We wisten al dat je Huub een mispunt vond,quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Nog een voorbeeld waarom ik het een mispunt vind, gister in het kantoor met Jaap, ik kan tegen Lieke spelen, en vertelt dan, ik weet dingen over Lieke van onder de dekens ,man, dan ligt ze er zo uit, maar dat doe ik niet ik ga niet tegen haaar spelen, maar ondertussen weten wij streamers dus dat Lieke iets in het verleden heeft gedaan waar ze niet trots op is, dat heeft ze hem in vertrouwen vertelt, en nu is hij opeens een goede jongen omdat hij dat niet tegen haar wil gebruiken, flikker toch op man. wij weten nu toch dat ze iets heeft gedaan en kunnen nu alleen speculeren, dat is exact zijn bedoeling.
Dat wordt zwaar voor je als Huub straks tóch terugkomtquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:27 schreef maril het volgende:
[..]
Dat denk ik helaas ook, het is gewoon valse hoop wekken dat hij wegblijft.
En snoert vervolgens Amanda de mond omdat hij door heeft dat Huub eventueel zit te streamen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain lult nu zo, dat hij wil, dat Huub het hoort.
En hoor. Hij zegt het nu zelfs
De meeste hebben hem niet door, het liefste zou hij tegen Lieke willen speln zoals tegen Eric maar dat mag niet van The Fonz(regelmatig op tv uitgelegd dat hij dat niet zal tolereren)quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We wisten al dat je Huub een mispunt vond,
Zo voelde en zag ik het ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En snoert vervolgens Amanda de mond omdat hij door heeft dat Huub eventueel zit te streamen.
Ook voor Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat wordt zwaar voor je als Huub straks tóch terugkomt
En we weten wat er nu gaat komenquote:
Huub is niet anders gewend, heeft het altijd zwaar gehad, in tegenteslling tot jouw favoriet, die op zijn slofjes de finale haalt.quote:
Vermoedelijk heeft Lieke niets bijzonders gedaan, maar zit aartsfantast en draaikont Huub gewoon interessant te doen voor streamers.....zoals hij 90 procent van de tijd doet....quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ja ik vraag mij nu af wat Lieke heeft uitgevreten , ben daar nieuwsgierig naar, en aangezien hier meer mensen naar streams kijken denk ik dat ik niet d enige ben. toch?
En ik denk dat dat ook de intenties van Huub zijn, de hele nacht moeten aanhoren met die kamervragen van hem toen hij tegen Eric speelde, hij was er zo trots op.
52% in de PoPo, need I say more? Onbegrijpelijk dat Brian nu nog niet doorheeft dat 90% van de streamers hem uitkotst, maar nee hoor, nu zijn het plotseling weer medelijdenstemmen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is niet anders gewend, heeft het altijd zwaar gehad, in tegenteslling tot jouw favoriet, die op zijn slofjes de finale haalt.
Dat wordt dan ook uitermate gewaardeerd: zie pollquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft Lieke niets bijzonders gedaan, maar zit aartsfantast en draaikont Huub gewoon interessant te doen voor streamers.....zoals hij 90 procent van de tijd doet....
Je klunt natuurlijk ook teveel wensen voor je verjaardag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:09 schreef Starlie het volgende:
Nou Brian geef je vriendinnetje eens een echt cadeautje, laat haar eens klaarkomen!
Dát zal moeilijk, zo niet onmogelijk wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:09 schreef Starlie het volgende:
Nou Brian geef je vriendinnetje eens een echt cadeautje, laat haar eens klaarkomen!
Maar als je de goedheid zelve bent praat je dus zo..hij kan alles verzinnen zoals het hem uitkomt op deze manier...dat noem je nou lasteren...hij doet het ook nog eens waar zij niet bij is en zich dus niet verdedigen kan....ondertussen verspreidt hij het met plezier.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Nog een voorbeeld waarom ik het een mispunt vind, gister in het kantoor met Jaap, ik kan tegen Lieke spelen, en vertelt dan, ik weet dingen over Lieke van onder de dekens ,man, dan ligt ze er zo uit, maar dat doe ik niet ik ga niet tegen haaar spelen, maar ondertussen weten wij streamers dus dat Lieke iets in het verleden heeft gedaan waar ze niet trots op is, dat heeft ze hem in vertrouwen vertelt, en nu is hij opeens een goede jongen omdat hij dat niet tegen haar wil gebruiken, flikker toch op man. wij weten nu toch dat ze iets heeft gedaan en kunnen nu alleen speculeren, dat is exact zijn bedoeling.
Ze doen het wel met microfoon om zodat wij het duidelijk kunnen horen, een unicum, normaal ligt dat ding in het nachtkastje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je klunt natuurlijk ook teveel wensen voor je verjaardag.
Dit is toch het mooiste kado wat je je kan wensen al 20-jarige? Misschien kan ze wat "vriendinnen" uitnodigen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je klunt natuurlijk ook teveel wensen voor je verjaardag.
Stompzinnige reactie omdat ik tegen Huub ben ben ik voor Brainquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is niet anders gewend, heeft het altijd zwaar gehad, in tegenteslling tot jouw favoriet, die op zijn slofjes de finale haalt.
Dat is jouw mening, zal ik niet stompzinnig noemen, want is subjectief, net als de mijne. Je beweert dat je niet voor Brian bent, je posts bewijzen het tegendeel, geeft niks, maar kom er dan eerlijk voor uit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:19 schreef maril het volgende:
[..]
Stompzinnige reactie omdat ik tegen Huub ben ben ik voor Brain![]()
Nee ik was voor Jaap totdat hij met Huub ging samenwerken ik hoop dat Jaap met Lieke gaat samenwerken als Huub niet terug komt daar vestig ik mijn hoop op, dus ik mag nog 8 uur hopen.
Dan liggen Barain en Amanda erzo uit want Lieke is koel.dat zie je ook hoe ze met Huub omgaat.
Die kamervragen waren naar aanleiding van het fysieke geweld en de aanranding.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:48 schreef maril het volgende:
de hele nacht moeten aanhoren met die kamervragen van hem toen hij tegen Eric speelde, hij was er zo trots op.
Lekker toch? Ik geef Lieke groot gelijk!! Ik zou ook wel met die 2 dansmariekes tussen de lakens willen!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:13 schreef Starlie het volgende:
Jaaa daaag Lieke ligt toch niet serieus bij die danseressen in bed he?? Wat een triest kind.... Zeker bang dat Huub bij hun ging liggen...
Maak daar maar het eerste van....neem nu ook een "Oeh ja skattie" waar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:21 schreef Starlie het volgende:
Zo was dat een oerkreet in de zin van: Lekker of in de zin van AU!!!!
Ja precies die hoorde ik ook later, Brian geeft echt geen kik he!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maak daar maar het eerste van....neem nu ook een "Oeh ja skattie" waar.
Pfft... Het was OF bij Jaap in bed, OF bij die 2 danseressen. Bovendien sliep ze al eerder in dat bed. Dus eigenlijk kan je ook zeggen, "de danseressen wilden niet bij Huub in bed, dus kozen ze voor Lieke". Maar Huub fans moeten alles altijd verdraaien natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:13 schreef Starlie het volgende:
Jaaa daaag Lieke ligt toch niet serieus bij die danseressen in bed he?? Wat een triest kind.... Zeker bang dat Huub bij hun ging liggen...
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, zal ik niet stompzinnig noemen, want is subjectief, net als de mijne. Je beweert dat je niet voor Brian bent, je posts bewijzen het tegendeel, geeft niks, maar kom er dan eerlijk voor uit.
Amanda geniet dus hoorbaar van haar verjaardagsbeurt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:21 schreef Starlie het volgende:
Zo was dat een oerkreet in de zin van: Lekker of in de zin van AU!!!!
Volgens mij kan Brian niet klaarkomen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:25 schreef kit2u het volgende:
Hoe zit het nou met het kwakje?
Ik zie ze nooit wat wegvegen of zo.
Er vanuit gaande dat:quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:24 schreef maril het volgende:
als die Huub wegblijft is de kans groot dat Lieke of jaap wint, tis in ieder geval 1-0 voor Lieke als ze deze slag wint.
Hoe zie je dat voor je? Dan is het twee tegen twee en ik zie Brian niet zo snel Amanda eruit stemmen, laat staan andersom.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:19 schreef maril het volgende:
Dan liggen Barain en Amanda erzo uit want Lieke is koel.dat zie je ook hoe ze met Huub omgaat.
Och, als hij besluit dat het is voor haar bestwil en als hij vind dat het alleen maar is om haar te beschermen dan is ze er zo uit hoor!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Dan is het twee tegen twee en ik zie Brian niet zo snel Amanda eruit stemmen, laat staan andersom.
Dan hoop ik maar dat Theo, Joris en anderen hem kunnen overtuigen wél tegen Lieke te spelen. En anders moet ie inderdaad maar weggaan. Zodra Huub weg is, keren Amanda en Brian zich op zeker weer tegen Lieke. Kan ze mooi haar eigen boontjes doppen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:40 schreef riri het volgende:
Huub heeft gisteren gezegd dat als hij terugkomt niet tegen Lieke gaat spelen...hij gaat liever zelf weg dan dat hij dat doet
Ik schat Brian zo in dat hij eerst aan zijn eigen bestwil denkt en dan ................... pas aan Amanda's bestwil. En voor zijn bestwil is het het beste dat zijn dekking tot het einde zijn dekking blijft. Denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:39 schreef kahaarin het volgende:
Och, als hij besluit dat het is voor haar bestwil en als hij vind dat het alleen maar is om haar te beschermen dan is ze er zo uit hoor!
edit: goedemiddag trouwens!![]()
Dan zal het programma weer voor 90% over de ruzie tussen Huub en Lieke gaan, die andere 10% gevuld met de fantastische en oprechte relatie tussen Brian en Amanda. Laat Brian en Amanda ook maar eens werken voor de 2 miljoen + villa, ze hebben al minimaal 8 maanden niets noemenswaardig gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Copycat het volgende:
Dan hoop ik maar dat Theo, Joris en anderen hem kunnen overtuigen wél tegen Lieke te spelen.
Kom op zeg Lieke doet niets anders dan lasteren tegen Huub, zelfs tegen zijn grootste vijand.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:14 schreef riri het volgende:
[..]
Maar als je de goedheid zelve bent praat je dus zo..hij kan alles verzinnen zoals het hem uitkomt op deze manier...dat noem je nou lasteren...hij doet het ook nog eens waar zij niet bij is en zich dus niet verdedigen kan....ondertussen verspreidt hij het met plezier.
Heb veel van Huub gedacht maar toch altijd nog dat hij niet ZO in elkaar zat.....Hij zeurt en klaagt over de valsheid van Brian maar ondertussen zit hij zelf geen haar beter in elkaar
Ik weet niet hoe het gaat op het eind, als er bij nog 3 overige kandidaten een ander systeem in werking gaat, dat de kijkers mogen stemmen B.V. dan zou Amanda er bij de eerste de beste publieksstemming uit liggen, tenminste als de popu daar representief voor is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schat Brian zo in dat hij eerst aan zijn eigen bestwil denkt en dan ................... pas aan Amanda's bestwil. En voor zijn bestwil is het het beste dat zijn dekking tot het einde zijn dekking blijft. Denk ik.
Goedemiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |