Of het je gevoelens versterkt weet ik niet (bij mij niet iig) maar het neemt wel je drempels weg. Dat hebben we al genoeg gezien bij Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Drank versterkt ook de gevoelens waar je in je hoofd mee zit
Nee zeg. Amanda was jarig, ze is 24 geworden. Brian viert hetquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef heksehiel het volgende:
TT: Uhm volgens mij viert Amanda haar verjaardag
slimmerdquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef heksehiel het volgende:
TT: Uhm volgens mij viert Amanda haar verjaardag
Maak er dan van Brian viert Amanda's verjaardagquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg. Amanda was jarig, ze is 24 geworden. Brian viert het
Dat Amanda maar lekker veel zal drinken vandaagquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg. Amanda was jarig, ze is 24 geworden. Brian viert het
Nu ik dit zo zie, probeer ik even terug te halen wat er allemaal voor leuks was georganiseerd voor Huub z'n jaardag. Was dat maandag of dinsdag? Kan me geen speciale dag herinnerenquote:
Brian viert haar verjaardag dan, kan ook. Misschien wel mooierquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maak er dan van Brian viert Amanda's verjaardagDit is voor de wakkere lookies onder ons toch niet te begrijpen
Ik ook niet, was er taart of iets anders leuks?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu ik dit zo zie, probeer ik even terug te halen wat er allemaal voor leuks was georganiseerd voor Huub z'n jaardag. Was dat maandag of dinsdag? Kan me geen speciale dag herinneren
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:14 schreef tipsch het volgende:
Brian viert haar verjaardag dan, kan ook. Misschien wel mooier
Hotels als in Hutjes Op Treurige En Lelijke Stranden?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:18 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het knap, dat Brian zijn maag zo goed blijft van de wiskey. Brian reageert niet op haar opmerking.
Brian heeft in hotels gewoond.
Ze gaan morgen uitziekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:
Wat is Brian toch een bikkel. Hij is al 4 dagen ziek maar heeft zijn lichaam nog geen moment rust gegeven.
Amanda heeft alleen Bwian, maar die kan ook niet echt ''diep'' denken. Amanda is eigenlijk een beetje sneu.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat komt dat bezoek? Zulke treurigheid: op je verjaardag enkel je 'schoonfamilie', een zus waarmee je het eigenlijk nooit zo hebt kunnen vinden en een vriendin die je in de kooi hebt opgedoken, kunnen uitnodigen omdat de rest van je vrienden- en familiekring er niet voor je is.
Maar Amanda zal het allemaal wel prima vinden. Dat is het grote voordeel van airheads: je neemt het zoals het komt, en dieper denken laat je over aan mensen met meer dan lucht onder hun schedeldak.
Dat denk ik helaas ook, het is gewoon valse hoop wekken dat hij wegblijft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:23 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Brian is Huub een hype aan het opzetten, om bij zijn fans te doen overkomen dat hij wegblijft.
Die 2 hebben morgen natuurlijk een enorme kater en dekken zich vast in.quote:
Met zes man op een kamertje, zonder nood uitgangquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:25 schreef Varen het volgende:
Brian: misschien wachten we nog even met de jurk
We gaan een paar baantjes trekken.
Amanda: neeeh
Brian heeft in Brussel in hotels gewoond
Gekletst of geketst? Amanda kennende verwart ze die twee dingen nogal snel. Is ook maar een lettertje en waarschijnlijk een kledingstuk minder verschil.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:28 schreef Varen het volgende:
Amanda's vorige verjaardag moest ze werken. Haar vriendje had een bos bloemen gehaald.
Rogier had toen haar verjaardag verpest. Rogier had haar ring eerder gegeven en wou hem terug op haar verjaardag, omdat ze met Sander had gekletst
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gekletst of geketst? Amanda kennende verwart ze die twee dingen nogal snel. Is ook maar een lettertje en waarschijnlijk een kledingstuk minder verschil.
Wie is Simone?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Varen het volgende:
D'r Zusje, Kenneth, Nadia, Netty, Simone? komen allemaal volgens Amanda
Jij bent dus aan het speculeren en jij denkt dat het exact zijn bedoeling is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Nog een voorbeeld waarom ik het een mispunt vind, gister in het kantoor met Jaap, ik kan tegen Lieke spelen, en vertelt dan, ik weet dingen over Lieke van onder de dekens ,man, dan ligt ze er zo uit, maar dat doe ik niet ik ga niet tegen haaar spelen, maar ondertussen weten wij streamers dus dat Lieke iets in het verleden heeft gedaan waar ze niet trots op is, dat heeft ze hem in vertrouwen vertelt, en nu is hij opeens een goede jongen omdat hij dat niet tegen haar wil gebruiken, flikker toch op man. wij weten nu toch dat ze iets heeft gedaan en kunnen nu alleen speculeren, dat is exact zijn bedoeling.
Ga is een uurtje of wat een frisse neus halen, knap je van op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
Rot Sven ook met zijn oliebollenakkoord, door hem mogen we de hele dag genieten van Brian en Amanda die tv moeten maken.
Ja ik vraag mij nu af wat Lieke heeft uitgevreten , ben daar nieuwsgierig naar, en aangezien hier meer mensen naar streams kijken denk ik dat ik niet d enige ben. toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij bent dus aan het speculeren en jij denkt dat het exact zijn bedoeling is.goed voor you
We wisten al dat je Huub een mispunt vond,quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Nog een voorbeeld waarom ik het een mispunt vind, gister in het kantoor met Jaap, ik kan tegen Lieke spelen, en vertelt dan, ik weet dingen over Lieke van onder de dekens ,man, dan ligt ze er zo uit, maar dat doe ik niet ik ga niet tegen haaar spelen, maar ondertussen weten wij streamers dus dat Lieke iets in het verleden heeft gedaan waar ze niet trots op is, dat heeft ze hem in vertrouwen vertelt, en nu is hij opeens een goede jongen omdat hij dat niet tegen haar wil gebruiken, flikker toch op man. wij weten nu toch dat ze iets heeft gedaan en kunnen nu alleen speculeren, dat is exact zijn bedoeling.
Dat wordt zwaar voor je als Huub straks tóch terugkomtquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:27 schreef maril het volgende:
[..]
Dat denk ik helaas ook, het is gewoon valse hoop wekken dat hij wegblijft.
En snoert vervolgens Amanda de mond omdat hij door heeft dat Huub eventueel zit te streamen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain lult nu zo, dat hij wil, dat Huub het hoort.
En hoor. Hij zegt het nu zelfs
De meeste hebben hem niet door, het liefste zou hij tegen Lieke willen speln zoals tegen Eric maar dat mag niet van The Fonz(regelmatig op tv uitgelegd dat hij dat niet zal tolereren)quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We wisten al dat je Huub een mispunt vond,
Zo voelde en zag ik het ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En snoert vervolgens Amanda de mond omdat hij door heeft dat Huub eventueel zit te streamen.
Ook voor Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat wordt zwaar voor je als Huub straks tóch terugkomt
En we weten wat er nu gaat komenquote:
Huub is niet anders gewend, heeft het altijd zwaar gehad, in tegenteslling tot jouw favoriet, die op zijn slofjes de finale haalt.quote:
Vermoedelijk heeft Lieke niets bijzonders gedaan, maar zit aartsfantast en draaikont Huub gewoon interessant te doen voor streamers.....zoals hij 90 procent van de tijd doet....quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ja ik vraag mij nu af wat Lieke heeft uitgevreten , ben daar nieuwsgierig naar, en aangezien hier meer mensen naar streams kijken denk ik dat ik niet d enige ben. toch?
En ik denk dat dat ook de intenties van Huub zijn, de hele nacht moeten aanhoren met die kamervragen van hem toen hij tegen Eric speelde, hij was er zo trots op.
52% in de PoPo, need I say more? Onbegrijpelijk dat Brian nu nog niet doorheeft dat 90% van de streamers hem uitkotst, maar nee hoor, nu zijn het plotseling weer medelijdenstemmen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is niet anders gewend, heeft het altijd zwaar gehad, in tegenteslling tot jouw favoriet, die op zijn slofjes de finale haalt.
Dat wordt dan ook uitermate gewaardeerd: zie pollquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft Lieke niets bijzonders gedaan, maar zit aartsfantast en draaikont Huub gewoon interessant te doen voor streamers.....zoals hij 90 procent van de tijd doet....
Je klunt natuurlijk ook teveel wensen voor je verjaardag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:09 schreef Starlie het volgende:
Nou Brian geef je vriendinnetje eens een echt cadeautje, laat haar eens klaarkomen!
Dát zal moeilijk, zo niet onmogelijk wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:09 schreef Starlie het volgende:
Nou Brian geef je vriendinnetje eens een echt cadeautje, laat haar eens klaarkomen!
Maar als je de goedheid zelve bent praat je dus zo..hij kan alles verzinnen zoals het hem uitkomt op deze manier...dat noem je nou lasteren...hij doet het ook nog eens waar zij niet bij is en zich dus niet verdedigen kan....ondertussen verspreidt hij het met plezier.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Ze doen het wel met microfoon om zodat wij het duidelijk kunnen horen, een unicum, normaal ligt dat ding in het nachtkastje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je klunt natuurlijk ook teveel wensen voor je verjaardag.
Dit is toch het mooiste kado wat je je kan wensen al 20-jarige? Misschien kan ze wat "vriendinnen" uitnodigen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je klunt natuurlijk ook teveel wensen voor je verjaardag.
Stompzinnige reactie omdat ik tegen Huub ben ben ik voor Brainquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is niet anders gewend, heeft het altijd zwaar gehad, in tegenteslling tot jouw favoriet, die op zijn slofjes de finale haalt.
Dat is jouw mening, zal ik niet stompzinnig noemen, want is subjectief, net als de mijne. Je beweert dat je niet voor Brian bent, je posts bewijzen het tegendeel, geeft niks, maar kom er dan eerlijk voor uit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:19 schreef maril het volgende:
[..]
Stompzinnige reactie omdat ik tegen Huub ben ben ik voor Brain![]()
Nee ik was voor Jaap totdat hij met Huub ging samenwerken ik hoop dat Jaap met Lieke gaat samenwerken als Huub niet terug komt daar vestig ik mijn hoop op, dus ik mag nog 8 uur hopen.
Dan liggen Barain en Amanda erzo uit want Lieke is koel.dat zie je ook hoe ze met Huub omgaat.
Die kamervragen waren naar aanleiding van het fysieke geweld en de aanranding.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:48 schreef maril het volgende:
de hele nacht moeten aanhoren met die kamervragen van hem toen hij tegen Eric speelde, hij was er zo trots op.
Lekker toch? Ik geef Lieke groot gelijk!! Ik zou ook wel met die 2 dansmariekes tussen de lakens willen!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:13 schreef Starlie het volgende:
Jaaa daaag Lieke ligt toch niet serieus bij die danseressen in bed he?? Wat een triest kind.... Zeker bang dat Huub bij hun ging liggen...
Maak daar maar het eerste van....neem nu ook een "Oeh ja skattie" waar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:21 schreef Starlie het volgende:
Zo was dat een oerkreet in de zin van: Lekker of in de zin van AU!!!!
Ja precies die hoorde ik ook later, Brian geeft echt geen kik he!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maak daar maar het eerste van....neem nu ook een "Oeh ja skattie" waar.
Pfft... Het was OF bij Jaap in bed, OF bij die 2 danseressen. Bovendien sliep ze al eerder in dat bed. Dus eigenlijk kan je ook zeggen, "de danseressen wilden niet bij Huub in bed, dus kozen ze voor Lieke". Maar Huub fans moeten alles altijd verdraaien natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:13 schreef Starlie het volgende:
Jaaa daaag Lieke ligt toch niet serieus bij die danseressen in bed he?? Wat een triest kind.... Zeker bang dat Huub bij hun ging liggen...
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, zal ik niet stompzinnig noemen, want is subjectief, net als de mijne. Je beweert dat je niet voor Brian bent, je posts bewijzen het tegendeel, geeft niks, maar kom er dan eerlijk voor uit.
Amanda geniet dus hoorbaar van haar verjaardagsbeurt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:21 schreef Starlie het volgende:
Zo was dat een oerkreet in de zin van: Lekker of in de zin van AU!!!!
Volgens mij kan Brian niet klaarkomen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:25 schreef kit2u het volgende:
Hoe zit het nou met het kwakje?
Ik zie ze nooit wat wegvegen of zo.
Er vanuit gaande dat:quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:24 schreef maril het volgende:
als die Huub wegblijft is de kans groot dat Lieke of jaap wint, tis in ieder geval 1-0 voor Lieke als ze deze slag wint.
Hoe zie je dat voor je? Dan is het twee tegen twee en ik zie Brian niet zo snel Amanda eruit stemmen, laat staan andersom.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:19 schreef maril het volgende:
Dan liggen Barain en Amanda erzo uit want Lieke is koel.dat zie je ook hoe ze met Huub omgaat.
Och, als hij besluit dat het is voor haar bestwil en als hij vind dat het alleen maar is om haar te beschermen dan is ze er zo uit hoor!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Dan is het twee tegen twee en ik zie Brian niet zo snel Amanda eruit stemmen, laat staan andersom.
Dan hoop ik maar dat Theo, Joris en anderen hem kunnen overtuigen wél tegen Lieke te spelen. En anders moet ie inderdaad maar weggaan. Zodra Huub weg is, keren Amanda en Brian zich op zeker weer tegen Lieke. Kan ze mooi haar eigen boontjes doppen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:40 schreef riri het volgende:
Huub heeft gisteren gezegd dat als hij terugkomt niet tegen Lieke gaat spelen...hij gaat liever zelf weg dan dat hij dat doet
Ik schat Brian zo in dat hij eerst aan zijn eigen bestwil denkt en dan ................... pas aan Amanda's bestwil. En voor zijn bestwil is het het beste dat zijn dekking tot het einde zijn dekking blijft. Denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:39 schreef kahaarin het volgende:
Och, als hij besluit dat het is voor haar bestwil en als hij vind dat het alleen maar is om haar te beschermen dan is ze er zo uit hoor!
edit: goedemiddag trouwens!![]()
Dan zal het programma weer voor 90% over de ruzie tussen Huub en Lieke gaan, die andere 10% gevuld met de fantastische en oprechte relatie tussen Brian en Amanda. Laat Brian en Amanda ook maar eens werken voor de 2 miljoen + villa, ze hebben al minimaal 8 maanden niets noemenswaardig gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Copycat het volgende:
Dan hoop ik maar dat Theo, Joris en anderen hem kunnen overtuigen wél tegen Lieke te spelen.
Kom op zeg Lieke doet niets anders dan lasteren tegen Huub, zelfs tegen zijn grootste vijand.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:14 schreef riri het volgende:
[..]
Maar als je de goedheid zelve bent praat je dus zo..hij kan alles verzinnen zoals het hem uitkomt op deze manier...dat noem je nou lasteren...hij doet het ook nog eens waar zij niet bij is en zich dus niet verdedigen kan....ondertussen verspreidt hij het met plezier.
Heb veel van Huub gedacht maar toch altijd nog dat hij niet ZO in elkaar zat.....Hij zeurt en klaagt over de valsheid van Brian maar ondertussen zit hij zelf geen haar beter in elkaar
Ik weet niet hoe het gaat op het eind, als er bij nog 3 overige kandidaten een ander systeem in werking gaat, dat de kijkers mogen stemmen B.V. dan zou Amanda er bij de eerste de beste publieksstemming uit liggen, tenminste als de popu daar representief voor is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schat Brian zo in dat hij eerst aan zijn eigen bestwil denkt en dan ................... pas aan Amanda's bestwil. En voor zijn bestwil is het het beste dat zijn dekking tot het einde zijn dekking blijft. Denk ik.
Goedemiddag!
Daar blijf ik ook op hopen, alleen verwacht ik het niet meer te zien gebeuren. En of Huub nu wel of niet tegen Lieke speelt; ik ben bang dat de uitzendingen toch wel gevuld blijven met hun ruzies en met Amanda's en Brian's ijzersterke relaasie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Laat Brian en Amanda ook maar eens werken voor de 2 miljoen + villa, ze hebben al minimaal 8 maanden niets noemenswaardig gedaan.
en ze doet net of hij melaats is wat een kreng zeg Huub moet haar negeren en in dur sop gaar laten koken dat krengquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom op zeg Lieke doet niets anders dan lasteren tegen Huub, zelfs tegen zijn grootste vijand.
Lieke is al een tijd tégen Huub aan het spelen, zonder dat hij dat in de gaten heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]Kom op zeg Lieke doet niets anders dan lasteren tegen Huub, zelfs tegen zijn grootste vijand.
Kon Huub dat maarquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:51 schreef Oma1 het volgende:
[..]
en ze doet net of hij melaats is wat een kreng zeg Huub moet haar negeren en in dur sop gaar laten koken dat kreng
Oh, ik denk wel dat ze tegen elkaar gaan spelen hoor. Na 1,5 jaar is DGK zo voorspelbaar geworden wat de scripts betreft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:49 schreef Copycat het volgende:
En of Huub nu wel of niet tegen Lieke speelt;
Komt op mij over als een zeer geloofwaardig script.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef Mika25 het volgende:
Oh, ik denk wel dat ze tegen elkaar gaan spelen hoor. Na 1,5 jaar is DGK zo voorspelbaar geworden wat de scripts betreft.
Huub komt terug van z`n 8 uur waar ie zogenaamd gezien heeft wat Lieke allemaal achter z`n rug om gedaan heeft (over Brian en Amanda heeft ie geen negatieve dingen gehoord, zogenaamd) en zal dus alle afspraken met Lieke opzeggen, en zal vervolgens alles wat onder de dekens besproken is openbaar maken. Daar kan je weer 4 weken zendtijd mee vullen. En tegen die tijd heb je dan een 4-2 situatie (HJ tegen BAL+nieuwe miljonair). En als de ruzie tussen Huub en Lieke optimaal uitgemolken is door de redaktie (het vertrek rond Sylvia en Eric was ook al 3-4 weken vantevoren bekend) zal Huub een stemming voor Lieke aanvragen, waarop Brian en Amanda haar laten vallen en Lieke exit is.
De finale zal worden: Brian en Amanda + (Huub of Jaap)
Ik wacht nog steeds op de dag dat alle ballen op Brian en Amanda gaan, maar ben bang dat dat valse hoop is. Die popi-poll heeft ongeacht de uitkomst weinig invloed op de gang van zaken daar, die contactpunten zeggen niets, dat blijkt wel uit de hoeveelheid die Brian nog heeft, wat nooit kan kloppen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke is al een tijd tégen Huub aan het spelen, zonder dat hij dat in de gaten heeft.
Hij hoopt nog steeds dat ze samen verder kunnen in het spel als vrienden.. maar Lieke stelt die beslissing keer op keer uit. Ze moet nog van alles 'plaatsen' en heeft tijd nodig.. ondertussen maakt ze Huub zwart bij iedereen die het wil horen.
Dat zou raar zijn tenzij ze een bijzonder finale systeem hebben, anders kunnen ze er Huub of Jaap zo uitfloepen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
.............................
De finale zal worden: Brian en Amanda + (Huub of Jaap)
Dan zie je maar weer dat Lieke ook gewoon aan het uitlokken is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:01 schreef Varen het volgende:
De dames van de dans vertellen waardoor de discussie tussen Huub en Lieke begon.
Het ging over het briefje wat Lieke geschreven had en de oorbellen.
Die kon Huub aan zijn exen geven, had Lieke gezegd, vertellen de dames.
Wat een schatje is Lieke toch hè..quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:01 schreef Varen het volgende:
De dames van de dans vertellen waardoor de discussie tussen Huub en Lieke begon.
Bijzonder aardig van Liekequote:Op zaterdag 15 december 2007 13:01 schreef Varen het volgende:
Dat MOETEN ze wel hebben. Er zit namelijk een heel erg domme fout in het DGK systeem.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:00 schreef Margo37 het volgende:
Dat zou raar zijn tenzij ze een bijzonder finale systeem hebben, anders kunnen ze er Huub of Jaap zo uitfloepen.
edt verkeerd begrepen, ik heb Huub ook wel eens naarr Brain horen praten over Lieke van daar de reactie, maar het ging over Lieke.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom op zeg Lieke doet niets anders dan lasteren tegen Huub, zelfs tegen zijn grootste vijand.
Eerst maar eens afwachten OF dat verhaal van die oorbellen wel klopt. Na 1,5 jaar moet het toch duidelijk zijn dat iedereen die daar binnenkomt instructies krijgt? Het zal niet de eerste keer zijn dat er onzin verteld wordt daar...quote:Dan zie je maar weer dat Lieke ook gewoon aan het uitlokken is.
Wat een schatje is Lieke toch hè..
Bijzonder aardig van Lieke
Alles wat Huub doet word negatief geanaliseerd door Brian. But what else is new.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:02 schreef Varen het volgende:
Huub heeft de namen van de hoge piefen genoemt.
Zoooo zegt Brian
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Alles wat Huub doet word negatief geanaliseerd door Brian. But what else is new.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 05:02 schreef bosb het volgende:
Lieke heeft een gesprek gehad met Frans-Jan en Moniek van de regie, hij noemt de namen meermalen hardop.
Huub beweert dat hij weet wat er gezegd is.... Hij zegt ook dat ze het er maar uit moeten knippen, die namen.
Ik zie Amanda er wel voor aan om een half uur naar die string te staren om te bepalen wat de voor -en achterkant isquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:11 schreef akveor het volgende:
Owww Amanda heeft nog geen ondergoed aan.... ze moest ook zo snel....
Hoeveel tijd kost het tegenwoordig om een string aan te treklken....? Pffff
Zij geeft een massage aan Brian en Amandaquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
Wie is Charlotte?
dat doet hij bij voorkeur als huub er niet bij is. Want als huub er is en er is een confrontatie, dan is het niet op de inhoud ingaan en schelden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:11 schreef Varen het volgende:
Brian noemt de naam van Huub in het negatieve, zo vaak hij maar kan.
Toch bijzonder sympathiek van Brian dat hij mee profiteert, gelukkig komt zijn familie ook op zijn verjaardag..quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Zij geeft een massage aan Brian en Amanda
Dat vind ik best wel lulligquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch bijzonder sympathiek van Brian dat hij mee profiteert, gelukkig komt zijn familie ook op zijn verjaardag..
Ze heeft twee tellen onder de waterstralen gestaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef Disana het volgende:
Zou Amanda niet stinken daar op die massagetafel? Ze komt rechtstreeks uit bed.
Er ligt gelukkig een flink badlaken op die tafel, maar ze zal inderdaad niet naar lelietjes van dalen ruikenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef Disana het volgende:
Dat valt dus mee. Maar haar kennende, zijn de private parts niet afgespoeld... en ze heeft vannacht met Brian liggen zooien.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft twee tellen onder de waterstralen gestaan.
ik vraag me sowieso al maanden af hoe het daar zou ruiken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef Disana het volgende:
...en daarnet..quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt dus mee. Maar haar kennende, zijn de private parts niet afgespoeld... en ze heeft vannacht met Brian liggen zooien.
Van die Brian-dampen die omhoog stijgen, lekker frisquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er ligt gelukkig een flink badlaken op die tafel, maar ze zal inderdaad niet naar lelietjes van dalen ruiken
Volgens mij staat daar nooit een raam open. Er is natuurlijk wel een deur, maar die is normaal altijd dicht. Of er boven de deur nog een ventilatie raampje is weet ik niet...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:20 schreef Liess het volgende:
ik vraag me sowieso al maanden af hoe het daar zou ruiken.
Vooral in de slaapkamer
Mja, en dan nog, áls die deur open staat hangt er ook altijd een gordijn voor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar nooit een raam open. Er is natuurlijk wel een deur, maar die is normaal altijd dicht. Of er boven de deur nog een ventilatie raampje is weet ik niet...
Reistijden telden nooit mee in het verleden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:26 schreef akveor het volgende:
Vanaf hoe laat begint Huub's 8 uur eigenlijk te tellen.... vanaf dat ie in Oldenzaal is of het moment dat ie de villa heeft verlaten?
De reistijd telt niet mee.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:26 schreef akveor het volgende:
Vanaf hoe laat begint Huub's 8 uur eigenlijk te tellen.... vanaf dat ie in Oldenzaal is of het moment dat ie de villa heeft verlaten?
Ik lig in een deuk hier.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:26 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda houd gelukkig haar kroontje op tijdens de massage...
en dat kan ze prima....quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat Theo, Joris en anderen hem kunnen overtuigen wél tegen Lieke te spelen. En anders moet ie inderdaad maar weggaan. Zodra Huub weg is, keren Amanda en Brian zich op zeker weer tegen Lieke. Kan ze mooi haar eigen boontjes doppen.
Vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, de masseuse is ook al een Amanda en Brianfan, hoe verrassend.
Ze vindt B en A een topstel.
100:1 dat dat moment in de tv uitzending komtquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, de masseuse is ook al een Amanda en Brianfan, hoe verrassend.
Ze vindt B en A een topstel.
Waar halen ze die gasten toch vandaan? Als je de fora leest is 99% anti die twee of zouden die gasten dat moeten zeggen van het manipulerende kutwijf Flens?quote:
Zoiets zal het wel zijn idd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:25 schreef T-lex het volgende:
Brian heeft een pakje verstopt in de private achter de stoel. Hij heeft de stoelen zo gezet dat er makkelijk gebeld kan worden. Nu is hij CP's aan het pakken volgens mij.
Gaan ze zo dan toch de moeder van Amanda bellen (of heeft Brian een collect call geregeld) en is dat cadeautje voor van haar? We shall see.
Bij mij komt alleen maar naar boven hoe ontzettend stom Lieke bezig is geweest door haar voet op de rem te zetten. Mensen vonden Huub en Lieke een leuk stel. Alle fanpost en cadeautjes die ze dagelijks kregen, de sympathiebetuigingen... allemaal weg dankzij haar machtsstrijd.quote:
Wat voor verschrikkelijks gooide Huub dan op tafel?? 'k Heb alleen meegekregen dat hij twee meiden heeft gezoend?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:43 schreef riri het volgende:
Ik had alles wat ik van hem gekregen had op zijn bed gegooid...zou nooit meer één woord met hem spreken na wat hij allemaal op tafel gooide toen hij terugkwam van zijn optreden...ik zou iemand zulk gedrag niet vergeven
Jij gaat er dus van uit dat het Lieke het zelf heeft uitgemaakt. Ik denk nog steeds dat Flens hier opdracht toe heeft gegeven om Huub dat hok uit te werken. Ze heult zelfs met haar grootste vijand Brian, dat komt op mij behoorlijk ongeloofwaardig over.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij komt alleen maar naar boven hoe ontzettend stom Lieke bezig is geweest door haar voet op de rem te zetten. Mensen vonden Huub en Lieke een leuk stel. Alle fanpost en cadeautjes die ze dagelijks kregen, de sympathiebetuigingen... allemaal weg dankzij haar machtsstrijd.
Ja, dat is echt een geval van eigen glazen ingooien, ze heeft veel sympathie verspeeld, is te zien aan de poll ook. Niet dat die poll ook maar énige betekenis heeft maar het geeft wel aan dat velen genoeg van haar hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij komt alleen maar naar boven hoe ontzettend stom Lieke bezig is geweest door haar voet op de rem te zetten. Mensen vonden Huub en Lieke een leuk stel. Alle fanpost en cadeautjes die ze dagelijks kregen, de sympathiebetuigingen... allemaal weg dankzij haar machtsstrijd.
Kom op zeg, kwam van 2 kanten... niet alelen Huub is fout bezig...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:43 schreef riri het volgende:
Ik had alles wat ik van hem gekregen had op zijn bed gegooid...zou nooit meer één woord met hem spreken na wat hij allemaal op tafel gooide toen hij terugkwam van zijn optreden...ik zou iemand zulk gedrag niet vergeven
..komt bij dat Huub vanaf het begin duidelijk is geweest t.o.v. Lieke, de Kooi ging voor álles, dus dan moet ze nu niet zeuren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Kom op zeg, kwam van 2 kanten... niet alelen Huub is fout bezig...
Daarnaast weet ze precies hoe ze Huub over de zeik kan krijgen, en vooral na dat niet feliciteren, dat doet hem pijn en als die gaat drinken komt dat 10x zo sterk eruit.
Om dan spullen terug te geven met een achterlijk briefje erbij is gewoon bullshit, want zij die zichzelf de kooi ingeneukt heeft weet héel goed dat Huub die oorbellen gegeven heeft omdat ie gek op der was (en is), omdan n te doen alsof hij ze met andere redenen te geven slaat nergens op en ook erg logisch dat ie dan kwaad is.
Huub is idd vanaf het begin duidelijk geweest over zijn kijk op de kooi, en niet te vergeten over zijn kijk op relaties en het 'trouw' blijven daarin.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..komt bij dat Huub vanaf het begin duidelijk is geweest t.o.v. Lieke, de Kooi ging voor álles, dus dan moet ze nu niet zeuren.
Zelfs voordat ze dat hok inging heeft ze gezegd dat ze nooit op een man als Huub zou vallen omdat hij niet monogaam is en dan nu aankomen met deze BS, hou toch op. Lieke mag wat mij betreft opzouten en wel heel snel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..komt bij dat Huub vanaf het begin duidelijk is geweest t.o.v. Lieke, de Kooi ging voor álles, dus dan moet ze nu niet zeuren.
Ja, vind ik ook, sinds zij een stel waren mocht Huub niks meer, ze heeft hem vleugellam gemaakt, jammer hoor. Ik vind het een leuke meid, de leukste en fatsoenlijkste daar, maar ze heeft Huub ernstig verzwakt ipv versterkt. Hij moet steeds compromissen sluiten nu, voor die tijd deed hij dat niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub is idd vanaf het begin duidelijk geweest over zijn kijk op de kooi, en niet te vergeten over zijn kijk op relaties en het 'trouw' blijven daarin.
En ondertussen is Huub niks meer, de Kooi saai, en hij is haar zo trouw als een hondje gebleven.
Lieke heeft Huub en de Kooi verpest, Exit.
Al die flauwekul van Lieke komt mij veel te echt over om gestuurd te zijn. Die machtsstrijd, dat triomfantelijke dat ze hem nu aan het lijntje houdt, het past helemaal bij haar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij gaat er dus van uit dat het Lieke het zelf heeft uitgemaakt. Ik denk nog steeds dat Flens hier opdracht toe heeft gegeven om Huub dat hok uit te werken. Ze heult zelfs met haar grootste vijand Brian, dat komt op mij behoorlijk ongeloofwaardig over.
Zou wel leuk zijn als Nena kwam, alleen al om Brian te zien kronkelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:57 schreef AnTjUh het volgende:
dus Nena komt niet op amanda dr verjaardag?????
nou......................................................
En zelfs dat niet meer, want het moest gewoon hoe Lieke het wou, en zo gebeurde t ook en anders ging ze janken en hadden ze ruzie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, sinds zij een stel waren mocht Huub niks meer, ze heeft hem vleugellam gemaakt, jammer hoor. Ik vind het een leuke meid, de leukste en fatsoenlijkste daar, maar ze heeft Huub ernstig verzwakt ipv versterkt. Hij moet steeds compromissen sluiten nu, voor die tijd deed hij dat niet.
Je wilt dus zeggen dat, voordat al die ellende tussen Huub en Lieke is ontstaan, Lieke geacteerd heeft. Ik kan het zomaar geloven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Al die flauwekul van Lieke komt mij veel te echt over om gestuurd te zijn. Die machtsstrijd, dat triomfantelijke dat ze hem nu aan het lijntje houdt, het past helemaal bij haar.
Nee, niet per se geacteerd. Lieke kan zichzelf veel wijsmaken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat, voordat al die ellende tussen Huub en Lieke is ontstaan, Lieke geacteerd heeft. Ik kan het zomaar geloven.
zei ze dat echt???????????????????????????????quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Guuskeee het volgende:
mamanda: gefeliciteerd met je 25e verjaardag
Zei ze dat echt.........quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Guuskeee het volgende:
.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zei ze dat echt???????????????????????????????
nee helaas, ze zei niks over de leeftijd of geboortejaar. zat ik speciaal naar te luisteren.quote:
nee ff zonder dollen amanda lijkt mij om te zien toch echt veel ouder dan 20 en ik kan me voorstellen dat mams zich versprak.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee helaas, ze zei niks over de leeftijd of geboortejaar. zat ik speciaal naar te luisteren.
Pestkop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef Guuskeee het volgende:
nee helaas, ze zei niks over de leeftijd of geboortejaar. zat ik speciaal naar te luisteren.
dat niet maar wel een springkussen en een ballenbakquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Is er al een ijsbaan met Disneyfiguren in de paardenbak?
Oh ja, het plan van Naad en Brian.......quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Is er al een ijsbaan met Disneyfiguren in de paardenbak?
dat meen je toch niet echt he............quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, het plan van Naad en Brian.......
Brian en Naad hebben dit serieus besproken. Ik heb in een deuk gelegen, het idee alleen al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat meen je toch niet echt he............
WAT IS DAT TOCH MET JULLIE VANMIDDAG![]()
Ik heb het haar niet zien doen, jij wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:22 schreef Varen het volgende:
Heeft Amanda contactpunten in de pot gegooid? Brian vraagt of ze dat gedaan heeft en Amanda zei dat ze het gedaan heeft
Ja ze maakte wel zo'n gebaar, alsof ze iets van tafel oppakte en het in de pot gooide. Maar het klonk alsof het maar 1 munt was, je hoorde verder niets rammelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet zien doen, jij wel?
Dat kan kloppen, ze hebben ceepees t.w.v. 50.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ze maakte wel zo'n gebaar, alsof ze iets van tafel oppakte en het in de pot gooide. Maar het klonk alsof het maar 1 munt was, je hoorde verder niets rammelen.
Is toch eigenlijk zielig als je zogenaamde vriendje een telefoontje van je moeder voor je verjaardag moet regelen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:14 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het super cool dat mama gebeld heeft en dat Brian het geregeld heeft.
Amanda huilt
Amanda heeft de afgelopen week al heel veel post en kadootjes ontvangen, dat manipulerende kutwijf Flens zal voor vandaag ook wel weer zorgen voor het een en ander.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:30 schreef Marieke_B het volgende:
Ooookeeee
en wanneer komt de post voor Amanda? ben benieuwd hoeveel dat zal zijn...ook zo'n wagentje vol als bij Lieke?
en hoe laat komt de visite voor Brian?
das gewoon verschrikkelijk! hartverscheurend! iig als het niet over amanda gingquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk zielig als je zogenaamde vriendje een telefoontje van je moeder voor je verjaardag moet regelen?
Ik dacht het al, ze was al 24 en is dus 25 geworden!quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Guuskeee het volgende:
Dat is niet gezegd, ff verder lezen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik dacht het al, ze was al 24 en is dus 25 geworden!
Got it, dan toch geworden 24quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, ff verder lezen.
Ligt het aan mij of verschuift de pruik echt?quote:
Deed hij waarschijnlijk om aan haar aan te geven dat hij precies weet hoe Lieke over hem is bezig geweest. Leuke truc, die rolletjes omdraaienquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanmorgen om een uur of 5 gaf Huub in z'n dronkenschap overigens aan dat hij Lieke onterecht zat zwart te maken en gaf hij ruiterlijk toe dat hij min of meer een loser was. "Waarom hij dan zat te verdraaien en te liegen" vroeg Lieke. Z'n antwoord was dat hij zo gemakkelijk kon scoren voor de streamers en goedkoop z'n ego hoog kon houden. Dat was even na het moment dat Lieke hem de oorbellen terug had gegeven. Lieke bedankte hem daarna voor het feit dat hij één keer eerlijk was tegen haar.
Dat doen die kleine beestjes eronder Cc, die lopen straks met pruik en al wegquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of verschuift de pruik echt?
Nee, hij was gewoon heel even eerlijk in zijn totale dronkenschap.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Deed hij waarschijnlijk om aan haar aan te geven dat hij precies weet hoe Lieke over hem is bezig geweest. Leuke truc, die rolletjes omdraaien
Toch scherp van hem om haar een spiegel voor te houdenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon heel even eerlijk in zijn totale dronkenschap.
Huub is ook eerlijk als hij niet dronken is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon heel even eerlijk in zijn totale dronkenschap.
Wat is Brian toch een strateeg en allemaal zelf bedacht........quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:52 schreef Varen het volgende:
Brian was de manager. Jaap heeft ook wel een afkeer naar Huub en Lieke. Jaap ziet Lieke graag vertrekken, hij blijft dan over met Huub
Dat denk je maar.......Je kunt hem per dag meerdere keren betrappen op het feit dat hij zichzelf tegenspreekt. Je moet alleen wel een beetje oplettenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is ook eerlijk als hij niet dronken is.
Meerdere keren per dag?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk je maar.......Je kunt hem per dag meerdere keren betrappen op het feit dat hij zichzelf tegenspreekt. Je moet alleen wel een beetje opletten
Ze kunnen putten uit nooit-uitdrogende bronnen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil Danielle een uur langer laten blijven. Dat kost dus 150 ceepees, CC van Mandana 50 ceepees, totaal 200. Alles is dus weer op, die hebben ze namelijk verdient in de PoPo......oh nee, ze hebben er nog 610.
Ach, je weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:02 schreef ericahysterica het volgende:
Volgens mij is het weer zover .......huubhaatdag. Ik vraag me af wie er nog te haten valt als huub er niet meer is
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je weet wie het zegt.![]()
Zelfs een roze bodypacking voor Amanda, hoe schattig.
[ afbeelding ]
Ze kan beter eens een keertje flink afgeschrobd worden, vind het een vies vrouwtjequote:Op zaterdag 15 december 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je weet wie het zegt.![]()
Zelfs een roze bodypacking voor Amanda, hoe schattig.
[ afbeelding ]
Echt een smerig kindquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kan beter eens een keertje flink afgeschrobd worden, vind het een vies vrouwtje
Nee, Lieke heeft op papier gezet dat wanneer Huub dacht dat ze niet integer was, dat hij dan ook maar de oorbellen die hij haar ooit heeft gegeven terug moest nemen. En die lagen op zijn kussen, naast dat briefje.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft opgeschreven wat Huub vanacht heeft gezegd. Iets met makkelijk scoren, groot ego en over de PP.
Amanda opgebaard na een serious beating van Brian.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:30 schreef Dreamboy het volgende:
Brian op bezoek bij Amanda.
[ afbeelding ]
Ik gebruik nog niet eens nivea ofzo !! (Zie mijn collega's ook de hele dag vanquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:33 schreef bloodymary het volgende:
Is dat nou normaal om je zo helemaal in te laten smeren en in te laten pakken? Doen jullie dat ook? Ik doe dat nooit... En als je daar zo mooi van wordt, waarom zien die mensen er dan zo slecht uit?
Nee, maar jij bent toch ook een vent! Echte venten doen dat niet hoor, alleen mietjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik gebruik nog niet eens nivea ofzo !! (Zie mijn collega's ook de hele dag van
alles overal in- en op smeren en heb toch echt het idee dat ik er beter uitzie)
Jezus wat kinderachtig. deed mijn vriendin ook. Toen was ze 13quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Lieke heeft op papier gezet dat wanneer Huub dacht dat ze niet integer was, dat hij dan ook maar de oorbellen die hij haar ooit heeft gegeven terug moest nemen. En die lagen op zijn kussen, naast dat briefje.....
Dat is waar, maar nog kinderachtiger is het om je ex te blijven stalken, terwijl ze aangeeft dat hij haar rust moet geven. Dat is pas echt onvolwassen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus wat kinderachtig. deed mijn vriendin ook. Toen was ze 13
Lieke weet dat, als ze definitief kapt met Huub, zij de eerste de beste ontslagronde exit is, vandaar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:42 schreef Vinamp het volgende:
Moment er klopt iets niet, ik hoor Lieke al 3 uur klagen over Huub. Waarom kapt ze niet met de realtie, dit gejammer zit me tot hier!
Tuurlijk joh. Stalken? ze wonen samen in een vrij klein huis. maar goed ik ga de discussie niet met je aan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar nog kinderachtiger is het om je ex te blijven stalken, terwijl ze aangeeft dat hij haar rust moet geven. Dat is pas echt onvolwassen.
Ze is al gekapt!quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:42 schreef Vinamp het volgende:
Moment er klopt iets niet, ik hoor Lieke al 3 uur klagen over Huub. Waarom kapt ze niet met de realtie, dit gejammer zit me tot hier!
Nee, Jaap laat haar niet gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke weet dat, als ze definitief kapt met Huub, zij de eerste de beste ontslagronde exit is, vandaar.
als jij verschillende signalen krijgt van iemand waar je om geeft en die ook tussendoor die signalen aan jou geeft ga jij dan niet bij anderen verifieren of jij ze ziet vliegen om te kijken of er iets van klopt van wat jij ziet....met mixed signalen kan bijna niemand mee omgaan.....een mens is geen robotquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:42 schreef Vinamp het volgende:
Waarom mogen gastspelers hetzelfde bestellen als miljonairs, ik snap daar niks van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
Ik zie dat de anti Huub fans weer vol getalen aanwezig zijn sinds gisteravond.
*stampvoet* Ik BEN een mietje hoor !!! *stampvoet*quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:38 schreef bloodymary het volgende:
Echte venten doen dat niet hoor, alleen mietjes.
Het bad?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom moest Jaap nu uit bad van het hokje?
Grappig hè en ook helemaal niet opvallend. Wacht maar op vanavond, dan stroomt het helemaal vol.
Ik heb mijn post aangepast maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:
Ik ben het helemaal met je eens, laten ze niet bang zijn voor backup.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:42 schreef Vinamp het volgende:
oooo nog maar 3 uurtjes? dan zit ze nog ruim onder dr dagelijkse gemiddelde!quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:42 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*stampvoet* Ik BEN een mietje hoor !!! *stampvoet*
En dit bericht komt van........Joris??quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:03 schreef Margo37 het volgende:
Van nowlive:
Huub gaat weer de kooi in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |