We wisten al dat je Huub een mispunt vond,quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Nog een voorbeeld waarom ik het een mispunt vind, gister in het kantoor met Jaap, ik kan tegen Lieke spelen, en vertelt dan, ik weet dingen over Lieke van onder de dekens ,man, dan ligt ze er zo uit, maar dat doe ik niet ik ga niet tegen haaar spelen, maar ondertussen weten wij streamers dus dat Lieke iets in het verleden heeft gedaan waar ze niet trots op is, dat heeft ze hem in vertrouwen vertelt, en nu is hij opeens een goede jongen omdat hij dat niet tegen haar wil gebruiken, flikker toch op man. wij weten nu toch dat ze iets heeft gedaan en kunnen nu alleen speculeren, dat is exact zijn bedoeling.
Dat wordt zwaar voor je als Huub straks tóch terugkomtquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:27 schreef maril het volgende:
[..]
Dat denk ik helaas ook, het is gewoon valse hoop wekken dat hij wegblijft.
En snoert vervolgens Amanda de mond omdat hij door heeft dat Huub eventueel zit te streamen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain lult nu zo, dat hij wil, dat Huub het hoort.
En hoor. Hij zegt het nu zelfs
De meeste hebben hem niet door, het liefste zou hij tegen Lieke willen speln zoals tegen Eric maar dat mag niet van The Fonz(regelmatig op tv uitgelegd dat hij dat niet zal tolereren)quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We wisten al dat je Huub een mispunt vond,
Zo voelde en zag ik het ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En snoert vervolgens Amanda de mond omdat hij door heeft dat Huub eventueel zit te streamen.
Ook voor Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat wordt zwaar voor je als Huub straks tóch terugkomt
En we weten wat er nu gaat komenquote:
Huub is niet anders gewend, heeft het altijd zwaar gehad, in tegenteslling tot jouw favoriet, die op zijn slofjes de finale haalt.quote:
Vermoedelijk heeft Lieke niets bijzonders gedaan, maar zit aartsfantast en draaikont Huub gewoon interessant te doen voor streamers.....zoals hij 90 procent van de tijd doet....quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ja ik vraag mij nu af wat Lieke heeft uitgevreten , ben daar nieuwsgierig naar, en aangezien hier meer mensen naar streams kijken denk ik dat ik niet d enige ben. toch?
En ik denk dat dat ook de intenties van Huub zijn, de hele nacht moeten aanhoren met die kamervragen van hem toen hij tegen Eric speelde, hij was er zo trots op.
52% in de PoPo, need I say more? Onbegrijpelijk dat Brian nu nog niet doorheeft dat 90% van de streamers hem uitkotst, maar nee hoor, nu zijn het plotseling weer medelijdenstemmen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is niet anders gewend, heeft het altijd zwaar gehad, in tegenteslling tot jouw favoriet, die op zijn slofjes de finale haalt.
Dat wordt dan ook uitermate gewaardeerd: zie pollquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft Lieke niets bijzonders gedaan, maar zit aartsfantast en draaikont Huub gewoon interessant te doen voor streamers.....zoals hij 90 procent van de tijd doet....
Je klunt natuurlijk ook teveel wensen voor je verjaardag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:09 schreef Starlie het volgende:
Nou Brian geef je vriendinnetje eens een echt cadeautje, laat haar eens klaarkomen!
Dát zal moeilijk, zo niet onmogelijk wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:09 schreef Starlie het volgende:
Nou Brian geef je vriendinnetje eens een echt cadeautje, laat haar eens klaarkomen!
Maar als je de goedheid zelve bent praat je dus zo..hij kan alles verzinnen zoals het hem uitkomt op deze manier...dat noem je nou lasteren...hij doet het ook nog eens waar zij niet bij is en zich dus niet verdedigen kan....ondertussen verspreidt hij het met plezier.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Nog een voorbeeld waarom ik het een mispunt vind, gister in het kantoor met Jaap, ik kan tegen Lieke spelen, en vertelt dan, ik weet dingen over Lieke van onder de dekens ,man, dan ligt ze er zo uit, maar dat doe ik niet ik ga niet tegen haaar spelen, maar ondertussen weten wij streamers dus dat Lieke iets in het verleden heeft gedaan waar ze niet trots op is, dat heeft ze hem in vertrouwen vertelt, en nu is hij opeens een goede jongen omdat hij dat niet tegen haar wil gebruiken, flikker toch op man. wij weten nu toch dat ze iets heeft gedaan en kunnen nu alleen speculeren, dat is exact zijn bedoeling.
Ze doen het wel met microfoon om zodat wij het duidelijk kunnen horen, een unicum, normaal ligt dat ding in het nachtkastje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je klunt natuurlijk ook teveel wensen voor je verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |