quote:
artiest van de eeuw award uitgereikt in monaco.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:31 schreef Rnnz het volgende:
Een of andere awards in 2000: 'You ain't seen nothin' yet' . :x
MHUAHAHAHAAquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:15 schreef Mistadabolina het volgende:
[MJ-fan-pest-mode]
Pfff, Michael Jackson... Die gast heeft na Thriller nooit meer iets fatsoenlijks gepresteerd.
Ja, hij heeft het WK Plastische Chrirugie verbeterd
[/MJ-fan-pest-mode]
No shit!quote:
Ain't kiddin' me?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:10 schreef Devrim_ het volgende:
"Nieuw" album van MJ.
ARTIST : Michael Jackson
TITLE : Thriller (25th Anniversary Edition)
LABEL : MJ Productions
GENRE : Pop
SOURCE : CD (LP)
PLAYTIME : 01:07:15
STORE DATE : 2008-02-00
Track List
----------
1. Michael Jackson - Wanna Be Startin Somethin 6:02
2. Michael Jackson - Baby Be Mine 4:20
3. Michael Jackson (with Paul McCartney) - The 3:42
Girl Is Mine
4. Michael Jackson - Thriller 5:57
5. Michael Jackson - Beat It 4:18
6. Michael Jackson - Billie Jean 4:53
7. Michael Jackson - Human Nature 4:05
8. Michael Jackson - PYT (Pretty Young Thing) 3:58
9. Michael Jackson - The Lady In My Life 4:58
10. Vincent Price - Excerpt From Thriller 0:24
Voice-Over Session
11. Michael Jackson (With Will.I.Am) - The Girl Is 3:11
Mine 2008
12. Michael Jackson (With Will.I.Am) - PYT (Pretty 4:21
Young Thing) 2008
13. Michael Jackson (With Akon) - Wanna Be 4:14
Startin Somethin 2008
14. Michael Jackson (With Fergie) - Beat It 2008 4:12
15. Michael Jackson (With Kanye West) - Billie 4:37
Jean 2008
16. Michael Jackson - For All Time (Unreleased 4:03
Track From Original Thriller Sessions)
Staan best veel (nieuwe?) remixes op
Ach ik volg het hier niet en ik vind MJ daar ook niet boeiend genoeg voor.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:39 schreef Rnnz het volgende:
Devrim_: je vertelt iets wat wij al pagina's lang aan het bespreken zijn.Die twee boven jou zijn sarcastisch bezig.
Dat is gewoon trollen wat hij doet, Jackson niet boeiend vinden maar wel die baggertracklist hier plaatsen wetende dat het pijn aan de ogen van een MJ-fan doetquote:Op zondag 3 februari 2008 17:39 schreef Rnnz het volgende:
Devrim_: je vertelt iets wat wij al pagina's lang aan het bespreken zijn.Die twee boven jou zijn sarcastisch bezig.
Maar toch post je vervolgens iets in dit topicquote:Op zondag 3 februari 2008 17:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach ik volg het hier niet en ik vind MJ daar ook niet boeiend genoeg voor.
Wat jij wil hoorquote:Als de MJ fans hier een kliekje willen vormen..prima..zak dan maar in de stront
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is gewoon trollen wat hij doet, Jackson niet boeiend vinden maar wel die baggertracklist hier plaatsen wetende dat het pijn aan de ogen van een MJ-fan doet
Ach ik dacht laat ik eens aardiger zijn voor die fans van een pedoquote:Op zondag 3 februari 2008 18:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar toch post je vervolgens iets in dit topic
[..]
Ik ook. Verder MJJCommunity.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:19 schreef Zapato het volgende:
Check af en toe ff het nieuws forum op MJStar.com. Die zijn met alle belangrijjke dingen wel up-to-date volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |