quote:Rappers mixen oude Jackson-nummers
Kanye West, Akon en will.i.am hebben oude nummers van Michael Jackson gemixt voor Jacksons nieuwe album Thriller - 25th Anniversary Edition.
West heeft Billie Jean onder handen genomen en will.i.am The Girl Is Mine en P. Y.T. (Pretty Young Thing). Akon nam samen met will.i.am Wanne Be Startin' Somethin' opnieuw op.
Verder staan er ook niet eerder uitgebrachte nummers van Jackson zelf op,één daarvan is For All Time. Jackson nam dat nummer op tijdens de Thriller- sessies, maar dat haalde toen het album niet. Nu heeft de artiest het opnieuw gemixt. De cd komt op 12 februari uit.
mwah, voor de vocals hoef je het ook niet te doen vind ikquote:Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef Zapato het volgende:
En de bröödnödige tvp. Kut 25th Anniversary. Hoewel d'r wel nieuwe vocals op staan dus. Enige positieve punt.
Laatste toch neem ik aan?quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij nieuwe vocals dan, nieuw opgenomen in 2007 of ongebruikt materiaal uit 1982?
Ik hoop het eerste, hoewel het laatste ook vet zou zijn. Bedoel gewoon vocals die we nog niet eerder hebben gehoord.quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij nieuwe vocals dan, nieuw opgenomen in 2007 of ongebruikt materiaal uit 1982?
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Ach, iedereen loopt toch wel eens met stickers op zn gezicht rond
Wat je zegt. Die nummers zijn totaal verkrachtquote:Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef Rnnz het volgende:
Mèn, what a total letdown.
Mwah, Michael belooft/zegt wel meerdere dingen. Misschien dat ie ooit eens tegen Akon heeft gezegd dat het hem leuk leek om weer eens een Superbowl te doen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:45 schreef Rnnz het volgende:
Akon heeft in een radio-interview verteld dat Michael bezig is met de SUPERBOWL. Of hij lult uit z'n nek of Michael is flink bezig. Zo iets groots kan hij toch niet zomaar vertellen op een zendertje?
oudquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:58 schreef Schijtgeit het volgende:
Nieuw kerstoptreden van MJ
http://www.elfyourself.com/?id=1678290741
Welk drama?quote:Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef Zapato het volgende:
Wat een drama zeg allemaal. Pff..
Ja, dat is wel duidelijk te horen. Vind z'n stem verre van optimaal. Ik geef de schuld maar aan het afraffelen van die remixes...quote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef Zapato het volgende:
Ja, vooral die remixes.
Zoudie dat opnieuw ingezongen hebben dat stukje van WBSS?
Ja, die komt 11 februari uit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:36 schreef MJboard het volgende:
Maare, even voor de duidelijkheid... Die remix cd is de Thriller cd en die komt dit jaar uit? Zijn er ook plannen voor een nieuwe cd of is dit het?
Ok, maar het is dus de platenmaatschappij die hij eerst zo verfoeide, en waarvan hij vond dat hij niet eerlijk werd behandeld, die hij weer heeft aangegrepen voor een comeback?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
met de hulp van Sony, oftewel, Michael heeft dan weer een platenmaatschappij gevonden.
Het ging hem vooral om Mottola, en aangezien die al een paar jaar weg is bij Sony, mede door die hetze, zal Michael denk ik maar al te graag terug willen. Vooral vanwege de financial support...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ok, maar het is dus de platenmaatschappij die hij eerst zo verfoeide, en waarvan hij vond dat hij niet eerlijk werd behandeld, die hij weer heeft aangegrepen voor een comeback?
Paar remixjes kun je krijgenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Op Mottola na is Sony inderdaad erg geliefd bij Michael denk ik.
EN ALS IE NOU EENS IETS UIT GAAT BRENGEN dan zouden zijn fans ook weer blij zijn.
(hint, hint..)
idd jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef matthijst het volgende:
Hmm, 1 grote Thriller playbackshow...
Dat zal helemaal een let down zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar is het niet gewoon Thriller Live en dat Michael dan toekijkt vanuit het publiek zoals het begin van 30th Anniversary?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |