abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55897121
Even gewoon een hele positieve voorstelling van dit bericht;
Michael geeft een reeks van concerten in de O2, dik uitverkocht, dikke hype, mensen vliegen in vanuit alle landen, Michael geeft ongekende shows en hij danst en zingt alsof hij weer 25 is...
Zou dat niet geweldig zijn?

Of zal het zo'n sneu concert worden met hoge prijzen, weinig animo, veel playback, weinig dans en gewoon een totale show zonder enige X-factor. Zonder enige bijzonderheid.

De laatste keer dat ik hem hem zien optreden was in 2001, een echt concert zelfs in 1997. Zo lang geleden! Ik hoop zo erg dat het hem nog gewoon lukt om zo'n mooi concert neer te zetten als bijvoorbeeld George Michael. Dat was fenomenaal!
pi_55897628
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:53 schreef MJboard het volgende:
Even gewoon een hele positieve voorstelling van dit bericht;
Michael geeft een reeks van concerten in de O2, dik uitverkocht, dikke hype, mensen vliegen in vanuit alle landen, Michael geeft ongekende shows en hij danst en zingt alsof hij weer 25 is...
Zou dat niet geweldig zijn?

Of zal het zo'n sneu concert worden met hoge prijzen, weinig animo, veel playback, weinig dans en gewoon een totale show zonder enige X-factor. Zonder enige bijzonderheid.

De laatste keer dat ik hem hem zien optreden was in 2001, een echt concert zelfs in 1997. Zo lang geleden! Ik hoop zo erg dat het hem nog gewoon lukt om zo'n mooi concert neer te zetten als bijvoorbeeld George Michael. Dat was fenomenaal!
Ben ik helemaal met je eens.

Het laatste wat ik heb gelezen (uiteraard een gerucht) dat Michael zelfs dertig concerten gaat geven. Beetje te overdreven als je het mij vraagt.

Kijk, dat Michael hier en daar wat playbackt, neem ik voor lief. Het moet echter niet een concert zijn a la HIStory, dat was dramatisch qua playbacken dan.

Ben erg benieuwd wat zo'n kaartje moet gaan kosten, zou hem toch echt een keer live willen zien. Helaas was ik in 96 net te laat met kaartjes kopen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55898810
Oeee, de spanning

Hij heeft echt nog één kans om te laten zien dat 'ie het nog kan, en dat is wel deze. Ik kan echt niet meer met een playbackshow aankomen bij een goede vriend van me die zwaar Prince-fan is. Weenie of iemand de O2-shit van Prince heeft gehoord, maar dat was magistraal. Michael moet nu gewoon laten zien dat hij dat óók nog steeds kan.

Als het natuurlijk allemaal waar is.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55898961
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef Zapato het volgende:
Als het natuurlijk allemaal waar is.
Dat moet allemaal nog blijken ja
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:56:10 #55
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_55899921
Weet iemand wanneer de 'The Girl Is Mine remix' wordt gereleased in Nederland?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_55900085
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:56 schreef KingOfPop het volgende:
Weet iemand wanneer de 'The Girl Is Mine remix' wordt gereleased in Nederland?
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ja, die komt 11 februari uit.
oftewel, gewoon als in gereleased worden op het album...
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:48:53 #57
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55910932
Ik vrees 1 grote playbackshow.
Sowieso al apart dat ie schijnbaar in 4-8 weken een complete live show zou kunnen voorbereiden. Misschien weer een standaard History-achtige concerten ofzo? Dat ie al die gasten van 10 jaar terug optrommelt en daarmee als een gek gaat repeteren?
Lijkt me vrijwel uitgesloten dat hij (veel) live gaat zingen: 4-8 weken om de shows te oefenen, laat staan dat ie dan ook nog tijd heeft om alle nummers te repeteren en op conditie te komen om te zingen en dansen tegelijk....

Had Prince niet 150(?) nummers voorbereid voor zijn O2 tour?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55912905
Ach, Prince speelt elke avond wat anders. Kon/deed Michael dat maar eens.

Daarom geloof ik ook niet dat hij volgende maand al concerten gaat geven, dat kan nooit binnen een maand.
pi_55916281
Dat het al volgende maand zou zijn, lijkt mij ook sterk. Echter horen we deze berichten pas sinds vorige maand. Wie weet dat die plannen er al maanden liggen en vorige maand pas naar buiten zijn gekomen. m.a.w. misschien is ie al maanden aan het oefenen. Puur hypothetisch natuurlijk. Lijkt mij erg sterk, maar je weet het nooit
pi_55937707
Nou, Michael kan inderdaad al máánden aan het oefenen zijn. Ik bedoel, wat zien we hem nou. Helemaal niet, God know's what he's up to
pi_55939286
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:54 schreef MJboard het volgende:
Nou, Michael kan inderdaad al máánden aan het oefenen zijn. Ik bedoel, wat zien we hem nou. Helemaal niet, God know's what he's up to
Echt zo'n typische reactie van een blinde Michael-fan. Kom op, ik geloof écht niet dat Michael al maanden aan t oefenen is. Ik ben net zo blij als jij als t wel zo is, maar ik geloof het gewoon niet. Volgens mij zit ie chill papa te spelen en schrijft ie aan z'n album. En dat is al heel wat, dat ie gaat oefenen en dan een echt ouderwets goed optreden gaat doen; ik ben echt heel bang van niet.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_55939593
Ik geloof het pas als hij weer op het podium staat, en dan bedoel ik niet een beetje meeneuriën met We Are the World
pi_55941511
De concerten staan gepland voor juni 2008, dus dat duurt nog even.
In Engeland zijn al enkele verkoop punten begonnen met pre-sale tickets te verkopen.
Maar het is niet zeker dat de concerten gaan plaatsvinden. MJ's publicist ontkent niet dat er op dit moment onderhandelingen plaatsvinden .
Maar 30 concerten lijkt mij uitegesloten, meer in de trend van 2 of 3 concerten.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 07:24:09 #64
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55942651
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:49 schreef Zapato het volgende:
... en dan een echt ouderwets goed optreden gaat doen; ik ben echt heel bang van niet.
Dat heeft ie al bijna 20 jaar niet meer gedaan, dus inderdaad:zou wel heel verrassend zijn als ie daar nu opeens weer mee gaat beginnen

Zo'n standaard playbackshow zal nog wel redelijk lukken, maar of je dat als artiest moet willen: prince speelt elke avond andere nummers live, geeft 21 concerten.
Dan moet je je toch kapot schamen als je daar met een History herhalingsshowtje de boel aan elkaar komt playbacken, alleen om ff snel te cashen
Haters everywhere but I don't really care.
pi_55942673
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:24 schreef matthijst het volgende:

[..]
Zo'n standaard playbackshow zal nog wel redelijk lukken, maar of je dat als artiest moet willen: prince speelt elke avond andere nummers live, geeft 21 concerten.
Dan moet je je toch kapot schamen als je daar met een History herhalingsshowtje de boel aan elkaar komt playbacken, alleen om ff snel te cashen
Dat gaat het helaas wel worden, tenminste dat idee heb ik gewoon. Jammer genoeg...
pi_55944836
Als hij het nu verpest, dan is het over... Helaas :-(
pi_55948245
Volgens SoHood.com , Heeft gitarist Santana in een interview verteld weer te gaan werken met MIchael Jackson. Is leuk nieuws, maar het meest interessante is dat hij zegt met Michael Jackson en Quincy Jones te gaan samenwerken. Dus is het dreamteam weer bij elkaar ? I hope so...
pi_55952385
Het enige wat wel echt vol chill is, is dat er weer mad veel geruchten gaan: elke dag iets nieuws enzo. Dat is wel fijn na 5 jaar stilte..

D'r gaat dus wel íets gebeuren!
pi_55952792
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:23 schreef Zapato het volgende:
Het enige wat wel echt vol chill is, is dat er weer mad veel geruchten gaan: elke dag iets nieuws enzo. Dat is wel fijn na 5 jaar stilte..

