Toch raar, want volgens mij woont 'ie d'r al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:28 schreef KingOfPop het volgende:
Michael wil de verkoop van zijn Neverland tegenhouden, het geld zou al geregeld zijn..
Toch vreemd, hij ligt schijnbaar continue in de clinch met die figuren die hem geld lenen, en toch zijn er nog zat mensen die hem wel een paar miljoen willen lenen.quote:Michael Jackson will avoid foreclosure on his Neverland Ranch property with a new loan, a Jackson insider told CNN Wednesday. Documents show that Neverland Ranch in Los Olivos, California, is scheduled for a public auction on March 19 at Santa Barbara’s downtown courthouse. But the Jackson source said that won’t happen.
“Michael Jackson’s ranch is not going to be auctioned off at the courthouse,” the Jackson insider said. “The financing is all being worked out. There are plenty of lenders willing to work with him. The real estate market is very bad right now and Jackson is being affected just like many other Americans,” the source said.
CNN
Toevallig net dat interview met Bashir gezien, zegt hij ook al "I don't wanna grow up, I wanna be a child forever..' Eigenlijk is het ook wel sneu en zielig voor hem, maar als hij zich er goed bij voelt, laat hem.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:17 schreef Rnnz het volgende:
Echt.. wanneer brengt hij z'n zaken eens in orde. Ik kan daar zo niet tegen als fan zijnde. Als er al nieuws is over hem gaat het weer over z'n financieën, of omdat hij weer eens een burka aan heeft.
MICHAEL, grow up. :x
haha, idd ja. Als je een hoax maakt, doe het dan goed. Psychical ipv physicalquote:
Vind je? Ik krijg eerder de neiging om zo snel mogelijk dat filmpje af te zettenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef denthemen het volgende:
http://youtube.com/watch?v=LBKh2BVOxSg&feature=related ik blijf kippenvel houden bij dit filmpje..
OMG! wat slecht!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef denthemen het volgende:
http://youtube.com/watch?v=LBKh2BVOxSg&feature=related ik blijf kippenvel houden bij dit filmpje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |