Heeft gitarist Santana in een interview verteld weer te gaan werken met MIchael Jackson. Is leuk nieuws, maar het meest interessante is dat hij zegt met Michael Jackson en Quincy Jones te gaan samenwerken. Dus is het dreamteam weer bij elkaar ? I hope so...
pi_55952385
Het enige wat wel echt vol chill is, is dat er weer mad veel geruchten gaan: elke dag iets nieuws enzo. Dat is wel fijn na 5 jaar stilte..

D'r gaat dus wel íets gebeuren!
pi_55952792
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:23 schreef Zapato het volgende:
Het enige wat wel echt vol chill is, is dat er weer mad veel geruchten gaan: elke dag iets nieuws enzo. Dat is wel fijn na 5 jaar stilte..

D'r gaat dus wel íets gebeuren!
idd ja. Nog nooit zoveel geruchten gehoord in een kleine maand tijd
pi_55953364
Ik ben de laatste tijd steeds meer naar Michael Jackson nummers gaan luisteren, vooral 'onbekendere' nummers als PYT en State of Shock zijn echt mijn favorieten.
De nieuwe versies/remixen zijn trouwens zwaar ruk, alleen dat pyt sampletje dat kanye west gebruikt in good life is wel aardig.
pi_55956673
Februari 2008 wordt ook hardnekking genoemd, juni ook. Ja, ik vind de geruchten ook spannend, ben er klaar voor

Iemand deze website al gezien?

http://onlineticketshop.vanlieremedia.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=6712##
pi_55956823
¤ 1900! ! voor een plekkie !
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_55957280
De site zegt dat het te maken heeft met vraag en aanbod. Soort van marktplaats achtige praktijken?
Gewoon lekker bieden?

Snap er niks van, al die website waarvoor je je al kan inschrijven enzo.
  zondag 13 januari 2008 @ 09:50:33 #74
202094 KingOfPop
pi_55992206
Ik heb geruchten gehoord die zeggen die in Londen concerten geeft voor Thriller 25 en wanneer het nieuwe album uit komt dat die dan nog gaat touren door alleen Europa..
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:46:04 #75
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56096691
Ik geloof er helemaal niks van. Hij is volgens mij nog altijd een wrak, zie die man echt geen concerten geven.
pi_56097308
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van. Hij is volgens mij nog altijd een wrak, zie die man echt geen concerten geven.
Nou nou, niet zo negatief he
pi_56103792
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo negatief he
Ook al zit er een kern van waarheid in, hij is geen wrak. Wrak is als in Britney, en zo slecht gaat het nou ook weer niet volgens mij.

*Michael naakt shoppen *
pi_56103837
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:13 schreef Zapato het volgende:
*Michael naakt shoppen *
brrr

Dansen kan ie echt nog wel denk ik hoor. Je zou misschien denken dat het niks wordt omdat z'n echte laatste dance act al uit het jaar 2002 (?) stamt
pi_56107526
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

brrr

Dansen kan ie echt nog wel denk ik hoor. Je zou misschien denken dat het niks wordt omdat z'n echte laatste dance act al uit het jaar 2002 (?) stamt
Maybe, maar dat moet toch niet meer de focus zijn op je bijna-50e?
pi_56107723
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:12 schreef Zapato het volgende:

[..]

Maybe, maar dat moet toch niet meer de focus zijn op je bijna-50e?
Nee ok, maar ik mag toch nog wel verwachten van hem dat ie nog kan moonwalken. Een soortgelijk concert als ten tijde van Bad zie ik hem ook zeker niet meer doen. Zo energiek is ie bij lange na niet meer. Laat hem eerst nog maar even zien dat hij nog kan zingen
pi_56108546
Precies, eerst het zingen nu, dan het dansen.

MJNO gaat trouwens dicht he, iemand al een goed alternatief gevonden?
pi_56109096
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

brrr

Een verloren decennium
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:11:12 #83
11502 nipeng
The last ride is free
pi_56113142
Ik heb van de week de nieuwe The girl is mine met Willy-jan gehoord. O wat erg.
pi_56115334
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Zapato het volgende:
Precies, eerst het zingen nu, dan het dansen.

MJNO gaat trouwens dicht he, iemand al een goed alternatief gevonden?
http://www.mjjcommunity.com

Die maar eens proberen...
pi_56136187
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

http://www.mjjcommunity.com

Die maar eens proberen...
Die ligt ook al plat
pi_56136359
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Die ligt ook al plat
Komt door grote toestroom van MJNO leden en een DDoS attack
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:40:19 #87
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_56145659
Gaan er hier nog mensen naar de Thriller live show?

Ik ga met mijn zus, 24 april in de HMH in Amterdam!

Schijnt leuk te zijn (mag ook wel voor 46 euro).

De Ijsselhallen in Zwolle was al uitverkocht helaas helaas, dat is voor ons echt naast de deur!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_56145788
Ik ga niet want Michael Jackson gaat ook niet
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:44:47 #89
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_56148540
Nee ok, maar ik geloof dat het meer een voorstelling is, niet echt een concert of zo...
Het zijn allemaal zitplaatsen (en ik klaag daar niet over want ben dan 6 mnd zwanger).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_56173552
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga niet want Michael Jackson gaat ook niet
Wat hij zegt.
pi_56208182
http://www.youtube.com/watch?v=OvVWsdsE4ZY

For All Time. Nieuwe vocals of gewoon geremasterd? Ik ben er nog niet achter. Het klinkt wel nieuw.
pi_56209531
Ik geloof alleen geremasterd, tenminste, dat heb ik gelezen. Ik heb net even gezocht naar de versie van For All Time die een vijf jaar geleden ofzo op internet was gelekt, maar kon die tussen de vele, vele cd's niet vinden...
pi_56233231
Jan: Launch of myspace and facebook profiles.

Jan 14: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released online.

Feb 1: Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.

Feb 3: Super Bowl XLII TV spot.

Feb 4: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released in stores except in the U.S. where Wanna Be Startin' Something (feat. Akon) will be released.

Feb 10: Grammy Tribute featuring will.i.am, Akon and Fergie.

Feb 11: Thriller 25 is released worldwide.

Ben benieuwd.... zal 2008 het jaar van de comeback worden? Komt de Katrina-single nog uit?!?!?! Gaat ie optreden? Een nieuwe neus? Een nieuw album? Of overdrijft Sony met hun 'massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign' ?
pi_56233529
quote:
Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.
haha, dat zie ik dus nooit gebeuren he
pi_56233551
Als er ipv Thriller 25 nou gewoon een nieuw album stond.. de laatste jaren is het alleen nog uitmelking van oud succes wat het Jackson-kamp over ons uitstrooit. Ik vind Thriller nieteens leuk meer. Rot op met je Billie Jean en Beat It. Die heb ik nu wel na Thriller, HIStory, Number Ones, The Ultimate Collection, The Essential etc etc
pi_56233822
Nee joh, er staan geweldige remixes op
pi_56233952
Oja Fergie zingt nu Beat It. Even een sprintje trekken naar de platenzaak dan maar.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:14:59 #98
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56247044
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef Rnnz het volgende:
Jan: Launch of myspace and facebook profiles.

Jan 14: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released online.

Feb 1: Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.

Feb 3: Super Bowl XLII TV spot.

Feb 4: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released in stores except in the U.S. where Wanna Be Startin' Something (feat. Akon) will be released.

Feb 10: Grammy Tribute featuring will.i.am, Akon and Fergie.

Feb 11: Thriller 25 is released worldwide.

Ben benieuwd.... zal 2008 het jaar van de comeback worden? Komt de Katrina-single nog uit?!?!?! Gaat ie optreden? Een nieuwe neus? Een nieuw album? Of overdrijft Sony met hun 'massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign' ?
Ik zie in dit hele bericht niet één keer ''Michael Jackson'' staan. Hij zal dus nergens aanwezig zijn. Op de één of andere manier lijkt me dat geen goed nieuws.
pi_56253212
For All Time zijn wel nieuwe vocals hoor volgens mij. Beetje moeilijk te horen wel bij dit soort nummers. Maar ik gok iig een deel nieuwe vocals.
pi_56258702
'For All Time'
This beautiful new classic was recorded by Michael in 1982 and never completed or released. He has now completed the song and added to the original production with new vocals and band tracks. Majestically mixed by Mick Guzawski, this newly produced track by MJ is a worthy addition and appropriate closer to THRILLER -- the biggest selling album of all time -- 'For All Time.'

Alleen weet ik gewoon honderd procent zeker dat dit niet uit 1982 is. Die demo die ik nog ergens heb liggen klinkt gewoon Dangerous-era.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')