D'r gaat dus wel íets gebeuren!
idd ja. Nog nooit zoveel geruchten gehoord in een kleine maand tijd
pi_55953364
Ik ben de laatste tijd steeds meer naar Michael Jackson nummers gaan luisteren, vooral 'onbekendere' nummers als PYT en State of Shock zijn echt mijn favorieten.
De nieuwe versies/remixen zijn trouwens zwaar ruk, alleen dat pyt sampletje dat kanye west gebruikt in good life is wel aardig.
pi_55956673
Februari 2008 wordt ook hardnekking genoemd, juni ook. Ja, ik vind de geruchten ook spannend, ben er klaar voor

Iemand deze website al gezien?

http://onlineticketshop.vanlieremedia.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=6712##
pi_55956823
¤ 1900! ! voor een plekkie !
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_55957280
De site zegt dat het te maken heeft met vraag en aanbod. Soort van marktplaats achtige praktijken?
Gewoon lekker bieden?

Snap er niks van, al die website waarvoor je je al kan inschrijven enzo.
  zondag 13 januari 2008 @ 09:50:33 #74
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_55992206
Ik heb geruchten gehoord die zeggen die in Londen concerten geeft voor Thriller 25 en wanneer het nieuwe album uit komt dat die dan nog gaat touren door alleen Europa..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:46:04 #75
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56096691
Ik geloof er helemaal niks van. Hij is volgens mij nog altijd een wrak, zie die man echt geen concerten geven.
pi_56097308
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van. Hij is volgens mij nog altijd een wrak, zie die man echt geen concerten geven.
Nou nou, niet zo negatief he
pi_56103792
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo negatief he
Ook al zit er een kern van waarheid in, hij is geen wrak. Wrak is als in Britney, en zo slecht gaat het nou ook weer niet volgens mij.

*Michael naakt shoppen *
pi_56103837
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:13 schreef Zapato het volgende:
*Michael naakt shoppen *
brrr

Dansen kan ie echt nog wel denk ik hoor. Je zou misschien denken dat het niks wordt omdat z'n echte laatste dance act al uit het jaar 2002 (?) stamt
pi_56107526
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

brrr

Dansen kan ie echt nog wel denk ik hoor. Je zou misschien denken dat het niks wordt omdat z'n echte laatste dance act al uit het jaar 2002 (?) stamt
Maybe, maar dat moet toch niet meer de focus zijn op je bijna-50e?
pi_56107723
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:12 schreef Zapato het volgende:

[..]

Maybe, maar dat moet toch niet meer de focus zijn op je bijna-50e?
Nee ok, maar ik mag toch nog wel verwachten van hem dat ie nog kan moonwalken. Een soortgelijk concert als ten tijde van Bad zie ik hem ook zeker niet meer doen. Zo energiek is ie bij lange na niet meer. Laat hem eerst nog maar even zien dat hij nog kan zingen
pi_56108546
Precies, eerst het zingen nu, dan het dansen.

MJNO gaat trouwens dicht he, iemand al een goed alternatief gevonden?
pi_56109096
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

brrr

Een verloren decennium
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:11:12 #83
11502 nipeng
The last ride is free
pi_56113142
Ik heb van de week de nieuwe The girl is mine met Willy-jan gehoord. O wat erg.
pi_56115334
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Zapato het volgende:
Precies, eerst het zingen nu, dan het dansen.

MJNO gaat trouwens dicht he, iemand al een goed alternatief gevonden?
http://www.mjjcommunity.com

Die maar eens proberen...
pi_56136187
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

http://www.mjjcommunity.com

Die maar eens proberen...
Die ligt ook al plat
pi_56136359
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Die ligt ook al plat
Komt door grote toestroom van MJNO leden en een DDoS attack
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:40:19 #87
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_56145659
Gaan er hier nog mensen naar de Thriller live show?

Ik ga met mijn zus, 24 april in de HMH in Amterdam!

Schijnt leuk te zijn (mag ook wel voor 46 euro).

De Ijsselhallen in Zwolle was al uitverkocht helaas helaas, dat is voor ons echt naast de deur!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_56145788
Ik ga niet want Michael Jackson gaat ook niet
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:44:47 #89
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_56148540
Nee ok, maar ik geloof dat het meer een voorstelling is, niet echt een concert of zo...
Het zijn allemaal zitplaatsen (en ik klaag daar niet over want ben dan 6 mnd zwanger).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_56173552
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga niet want Michael Jackson gaat ook niet
Wat hij zegt.
pi_56208182
http://www.youtube.com/watch?v=OvVWsdsE4ZY

For All Time. Nieuwe vocals of gewoon geremasterd? Ik ben er nog niet achter. Het klinkt wel nieuw.
pi_56209531
Ik geloof alleen geremasterd, tenminste, dat heb ik gelezen. Ik heb net even gezocht naar de versie van For All Time die een vijf jaar geleden ofzo op internet was gelekt, maar kon die tussen de vele, vele cd's niet vinden...
pi_56233231
Jan: Launch of myspace and facebook profiles.

Jan 14: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released online.

Feb 1: Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.

Feb 3: Super Bowl XLII TV spot.

Feb 4: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released in stores except in the U.S. where Wanna Be Startin' Something (feat. Akon) will be released.

Feb 10: Grammy Tribute featuring will.i.am, Akon and Fergie.

Feb 11: Thriller 25 is released worldwide.

Ben benieuwd.... zal 2008 het jaar van de comeback worden? Komt de Katrina-single nog uit?!?!?! Gaat ie optreden? Een nieuwe neus? Een nieuw album? Of overdrijft Sony met hun 'massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign' ?
pi_56233529
quote:
Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.
haha, dat zie ik dus nooit gebeuren he
pi_56233551
Als er ipv Thriller 25 nou gewoon een nieuw album stond.. de laatste jaren is het alleen nog uitmelking van oud succes wat het Jackson-kamp over ons uitstrooit. Ik vind Thriller nieteens leuk meer. Rot op met je Billie Jean en Beat It. Die heb ik nu wel na Thriller, HIStory, Number Ones, The Ultimate Collection, The Essential etc etc
pi_56233822
Nee joh, er staan geweldige remixes op
pi_56233952
Oja Fergie zingt nu Beat It. Even een sprintje trekken naar de platenzaak dan maar.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:14:59 #98
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56247044
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef Rnnz het volgende:
Jan: Launch of myspace and facebook profiles.

Jan 14: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released online.

Feb 1: Massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign is officially launched.

Feb 3: Super Bowl XLII TV spot.

Feb 4: The Girl Is Mine '08 (feat. will.i.am) is released in stores except in the U.S. where Wanna Be Startin' Something (feat. Akon) will be released.

Feb 10: Grammy Tribute featuring will.i.am, Akon and Fergie.

Feb 11: Thriller 25 is released worldwide.

Ben benieuwd.... zal 2008 het jaar van de comeback worden? Komt de Katrina-single nog uit?!?!?! Gaat ie optreden? Een nieuwe neus? Een nieuw album? Of overdrijft Sony met hun 'massive press, TV, radio, online and outdoor advertising campaign' ?
Ik zie in dit hele bericht niet één keer ''Michael Jackson'' staan. Hij zal dus nergens aanwezig zijn. Op de één of andere manier lijkt me dat geen goed nieuws.
pi_56253212
For All Time zijn wel nieuwe vocals hoor volgens mij. Beetje moeilijk te horen wel bij dit soort nummers. Maar ik gok iig een deel nieuwe vocals.
pi_56258702
'For All Time'
This beautiful new classic was recorded by Michael in 1982 and never completed or released. He has now completed the song and added to the original production with new vocals and band tracks. Majestically mixed by Mick Guzawski, this newly produced track by MJ is a worthy addition and appropriate closer to THRILLER -- the biggest selling album of all time -- 'For All Time.'

Alleen weet ik gewoon honderd procent zeker dat dit niet uit 1982 is. Die demo die ik nog ergens heb liggen klinkt gewoon Dangerous-era.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')