Klopt, dat vond ik toen ook, nu nog trouwens. Vergelijk dan die nieuwe vocals van WBSS met de nieuwe For All Time. Klinkt totaal anders. Baal ervan, want ik kan de demo niet meer vindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef Rnnz het volgende:
Alleen weet ik gewoon honderd procent zeker dat dit niet uit 1982 is. Die demo die ik nog ergens heb liggen klinkt gewoon Dangerous-era.
Of ie released is of niet maakt niet uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef Zapato het volgende:
Sowieso dat die demo niet uit '82 is. Bullshit. Dangerous of later, m'n linkerbal d'rom. Kan de demo wel uploaden, maar mag de link niet plaatsen hier. Of istie niet gereleased?
Je bent er altijd wel snel bij hequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:34 schreef nipeng het volgende:
[..]
Of ie released is of niet maakt niet uit.Tenzij die door de eigenaar zelf op zijn eigen site of die van promotor/label geplempt is.
Er om vragen (pm me) is ook een no-no.
Die ligt er volgende week weer uit hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
The girls is mine 2008 binnengekomen op 42 in de Mega Top 50
You just went trough my mind. Hij ziet idd wel vet uit hier, maar we schieten d'r niet echt iets mee op ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef Rnnz het volgende:
Michael gaat optreden op de Grammy's.. of toch niet? Laat eens iets horen MJ :x
Zou wel vet zijn, MJ na een medley van Wanna Be Startin' Somethin', Billie Jean en Beat It: those were good songs.. I like those songs a lot.. but especially, I like the new songs, en dan start ie met een nieuw nummer. Dagdroom
Daarentegen herinner ik me vaker uitspraken als "There is still much more to come..."quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Xaobotnik het volgende:
Nou, hij zei wel dat hij nog steeds bezig is en dat er nog veel van Michael Jackson af komt. Ik neem aan dat hij met veel het niet alleen heeft over 25th Thriller. Al kan dat 'veel' ook betrekking hebben op de verre toekomst...
En dat baseer jij op...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef JBoy het volgende:Het enige wat die gast nog heeft is z'n vroegere albums...maar succesvol zijn met een ECHT nieuw album zit er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |