Of het je gevoelens versterkt weet ik niet (bij mij niet iig) maar het neemt wel je drempels weg. Dat hebben we al genoeg gezien bij Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Drank versterkt ook de gevoelens waar je in je hoofd mee zit
Nee zeg. Amanda was jarig, ze is 24 geworden. Brian viert hetquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef heksehiel het volgende:
TT: Uhm volgens mij viert Amanda haar verjaardag
slimmerdquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef heksehiel het volgende:
TT: Uhm volgens mij viert Amanda haar verjaardag
Maak er dan van Brian viert Amanda's verjaardagquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg. Amanda was jarig, ze is 24 geworden. Brian viert het
Dat Amanda maar lekker veel zal drinken vandaagquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg. Amanda was jarig, ze is 24 geworden. Brian viert het
Nu ik dit zo zie, probeer ik even terug te halen wat er allemaal voor leuks was georganiseerd voor Huub z'n jaardag. Was dat maandag of dinsdag? Kan me geen speciale dag herinnerenquote:
Brian viert haar verjaardag dan, kan ook. Misschien wel mooierquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maak er dan van Brian viert Amanda's verjaardagDit is voor de wakkere lookies onder ons toch niet te begrijpen
Ik ook niet, was er taart of iets anders leuks?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu ik dit zo zie, probeer ik even terug te halen wat er allemaal voor leuks was georganiseerd voor Huub z'n jaardag. Was dat maandag of dinsdag? Kan me geen speciale dag herinneren
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:14 schreef tipsch het volgende:
Brian viert haar verjaardag dan, kan ook. Misschien wel mooier
Hotels als in Hutjes Op Treurige En Lelijke Stranden?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:18 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het knap, dat Brian zijn maag zo goed blijft van de wiskey. Brian reageert niet op haar opmerking.
Brian heeft in hotels gewoond.
Ze gaan morgen uitziekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:
Wat is Brian toch een bikkel. Hij is al 4 dagen ziek maar heeft zijn lichaam nog geen moment rust gegeven.
Amanda heeft alleen Bwian, maar die kan ook niet echt ''diep'' denken. Amanda is eigenlijk een beetje sneu.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat komt dat bezoek? Zulke treurigheid: op je verjaardag enkel je 'schoonfamilie', een zus waarmee je het eigenlijk nooit zo hebt kunnen vinden en een vriendin die je in de kooi hebt opgedoken, kunnen uitnodigen omdat de rest van je vrienden- en familiekring er niet voor je is.
Maar Amanda zal het allemaal wel prima vinden. Dat is het grote voordeel van airheads: je neemt het zoals het komt, en dieper denken laat je over aan mensen met meer dan lucht onder hun schedeldak.
Dat denk ik helaas ook, het is gewoon valse hoop wekken dat hij wegblijft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:23 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Brian is Huub een hype aan het opzetten, om bij zijn fans te doen overkomen dat hij wegblijft.
Die 2 hebben morgen natuurlijk een enorme kater en dekken zich vast in.quote:
Met zes man op een kamertje, zonder nood uitgangquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:25 schreef Varen het volgende:
Brian: misschien wachten we nog even met de jurk
We gaan een paar baantjes trekken.
Amanda: neeeh
Brian heeft in Brussel in hotels gewoond
Gekletst of geketst? Amanda kennende verwart ze die twee dingen nogal snel. Is ook maar een lettertje en waarschijnlijk een kledingstuk minder verschil.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:28 schreef Varen het volgende:
Amanda's vorige verjaardag moest ze werken. Haar vriendje had een bos bloemen gehaald.
Rogier had toen haar verjaardag verpest. Rogier had haar ring eerder gegeven en wou hem terug op haar verjaardag, omdat ze met Sander had gekletst
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gekletst of geketst? Amanda kennende verwart ze die twee dingen nogal snel. Is ook maar een lettertje en waarschijnlijk een kledingstuk minder verschil.
Wie is Simone?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Varen het volgende:
D'r Zusje, Kenneth, Nadia, Netty, Simone? komen allemaal volgens Amanda
Jij bent dus aan het speculeren en jij denkt dat het exact zijn bedoeling is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Nog een voorbeeld waarom ik het een mispunt vind, gister in het kantoor met Jaap, ik kan tegen Lieke spelen, en vertelt dan, ik weet dingen over Lieke van onder de dekens ,man, dan ligt ze er zo uit, maar dat doe ik niet ik ga niet tegen haaar spelen, maar ondertussen weten wij streamers dus dat Lieke iets in het verleden heeft gedaan waar ze niet trots op is, dat heeft ze hem in vertrouwen vertelt, en nu is hij opeens een goede jongen omdat hij dat niet tegen haar wil gebruiken, flikker toch op man. wij weten nu toch dat ze iets heeft gedaan en kunnen nu alleen speculeren, dat is exact zijn bedoeling.
Ga is een uurtje of wat een frisse neus halen, knap je van op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
Rot Sven ook met zijn oliebollenakkoord, door hem mogen we de hele dag genieten van Brian en Amanda die tv moeten maken.
Ja ik vraag mij nu af wat Lieke heeft uitgevreten , ben daar nieuwsgierig naar, en aangezien hier meer mensen naar streams kijken denk ik dat ik niet d enige ben. toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij bent dus aan het speculeren en jij denkt dat het exact zijn bedoeling is.goed voor you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |