Ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:53 schreef MJboard het volgende:
Even gewoon een hele positieve voorstelling van dit bericht;
Michael geeft een reeks van concerten in de O2, dik uitverkocht, dikke hype, mensen vliegen in vanuit alle landen, Michael geeft ongekende shows en hij danst en zingt alsof hij weer 25 is...
Zou dat niet geweldig zijn?
Of zal het zo'n sneu concert worden met hoge prijzen, weinig animo, veel playback, weinig dans en gewoon een totale show zonder enige X-factor. Zonder enige bijzonderheid.
De laatste keer dat ik hem hem zien optreden was in 2001, een echt concert zelfs in 1997. Zo lang geleden! Ik hoop zo erg dat het hem nog gewoon lukt om zo'n mooi concert neer te zetten als bijvoorbeeld George Michael. Dat was fenomenaal!
Dat moet allemaal nog blijken jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef Zapato het volgende:
Als het natuurlijk allemaal waar is.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:56 schreef KingOfPop het volgende:
Weet iemand wanneer de 'The Girl Is Mine remix' wordt gereleased in Nederland?
oftewel, gewoon als in gereleased worden op het album...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, die komt 11 februari uit.
Echt zo'n typische reactie van een blinde Michael-fan. Kom op, ik geloof écht niet dat Michael al maanden aan t oefenen is. Ik ben net zo blij als jij als t wel zo is, maar ik geloof het gewoon niet. Volgens mij zit ie chill papa te spelen en schrijft ie aan z'n album. En dat is al heel wat, dat ie gaat oefenen en dan een echt ouderwets goed optreden gaat doen; ik ben echt heel bang van niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:54 schreef MJboard het volgende:
Nou, Michael kan inderdaad al máánden aan het oefenen zijn. Ik bedoel, wat zien we hem nou. Helemaal niet, God know's what he's up to
Dat heeft ie al bijna 20 jaar niet meer gedaan, dus inderdaad:zou wel heel verrassend zijn als ie daar nu opeens weer mee gaat beginnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:49 schreef Zapato het volgende:
... en dan een echt ouderwets goed optreden gaat doen; ik ben echt heel bang van niet.
Dat gaat het helaas wel worden, tenminste dat idee heb ik gewoon. Jammer genoeg...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zo'n standaard playbackshow zal nog wel redelijk lukken, maar of je dat als artiest moet willen: prince speelt elke avond andere nummers live, geeft 21 concerten.
Dan moet je je toch kapot schamen als je daar met een History herhalingsshowtje de boel aan elkaar komt playbacken, alleen om ff snel te cashen
idd ja. Nog nooit zoveel geruchten gehoord in een kleine maand tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:23 schreef Zapato het volgende:
Het enige wat wel echt vol chill is, is dat er weer mad veel geruchten gaan: elke dag iets nieuws enzo. Dat is wel fijn na 5 jaar stilte..![]()
D'r gaat dus wel íets gebeuren!
Nou nou, niet zo negatief hequote:Op donderdag 17 januari 2008 10:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van. Hij is volgens mij nog altijd een wrak, zie die man echt geen concerten geven.
Ook al zit er een kern van waarheid in, hij is geen wrak. Wrak is als in Britney, en zo slecht gaat het nou ook weer niet volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief he
brrrquote:
Maybe, maar dat moet toch niet meer de focus zijn op je bijna-50e?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
brrr![]()
Dansen kan ie echt nog wel denk ik hoor. Je zou misschien denken dat het niks wordt omdat z'n echte laatste dance act al uit het jaar 2002 (?) stamt
Nee ok, maar ik mag toch nog wel verwachten van hem dat ie nog kan moonwalken. Een soortgelijk concert als ten tijde van Bad zie ik hem ook zeker niet meer doen. Zo energiek is ie bij lange na niet meer. Laat hem eerst nog maar even zien dat hij nog kan zingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:12 schreef Zapato het volgende:
[..]
Maybe, maar dat moet toch niet meer de focus zijn op je bijna-50e?
Een verloren decenniumquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
brrr![]()
Dansen kan ie echt nog wel denk ik hoor. Je zou misschien denken dat het niks wordt omdat z'n echte laatste dance act al uit het jaar 2002 (?) stamt
http://www.mjjcommunity.comquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Zapato het volgende:
Precies, eerst het zingen nu, dan het dansen.
MJNO gaat trouwens dicht he, iemand al een goed alternatief gevonden?
Die ligt ook al platquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
http://www.mjjcommunity.com
Die maar eens proberen...
Komt door grote toestroom van MJNO leden en een DDoS attackquote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga niet want Michael Jackson gaat ook niet
haha, dat zie ik dus nooit gebeuren hequote:Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.
Ik zie in dit hele bericht niet één keer ''Michael Jackson'' staan. Hij zal dus nergens aanwezig zijn. Op de één of andere manier lijkt me dat geen goed nieuws.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef Rnnz het volgende:
Jan: Launch of myspace and facebook profiles.
Jan 14: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released online.
Feb 1: Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.
Feb 3: Super Bowl XLII TV spot.
Feb 4: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released in stores except in the U.S. where Wanna Be Startin' Something (feat. Akon) will be released.
Feb 10: Grammy Tribute featuring will.i.am, Akon and Fergie.
Feb 11: Thriller 25 is released worldwide.
Ben benieuwd.... zal 2008 het jaar van de comeback worden? Komt de Katrina-single nog uit?!?!?!Gaat ie optreden? Een nieuwe neus? Een nieuw album? Of overdrijft Sony met hun 'massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |