Stond toch al op 2008, of was het herfst 2007 bij de vorige berichten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:32 schreef KingOfPop het volgende:
Thriller 25 komt overig in nederland ook op 2 binnen. En het nieuwe album zou gepland staan voor september 2008..
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Herst 2005, begin 2006, herfst 2006, begin 2007, herst 2007, begin 2008, herfst 2008, begin 2009..
Dat andere liedje staat straks een paar plekken hogerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:22 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had daar zo graag een ander liedje van hun twee gezien. Iets nieuws. Nu scheelt het me niets.. ik hoop niet dat ze er een video bij gaan maken van oude beelden gemengd met will.i.am of Fergie ofzo. Dat zou een schande zijn.
Zat daar nu ook nog een leuk 'boekwerk' bij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
Toch vind ik het wel netjes hoor, geen promotie e.d qua video. en toch in veel landen in de top 5 belanden. Zelfs ik heb m gekocht, de LP dan he, vond ik toch leuker
Weet ik nog niet, krijg m deze week binnen. Heb het uiteindelijk bij Amazon besteld, omdat ik bij hmv geen postcode kon invullenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:51 schreef Noax het volgende:
[..]
Zat daar nu ook nog een leuk 'boekwerk' bij?
Heb je em bij http://www.hmv.co.uk/ besteld?
quote:In the UK, the British Board of Film Classification awarded Thriller 25 a "15" age rating because of the "Thriller" music video and is the first Jackson album with an age restriction.
Nope, geen iDeal in het buitenlandquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:52 schreef Rnnz het volgende:
Kun je op Amazon als Nederlander met iDeal of iets dergelijks betalen? Of heb je een creditcard nodig?
Ik zie namelijk een aantal leuke CDs en LPs staan. Veel goedkoper dan in Nederland.
Thriller 25 doet het trouwens beter dan menig ander album. In Frankrijk is ie gedebuteerd op nummer 1 met 60 .000 verkopen en daar is hij nu al goud (!)
[..]
Plus dat hi j, geloof ik, vandaag pas in Japan is gereleased waar hij bovendien hij ook nog eens inmens populair is. Dat van die rond de 1 miljoen kan wel eens gaan kloppen ja..quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:35 schreef Rnnz het volgende:
Ja, echt belachelijk veel. Volgens mij zit je eind van de week rond de 1 miljoen wereldwijd. Hij is in meerdere landen op nummer 1 binnengekomen en is gelijk goud. En dat in 2 weken, voor een album dat 25 jaar oud is.
Morgen zal ik hem ook nog gaan kopen
Ah, balen zeg...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 06:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, krijg m deze week binnen. Heb het uiteindelijk bij Amazon besteld, omdat ik bij hmv geen postcode kon invullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |